Zpět na článek

Diskuze: Activision má patent na podporu mikroplateb

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový Ubisoft a nebo EA jsou místři DLC. Nové Sims vždy vyjdou bez ničeho a naprosto ořezané. Pamatuji si tuším u dvojky nebo trojky?
Vlastnit plnou hru + všechen DLC obsah znamenalo vypláznout 13.500,-Kč do banky EA :D. WB už cpe ty svoje mikroshitky taky všude.
Takovej Doom a nebo Wolf to už je jiná v singlu. Parádní herní zážitek a bez balastu :).
Takové hry musíme podporovat a tyhle předražené hry s 10 DLC nechat na slevu na steamu za 10 éček.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: S Cheat Enginem můžeš editovat orky, a další věci, takže k bednám se nedostaneš, ale ani nemusíš :D

Pamatuju si, že v Black Flagu sis Cheat Enginem klidně mohl přidat suroviny a tím taky obejít mikrotransakce a grind.

fido311290@gmail.com
fido311290@gmail.com
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
18. 10. 2017 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je hnus. za chvíli zpoplatní i jakékoliv změny v sekci options... :D nebo placený Save hry..?

Howen
Howen
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A tak umírá svoboda, za bouřlivého potlesku.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Cheat engine neznám a ani bych to asi nepoužil. Trainery jsem zavrhl po Commodore 64. Člověk pak ze hry vidí moc obsahu, moc rychle, přežere se a hra skončí v koši (na ploše) :)

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: To jsi nakousl zajímavou věc:
když si lidi stáhnou pirátskou kopii např. Shadow of War, budou schopný se dostat k lootu, případně si nějak odemknout obsah, který platící mají v bednách za mikrotransakcema?

j2142124@mvrht.net
j2142124@mvrht.net
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Free tituly mají těžbu dat od uživatele a úpravy hratelnosti pro maximální tržby naprosto promakanou, takže se to jednoduše aplikuje i v AAA titulech. Dost se divím, že by se to nevyužívalo již teď.

O tomhle se hlasuje jen peněženkou, platíme, tak se není vůbec nad čím pozastavovat.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DLC je jako drahá automobilka, kde si koupíš pořádně našláplou káru, ale pak si do ni musíš dokoupit klimošku, rádio, vyhřejvaný sedačky.
Mikrotrasnakce je jako boční okýnko, střecha, 4x4, sedačka či volant. Jde to ibez nich, ale s nimi je řízení lepší a jednodušší.
Prostě do AAA věcí to nepatří. Ať si tim przní mobilní průmysl dle potřeby, ale do velkých her za velký peníze to nepatří, tečka

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Pochybuju. Loot boxy jsou podle mne skryté za serverovou hradbou. Piráti zkrátka nebudou loot boxy deformováni. Mě to stejně přijde divné dostávat bedny s vybavením "za nic, beze snahy". Má hráč pak chuť hledat ve hře skutečné "poklady/truhly/bedny" ? Když si vezmu jak parádně jsou poschováné bedny v BREATH OF THE WILD a kolik času dá někdy je i s radarem najít, nebudou LOOT BOXY ničit prohledávací zkušenost u open worldů jako Shadow Of Mordor ? Nebude tak trpět vybavení, co se dá ve hře najít, když si koupim bednu a hned na začátku mi vygambluje (byť pravděpodobnost je malá) Ultra Mega Sword +15 ? Podle mě loot boxy zabijou hry s velkým prostorem a hráči se rozdělí na závisláky, co jen gamblujou bedny a na hru samotnou prdí a ty co prdí naopak na loot boxy a hrajou hru.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: jde o gambling, to působení na psychiku je úplně stejné jako u "oficiálního" hazardu. Ale vždycky něco dostaneš no, co na tom že se to rovná exkrementu v pytlíku :-/

Jak píšeš, často si mikrotransakcema člověk hru spíš zničí - odebere výzvu a postaví důvod hraní na hlavu. Velcí vydavatelé ale posouvají hranice bez váhání, takže to tak určitě nezůstane. Jednou přijde ten první, dostatečně drzý. A pak z mikroplateb bude nutnost. Jen se znovu podívejme na ty popisy v obrázku toho patentu Activisionu. Je tu snad někdo, komu se z toho nechce zvracet?

Amos
Amos
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, takže hra bude hráče trestat za to že do ní nelije prachy.
No ale co si budeme namlouvat jsou hry kde to funguje už dávno - třeba u WoT je dost rozdíl jestli hrajete s normálním nebo prémiovým účtem (s normálním se vám často nestane že by jste měli nejvyšší tier na mapě).
V HotS je taky dost pochybnej matchmaking - tam jsem to měl pořád dokola: ubozí protivníci, slabí protivníci a pak 3x po sobě liboví zabijáci. A takhle pořád dokola.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bůh není. Jsme tu sami.

Nepopsatelně odporný! Jak je možný, že je tohle vůbec legální? Dle mého názoru jsou už současné lootboxy za reálné peníze sprostý gambling.
Chamtivost utržená ze řetězu..já se jen ptám..co za lidi tohle živí a podporuje?

tuter@seznam.cz
tuter@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky se bohužel najdou exoti co ty mikrotransakce využívají. A tady to máme, využívání mikrotransakcí kazí a ničí hry.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Na použití Cheat Enginu nemusíš mít hru upirátěnou :)

@Ocelotr2.0: Jo, neuvážené cheatování dokáže zničit zážitek ze hry.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To jsem si myslel. Opět je poctivý hráč postavený do horší situace, i když uznavám že tohle horší je pěkně relativní.

@Ocelotr2.0: Chuť hrát by mi to nepochybně vzalo, ale vydavatel jede filosofií "fuck you, give me more money" a v současnosti ještě nikomu neprojde Pay To Play model u 60$ titulu. Ale hranice nenažranosti se neustále posouvají.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Jasně, že bude. Loot Boxy v Mordoru tam jsou proto, abys hru nemusel hrát a to nám WB řekli přímo. Ano, je to tak postavené na hlavu jak to zní.

Mimochodem, můžeš si Cheat Enginem přidat nekonečno té stříbrné měny a pak si kupovat ty horší bedničky za ní. Ta měna za reálné prachy je schovaná za serverem.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: Jó doma už člověk nemá ani židli, má vymetenou lednici, protože všechno utratil za loot boxy a gambling to neni. Vždyť za to má oblečky pro Tracer ve všech barvách duhy. Cena peněz a cena digitálního "k hovnu" balastu, de facto vzduchu, se nedá srovnávat.

Pamatuju časy, kdy jiné barvy oblečení či jiné kostýmy byly součástí hry a rozhodně se za ně neplatilo. Já zatim za lootboxy utratil 0 korun a tak zůstane do konce mých dní.

Jinak hráči hlasují svými peněženkami a mládeži je bližší hra jako služba než hra jako produkt a hry jako služba vydělávají zkrátka víc. Na druhou stranu spousta jich krachne, tak doufám, že zůstane místo pro poctivý singly bez microbulšitu. Řešením je hry s mikrotransakcemi nekupovat a nebo si je prostě stáhnout z Pirate Bay až je piráti odbulšitujou a odstřihnou od Originů, JůPlajů a podobnejch zbytečností. Ale když vidim ty fronty natěšenců na repetivní hovadiny typu Shadow of Mordor jež se v mikrotransakcích vyžívají, pánbůh s námi.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: To s tím gamblingem byl spíš vtip o tom, že Loot Boxy si můžou kupovat děti a nikdo to nereguluje, narozdíl od hazardu, ne že bych s tebou nesouhlasil :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Někde o tom byl nedávno článek, o gambling prý nejde, protože člověk nikdy o peníze nepřijde, vždy za to něco dostane. Mně to připomíná doby, kdy se sbíraly kartičky hokejistů, kdy člověk nikdy nevěděl, co v balíčku bude, zcela stejný princip.

Jinak se obávám, že mikrotransakce opravdu jednou zničí i velké placené hry, jako zničily ty mobilní. I tam jsem si již před lety pořídil hru za stovku a zjistil, že bez dalších investic je to nehratelný paskvil a když jsem si takto prográmkem obdaroval pár mincí na základní placenou výbavu, rázem se ze hry stala směšně jednoduchá zcela nezábavná záležitost.

A o tom věku a rozumu bych to radši dál nerozváděl, když vidím tu naši populaci, přinejmenším 90% z ní bych se neodvážil označit za nic jako rozumnou.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A pak se člověk dočte, že průměrnému hráči je 35let...to by nasvědčovalo, že je hráčská skupina zralý člověk typicky, tedy rozumný :-/
Možná efekt - hraní večer po práci nebo o víkendu pro relax, kdy může člověk "vypnout" - je ten klíč. Lidé možná vypínají mozek při hraní až moc. Destruktivně moc.

S těmi DLC vidím silný problém v tom, že na ně většinou ani u velkých her nejsou recenze ani nic podobného co by reflektovalo jejich kvalitu případným zájemcům.

Lootboxy jsou principem gambling. To lákavé, že v dalším bude předmět o který hráč v jeho milované hře tak stojí. Nepodařilo se? Ještě jednou, to přece musí vyjít. A ještě jednou...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Průměrný hráč. Hráči jsou pravděpodobně ta nejretardovanější skupina zákazníků na světě. Nikdo si nenechá tolik kálet na hlavu jako hráči.

Lhaní je bráno jako standard a nikdo se nad tím ani nepozastavuje, nechutné chování se odpouští a zapomíná, necháváme se neuvěřitelně ovlivňovat hypem, kupujeme čím dál agresivnější mikrotransakce, kupujeme nesmyslná DLC, nedokážeme počkat pár týdnů a hry si musíme kupovat ještě než vyjdou a tím podporujeme jejich porcování pro předobjednávkové bonusy atd.

Jinak Loot Boxy nejsou gambling, gambling je totiž od 18 let a regulovaný zákony :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechutné, ale nepřekvapuje mě to, AAA vydavatelé se už neštítí ničeho.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to je silná káva

Reklama
Reklama