Zpět na článek

Diskuze: Tygr, jóga, slon i tanečky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

oleav
oleav
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: pri oficialnim predstaveni Move, bylo jasne videt, ze je potreba dva ovladace. viz napriklad http://www.gametrailers.com/video/motion-control-playstation-move/64961

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml:
To jsme si úplně přesně nerozuměli. Já neříkal nic o tom, že skuteční hráči budou tíhnout k Move. Já jen nadhodil takové přání, že by Sony mohla zapomenout na ten Wii okupovaný Casual svět a vytvářet nějaké skutečné hry namísto hříček. Na 90% se ze z toho ale vyklube Wii 2.0

mamayer
mamayer
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: Díky .-)

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba k tomu časem vyrobý plastový samopaly se senzorama (něco na způsob Guitar Hero kytar) a pojedeme s tim xD docela bych to bral, mohla by to bejt zábava :)

hltlml
hltlml
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus: Opravdu bych netvrdil, že Move je nepřesný. Všechny videa ukazují opak. Co se týče implementace jiných předmětů do Kinectu, tak to by bylo představitelné.
SlamJam: Pokud k tomu vyrobí jakýkoliv další hardware, tak tím zruší celou svou filosofii "You are the controler!" a navíc to bude stát další prachy navíc.
Glorif: Naprosto souhlasím. Kinect je vhodný pro rodinné hry s veselými zvířátky, ale skutečný "hardcore" hráč bude tíhnout spíše k Move už jen kvůli tomu, že potřebuje držet v ruce skutečný ovladač, ne jen mávat naprázdno do vzduchu.
Mamayer: Konferencí bude celkem šest a všechny budou živě streamovaně vysílané na netu (stránky ti tu nenapíšu, nechci dělat Hrej! negativní reklamu, budeš muset hledat). Tady jsou (časy uvádím v našem časovém pásmu):
Microsoft XBox360 po 19:00
EA po 23:00
Ubisoft út 2:00
Nintendo út 18:00
Sony út 21:00
Microsoft Kinect st 1:00
Doporučuju sledovat živě, například loni se velmi podařily, byla to parádní show :-)

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou může už i X-box machrovat,že mají svoji EyeToy ...zatim nepředvedli nic co by s lepší podporvou a softwarem EyeToy nezvládl

kuki164
kuki164
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: Presne tak.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě Kinect docela příjemně překvapil. Zejména hrátky s tygříkem, jelikož jsem milovník zvířátek, toghle by mě v takovéhle grafice určitě bavilo. A potom to tancování taky vypadá dost dobře. Srovnávat Kinect s Wii nebo Move není nejlepší, protože Kinect má jednu důležitou vlastnost - snímá totiž celé tělo a to je ohromná výhoda. Už jen ten fakt, že si můžete zablbnout s figurkou, která kopíruje na 100% vaše pohyby je dost zajímavý. A co se týče toho Star Wars, nemyslím si, že to bude forma Virtual Copu, ten pohyb dopředu byl vyvolaný hráčem, nešlo o automatický posun. Stejně jako u těch autíček pohybem vyvoláte boost, dá se poměrně elegantně vyřešit i pohyb postavy. Ačkoli tu spousta lidí říká, že nepřítomnost ovladače je na obtíž, já s tím nesouhlasím. Vezměte si ten Star Wars - do pravé ruky si můžete vzít třeba ruličku od toaleťáku, což vám dostatečně vynahradí pocit držení rukojeti lightsaberu a levou rukou pak můžete provádět gesta síly. A to by s ovladačem nebylo tak autentické - mám na mysli třeba ten pohyb kdy vyrazíte rukou dopředu s otevřenou dlaní a odhodíte nepřátele tlakovou vlnou - ten autentický zážitek bez nutnosti držet ovladač, který by mi dlaň rozevřít nedovolil, je prostě podle mě zásadní. Počkáme si jak budou vypadat hry pro tuto platformu, ale já v tom vidím velký potenciál, který má oproti moovu a wii mnoho výhod.

hltlml
hltlml
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Zrovna včera jsem viděl video, kde nějací němčouři testovali Move a ke všem hrám jim stačil jeden ovladač. Takže nemáš až tak pravdu. A taky jsem někde četl, že ta přesnost Move je opravdu vynikající. Místo IGN doporučuji spíš GameTrailers, nebo GameSpot.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: No, já to netvrdím, tvrdí to tuším borci z IGN? Nebo někdo takový to byl. A ty videa - ty mimo jiné ukazovaly zatím taky to, že k 90 % her (box, lukostřelba a další) budeš potřebovat dva ovladače (opravdu na tom posledním promo videu drželi 2 bambulaté ovladače, přičemž ten "nunchuk" nemá mít bambuli.

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: Hele, nejsem žádný pamětník, ale jestli si pamatuji dobře, tak i původní Natal měl mít nějakou možnost naskenování libovolného předmětu jako ovladače. Takže řekněme, že bys pro střílečku držel stříkací pistolku a pro meč nějaký plastový šunt od vietnamců. Ať tak či onak, já od Kinectu nic moc neočekávám, prostě další virtuální hlazení poníků a vizuálně atraktivnější pong. Trochu doufám, že by se Sony mohla pochlapit a zaměřit svou pozornost (a mediální prezentaci) s Move na opravdové hráče.

mamayer
mamayer
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy jsou v našem časovém pásmu ty konference? a kde?

hltlml
hltlml
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem píšu, že jsem majitel PS3, ale chtěl bych tohle zhodnotit vcelku objektivně. Kinect (nechápu, proč to nenechali Natal, zní to lépe a lidi si na to už stačili zvyknout) je jistojistě kus supermoderní technologie, která určitě zaujme a pobaví miliony lidí. Ale každá věc se hodí k něčemu jinému a já osobně si nedovedu představit hru podle Star Wars, ve které bojuju se světelným mečem a v ruce nedržím nic! Pro takový typ hry je jednoznačně lepší PS Move. Nebo například střílečky s podporou Kinectu si lze jen těžko představit. To si jako zamířím ukazováčkem na krvelačnou zombí a řeknu "Pal"? To asi těžko. A navíc ty problémy s plynulostí a odezvou Kinectu jsou slyšet ze všech stran.
Tohle je můj názor, snad mě za něj nikdo neukamenuje.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: Ze všech stran, ale při betě. A proč v ruce nedržet nic? Naopak můžeš snad držet cokoliv. Předpokládám, že to bude podporováno.
Nicméně Natal (odmítám tomu říkat Kinetic) ani Move (který je zase nepřesný) se nechytí. Ti, co tohle chtěli, mají dávno Wii a je to ta skupina lidí, kterým nejde o HD grafiku.

KrajChewbacca
KrajChewbacca
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kinect? To je nějaký špatný vtip? Nebo je to zase nějaký super originální název nějakého rovníkového domorodého kmene?

Edie
Edie
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

áááha :)

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hltlml: Naprostý souhlas,Natal bych chtěl jenom pro ovládání moderního menu(jako v Minority Report)

Reklama
Reklama