Hned na začátek si na vás vývojáři nachystají menší vtípek. Cílem první tutoriálové obrazovky je zisk jablka, funkci skákání ovšem zatím nikdo nenaprogramoval, a tak budete tlačítko 'B' mačkat naprosto zbytečně... | Zdroj: Hrej.cz
Celé programování spočívá v propojování roztomilých nodonů, tedy jakýchsi "mluvících" modulů | Zdroj: Hrej.cz
Začátky jsou opravdu jednoduché. To ovšem nemění nic na tom slastném pocitu, když se vaše postava vlastním přičiněním poprvé rozejde do správného směru... | Zdroj: Hrej.cz
Mezi jednotlivými delšími lekcemi vás hra "testuje" jednoduchými logickými úlohami. V této bylo například nutné přepnutí na programovací obrazovku a propojení tlačítka s akcí pro výskok | Zdroj: Hrej.cz
Před tvorbou každé hry vám vývojáři na videu ukážou hotový produkt - asi abyste věděli, na co se těšit | Zdroj: Hrej.cz
Bang bang, he shot me down, bang bang, I hit the ground | Zdroj: Hrej.cz
Jednotlivé nodony je nutné nejen propojit, ale i správně nastavit | Zdroj: Hrej.cz
Tvorba levelu jako takového je na dotykové obrazovce opravdu intuitivní, kombinace myši a klávesnici však v některých chvílích přeci jen chybí | Zdroj: Hrej.cz
Tento výrok mi připomíná jednu zajímavou a velmi nechutnou historku ze základní školy. Inu... Raději se posuňme dál... | Zdroj: Hrej.cz
Game Builder Garage vás občas donutí myslet trochu jako programátor. I když něco tak trochu poděláte, z chyby se dá poměrně elegantně vybruslit | Zdroj: Hrej.cz
Nastavování některých nodonů je opravdu detailní, což je u takto dětsky vypadajícího titulu poměrně příjemným překvapením | Zdroj: Hrej.cz
Cílová skupina jsou spíše děti a mládež, vývojáři ovšem tu a tam přihodí nějaký ten dvojsmysl, aby pobavili i dospěláky. Minimálně tedy ty, kterým je mentálně 12 let jako autorovi této recenze | Zdroj: Hrej.cz
Výroba kanónu je záležitostí několika kliknutí, nastavit lze kadenci, rychlost i prostupnost střelby | Zdroj: Hrej.cz
Tak ještě jednou - mentální věk autora recenze je 12 let | Zdroj: Hrej.cz
Jednotlivé nodony mají vzhled i hlášky odkazující na jejich schopnosti. Ničitelka objektů má přirozeně podobu zlomeného srdce... | Zdroj: Hrej.cz
Takto vypadá hotová hra na honěnou. Za asi 40 minut práce velmi silně dozorované práce vás autoři nezapomenou náležitě pochválit... | Zdroj: Hrej.cz
Druhá hra napodobuje pohybové hříčky, které bývaly velmi populární obzvláště u prvních generací dotykových telefonů | Zdroj: Hrej.cz
Count Chocula by byl pyšný! | Zdroj: Hrej.cz
Hrátky s osami jsou jednou z méně zábavných kratochvílí, obzvláště pokud nedisponujete velkou prostorovou představivostí... | Zdroj: Hrej.cz
Hudební nodony jsou divočejší než devadesátková taneční hudba | Zdroj: Hrej.cz
S hudbou jako takovou je v Game Builderu velká zábava - chytlavou melodii dovede s přiloženými nástroji vytvořit úplně každý | Zdroj: Hrej.cz
Takto už vypadá hotová pohybová hříčka - druhý úkol zdárně splněn! | Zdroj: Hrej.cz
Náš výtvor více než neidentifikovatelný létající objekt připomíná kosmodisk s dělem na tenisové míčky, ale prozatím to postačí... | Zdroj: Hrej.cz
We are the world, we are the children... | Zdroj: Hrej.cz
S nastavením automaticky se posouvající obrazovky byl celkem kříž, naopak nastavení automatické kamery na sledovaný objekt je otázkou asi tří vteřin... | Zdroj: Hrej.cz
Časem se o slovo přihlásí i základní logika | Zdroj: Hrej.cz
Kolik srandy se dá užít se třemi válci! | Zdroj: Hrej.cz
Jednotlivé charaktery jsou překvapivě propracované. Až je mi líto, že budeme do enormního emzáka střílet... | Zdroj: Hrej.cz
Jednoduchým spojováním objektů lze vytvořit zábavné mechanismy. Jen pozor na správné nalezení kotvících bodů... | Zdroj: Hrej.cz
Já vím, my víme! | Zdroj: Hrej.cz
V pokročilejších projektech jsem se začal v dění na obrazovce trochu ztrácet | Zdroj: Hrej.cz
Dokud jste, pane Efekte, neměl modrou vafli, tak je vše v naprostém pořádku... | Zdroj: Hrej.cz
Nodony soucítí s hráči ve všech psychických stavech a rozpoloženích | Zdroj: Hrej.cz
Hrátky s izometrickou kamerou nepatří k těm nejzábavnějším... | Zdroj: Hrej.cz
Ostatně stejně jako celý adventurní level, ve kterém tempo lehce opadá | Zdroj: Hrej.cz
Teď už můžu vyrábět hry v Bethesdě? | Zdroj: Hrej.cz
Na autíčka jsem se naopak těšil mnohem více - jen mě trochu zamrzelo, že si předpřipravenou buggynu nemůžete změnit na jiný druh vozidla | Zdroj: Hrej.cz
Milovníci osmisměrek se v Game Builder Garage najdou velice rychle | Zdroj: Hrej.cz
Pár minut šmrdlání po displeji a máte před sebou hru s produkčními hodnotami lepšími než nezanedbatelná část mobilních závodních titulů... | Zdroj: Hrej.cz
Tady mají vývojáři pravdu - správně zdokumentovaný a okomentovaný kód jest pohlazením po duši! | Zdroj: Hrej.cz
V závodní hře si vyzkoušíte mj. programování velmi základní umělé inteligence | Zdroj: Hrej.cz
Pořád nápaditější než závodní tratě ve Wreckfestu! | Zdroj: Hrej.cz
Logické hádanky ke konci trochu naberou na obtížnosti - a komu by to náhodou nestačilo, může se po dokončení všech tutoriálových kapitol věnovat dalším padesáti bonusovým kouskům... | Zdroj: Hrej.cz
Poslední tutoriál je věnován levelu ve 3D skákačce Super Person World. Co mi to jenom připomíná... | Zdroj: Hrej.cz
Teleporty za záludné překážky jsou neocenitelným pomocníkem při stavbě zbytku levelu | Zdroj: Hrej.cz
Ani kochání není zakázáno - aneb každému dle vlastního tempa | Zdroj: Hrej.cz
Hned na začátek si na vás vývojáři nachystají menší vtípek. Cílem první tutoriálové obrazovky je zisk jablka, funkci skákání ovšem zatím nikdo nenaprogramoval, a tak budete tlačítko 'B' mačkat naprosto zbytečně... | Zdroj: Hrej.cz
Celé programování spočívá v propojování roztomilých nodonů, tedy jakýchsi "mluvících" modulů | Zdroj: Hrej.cz
Začátky jsou opravdu jednoduché. To ovšem nemění nic na tom slastném pocitu, když se vaše postava vlastním přičiněním poprvé rozejde do správného směru... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Mezi jednotlivými delšími lekcemi vás hra "testuje" jednoduchými logickými úlohami. V této bylo například nutné přepnutí na programovací obrazovku a propojení tlačítka s akcí pro výskok | Zdroj: Hrej.cz
Před tvorbou každé hry vám vývojáři na videu ukážou hotový produkt - asi abyste věděli, na co se těšit | Zdroj: Hrej.cz
Bang bang, he shot me down, bang bang, I hit the ground | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Jednotlivé nodony je nutné nejen propojit, ale i správně nastavit | Zdroj: Hrej.cz
Tvorba levelu jako takového je na dotykové obrazovce opravdu intuitivní, kombinace myši a klávesnici však v některých chvílích přeci jen chybí | Zdroj: Hrej.cz
Tento výrok mi připomíná jednu zajímavou a velmi nechutnou historku ze základní školy. Inu... Raději se posuňme dál... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Game Builder Garage vás občas donutí myslet trochu jako programátor. I když něco tak trochu poděláte, z chyby se dá poměrně elegantně vybruslit | Zdroj: Hrej.cz
Nastavování některých nodonů je opravdu detailní, což je u takto dětsky vypadajícího titulu poměrně příjemným překvapením | Zdroj: Hrej.cz
Cílová skupina jsou spíše děti a mládež, vývojáři ovšem tu a tam přihodí nějaký ten dvojsmysl, aby pobavili i dospěláky. Minimálně tedy ty, kterým je mentálně 12 let jako autorovi této recenze | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Výroba kanónu je záležitostí několika kliknutí, nastavit lze kadenci, rychlost i prostupnost střelby | Zdroj: Hrej.cz
Tak ještě jednou - mentální věk autora recenze je 12 let | Zdroj: Hrej.cz
Jednotlivé nodony mají vzhled i hlášky odkazující na jejich schopnosti. Ničitelka objektů má přirozeně podobu zlomeného srdce... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Takto vypadá hotová hra na honěnou. Za asi 40 minut práce velmi silně dozorované práce vás autoři nezapomenou náležitě pochválit... | Zdroj: Hrej.cz
Druhá hra napodobuje pohybové hříčky, které bývaly velmi populární obzvláště u prvních generací dotykových telefonů | Zdroj: Hrej.cz
Count Chocula by byl pyšný! | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Hrátky s osami jsou jednou z méně zábavných kratochvílí, obzvláště pokud nedisponujete velkou prostorovou představivostí... | Zdroj: Hrej.cz
Hudební nodony jsou divočejší než devadesátková taneční hudba | Zdroj: Hrej.cz
S hudbou jako takovou je v Game Builderu velká zábava - chytlavou melodii dovede s přiloženými nástroji vytvořit úplně každý | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Takto už vypadá hotová pohybová hříčka - druhý úkol zdárně splněn! | Zdroj: Hrej.cz
Náš výtvor více než neidentifikovatelný létající objekt připomíná kosmodisk s dělem na tenisové míčky, ale prozatím to postačí... | Zdroj: Hrej.cz
We are the world, we are the children... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
S nastavením automaticky se posouvající obrazovky byl celkem kříž, naopak nastavení automatické kamery na sledovaný objekt je otázkou asi tří vteřin... | Zdroj: Hrej.cz
Časem se o slovo přihlásí i základní logika | Zdroj: Hrej.cz
Kolik srandy se dá užít se třemi válci! | Zdroj: Hrej.cz
Jednotlivé charaktery jsou překvapivě propracované. Až je mi líto, že budeme do enormního emzáka střílet... | Zdroj: Hrej.cz
Jednoduchým spojováním objektů lze vytvořit zábavné mechanismy. Jen pozor na správné nalezení kotvících bodů... | Zdroj: Hrej.cz
Já vím, my víme! | Zdroj: Hrej.cz
V pokročilejších projektech jsem se začal v dění na obrazovce trochu ztrácet | Zdroj: Hrej.cz
Dokud jste, pane Efekte, neměl modrou vafli, tak je vše v naprostém pořádku... | Zdroj: Hrej.cz
Nodony soucítí s hráči ve všech psychických stavech a rozpoloženích | Zdroj: Hrej.cz
Hrátky s izometrickou kamerou nepatří k těm nejzábavnějším... | Zdroj: Hrej.cz
Ostatně stejně jako celý adventurní level, ve kterém tempo lehce opadá | Zdroj: Hrej.cz
Teď už můžu vyrábět hry v Bethesdě? | Zdroj: Hrej.cz
Na autíčka jsem se naopak těšil mnohem více - jen mě trochu zamrzelo, že si předpřipravenou buggynu nemůžete změnit na jiný druh vozidla | Zdroj: Hrej.cz
Milovníci osmisměrek se v Game Builder Garage najdou velice rychle | Zdroj: Hrej.cz
Pár minut šmrdlání po displeji a máte před sebou hru s produkčními hodnotami lepšími než nezanedbatelná část mobilních závodních titulů... | Zdroj: Hrej.cz
Tady mají vývojáři pravdu - správně zdokumentovaný a okomentovaný kód jest pohlazením po duši! | Zdroj: Hrej.cz
V závodní hře si vyzkoušíte mj. programování velmi základní umělé inteligence | Zdroj: Hrej.cz
Pořád nápaditější než závodní tratě ve Wreckfestu! | Zdroj: Hrej.cz
Logické hádanky ke konci trochu naberou na obtížnosti - a komu by to náhodou nestačilo, může se po dokončení všech tutoriálových kapitol věnovat dalším padesáti bonusovým kouskům... | Zdroj: Hrej.cz
Poslední tutoriál je věnován levelu ve 3D skákačce Super Person World. Co mi to jenom připomíná... | Zdroj: Hrej.cz
Teleporty za záludné překážky jsou neocenitelným pomocníkem při stavbě zbytku levelu | Zdroj: Hrej.cz
Ani kochání není zakázáno - aneb každému dle vlastního tempa | Zdroj: Hrej.cz