Zpět na článek

Diskuze: Warhammer 40K: Dawn of War - Soulstorm

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

czechImenhotep@seznam.cz
czechImenhotep@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 4. 2008 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro dobro této herní serie bych všemi deseti pro aby DOW2 neobsahoval vůbec žádný singleplayer, který pouze zbytečně navyšuje cenu titulu. Recenzenti by snad konečně prozřeli a ti co hrají singl by si mohli koupit kteroukoli jinou rts protože tahle serie je v singlu podprůměrná.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
10. 4. 2008 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czechImenhotep@seznam.cz Tak to bys to pekne pohnojil, kdyby to bylo na tobe :-D . Jak ze zbytecne navysuje cenu, kde jsi to jako vzal? A navic, byla by zabava prohravat kazdy den proti zkusenym hracum? Trenink potrebujes a s pocitacem na easy to je nekdy vetsi zabava nez sledovat jak te nejaky skilled hrac drti od zacatku. A u puvodniho dow me singl bavil, melo to i pribeh (ne moc supr, ale zas zadna fraska typu bikiny karate babes :-D ), coz taky pomaha. Ted hraju vetsinou jen multak, ale singl si nekdy s radosti taky dam, takze ruseni je podle me velka blbost a jsem rad, ze jeji vyvoj nevedes.

chaosmarines
chaosmarines
Level 1 Level 1
6. 4. 2008 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je videt, ze rencenzent svet Warhammeru 40k nevidel ani z rychliku...sam hraju figurky a precetl jsem skoro vsecky kodexy, takze muzu rict, ze hra se jim povedal...sice je pravda, ze boj vscihni proti vsem je divny, ale uz i takove pripady se staly...
Je sice pravda, ze letecke jednotky jsou zatim malo pouzitelne, ale myslim, ze budouci patche a mod AI+ to urcite spravi, stejne jako opravily pohyb vozidel...

Proste je pravdou, ze recenzent se snazil to udelat objektivne, ale kdyz nezna ani trochu svet warhammeru 40k, tak to proste nejde a bude tam placat takove pytloviny jako ted..

Jinak jeho neznalost se taky projevila davanim Sousltormu a Warhammeru online do jedne souvislosti, kdyz tyto svety maji spolecneho jen minimum...

IIFunzaII
IIFunzaII
Level 1 Level 1
5. 4. 2008 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je potřeba pro plnou hru internet jako to bylo u company OF? a valí to přes hamachi?

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
5. 4. 2008 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzent zrejme nechape ,ze svet vychazi z popularniho sveta deskovych her Warhammer 40 000 a hraci tedy chteji hrat za svou oblibenou rasu. "Hloupe nazvy jednotek" nejsou vymyslem zdrogovanych autoru ,jak si mozna myslel ,ale jednotky jsou rovnez dopodrobna popsany v krasne ilustrovanych knihach ,vydavanych spolecnosti Games Workshop.Jinak jde opet o povedeny datadisk ,pro fanousky jasna koupe a vyborna zabava pro ty kterym predchozi dily unikly(jde opet o stand alone datadisk),kterou navic spusti plynule uplne kazdy.

Beast6
Beast6
Level 1 Level 1
5. 4. 2008 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop tak tak, autori hry si nemozu dovolit pridavat jednotky, ktore ni su sucastou licencie...ja mam doma v pdf codexy niektorych ras a musim uznat, ze vsetky jednotky su zvladnute s remeselnou zrucnostou....co mne vadilo v tomto datadisku bol jednoduchy fakt, ze sa rezali vsetci so vsetkymi, coz by sa nemalo podla historie sveta stavat (ako dobre, to ze sestricky pozabijaju par vojakov gardy, aby sa utajila ich existencia je v podstate normalne, ale nie celoplosna vojna...)

Mefistofeles69
Mefistofeles69
Level 1 Level 1
18. 8. 2008 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s haosmarines. Recenzent opravdu NEZNÁ svět Warhammeru 40000. Pokud by ho znal nekrytizoval by počet ras.

Gediman
Gediman
Level 1 Level 1
19. 5. 2008 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haha. Souhlasím, autor W40K vůbec nezná. A i pokud hrál jen PC hru, tak v mnoha ohledech nemá pravdu. Temní Eldaři že jsou totéž co obyčejní? Tak to ani omylem. Nebo snad rozdíl ve stavění budov mu příjde jako malá odlišnost?

raději si přečtěte tu moji :)

http://www.foxaxe.com/hry.php?recenze=warhammer-40000-dawn-of-war-soulstorm

IIFunzaII
IIFunzaII
Level 1 Level 1
14. 4. 2008 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je potřeba pro multiplayer původní hru četl jsem že je potřeba?

norrath
norrath
Level 1 Level 1
5. 4. 2008 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ten zapor je fakt k smichu, to samy se dá říct o Unreal tournament 3 a ten dostal 9/10 a jediny co je tam novy je grafika + mapy. Tady sou novy rasy, kampane prostě skvělý rozšíření

Meddy
Meddy
Level 1 Level 1
10. 4. 2008 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Datadisk je opet vynikajici, sestry i eldari se povedli. Recenze totalne na pytel, priste at ji, PROSIM, napise nekdo kdo tu hru alespon trosku zna anebo - jak drzy pozadavek - ji hral dyl nez hodinu.

Pristi rok zjara nas ceka DoW2 na kterem se uz dva roky pracuje takze se mame opet na co tesit.

IIFunzaII
IIFunzaII
Level 1 Level 1
6. 4. 2008 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zde můžete mrknout na první screeny :D http://www.thq-games.com/uk/game/show/4231/Warhammer%2040,000:%20Dawn%20of%20War%20II

Sazarael@azet.sk
Sazarael@azet.sk
Level 1 Level 1
13. 4. 2008 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omg tak toto je taká amatérska recenzia akú som v živote nevidel. Dow seriu hram už od vzniku soulstorm má bugy ale zrejme preto že Ironlore už skončil. A čo je ta za hlúposť že jednotky majú blbé názvy? Bt ten úžasný Starcraft ich Zergovia sú odkukaný Tyrandi z Warhammra 40k :) A v multiplayeri sa dá zahrať aj proti pc aj zo spojencom a proti easy sa nikdy v živote nič nenacvičí v mp je toľko možností a všetci profesionálny hráči za chaos tvrdia že ich letecká jednotka je najkrajší darček aký chaos mohol dostať ale ked lama nevie hrať tak bude tvrdiť že lietadlá nevydrža ani sekundu a podobné hlúposti.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
14. 4. 2008 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sazarael@azet.sk heheheheh ,tvuj prispevek me rozesmal... ale mas v podstate pravdu (a ja taky.)

czechImenhotep@seznam.cz
czechImenhotep@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 4. 2008 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z recenze je patrno:
1) recenzant nezná předlohu
2) recenzant nezná tuto sérii herně proto hodnotí tento multiplayerový titul z pohledu singlu
3) ten datáč vyšel kvůli tuně hráču co jej několik let od vydání dow hrají v multiplayeru, protože je to jedna z mála her která může konkurovat starcraftu, kdyby tomu tak nebylo dingleplayerový hráči by si nekoupili 3. datadisk několik let od vydání prvního dílu se zastaralou grafikou na dnešní poměry
4) datadisk je špatný kvůli zabugovanosti a ze zcela jiných důvodům, které autor recenze neuvádí, protože je nabíledni, že multák nezkoušel
5) těším se na recenzi dalšího dílu counterstriku, kdy autor bude hodnotit hru výhradně podle tréninku s boty a multáku věnuje jeden řádek.

IIFunzaII
IIFunzaII
Level 1 Level 1
5. 4. 2008 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč té hře odsuzujete 9 ras čím víc tím líp né, hrál jsem zatím demo trocu slabší grafika ale jinak mě to bavilo, akorát by to chtělo češtinu moc sem se v tom nevyznal :)

Reklama
Reklama