Hrej.cz
Novinky Články Recenze Podcasty Hry
Listopadové hry Call of Duty: Black Ops 7
Novinky Články Recenze Podcasty Hry Listopadové hry Call of Duty: Black Ops 7
Facebook Instagram X YouTube Discord
Přihlásit se
Články Recenze Novinky
Další
Facebook
Hrej.cz na Facebooku
Instagram
Hrej.cz na Instagramu
X
Hrej.cz na Twitteru
YouTube
Hrej.cz na YouTube
Discord
Hrej.cz na Discordu
Hry
Podcast

Recenze F1 22, aneb závodění dobrý, ale ten černý kožený gauč bych si možná odpustil...

1 / 82
Přehled Zavřít
Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete... Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete...
Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral... Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral...
Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku ...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku
...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením
Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky... Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky...
Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005 Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005
Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků
Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne? Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne?
Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí... Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí...
Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo. ...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo.
...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel
Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022 V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022
V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme! Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme!
Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Grazie ragazzi! Grazie ragazzi!
Grazie ragazzi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní
Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V první šikaně v Monze je vždycky těsno V první šikaně v Monze je vždycky těsno
V první šikaně v Monze je vždycky těsno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé
Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte... Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte...
Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren. Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren.
Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení
Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie
Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A jde se na věc! A jde se na věc!
A jde se na věc! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový scénář splněn! Tréninkový scénář splněn!
Tréninkový scénář splněn! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím... Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím...
Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu
Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem
Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem
F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty
Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu
Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
I think Ericsson hit me I think Ericsson hit me
I think Ericsson hit me | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně
Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát... Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát...
Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"HA HAAA!!!" "HA HAAA!!!"
"HA HAAA!!!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný
V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha
Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí... Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí...
Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule
Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Jak blízko k bariéře je příliš blízko?
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dobrý večer! Dobrý večer!
Dobrý večer! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Za tohle jsem určitě nemohl! Za tohle jsem určitě nemohl!
Za tohle jsem určitě nemohl! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre! Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre!
Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí... Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí...
Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat... Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat...
Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata? Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata?
Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle... Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle...
Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat
V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life
Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Monako! Monako!
Monako! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?! V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?!
V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol... A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol...
A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři... Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři...
Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2 Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost
V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví. Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví.
Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc... Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc...
Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu
V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno
A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy
Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava... Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava...
Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy
Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stříbrné šípy v prachu! Stříbrné šípy v prachu!
Stříbrné šípy v prachu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dalším cílem jsou Maranellští... Dalším cílem jsou Maranellští...
Dalším cílem jsou Maranellští... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Singapurské oko? Singapurské oko?
Singapurské oko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Sotva začal a už ztrácí... Sotva začal a už ztrácí...
Sotva začal a už ztrácí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru... Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru...
Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohleďte na kapky na mém monopostu! Pohleďte na kapky na mém monopostu!
Pohleďte na kapky na mém monopostu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi
Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"A chčije a chčije..." "A chčije a chčije..."
"A chčije a chčije..." | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"Jó řidič, ten tvrdej chleba má!" "Jó řidič, ten tvrdej chleba má!"
"Jó řidič, ten tvrdej chleba má!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle? Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle?
Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry
Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi! Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi!
Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře... V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře...
V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady? O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady?
O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tak jsme se dočkali, konečně safety car! Tak jsme se dočkali, konečně safety car!
Tak jsme se dočkali, konečně safety car! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zase je to Mercedes... A zase je to Mercedes...
A zase je to Mercedes... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Williams si žádné Ferrari nepřijde! Na Williams si žádné Ferrari nepřijde!
Na Williams si žádné Ferrari nepřijde! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ano, F1 22 je hrou podle pravdy. Ano, F1 22 je hrou podle pravdy.
Ano, F1 22 je hrou podle pravdy. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete...
Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral...
Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku
...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením
Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky...
Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005
Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků
Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne?
Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí...
Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo.
...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel
Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022
V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme!
Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Grazie ragazzi!
Grazie ragazzi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní
Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
V první šikaně v Monze je vždycky těsno
V první šikaně v Monze je vždycky těsno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé
Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte...
Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren.
Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení
Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie
Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
A jde se na věc!
A jde se na věc! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový scénář splněn!
Tréninkový scénář splněn! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím...
Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu
Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem
Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem
F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty
Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu
Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
I think Ericsson hit me
I think Ericsson hit me | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně
Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát...
Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"HA HAAA!!!"
"HA HAAA!!!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný
V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha
Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí...
Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule
Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko?
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dobrý večer!
Dobrý večer! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Za tohle jsem určitě nemohl!
Za tohle jsem určitě nemohl! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre!
Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí...
Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat...
Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata?
Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle...
Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat
V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life
Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Monako!
Monako! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?!
V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol...
A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři...
Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost
V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví.
Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc...
Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu
V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno
A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy
Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava...
Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy
Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stříbrné šípy v prachu!
Stříbrné šípy v prachu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dalším cílem jsou Maranellští...
Dalším cílem jsou Maranellští... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Singapurské oko?
Singapurské oko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Sotva začal a už ztrácí...
Sotva začal a už ztrácí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru...
Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohleďte na kapky na mém monopostu!
Pohleďte na kapky na mém monopostu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi
Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"A chčije a chčije..."
"A chčije a chčije..." | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"Jó řidič, ten tvrdej chleba má!"
"Jó řidič, ten tvrdej chleba má!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle?
Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry
Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi!
Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře...
V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady?
O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tak jsme se dočkali, konečně safety car!
Tak jsme se dočkali, konečně safety car! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zase je to Mercedes...
A zase je to Mercedes... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Williams si žádné Ferrari nepřijde!
Na Williams si žádné Ferrari nepřijde! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ano, F1 22 je hrou podle pravdy.
Ano, F1 22 je hrou podle pravdy. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president!
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Reklama
Grunex.com
Steam rozdává zdarma retro plošinovku Death Fungeon
Steam rozdává zdarma retro plošinovku Death Fungeon
Má Battlefield 6 menší mapy než ostatní díly? Fanoušek je porovnal a výsledek je jasný
Microsoft oznámil 1. vlnu pro Xbox Game Pass v listopadu
Zing.cz
Velký den pro fanoušky strategií – vychází Europa Universalis V
Velký den pro fanoušky strategií – vychází Europa Universalis V
Game Pass odhalil nabídku her pro první půlku listopadu
Listopadová nabídka her v PlayStation Plus je nyní k dispozici
PCTuning.cz
Až když uvidíte víc, pochopíte, proč je kvalitní monitor důležitější, než si myslíte
Až když uvidíte víc, pochopíte, proč je kvalitní monitor důležitější, než si myslíte
Blackwell v Číně nebude, říká Trump i přes mírovou dohodu s Čínou
Prusa Event 2025: Nová Core One L, chytré cívky a tisk ze silikonu
Spite.cz
Překvapení? Johnny Silverhand se v pokračování Cyberpunku možná vrátí
Překvapení? Johnny Silverhand se v pokračování Cyberpunku možná vrátí
Call of Duty: Black Ops 7 má dostat pokročilejší destrukci
Realistický hardcore survival Prologue: Go Wayback! má datum vydání
Tryhard.cz
TFT Patch 15.8 - Nerfy dominujícího Lee Sina a Katariny, buff pro Rammuse
TFT Patch 15.8 - Nerfy dominujícího Lee Sina a Katariny, buff pro Rammuse
Patch 25.22: výrazná změna run, úpravy pro ARAM Mayhem a skin zdarma na Viktora
Při tréninku poráželi Worlds finalisty, ale prohrávali proti Americe. G2 se chlubí výsledky ve scrimech
WoT.cz
Seznam tanků z Černého trhu 2025
Seznam tanků z Černého trhu 2025
WoT: 3D styl „No Sanctuary” pro tank H3 v Battle Passu
WoT: Termíny módu Steel Hunter pro podzim/zimu 2025
Redakce Hrej.cz Inzerce Pravidla užívání Zásady ochrany Cookie Jak vypnout AdBlock Jak hodnotíme RSS Newsletter
© 2003-2025 Hrej.cz & Grunex. Všechna práva vyhrazena. Verze aplikace 1.4.80.4 Články Novinky Recenze Videa Podcasty