Zpět na článek

Diskuze: Tyranny si v prodejích nevede podle představ

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 5. 2017 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalosaper: U Pillars mi to přišlo ještě o dost horší, než v Tormentu (pokud se teda bavíme o tom starém).

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
17. 5. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Zvláštní kritizovat Tyranny za ukecanost, když je to na rozdíl od PoE svižná hra založená především na akci. Rozhovory se moc vést nemusí, jsou většinou jen na omáčku okolo.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 5. 2017 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Jo tohle vidim jako největší můj problém dnes. Vrátit se k něčemu, co jsem před měsícem nechal. Energie vložená do toho si vzpomenout co, kdo a proč, je většinou maximum energie, co hrám daný den můžu věnovat. Je zajímavý, že se to určitých her netýká. Zapnu DARK SOULS III po půl roce, nedej bůh DARK SOULS 1 po dvou letech a okamžitě vim kde sem, rozložení nepřátel v daném levelu, každá zkratka, každá truhla a to jsem mohl vidět level jenom jednou. To samý nová Zelda. Ta zvládá vykreslování mentální mapy taky skvěle.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 5. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já ani nevěděl, že to vyšlo :D

@Ocelotr2.0: Docela souhlasím, v Pillars to s tím množstvím textu fakt přepískli, doba se přece jenom od té doby trochu posunula a hry jsou dnes schopné vyprávět i vizuálně, ne všechno popisovat textem (hlavně pokud jde o mimiku a gesta postav, která v technologicky primitivním Pillars úplně chybí a musí se proto popisovat texty).

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
18. 5. 2017 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Když se nenecháš zaplést do textu tak, jak chtějí autoří, dá se Tyranny dohrát za pár dní a je to velice kompaktní zážitek s několika skvělými momenty.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 5. 2017 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Tys Tyranny nehrál, viď.

kalosaper
kalosaper
Level 1 Level 1
18. 5. 2017 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám na to podobný názor jako ostatní. Prostě už v dnešní době nemá člověk čas a energii číst ty tuny textu. Proto se mě ani moc nechce hrát Torment, protože co jsem četl a sledoval názory na tu hru, tak vás Torment na začátku zavalí tunou textu a lore. Už V Pillars jsem z toho měl hlavu jak balón.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 5. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: No já nekritiziju, jen říkám svoje postřehy. Spíš mi vadí u těchhle her, že nedokážu odlišit omáčku od životně důležitých věcí. A otázka zní proč se Tyranny málo prodává. Protože po PoE toho má každej plný zuby. I to nejlepší z těchhle her, což je DIVINITY: ORIGINAL SIN, ke kterýmu já osobně cítím obrovský respekt, mě zahltilo informacemi. Zatímco jiní už to pomalu dohrávali, já se plácal kolem prvního města s hlavou jako pátrací balón.

Tohle si dokáže člověk užít asi jen když vydrží hrát jednu hru a nešáhnout po další. Mě se ovšem lépe udržuje pozornost u Dark Souls než u Divinity. Přestat na měsíc je na restart od začátku. A ani po dvaceti hodinách jsem si k postavám nedokázal vytvořit jakýkoliv vztah prostě "panďuláci". U takovýho Final Fantasy nebo Zeldy má člověk jasno. Ten se mi líbí, ten se mi nelíbí, toho mám rád, toho nemám rád.

Tady je to spíš:
A kdo seš kurva ty a proč mluvíš jako když jsem tě někdy viděl ? Autoři nedokáži jasně vizuelně odlišit jedno panďuláka od druhýho tak jako v jRPG. Lidé možná nadávají že japonské NPC postavy pronesou jen jednu / dvě věty. Ale má to své opodstatnění. Člověk ví že s tou postavou mluvil. Tady člověk dostane dialogový strom rozvětvený jak Vojna a Mír, no polovinou keců řeknou NPC to samý jako postava vedle, další polovinou omáčka kacy "navozující atmosféru" a když zjistíte, jo s timhle debilem jsem mluvil před týdnem a právě na tom člověk strávil půl hodiny (znovu) neni vůle hrát dál.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
17. 5. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo a vim proč. Jelikož jsem hrál PILLARS OF ETERNITY. 12 hodin než jsem se prokecal přes první město. Z textu mi přecházel zrak a ztrácel jsem se v kdo je kdo, co je co, co je kdo, kdo je proč, proč je co. Před dvaceti rokama to nebyl problém. Dneska bych při deseti možných odpovědích jedné NPC postavě nejradši vyhodil počítač z okna. Zelda zvládá totéž co Tyranny, bez tuny keců a mnohem zábavněji.

První Kickstarter s PILLARS jim vyšel. Ale kolik z těch, co po návratu starých kecacích RPG volali, PILLARS dohráli ? Já měl Pillars plný nosní dírky po dvaceti hodinách. Snažil jsem se, ale orientovat se v LORE světa při chození do práce a dvaceti jiných (pozlátkově lákavějších) her, je nemožné. Tohle mohlo fungovat v pomalejší době, kdy vás každých deset minut nerušil mobilní telefon.

Reklama
Reklama