Zpět na článek

Diskuze: Ve Star Citizen půjde přistát na měsíci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
19. 4. 2017 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: ak to elite bude mat, tak sa to bude dat zahrat.....star citizen si to mozu napisat na nastenku napadov

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hero Of The Injustice: No její stávající mechaniky propracované jsou a hra hrát již jde.
Čekám až bude hotová a pak dostanou peníze, taky nechci riskovat že peníze zmizí servery se vypnout a mějte se.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hero Of The Injustice: Pokud to opravdu vyjde, tak na té hře strávím tisíce hodin.Už takhle v alfě to vypadá neuvěřitelně komplexně.Takej žánrovej mix.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
18. 4. 2017 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co? Kdo dostane dřív přistávání na atmosférických planetách, Elite Dangerous či Star Citizen?

The End
The End
Level 1 Level 1
18. 4. 2017 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Naprosto S Tebou Souhlasím, Já To Taky Tak Cítím :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
18. 4. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tisíci měsích lze přistát i v No Mans Sky. Další.

A kdy vlastně vyjde Duke Nukem Citizen ? Kdy Kdy kdy ? Release date. Squadron 42 měla dle Kickstarteru vyjít před dvěma roky. (viz. Vávra a Kingdoms What the Fuck, jakbysmet) Kde nic tu nic.

P.S. Co mě čeká na takovym měsíci krom náhodně generované krajiny oproti 1000000x levnější No Mans Sky ? Hory, taky doliny, možná jeskyně, co za význam má dvanáct hodin putovat krajinou ? Čím mě to obohatí ? Jaké šokující nálezy objevím krom kilometrů a kilometrů pusté krajiny ? Sežral jsem to jedný hře, což je NMS, ale nevidím jediný důvod proč by to mělo být ve hře další....

The End
The End
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smith6Wesson: Velkých firem a zkušených vývojářů je spousta. Ale proč jsou na světě tak špatné hry ? Protože peníze a zkušenosti nejsou vše.
Vyjímkou je studio Naughty Dog, které za svou dlouholetou existenci, nevytvořili ani jednu špatnou hru. Ale ostatní studia, nejsou tak stoprocentní. Ale právě Chris Roberts by se svým Star Citizen mohl ukázat, jak se mají dělat vesmírné hry a nakopat tvůrcům No Man's Sky ten jejich naleštěnej zadek.
Každopádně, Star Citizen ani trochu neodsuzuji, naopak se mi Star Citizen velmi libí.
Jenže hry, které se tváří až moc velikážsky, nakonec při vydání dopadnou velmi tvrdě a rychle na zem.

The End
The End
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Tvrzení, že je Star Citizen propracovaná hra, je trochu ukvapené vzhledem k tomu, že je hra stále ve vývoji. Až když hra vyjde, tak to zjistíme, ale zatím Star Citizen vypadá, jako všechny zajímavé hry, které slibují komplexní hratelnost.

...A pak nějaká hra vyjde (třeba No Man's Sky) a všichni jsou zklamaní.

Smith6Wesson
Smith6Wesson
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hero Of The Injustice: To máš jednoduchý proč z rukou zkušenných vývojářů vznikají špatné hry. Důvodem jsou vydavatelé, kteří daná studia vlastní. Těm jde akorát o to vytvořit okolo titulu masivní hype, aby si nahrabali co nejvíc peněz a hra ať je klidně shit. Nejlépe je to vidět u velkých firem jako například EA, nebo Ubisoft. Ale samozřejmě na kvalitu titulu může mít smýšlení typu: ''Hráči jsou na tento koncept moc neschopní, musíme naši hru udělat co nejpřístupnější.'' Čímž se hra dá taky efektivně zabít. Těch faktorů je hodně.

Smith6Wesson
Smith6Wesson
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hero Of The Injustice: Stavět vedle sebe NMS a SC mi z hlediska vývoje nepřipadá zrovna správné. Je třeba si uvědomit, že NMS dělalo studio, který mělo zkušenosti nanejvýš s mobilníma hrama, což se pak na výsledku dost podepsalo. Co se týče autorů SC tak minimálně Chris Roberts je zkušenný vývojář, který má za sebou hry jako série Wing Commander, nebo Freelancer, které byly velmi kvalitní. Myslím, že kdyby si nebyl jistý, že to mohou zvládnout, tak by se do toho vůbec nepouštěl. Nemluvě o tom, že backeři mají přístup do nehotových, ale přesto funkčních verzí hry. Čas od času je alpha verze dočasně dostupná pro všechny zdarma. Podle mě jde minimálně zatím vývoj správnou cestou. Uvidíme co alpha 3.0. Každopádně je ale zdravé zůstat skeptický, protože pokazit se může cokoliv

Mart9@tiscali.cz
Mart9@tiscali.cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SC sleduju hodně zpovzdálí, ale připadá mi, že možnost přistát na měsíci je u takové hry naprostý základ :D

madjarho2@gmail.com
madjarho2@gmail.com
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím.

Sleduji a podporuji tuto hru (no zatím jen náčrt) již od počátku. Skutečně je to nesmírně ambiciózní projekt a rozčarování jeho neustálým odkládáním je pochopitelné a poměrně i otravné. Avšak. Každý týden vidím, že na tom pracuje obrovský tým (několik studií) talentů po celém světě... Každý týden, vidím 3-4 pořady pro komunitu, ať už ohledně vývoje nebo pozadí celého "vesmíru"... A tak tedy tvrdím. Prosím, máte čas. Pokračujte v tom co děláte a vytvořte fantastickou hru a ne polotovar, kterých se nám dostává v posledních dobách více, než je zdrávo. Věřím (a to chci napsat proloženým písmem), že jednoho dne někde v budoucnu, budu hrát fantastické hry jménem Squadron 42 a Star Citizen a vím, že se to blíží každým dnem...To mi zatím stačí.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
18. 4. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Očekávám nástup NMS trollů a obhájců. :D

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mart9: U takhle propracované hry, kdy se nejedná sednout a přistát pomocí wsd a zmáčknutí 1 na numerce je asi složitější :D.

The End
The End
Level 1 Level 1
17. 4. 2017 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy jsem nevěřil, že z hlediska hratelnosti, bude No Man's Sky dobrá hra a měl jsem pravdu.
Stejně tak neveřím Star Citizen.
Ale jen kvůli přispěvatelům, kteří hru podporují doufám, že se tentokrát pletu a vybrané 3,6miliard (což je mimochodem o jednu miliardu více, než kolik stál například
The Phantom Pain) se projeví na hře a né v garážích vývojářů.

...Ono pokušení, dát si něco pro sebe bokem, je určitě lákavé :-)

Reklama
Reklama