Zpět na článek

Diskuze: Video odhaluje tvorbu scénáře Wildlands

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darks: Mě optimalizace nevadila. Hra mi jela dobře, jen je prostě nedodělaná.
Některá vozidla ve hře vypadají jako z jiné hry.... fyzika nefunguje a je otřesná, AI stupidní a ty bossové budou dle mého názoru to samé co UBI model miluje. Vystřílet obsadit a znovu a znovu a znovu.
Nechci být negativní, ale místo tohohle omylu si zahraj Ghost Recon 1,2 a Splinter Celly a uděláš lépe.
Protože UBI ani nedokáže vytáhnout to nejlepší z obou her, které má na svém kontě. Grafika je opravdu hnusná promiň.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Optimalizace je opravdu špatná.Klasický Ubi kompromis.Nebude downgrade, bude špatná optimalizace, hra bude delší, hra nebude mít kooperaci, druhý příklad není GR:WL, ale FC Primal.

indyy48@seznam.cz
indyy48@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tuhle hru nedam víc než 500 stovek.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Jako máš pravdu, kdyby člověk hrál každou hru od Ubi, tak se z toho zblázní. Na druhou stranu si tam snad každý člověk vybere. Já hrál naposledy AC Unity a až teď Watch dogs 2 a Wildlands a jsem naprosto spokojen. Ubi dělá hodně kvalitní hry, ale bohužel všechny podle jedné šablony a člověk musí vybírat. Na Wildlands jsem se těšil od oznámení, pak jsem byl trochu skeptický, ale beta mě naprosto nadchla, takže asi neodolám.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Příšerně optimalizovaná tak to nevím na čem jsi to hrál. Neříkám, že to je bezchybné ale příšerně je opravdu silné slovo ,)
Hry od Ubi bych se hádal, že jsou prázdné naopak v nich strávíš desítky ne-li stovky hodin a asi neznamená, že jsou prázdné.
Ano je to velice podobné jako Division a míchá to prvky, které jsme od Ubi zvyklí vídat ale mě se to líbí... Hry od Ubi za poslední léta jsem dohrál všechny a upřímně nemohu říct, že jsem se u nějaké nudil. Pouze For Honor mě zatím nepřesvědčil k tomu abych sem si ho koupil.
Třebas mikrotansakce nejsou jen u Ubi ale najdeš je pomalu v každé hře, která vyjde ,)
Nečekám v plné verzi nějaké výrazné změny, to jsem ani nepsal. Ale psal jsem, že tu hru odsuzuješ příliš brzo :) třebas to nebude takový průser jak si možná myslíš ,-)
Nechci se s tebou hádat, protože to by bylo do nekonečna z jediného prostého důvodu - jsem Ubi fan boy :D

Jinak Far Cry 1,2 byly pro mě dobré hry ale 3 a 4 už nebyly ono. Nevím přesně proč, možná se zbytečně snažil o něco víc, než je třeba.
Samozřejmě chyby v Ubi hrách vidím ale jsem ochoten je překousnout nejen protože jsem jejich fanoušek ale také vydají za rok několik her, které mě zabaví na strašně moc hodin :)
A přiznejme si to - Velkých her, které za rok vyjdou tak také nejsou bůh ví jak skvělé ale prostě lidi si asi zvykli na to, že Ubi začal kopírovat prvky z jedné hry do druhé a to se muselo nějak podepsat.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Scénář? xD
Ta hra má asi tolik scénáře, co No Man's Sky nebo The Division.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Naprosto chápu a respektuji tvůj názor. Já hraju pouze na PS4 a tam mi přijde, že to není až taková prasárna.
No a to je právě ono. Mise se opakují ale jelikož mě, jako fandovy to nevadí, jsem schopen to přehlédnout.
Napříkald Far Cry 3,4 mi vadilo to, že tam musím plnit nějaké mysteriozní, nadpřirozené mise, což mi do té hry vůbec nesedlo. Jak už jsem psal ty hry se snažily o něco víc co tam vlastně bylo zbytečné a pro mě i dost trapné a mnohem víc ale nechci se zde vyjadřovat vulgárně.
Mě mikrotransakce ve hrách nevadí, nikdo mě do toho nenutí jít, prostě když chci tak si hold pár stovek připlatím, což mi žádný problém nedělá.
Far Cry 3 přišlo alespoň pro mě s dost zajímavím záporákem a bohužel čtyřka to pouze okopírovala a moc změn nepřinesla.

Já asi tímhle naši debatu končím, jestli chceš mít poslední slovo tak prosím, svůj názor jsem napsal a upřímně respetkuji tvé argumenty ,-) toť asi vše ,-)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cadaveria: Hrál jsem betu, byla příšerně optimalizovaná, byla to navíc jen další nudná a prázdná Ubisoft hra, něco jako The Division v Bolívii a trochu víc Far Cry.
Far Cry mě bavilo kvůli záporákovi a příběhu, tohle mě nebavilo.
Mimochodem, jakou čekáš změnu, když to vychází ani ne za 2 týdny?To může být úplně jiná hra, viď? :D
Ještě, aby do toho dali mikrotransakce a je to celej Ubisoft.
Já dohrál 90% her od Ubisoftu za poslední 3 roky.Líbilo se mi akorát Watch Dogs 2, protože to bylo vtipný, plný easter egůů a s atmosférou osmdesátek, ale jinak jen další šablonovitá hra, kterou už jsem hrál tolirát v jiné verzi.
Nemoralizuj, prosím.
To je stejné jako u For Honor bety, kdy se našli lidi, kteří říkali, jak Ubisoft všechno opraví a vylepší, přitom do vydání zbývaly 2 dny.

_pedrox_
_pedrox_
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to som milo prekvapený, že na scenári sa podielal Don Winslow. Prečítal som od neho knihu Savages, ktorá bola ozaj podarená a Oliver Stone podľa nej aj natočil rovnomenný film. Snáď sa to aj nejak v hre prejaví...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pedrox: Ty zbraně jsou také super, to máš naprostou pravdu. Ale hra pak jako taková nefunguje, protože jí to nevěřím.
Hraje si na drsný boj proti drogovým kartelům a jezdíme zde v upraveném kosmickém autě z jiného světa a střílíme se s naprosto imbecilní AI. Bože to si nemůže z těch hory prachů co má z mikrotransakcí svých AAA titulů koupit AI od vývojářů hry F.E.A.R.
Ano F.E.A.R. z roku 2005 má tisíckrát lepší AI než AAA produkt Ubishitu. Uvidíme co plná hra, ale nebál bych se že změní 90% gameplaye za 2 dny :D

edit: to srovnání s GTA V je na místě. Pokud se podívám kdekoliv po mapě GTA 5, tak má dobré textury a je na hře vidět práce.
U Widlákova pokud se nechtíc podívám skrze mířidla na hlínu, tak to je totální hnus a někdo to opravdu vyndal z Dooma jedničky.
Obří nedetailní mrtvý svět? Néé děkuji

edit2: pro rýpaly: hrál jsem to na nejvyšší nastavení grafiky na 1080p

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cadaveria: Ano, příšerně.Můžeš se o tom přesvědčit v těch mnoha různých videích a rantech nad tím, jak špatně to jede.
Sám jsem grafickou kartou nad doporučenými, stejně tak i RAMkou, ale procesor mám stále nad minimálními.
Hra se na medium nevyškrábe ani na 40 fps...
Ano, hry od Ubi jsou plné, ale ve skutečnosti prázdné.Jen se podívejme například na Far Cry 4.Tuna vedlejších misí, kdy dokonce ty vedlejšáky tvoří velmi často i obsah hlavních misí.Zahraješ jednou a poté se každá aktivita, často nudná jak prase, opakuje stále dokola a dokola s žádným zajímavým nápadem či změnou prostředí.FC4, FC Primal, The Division jsou skvělými příklady.
Bráníš náklaďák, je to jednoduché, zabiješ pár idiotů granátometem, konec.
Co se týče nudy, nikdy jsem se u Ubi hry nenudil tak jako u FC Primal nebo The Division.Ty hry se prostě neustále dokola opakují, vrství na tebe ten samý obsah dokola a dokola a dokola a dokola a dokola a dokola.Příběh pomalu přestává dávat hlavu a patu a hlavní devíza Ubisoft her-záporák, vyšuměla pryč.Všichni si pořád pamatují Vaase, rodinu Borgiů nebo Pagana Mina.Co udělali ze záporáků v FC Primal?Nudné "spear" (bullet)sponge, které tě akorát párkrát unesou stejným způsobem.
Přitom ten obsah je jen derivátem z jejich předchozí hry.
Buď rád, že sis For Honor nekoupil.V případě striktního NATu by sis moc nezahrál.Matchmaking a netcode smrdí P2P systémem a mikrotransakce silně ovlivňují 4v4 matche, alespoň tedy na PC.
Platit 60 euro za hru na PC, 30-60 euro za season pass a dalších až 100 euro za mikrotransakce, vrchol nenažranosti.Být fanboyem takové společnosti, nevím.
Já taky nečekám změny, za 10 dní nic neudělají, pokud to tedy ještě více nedomrví.
A to je taková škoda, protože options menu na PC mi připadá daleko před Doomem, ba i Gears of War 4.
Klasický Ubisoft kompromis.Bude tam tohle, ale obětujeme tohle.
Mikrotransakce vidím možná tak ve hrách od Ubisoftu, EA(které je dokonce nedalo ani do BF1, nevím, jestli už je nepřidali...)a Activisionu.
Což bohužel, jak říkáš, tvoří velké procento AAA her.
Já, nevím jak ty, si nehodlám srát na hlavu mikrotransakcemi a nepodporuju tuhle prasárnu, kdy platící člověk má vždy přednost.Ve filmu jsem nic takového dosud neviděl, něco jako mikrotransakce.
FC1 byla skvělá hra, ale byla od Cryteku.FC2 ušla, už od Ubisoftu.FC3 začalo grindovat, ale příběhem a záporákem to Ubi vytáhl na dobrou hru.Nic nového nepřineslo FC4, až na Pagana Mina.
A z všeho nejvíce mě štve, že lidi si zvykli.Marketing a reklama holt z lidí dělá nepoučitelné blbce.
Pokud jsi fanda, prosím, já ti do toho mluvit nebudu, ačkoliv fanboye rád nemám a mít nebudu.
Mimochodem, přestali downgradovat grafickou stránku, ale rozhodli se pro masivní downgrade kvality na úkor kvantity.Tebe zabaví ta kvantita, která však v sobě kvalitu nemá.Měla naposledy v roce 2013.

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: + další stovky her. Navíc ta hra ještě ani nevyšla tak si myslím, že možná odsuzuješ příliš brzy, jestli tedy nejsi další z těch, kteří vidí hru od Ubi a hned musí hejtovat :)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Scénář? xD
Ta hra má asi tolik scénáře, co No Man's Sky nebo The Division.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 2. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

těšil sem se, přeobjednal, zahrál sem betu 20 minut a letěl sem do mailu zrušit předobjednávku .. za 5tikilo to za půl roku klidně koupím, za plnou cenu rozhodně ne ..

Darks
Darks
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Inu tak to tady tak pročítám a nestačím kroutit hlavou. Ano jízdní model mě ze začátku též celkem pobavil to se musí nechat to je vážně dílo :D ... Ale jinak ?
Co se optimalizace týče tak mi to nepřijde tak hrozné na mém s I5 a 1060 3Ggb na velmi vysoké detaily 50-60 fps což mi přijde naprosto normální nebo snad každej čeká že nové hry pojedou na ultra na 120 na každém PC? Dál se tady odsuzuje příběh to mě celkem též pobavilo protože jsme ho téměř v betě ani nenakousli mohli jsme si leda tak zabít 2 nejnižší bosse z poměrně rozsáhlé hierarchie kartelu hlavního bosse jsme ani neviděli nejde o to že by měli něco za 14 dní změnit ale že jsme 95% ani neviděli tak jak se tohle vůbec dá posoudit ?... Za mě je to zábavná hra která rozhodně není dokonalá ale do sebe něco má a rád ji prozkoumám celou až vyjde :)

_pedrox_
_pedrox_
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: ešte aj úprava zbraní a ich spracovanie je super. Tieto detaily vychytali, ale čo z toho, keď ten jazdný model vehiklov je fakt až príliš trápny a vlastne sa čudujem, že to vôbec mohlo prejsť do finálnej verzie hry. Čo asi prešlo, keď pochybujem, že už na tom stihnú niečo zmeniť, lebo by museli spraviť vlastne komplet fyziku, trakciu a ďalšie veci s tým súvisiace, ktoré tam úplne chýbajú. Je to smutné a na takého obrovského molocha s neobmedzenými finančnými prostriedkami, akým je Ubisoft, až nepochopiteľné, že im to príde v pohode. To tam tie vehikly teda nemali dávať radšej vôbec. Odporúčam po zahraní bety Wildlands zapnúť GTAV a posadiť sa do lubovolného vozidla... No comment, to je rozdiel minimálne dvoch generácií :-D

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Souhlasím s tebou, hrál jsem demo (nebudu tomu říkat beta, když to jde během pár dní do tisku) a těžko se na té hře něco změní.
Je tam skvělá volba postavy to se mi líbí a vyhrál jsem si.
Hráli jsme to s kámošem a jak najel gameplay, tak následoval jeden výbuch smíchu za druhým.
Řízení vozidel? To má být vtip? Tímto se jízdním modelem Ubisoft vrátí do 1995.... .
To jsou lidé slepý a nebo jim nevadí že je to tak odfláknuté? AI totálně stupidní a museli jsme se hodně smát.
Jediné co mě baví od Ubi je Watch Dogs 2, ta hra si umí udělat srandu a je fajn. Nicméně to neplatí pro Widlákov, kde to té hře fakt nežeru. Dal bych tomu tak 1/5 za parádní tvorbu postavy.
Grafika je možná hezká z dálky ale pokud jsem zamířil na hlínu, tak textury bych označil za něco z Dooma 1 :D.
Vidět Lamborgini jet po hliněné cestě a nabourat do taxíku, kdy začne hned hořet a vybuchne nooo, jak to jen nazvat?
Atmosféra ze hry jen čiší..... Sorry hoši za kritiku, ale tahle hra je nedodělaný kýč a těšil jsem se na ní. Bohužel zklamání a nebudu tu hru bránit slepě, když si to nezaslouží.
Zlatej Ghost Recon 1 a Splinter Celly ..........

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
24. 2. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si zatím betu užívám naplno. Plnou hru předobjednanou také mám. Slyšel jsem, že toho i tato open beta moc nenabízí ale při mém stylu hraní to chvilku potrvá než splním vše.

Reklama
Reklama