Zpět na článek

Diskuze: Výroba betaverzí pro konzole je složitá

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt je takový, že já čas od času grafiku nebo paměti vyměním nebo přidám... Vrtání se v souborech není můj koníček... Ovšem Crytek si zadělal na pořádný průser, protože holedbat se tím, že z PS3, potažmo X360 dostává maximum, je holý nesmysl a tak špatnou optimalizaci jsem viděl snad jen u Shellshock 2: Blood Trails - o byla budgetovka jak vyšitá ! Styď se Cryteku !! Fuj !

VojNov
VojNov
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno nevím, mně to spíš připadá že se vymlouvá :) Já třeba taky dost hraju na PC (steam) ale rozhodně se nevrtám v souborech hry, neměním paměti a grafiky... Na to prostě nemám čas ani náladu a rozhodně si nemyslím že by to vývojáři měli od PC hráčů očekávat.
Naopak, myslím že mít jednotnou konzoli, kdy všichni mají stejnou "sestavu", je právě výhoda. Ví přesně, na čem ta hra poběží tak ji můžou krásně optimalizovat ne?
A to Crysis 2 demo bylo naprosto ohavné. Śkaredá grafika, pop in stínů a objektů, a navíc se to příšerně sekalo, občas to tuším kleslo i pod 30 FPS což už je dnes neomluvitelné.

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela bych s novinkou souhlasil, třeba včera jsem si nainstaloval demo Crysis 2 na své PS3 a světe div se - kde je ta nejlepší grafika současnosti ? Pohyby při rozhlížení jsou rozmazané - hra neběží v 60 fps, objekty se dokreslují nebo doskakují - bohužel pro mě osobně jedno obrovské zklamání. Multiplayer je taky špatný... Doufám, že to samé se nestane u Gears of War 3...

Reklama
Reklama