Zpět na článek

Diskuze: UPDATE: Oznámení Diablo 3 příští měsíc?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se mně líbí, začalo to Diablem a teď se tu mluví o RPG obecně, ale ice.beast, neber to tak konfrontačně...
Když jseš ice, tak bys měl být ledově klidný, ne... Taky by se ti spíš měl líbit Icewind Dale, co?
Stejně je BG2 nejlepší.

mirravoj
mirravoj
Level 1 Level 1
22. 5. 2008 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslim že žádný Diablo 3 zatim nebude i když by to nebylo špatný aby něco vydali :) no a pokud něco oznámí taky by to mohli pozdržet a namlátit do toho hodně hustou grafiku a udělat to nějak jinak než pořád klikat jak tvrdí ice.beast, mě to taky moc nesedělo :) ale dohrál jsem oba dva resp. tři díly

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Hihi: "No Oblivion není o nic inteligentnější než Diablo" - FUJ cos to napsal za ptákovinu??

To Hihi2: "vyvraždi všechny regiony v Sacred: Underworld a pak si můžem vykládat o klikání" - nekecej, že jsi vyvraždil všechny hrdiny a příšery z hrobů v jedné drsné jeskyni (už nevím, kde to bylo, ale určitě jsi na ni natrefil)

To JHfr3ak: "mě osobně se dokonce zdálo že v takovým Baldur's Gate 2 se kliká skoro stejně" - KDEPÁÁÁÁK

To ice.beast: "tak si POKLIKEJ na celo a jdi do prdele..." - kurva diskutuj slušně

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Řekni mi o jediném náznaku inteligence v Oblivionu.
Myslím, že regiony nevyvraždil nikdo.
Bg je docela klikárna, ale taky jedna nejlepších pařeb.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 - Oblivion je dobrá hra, ale Morrowind stojí u mne mnohem výš
- No nevíš, jsou různí maniaci, kteří jdou důsledně po všem, dokud nemají vše na 100% splněné (mne ale Sacred moc nebavilo, bůhvíproč, té hře něco chybělo, asi to charisma)
- Zato BG2, ta ho ma, pro mne je to RPG c.1 vsech dob, takze, na Oblivion si klidne nadavej, ale ne na BG!!!!, i kdyz, podle toho, ze mas na obrazku Irenica, tak s tim asi nebudes mit problem

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant To Hihi: Planescape Torment je sice skvělá, ale je to bohužel jen jeden díl. BG+Tales of the Sword Coast+BG2+Throne of Bhaal toho v celku nabídlo více, i víc než než Fallout 1+2, a i kvůli jaksi objemu toho skvělého obsahu jsou Torment a Fallout až za BG. A navíc, BG2 jsem hrál jako první, a to je jako s první láskou. Bože, asi si dám BG2 popáté! (už se těším na Kangaxxe, Demogorgona a spol)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Rpg č. 1 je Fallout, pak je Planescape Torment a pak až BG. Kdokoli by však chtěl urážet, kteroukoli z výše uvedených her, dostane big hammerem do palice (jedna ze společných zbraní pro všechny tři hry).

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Tak si odstraň ty čísla no... Fallouta mám jako č. 1, protože při každém hraní jsem objevil něco nového a to nepočítám všechny módy.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Naprogramuj lepsi hru nez Oblivion a pak tady poustej sva moudra...Oblivion je skvela hra,ze ti nesedi je tvoje vec...Ja Diablo taky nekritizoval,ale jeden manik po me vyjede a ty se hned chytis,ubohost hadr...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Oblivion je pitomost (ten název na ni sedí). Mcd. Konečně je tu diskuse o rpg a akčních hrách s rpg prvky (Diablo, Oblivion,...).

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
24. 5. 2008 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant vetveni konci uz na treti reakci, protoze to nekdo spatne naprogramoval.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty tak tak

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant To ice.beast: "tak si POKLIKEJ na celo a jdi do prdele..." - kurva diskutuj slušně

:) :) :) tohle taky neni priklad slusne diskuze :) :) :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ach jo...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
24. 5. 2008 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast tak, o to tady slo :'}

Darre
Darre
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diablo 3 v nejbližších letech nevyjde a to jestli vůbec. Dnešní hráč je kapku náročnější než v době slávy dvojky. Vyšla spousta her která chtěla alespoň prodejně navázat na úspěch Diabla. Vemte si takový Hellgate - dělali ji téměř ti samí lidé jako Diablo 2 a jak dopadla - automaticky generované prostředí, slušná grafika, přitažlivý námět mizerné prodeje. Myslíte že tohle lidi z Blizzardu nesledují? Ano, kdyby vydali D3, prodeje budou šílené, ale všichni dobře víme takový Blizzard není. Nemůžou prostě vydat hru která nebude lidi dlouhodobě bavit. Každá jejich hra je Legendou a moc dobře vědí že Diablo 3 by se jí TEĎ nestal.
Čistě můj názor :)

Sir_Pete
Sir_Pete
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darre Možná se ani Diablo 3 nestane "legendou" pokud ji vydají. Byly tady "tuny" "diablovek" a ani jedna neuspěla, protože to prostě nebylo Diablo nebo to bylo až moc diablo.
A pokud vyjde Diablo 3, bude to sice diablo, ale otazkou je - Baví tyhle hack-slash veci ještě někoho ? A budou to lidi hrat protoze to bude dobra hra, nebo jenom proto ze to ma nazev Diablo.
Mozna to fakt vydají jako MMORPG, ale to zase možná ta celá hra ztratí své kouzlo :).

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me Diabla nikdy moc nebraly,na muj vkus moc klikani :)
Mel jsem tou dobou doma Fallouty,takze se Diablo nechytalo,ale melo nadherny flimecky,jako ostatne vse od Blizzardu,nevim jestli podobny klikfest bude slavit uspech i dnes,ale fanousku ma Diablo pozehnane a kvalitnich her neni nikdy dost...

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Hrozně se mi líbí, jak se začne bavit o Diablu, tak každej začne vytahovat ty svoje ubohý narážky na klikání, mě osobně se dokonce zdálo že v takovým Baldur's Gate 2 se kliká skoro stejně a toho si nikdo nevšimne že, např WarCraft 3 kterej je už taky z části RPG, tam se kliká jak o život (mám kámoše co to hraje pomalu denně a když to hrál u mě, tak sem začínal mít obavy o svoji myš), takže než si něco vemete do huby, tak se trošku zamyslete a ukažte mi RPG kde se kliká o 50% méně než v Diablu vy ubožáci.

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak no jo, jenže ono je tohle spojený spíš se soubojovým systémem, ne s tím klikáním okolo... ano, v BG klikáš na odpovědi při rozhovorech, rozdáváš povely při zapauzovaný hře, ano ano... ale prostě děláš spoustu věcí navíc, než jen to stereotipní klikání na bedýnky, truhly a nepřátele, tak je to myšlený. Koho to baví, tak je to jen jeho věc, se hned neofrňuj, že spoustě lidí, včetně mě, to přijde trochu nudný po pár hodinách...

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Widl_CZ Máš pravdu, asi sem se nechal trochu unést, taky sem nechtěl aby to vypadalo jako že si nějak moc chráním Diablo, BG (a nejen ho) si taky rád zahraju, ale chtěl sem tím říct že se na "Diablovky" nelze zlobit, protože někdy je potřeba se pořádně odreagovat a jít přímočaře, lhal bys, kdyby si řekl že si nezkusil Titan Quest a že to nakonec tak špatný RPG není a kdyby vyšlo Diablo 3, tak bych byl jedině rád, pokud by si zanechalo původní koncept, na to tu jsou jiný RPG.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Oblivion,Morrowind,Fallout atd atd,rekl jsi RPG!!!!Ubozak ses sam ty diablofile,to ze me proste nebavi klikat jako idiot a rozbijet kazdej predmet ve hre je moje vec,ja vam Diablo nekritizoval,jen jsem rekl,ze na me je tam moc KLIKANI a KLIKANI je tam moc a nekoho to KLIKANI nebavi proto KLIKANI na Diablu kritizuje,tak si POKLIKEJ na celo a jdi do prdele...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast No Oblivion není o nic inteligentnější než Diablo. Dvojka není teda nic moc, ale jednička parádní.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Hihi789
Tam slo o klikani,mohl bych jmenovat desitky RPG kde neklikas jako debil...Diablo je legenda,ale kdyby vyslo D3 v podobe jake melo D1 a D2 tak dnes proste neuspeje,Titan Quest byl taky peknej,hezka grafika...Ale zabila to hratelnost,me z toho bolela ruka jako prase,proto tyhle klikfesty nehraju...Ja jsem Diablo nekritizoval,ale zajel do me ten diablofilek,tak jsem se je branil...Oblivion neni kdovico,ale alespon te z jeho hrani neboli ruce a nemas pocit,ze pokud budes muset rozbit jeste jednu bednu tak zmagoris...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Slabochu. Ve střílečkách se kliká víc. Mcd. vyvraždi všechny regiony v Sacred: Underworld a pak si můžem vykládat o klikání.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Hihi789
Ty jsi dobre natvrdlej,rekl jsem,ze tyhle hry me kvuli tomu klikani nebavi...A jestli je podle tebe v FPS klikani vic nez v Diablovkach tak ti neni pomoci...V FPS se pohybujes mysi,myslim pohyb jako takovy?Kdyz pominu FPS typu Painkiller tak si opravdu nemyslim,ze bych treba v IGI2,H&D,Flashpoint a podobne klikal vic nez treba v tom tvem Sacred...Btw,i kdyby bylo klikani v FPS vice,tak je to nesrovnatelne zabavnejsi....

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Tak hrej jen závody a nedržkuj.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro me nej rpg je KotOR. A kdybych mel vybrat z fantasy prostredi, tak bych volil Dungeon Siege.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cerealkiller Nevím jestli se dá hack&slash považovat za rpg. Dungeon Siege 1 mě moc nenadchl, dvojka je lepší. Kotor je samozřejmě v mé sbírce taky.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
25. 5. 2008 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 To že je něco hack´n ´slash nevylučuje hru z kategorie RPG. RPG druhů je fůra. V každé podkategorii je nějaká super hra, a pak se to špatně srovnává: Je tedy lepší TES/Gothic? - nebo Diablo/Dungeon Siege/Titan Quest? - nebo Might´n ´Magic/Wizardry? - nebo KOTOR/Fable/Jade Empire? - Witcher? - nebo Baldur´s Gate/Fallout/Neverwinter Nights? Stejně je RPG žánr nejlepší, že jo!

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
25. 5. 2008 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant To je fakt těžká role, kterou hraješ v Diablu. Je to spíš akční hra s rpg prvky.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
25. 5. 2008 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant HiHi, poznávacím znamením RPG je m.j.:
1. příběh - většinou jde o "záchranu světa" - což je v Diablu splněno
2. vývoj postavy - z hovna (vězně, outsidera, vidláka) v hrdinu, který zachrání svět - což je v Diablu splněno, a právě v Diablu je vývoj postavy povedený
Jinak Diablo stojí u mne v žebříčku RPG daleko za jinými hrami, uvedenými v předchozím příspěvku; já to tu píšu jen proto, že ač vyhlížíš jako RPG fanda, některé tvé názory ohledně RPG mně přijdou povrchní. Diablo nepochybně RPG je, jinak na tebe vytáhnu RPG (rocket propelled gun).
Safra, ve fotbalovém manažeru hraješ taky roli, ne, a není to RPG.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
25. 5. 2008 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Role playing game. Přeber si to, jak chceš. Mcd. myslíš si, že nemám rád diablovky? Diablo 1, 2, Dungeon Siege 1, 2, Sacred, Titan Quest,... Mám jich doma docela dost.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
25. 5. 2008 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Pro hry jako je diablo, Titan Quest, Blade&Sword.... to jsou hry oznacovane jako Akcni RPG, nebo prosto diablovky. Akcni RPG - tim je mineno prave hack&slash, casto isometricky pohled, vyvoj postavy, a pribeh je zpravidla na nejvedlejsi mozne koleji.
To ze to ma jistou podobnost s RPG hrou, ktera se snazi dostat svemu jmenu, tedy do PC podoby prevedene DnD (DrD) je ciste nahodna:-)

Bob_CZ
Bob_CZ
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno reknu vam to takto : Diablovky (samozdrejme ze od blizzu) maji atmosferu kterou u vetsiny ostatnich RPGcek nikdy a nikde nenajdete .... Jako dalsi vec bych chtel zminit klikani ... i tady jde videt jak spousty lidi zleniveli .... avsak rekneme si to takto : kdo z nas diablo 2 aspon na normal nedohral ? mno skoro kazdy .... a tady vidite ze i pres to klikani vas pribeh tahl porad dopredu .... a kdyz toto blizzard udela i v Diablu 3 mame se na co tesit .... ne-li na nejlepsi RPG roku .... (ciste muj nazor)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
24. 5. 2008 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bob_CZ co prosim? jakej pribeh v diablu? rika ti neco pojem baldur's gate? to je pribeh. jinak, ani v baldurech, ktere vysli priblizne ve stejnou dobu, jsi nemusel klikat jak trotl a hralo se to super...
mam pocit, ze blizzardi maji radi rychloklikani...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Cha! Planescape Torment! Ten měl příbeh! Dohrál jsem to několikrát a i tak jsem ho úplně nepřekousal. Takových her by mělo být víc. :D

hejno
hejno
Level 1 Level 1
25. 5. 2008 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Jo, Plasnescape je pribehove genialni. Maloktera hra je tak odusevnela, napada me snad jen Pathologic.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
25. 5. 2008 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bob_CZ Pribeh je to posledni, co bych v Diablu hledal.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hihi789

Rpg č. 1 je Fallout, pak je Planescape Torment a pak až BG. Kdokoli by však chtěl urážet, kteroukoli z výše uvedených her, dostane big hammerem do palice (jedna ze společných zbraní pro všechny tři hry).

Kdo si myslis,ze jsi?Tenhle tvuj zebricek vubec neodrazi skutecnost.V japonsku se ti na Fallout muzou vis co...
Ja jako nejlepsi RPG vidim Fallout,ale to neznamena,ze vsichni ostatni taky,tak si ty svoje cinty odpust...
Takovyho kaspara jsem uz dlouho nevidel...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Odpusť zapoměl jsem tam dodat patřičný počet smajíků. :D :D :D To ses ještě nesetkal s rpg fanatikem? Japonská rpg jsou úplně někde jinde a já je považuju za samostatný žánr. Ty ledová příšero! Grrr!

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Alespon na tom Falloutu se shodneme,zadna blba magie,zadny hobiti ani kouzelny bariery nad mestem ve trech dilech po sobe...Fallout nic neprekona...Na Fallout 3 se tesim,ale vim,ze to nebude ten Fallout 3 jaky mohl vyjit od Black Isle...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Kouzelná bariera ve všech třech dílech? Narážíš na Gothic? Ve dvojce bariera nebyla.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast OK,ve dvojce mozna nebyla,mam doma vsechny tri dily z Levelu a libila se mi jenom trojka,ale taky zadnej zazrak,ale oproti Oblivionu alespon tri ruzna prostredi...Jinak nejlepsi bude stejne MAFIA 2 :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Já si koupil první 2 díly a 3 mám z Levelu. Dohrál jsi vůbec jedničku? Mě přijde jako nejlepší.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Nedohral,melo to tak stupidni ovladani,ze me to vazne odradilo,to samy ta jakoze moucha co me sejmula hned za vesnici :)

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
25. 5. 2008 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ice.beast: "OK,ve dvojce mozna nebyla,mam doma vsechny tri dily z Levelu a libila se mi jenom trojka,ale taky zadnej zazrak,ale oproti Oblivionu alespon tri ruzna prostredi...Jinak nejlepsi bude stejne MAFIA 2 :)"
Paradoxne byla prave trojka nejhorsim dilem serie...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Aha. A to je právě to. Pokud bys přežil ovládání, bavil by ses přímo královsky. To mi věř.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ja taky Gothic nekritizuju,jen se mi nelibilo ovladani,dostal jsem se dal nez k ty mouse,ale nejak me to nebralo...Jak rikam,fantasy obecne me moc nebere,mam radsi sci-fi nebo veci z realneho prostredi...

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
23. 5. 2008 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oznámení Diabla 3 se letos dočkáme - buď na WWI, nebo na BlizzConu (pravděpodobnější).

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
24. 5. 2008 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice.beast: já se dostal k trojitému dohrání. Je mi fuk z jakého prostředí je kvalitní rpg.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
21. 5. 2008 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, Diablo 3 bych si fakt dal !

gygant
gygant
Level 0 Level 0
21. 5. 2008 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm hm hm hm hm hm
diablo už bylo převálcováno jinými RPG (tedy, ve svém specifickém RPG podžánru tzv. "diablovek" sice ne, ale už je to přeci jen spousta let...)
takže ano, už JE ČAS, pojďme do toho, Blizzarde, jo jo jo jo jo!

Reklama
Reklama