Zpět na článek

Diskuze: Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Garret150
Garret150
Level 1 Level 1
27. 4. 2008 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim co to tu melete,...jednou opravdu hrajete jen sám bez týmu a je to pěkně těžká mise!!!

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Garret150 Ta mise je jedna z mojich nejoblibenejsich. Pripomnela mi RS: Ravenshield. Tezka zase tak neni.

mail_box_vl@seznam.cz
mail_box_vl@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 4. 2008 06:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to Dark_Slayer:
Já nechci grafiku ala Crysis, ale za ty penize by to technické zpracování mohlo být lepší.. Jinak nejsem mladší ročník, je mi notně přes 30 a hry hraji tak cca 10 let (pamatuju 386tku)...... Samozřejmě že hratelnost je důležitá, ale k tomu by mělo jít v ruku v ruce technické zpracování a to mě tady chybí.
Na co by jsme jinak potřebovali tak nadupaný compy??
:=))

zephyr26
zephyr26
Level 1 Level 1
18. 4. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mail_box_vl@seznam.cz Nadupany komp misto spickove mekkych stinu, volumetrickeho svetla a vypiplane hloubky ostrosti muze klidne pocitat inteligenci nepratel, herni prostredi, fyziku. Tvurci se muzou soustredit na pribeh, jemne aspekty hry, ktere jej okoreni atd... Grafika je super, je dulezita, je zadana.. Ale neni to samozvany stred vesmiru dobre hry.. A jak jsem psal dole... Vegas nema grafiku vypiplanou jako treba Crysis, ale hratelnostne je taky jinde.. Vyse... Hra je neuveritelne zabavna a chytlava.. A to ze ma na zdi textura nizsi rozliseni a pri mireni nevidim tak efektne rozmaznute okoli me vazne nevadi.. Jak jsem i podotykal, po delsi dobe, kdyz jsem zapl Vegas, mi prisel graficky nepritazlivej.. Ale jak jsem se do hry ponoril, zjistil jsem, ze grafika je plne dostacujici, dobra a ke hre velice dobre sedi.. Mimochodem, 386 nebyl muj prvni PC, pamatuji doby LHX Attack Chooper ci SIm City 1, takze tez vim o grafice ve hrach svoje... A proto se na ni v zadnem pripade nesoustredim... Nazor Dark_Slayera se ztotoznuje s mym.

Riveli
Riveli
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslím si totéž hra beží na unreal enginu a ten je už ohraný zdá se mi. hratelnostně je to super až na některé opravdu težké pasáže
a pls help ve jre mi nejedou některé zvuky jako např.kroky mluva a střelba neni už nějakej patch?

Overload
Overload
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když mám 6600 a cod4 jsem dal, dám i tuhle vec???

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overload No nevím... Xko ještě nemáš?

Overload
Overload
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Jo mam,nakonec teda premium verzi,ale strilecky jsou lepsi podle me na pc.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 5. 2008 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overload Ach tak. Náročnost by měla být podobná. Na nejnižší to rozjedeš.

travisek@gmail.com
travisek@gmail.com
Level 1 Level 1
21. 4. 2008 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nerad kamenuju ale bud mate v clanku chybu nebo jste nedohrali hru ...
Do akce samozřejmě nikdy nejdete sami.
a co to na tom nadrazi ?!!???~~~~!?~~~~!~~~~!~~~~!!!!?????????

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
27. 4. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@travisek@gmail.com To není nádraží, ale "Oil Factory". :) Třeba to autoři článku považovali za spoiler... nebo se tam ani nedohráli a udělali recenzi hry po dohrání poloviny s tím, že to bude do konce hry stejně pořád stejný ;)

Erik_sk
Erik_sk
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co sa grafiky tyka, som spokojny, podobne ako ludia podomnou a hratelnost sa mi velmi paci, sice to hram iba pol dna, ale zatial sa od toho neviem poriadne odtrhnut...az teraz a to uz som bol velmi hladny :)

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní hra! Grafika stylová ( o čem jinym je taky grafika ve hrách? o detailech, stínech a texturách? to těžko, i když si to spousta "náctiletejch" vypařenců čim dál tim víc myslí) . Pěkná a dobře se to hraje. Systém hraní je snad ještě lepší než v jedničce a celkově je to takové lepší :) rozhodně doporučuji

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Thorus_ Ja nevim, ale vsichni jsou asi tak rozmazleni crysis. Jsou to lidi novejsiho rocniku, kteri nikdy nehrali treba na 486 napr. pitfall, earthworm jim a spoustu dalsich. Me je sice taky teprve 16, ale za to ja poprve na 486 hral. Pro me grafika rozhodne neni nejdulezitejsi, rikam to uz ponekolikate- stacila by mi grafika doom 3 nebo i oblivionu, me se to proste libi a staci mi to. Pritom se cim dal tim min lidi soustredi na to nejdulezitejsi- hratelnost a atmosfera hry. Musim rict ze podle me crysis neni az tak supr hra, jen se vsichni nechali unest tou grafikou (musim uznat ze zpocatku i ja :-D )a- ale hratelnost byla velice repetitivni a pokud jste pouzivali rychlost tak na obtiznosti medium naprosta prochazka ruzovym sadem. A proto si myslim ze tahle hra (Vegas 2) je naprosto supr a grafika je pro me akorat. Tady si vsichni jen stezuji na grafiku, grafiku a zase grafiku.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
19. 4. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Crysis jsem nikdy nehral a taky jsem prezil. Kdyby se vyvoj zastavil jednou za par let na miste a vyvojari se snazili na stejnych enginech vytvorit paradni hru, vubec by to nebylo na skoda. Vzpomente si kolikrat byly licencovane Q3 a Unreal enginy, a to i nekolik let po jejich vzniku, a byly na nich paradni hry. Dneska ani nesedne prach na Unreal 3 engine a uz oznamuji vezi 3.5. Tudy cesta nevede. Dobra graficka prezentace by mela byt u hry samozrejmosti, do urcite miry. Kdo potrebuje listecky na strome ktere se ohnou kdyz projdete? Ma to co delat s hratelnosti? Ne, je to jen pro efekt. Pred par lety jsem pri sledovani traileru na Crysis slintal, ale kdyz vidim jak diky takovemu vystrelku (opravdu to nejde nazvat jinak, drtiva vetsina hracu ma tuto hru v povedomi jen kvuli vynikajici grafice) jsou hraci rozmazleni...

A krome toho - radsi si koupim dobrou hru s dnes stale dobre vypadajici grafikou, kdyz vim ze kvuli HW narokum nebudu muset upgradovat komp aspon za 10 tisic.

A vy kdo tu kydate hnuj na grafiku jeste vice - dejte si vysetrit zrak. Nikdo kdo ma aspon jednu bulvu a mozek na spravnem miste, nemuze rict "Grafika vypadá jak z doby Halfa 1, je to příšerný........".

limasli@seznam.cz
limasli@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser No ja jsem hral Crysis a Crysis Warhead na plne rozliseni, i kdyz to ma zatim udajne nejlepsi grafiku ze vsech her, ne pro kazdeho to je hned good hra, mas pravdu ono fakt nezalezi jestli to ma super grafiku, ja bych si vystacil treba s GTA 4, Call of Duty 4 nebo 5, i tady to by my stacilo.Fakt nezalezi na tom jestli to je mega grafika.

mail_box_vl@seznam.cz
mail_box_vl@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 03:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po přečtení Vaší recenze s výsledkem 8/10 a skvělým technickým zpracováním musím zareagovat.... Hru jsem pustil na max. detaily, a čekal jsem odpovídající grafiku, ale to co mě čekalo , překonalo moje představy (ve špatném slova smyslu). Grafika vypadá jak z doby Halfa 1, je to příšerný........
Každý ať si udělá obrázek sám, ale já si myslím, že grafika je odfláknutá......

zephyr26
zephyr26
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mail_box_vl@seznam.cz Taky s tim celkem souhlasim... Na druhou stranu, jakozto clovek, ktery Vegas 1 hral a hraje nejakou dobu musim rict jedno.. Delsi cas jsem Vegas nehral, proste jsem si od hry udelal pauzu. Po teto dobe (radove nekolik mesicu) jsem se s kamaradam z duvodu kooperativniho rezimu ke hre vratili.. Zpocatku jsem byl grafikou velice rozcarovan. Byla hrozna. (hral jsem predtim intenzivne CoD4). Ted, jak postupujeme a jsme v pulce Vegas 1, to jiz nevnimam... Oproti CoD4 je to samozrejme nekde jinde (daleko horsi), ale k tomu, abych se u hry vyborne pobavil staci, a to bohate... I proto jsem dneska nabehl do JRC, abych si koupil PC verzi Vegas2 :-) Jeste jej sice nemaji, ale jak bude, volaji mi (kamaradovy tez) a ja verim, ze i kdyz grafika nepusobi tak moc next gen, ze i jini lide se u hry budou vyborne bavit.... Preji hezky den.

morder12
morder12
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mail_box_vl@seznam.cz Souhlas,stoji za hovno jako u Vegas 1.
¨Jinak hratelnost ok.

Abrahama
Abrahama
Level 1 Level 1
17. 4. 2008 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mail_box_vl@seznam.cz S tym celkom suhlasim, navyse mi to bezalo na strasne nizkom framerate (samozrejme chyba nebude v mojom PC)

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
27. 4. 2008 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abrahama bude.
Já mám P4 3.00GhZ, Ge Force 7600GT a 3GB RAM (musim přiznat že až na ram je to hodně starý železo) to rozchodim na max 20 FPS v pohodě

Reklama
Reklama