Zpět na článek

Diskuze: Za nadměrné hraní může nezájem rodičů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gygant
gygant
Level 0 Level 0
26. 11. 2008 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tom je hodně pravdy. Ona to za prvé není legrace věnovat se intenzívně dětem po únavném dni, když má člověk navíc i povinnosti doma. Bohužel, lidi jsou přetažení, a navíc do důchodu daleko. A on dokonce i dospělý, nejen dítě, rád uprchne po namáhavém dni do světa, kde se cítí dobře. V horším případě do hospody, v lepším případě do TV/knihy/hry. Je to problém moderní doby, a nemám pocit, že by mělo být lépe - to spíše právě naopak. A pokud dítě uteče do herního světa? Je to špatné, pokud to ovlivní jeho sociální život, ale mohlo by být hůře - rizikové party, čichání, krádeže, chlastání, kouření, promiskuita, drogy.... Zlaté hry, ale i tu je to o míře, takže vy děti, zkuste si najít cestu ke svým rodičům, a my rodiče, pojďme se věnovat více našim dětem...

J-me
J-me
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to má něco do sebe...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano s tim souhlasim. Kdyz reknu fotrikovi- pojd si zahrat trebas kostky, sachy nebo stolni doom a rekne- Hmm, radsi jdu spat, tak co mam delat? A pak, kdyz nekdu zajdu k mamce (rozvedeni rodice) tak ma 2 dalsi deti a na me nema NIKDO cas. Stve me to, pak mi taky nadavaji, ze chodim ven az do vecera.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Smutne....

Dam ti alespon kvalitni a mas u me tyden hajeni na Flame foru.

rstanciak@tiscali.cz
rstanciak@tiscali.cz
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím,já sem toho zářným příkladem! :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A bude tu napsáno o dětech, jejichž rodiče se jim chtějí věnovat, chtějí je brát třeba na výstavy nebo se snažit pobízet je k něčemu zajímavému a zábavnému a to všechno ve vzájemné interakci mezi dítětem a rodičem, ale ty děti jim řeknou, že nechcou a radši jdou sedět x hodin u počítače a nejlíp u mmorpg?

_Phantom
_Phantom
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Tak to může být těch zbylých 10% ?

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Phantom ne, tyhlety děti právě tvoří nejmíň polovinu
což se ale mezi lidma, co si mezi sebou neustále pořád dokola dokazujou, že jim hry nijak neškodí, a že jim to velmi prospívá hrát hry třeba osm hodin v kuse, vůbec neobjevuje, protože takovýhle věci úplně ignorujou, vzhledem k tomu že to narušuje jejich iluzi videoher jako spásy lidstva

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust Ano. Ale, i kdyby to bylo místo zmiňovaných 90% např. "jen" 30%, je to pořád velké množství.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
27. 11. 2008 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust No však nikdo neříká, že děti hrajou spoustu času hry kvůli špatné komunikaci mezi těmi dětmi a rodiči, ale to rozhodně neznamená, že když dítě hraje pořád dokola jenom hry a v nejhorším případě takový ze kterých nemají absolutně nic jako jsou mmorpg tak na vině není rodič automaticky.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 01:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust No, nevím jestli bych si dovolil, z celé škály žánrů, označit právě MMORPG za ty, ze kterých lidé "nic nemají." Z jakých her (žánrů), čistě z tvého pohledu, lidé (hráči) něco mají? Já nad hrami, jako nad nějakým "zdrojem informací," nikdy nepřemýšlel - hry pro mě byly vždy "pouze" zdroj zábavy a odpočinku. Proto se ptám.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
29. 11. 2008 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust ze hry může mít člověk příběh, nebo nějakou zkušenost a nebo se dokonce (většinou nezáměrně) něco naučit a hlavně z toho může mít zábavu

mmorpg je dokola o rubání potvor a honbou za levelem (a někteří ještě žijou v iluzi že se tam dokonce nějakým způsobem socializujou)

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna z příčin to bezesporu je. Teď to ještě vysvětlit těm "nechápavým" rodičům, jejichž rodiče - naši nynější prarodiče, takovéto problémy, za svých časů, řešit nemuseli. Hm...článek "zvenčí" a dává smysl...

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zni i docela rozumne, nicmene za sebe rikam, a urcite nebudu sam, ze jsem netrpel sikanou a necitim se byt izolovan. Ke hram me privedli prave kamaradi a zajem o vypocetni techniku. Ve hrach nehledam reseni problemu, jen odreagovani. Ale netvrdim, ze jinde to nemuze byt prave tak, jak je v clanku uvedeno....

mr.jim
mr.jim
Level 1 Level 1
26. 11. 2008 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Jo ale tohle platí jen pro lidi závislé na počítačových hrách, když to máš jako odreagování tak je to něco jiného, já kdybych si večer nezapařil nebo se nekouknul na telku tak se mi v noci zdá o integerech, podmínkách a ciklech protože 5 hodin deně programuju.

Reklama
Reklama