Zpět na článek

Diskuze: Wii se v Japonsku prodává 4:1 proti PS3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wii neždímá jednu hru, ždímá IP. Super Mario Galaxy je momentálně druhá nejlepší hra všech dob ( http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp?rankings=y ) a prodává se velice dobře. Není to klon Maria.

Je vidět, že o Wii toho moc nevíte. GameCube s novým faceplatem je naprosto šílené tvrzení. A že jde s gamepadem dělat daleko víc věcí, než s Wiimotem ? Cože ??? Hrál jsi vůbec na Wii ?

Dech mu jen tak nedojde, naopak se rozšíří ještě víc. Masy nehráčů jsou zkonvertované pořád jen z minimální části.
Ať se vám to líbí, nebo ne, Wii je úspěšné. A jeho hry jsou geniální a kvalitní. Nepomlouvejte Nintendo nesmyslnými argumenty, ano ?

theplaaky@seznam.cz
theplaaky@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 2. 2008 04:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 mám x360, Wii a DS. Co dodat ? Snad jen to, že nintendo je absolutně jiný svět. Řeči o grafice jsouk ničemu. Kdo nikdy nehrál Zeldu a Mario Galaxy, ten to nikdy nepochopí.
Dnes jsem četl, že se fps na ps3 bude ovládat pohybem hlavy snímané pomocí eyetoy. Jsem zvědav, který ps3boy tu jako první napíše, že je to super, když je pro ně wiimote poskakování u televize a oni si po práci chtějí odpočinout.

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/konzole/budoucnost-fps-ovladani-kamerou-do0-/clanek.A080228_173728_bw-zurnal-konzole_osk.idn

Watson
Watson
Level 1 Level 1
29. 2. 2008 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Ano Super Mario Galaxy je druha nejlepsi hra (diky ni jsem taky zacal uvazovat snad poprve o Wii), ale je spousta zkaženejch a čistě money-make ždímaček jejich IP.

''A že jde s gamepadem dělat daleko víc věcí, než s Wiimotem ? Cože ??? Hrál jsi vůbec na Wii ?'' - To jsi spatne pochopil. Jasne ze Wii ma spousty moznosti diky tomy gyroskopickymu senzoru, ale pro 'klasičtěji pojate hry'' se proste nehodi a je potřeba na to tu hru poradne prizpusobit a dost casto se to nepovede. Rozumime si?

To, že Wii je uspesne nepomlouvam ať si ho kupuje kdo chce a užívá si ho jak chce, ale pro mne to neni a nikdy nebude. Proto doufam ze se tyhle ''neherni strategie'' nechytí ani MS ani Sony.

A jeste jednu vec. ''jeho hry jsou geniální a kvalitní''. To pardon, ale to snad nemyslis vazne? Ano maji spoustu originalnich her, ale take strasnou zaplavu dojiček. Mario Kart, Donkey Kong Jet Race, tuny Pokémon verzí pro Gameboy bez jakekoli změny (ruby, yellow, gold, blue......), Pokémon Battles....rozhodne bych nezobecňoval.

Michal.Pokorny
Michal.Pokorny
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono se podle mne da dost brzo ocekavat cosi jako WII2. Je to logicky. Bude to drazsi,ale vnitrnosti neni prece problem vylepsit... Teda pokud driv neprijde PS3 nebo XBOX360 s nejakou rozumne cenovou periferii a neutnou WIIckovou expanzi

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal.Pokorny Nevidím důvod, proč by mělo být Wii2. Mají výborně rozjetý trh a nepotřebují s tím nic moc ( hardwarové povahy ) dělat. Nintendo má větší odbyt než produkci.
Kdyby teď vyšlo Wii 2, způsobí to chaos. Vývojáři nebudou vědět, pro kterou konzoli dělat hry, hráči by nevěděli, kterou si mají koupit, prostě maglajz.
Wii 2 bude tak možná za 3-4 roky.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal.Pokorny pokud sony, enbo MS udela nejakou kopii tak si nepomuze.. ale ono to temdle firmam asi nedochazi.. proto se podarilo nintendu je pekne trhnout s tim prodejem... proste jen kopirovat a vyvaret nestaci proti dobrymu napadu.. wii protahlo novy hrace.. diky tomu se tak skvele prodava

kdyz sony nebo MS jen prida nejakej ovladac podobjnej Wiimotu nebude to na nic, za A pro to nebude dostatek her a za B lidi co uz maj Wii urco nebudou kupovat to samy znovu jen pro jinou konzoli...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hurá ! :)
Rozhodně Wii konkurence pro XBox360 a PS3 je - když vývojáři vidí, jak se Wii daří, dost možná se časem rozhodnou pracovat exkluzivně pro něj, když na tom vydělají víc, než na "hardcore" konzolích.
Je to tak, i když se to nelíbí ani mě samotnému. Věrné firmy jistě zůstanou, ale ostatní se budou věnovat Wii víc a víc, jestli bude stále takhle úspěšné. Což povede k ještě větší rozšířenosti Wii, vznikne i víc "hardcore" her od třetích stran a celý kruh se tak uzavře.

Nezapomeňtě - vývojářům nejde o to, co bude dobré, co bude zábavné, co se bude držet tradic - zajímá je jen co se bude prodávat lépe. Minimálně většinu z nich.

Dost možná Wii právě formuje budoucnost hraní, pánové.

-OverLord-
-OverLord-
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Wii je nový druh zábavy, proto do toho jde čím dál více lidí, kteří si to chtějí ozkoušet, ale za nějaký čas se z toho stane stejná klasika, jako PS a X-Box a bude to na té samé úrovni na trhu.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OverLord- nemyslim. spousta lidi z tech co kupujou Wii by PS nebo Xbox nekoupila... v tom je ta konzole jina.. a zmenit se nemuze...

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 a jaký hry od jinejch firem než od nintenda jsou na wii dobrý a prodávaj se stejně dobře jako mario nebo zelda nebo metroid a spousta jiných nintendo her???

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ThugSoldier Red Steel, Carnival Games, Rayman Raving Rabbids, Resident Evil 4, Guitar Hero III prodali všichni přes 1M kusů a například Mario & Sonic at the Olympic Games prodal kolem 3.5M.
Ale uznávám, že to zase tak slavné není. Chce to ještě čas. Vsadím botu na to, že se to o dost zlepší.

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Guitar hero Resi4 Rayman nejsou exlusiv, ale to je jedno bohužel jich je jen pár kdyby bylo víc kvaliních her tak by to jistě už stálo o uvážení ke koupi ale takhle vůbec to samý bylo když sem si koupil DS lite Mario super pokemoni taky super kirby rovněž super, ale měl sem chuť na auta tak sem zkusil nfs a hrůza tak nic chtěl sem fotbal tak PES a kdoby to řekl hrůza tak jsem přešel k PSP a jsem spokojen.

playerps@seznam.cz
playerps@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakozto hrac PS3 nevnimam Wii jako primou konkurenci (na rozdil od xboxu). Wii patri do trochu jine konzolove kategorie a ty prodeje mu preji. Je to jako kdyby se mel vyrobce porsche trapit, ze se prodava vic trabantu...

oleav
oleav
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@playerps@seznam.cz To je hovadina. Protoze firme jde predevsim o zisk a nic jineho. Nintendo valcuje celou megakorporaci Sony nejen multimedialni divizi. Navic co se tyce konkurence, viz Phil Harrison o ujetem vlaku.

Dva se perou a treti se smeje.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oleav Je pravda, že o prachy jde především, ale nemůžeš srovnávat konzole, které jsou zaměřené každá na jiný trh. To by bylo jako srovnávat jablka a hrušky. Prostě a jednoduše, pro Sony je to určitě prohra, ale určitě ne 4:1, ale míň. Tohle je muj názor a klidně se do něj obujte :).

playerps@seznam.cz
playerps@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Presne to jsem mel na mysli. At bude prodanych Wii kolik chce, nikdy na nej nebudou technicky tak dobre hry jako na xbox a PS3, takze at se klidne prodava...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Chceš říct, nikdy nebudou graficky tak dobré, ne ? Možná nebudou mít tolik polygonů, ale grafika není všechno. Technicky špatné hry na Wii rozhodně nejsou.
Hráči, co nehrají hry s "horší" grafikou, jsou podle mého názoru docela nesmyslně zapředsudkovaní. Ale je to jejich škoda...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel O grafiku vůbec nejde, já zrovna teď hraju Indiana Jones and The Fate of Atlantis. Jde spíš o to, že Wii je spíš pro casual hráče a PS3 je zatim zaměřeno spíš na hardcore hráče. Já osobně bych tyhle dva trhy nesrovnával .

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No jo, jenže si všimni, jak urputně se všechny firmy snaží naskočit na vlak jménem Casual gaming.
Ti hardcore hráči jsou totiž možná v silné menšině. Ne nadarmo se prudce rozvíjí casual trh na PC, konzolích, mobilech - všude. A kdyby se zjistilo, že casual je jednoznačně výnosnější než hardcore... příroda nás ochraňuj.
Ono to má spoustu výhod, dělat casual hry - menší investice ( tím pádem menší ztráty při neúspěchu hry ), rychlejší produkce ( a s tím spojená dynamická reakce na chování trhu - momentální obliba žánrů apod. ) a není tam potřeba spoléhat se právě na ty casual hráče.

Watson
Watson
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli Wii bude formovat budoucnost hraní tak potěž panbuh teda. Ja osobne Wii nikdy neprisel na chut a nez bylo na trhu tak mi neprislo, ze ten ovladac (kterej je ve spouste non-Nintendo her spis na skodu) je tak hrozne super vec, ktera dokaze prodat ''Gamecube s jinym faceplatem''.

Takze ted jenom koukam co se to deje a kroutim hlavou. Podle mne Wii casem dojde dech, ty napady se musej jednou vycerpat a pak se bude jenom recyklovat (protoze ten ovladac z urcityho hlediska hrozne omezuje) a ty majitele utrou nos.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Watson mozna ano.. ale spis asi ne.
ani PC ani PS ani Xboxu jeste dech endosel a to se napady z velky casti taky vycerpaly (teda nevycerpaly, jen vyvojari je nejak nechteji cerpat) a recykluje se jak jen to jde (viz. velice moderni ozivovani starsich klasik).
ne ne.. mylsim si ze Wii ma nejakou budoucnost.. ne jako jediny mozny zpusob hrani,a le jako alternativa k tem stale stejnem hloupostem ktery na nas vyvojari chrli

Watson
Watson
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Bud si spatne pochopil ty mne a nebo ja tebe. Cituju : ''ani PC ani PS ani Xboxu jeste dech endosel a to se napady z velky casti taky vycerpaly''. Jenze ani PC ani Xbox ani PS nemaji ten ''uber hyper super ovladac'', ale ovladac na kterym se da delat mnohem vice veci nez na Wiimotu. Pokud na Wii hru jen tak fouknes tak je to na ni znat mnohem vice nez na jine platforme, prave kvuli tomu ovladaci na kterym se to bud hodne povede a nebo hodne podela.

To gorerated: Poprve s nejakym tvym nazorem souhlasim ;)

Sice vsichni tvrdime, ze na grafice nezalezi, ale to je jenom proto, ze jsme vyrostli na hrach typu Prince (nebo alespon ja). Dnesni 10ti lety deti vyrustaji na Quake 4 a Doom 3 a maji ty hranice nekde jinde. To je potreba si uvedomit.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath me osobne by vsechny ty mozny kopie maria apod lezli krkem niintendo zdima svoje znacky maximalne a lidi to jednou prestane bavit.a last genova grafika hlavne brzo prestane stacit v dnesni dobe kdy ma kazdy destilety dite vytunenej komp tak ze by i nasa valila voci je tahle grafika brzo prestane zajimat hratelnost dejme tomu nejakou chvili vydrzi

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim ze tohle se hodne zmeni az hraci pochopi ze v japonsku tolik milovane ff si proste na wii nezahraji a jine next gen pecky
takovej trhak jako gta4
resident evil 5
gran turismo 5
apod. si na wii proste nezahrajes

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore tobe to nedochazi...
wiicko si nekupujou lidi kery by chteli hrat resident evil enbo grand turismo...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Tak tak, hlavní cílovou skupinu ani trochu nezajímá nějaké GTA nebo Resident Evil.
Oni chtějí hrát Wii Sports a Rayman Raving Rabbids.

A pro skalní hráče je tu taky dost her, akorát je to ideální doplnit XBox/PS/PC hraním, pak je to takřka dokonalé. :)

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobrej krok by byl uvolneni nejakyho "editoru" pro amaterskou vyrobu her pro Wii- jako ma treba MS pro Xbox... urcite by vznikla SPOUSTA super her.. to ovladani vylozene vybizi k nejaky originalite...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
28. 2. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Na Wii se bezvadně hrajou flashovky... to by měl mimochodem radost Raph Koster. :D

Ale jo, máš pravdu, indie scéna na Wii by byla úžasna. No WiiWare je první krok.

Reklama
Reklama