Zpět na článek

Diskuze: THQ Nordic popisuje expanzi remasteru KoA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Já neargumentuji nějak proti technickým nedostatkům. Pouze vyjadřuji svůj údiv, protože mi to šlape bez problémů. Existenci technických problémů nijak nerozporuji :)

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
20. 9. 2020 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tpr Santa78: Doom je považován gameplayové za vrchol FPS žánru, Kindoms of Amalur v žádným případě není považován za vrchol rpg žánru, aby se tam nemohlo něco vylepšit o technickým stavu a argumentu mě se zatím nic nestalo ani nemluvím, protože jako no tak nestalo no, to že tobě se nic nestalo neznamená že dalším xx % hráčů se to stát nemohlo.

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
20. 9. 2020 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by měla být v remasteru nějaká inovace? Já jsem naopak rád, že ponechali systém a hratelnost jako v původní verzi. To by mě zajímalo co by kritici a hráči říkali, kdyby se něco změnilo v hratelnosti původních DOOMů...
Technické nedodělky? To měla docela překvapuje, mám zatím nahráno 24 hodin na Xbox One X a s žádným technickým problémem jsem se nesetkal.

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jelínek: Díky za info. Já bych řekl, že proti X360 verzi tam posun v grafice je - myšleno samozřejmě verze pro Xbox One. X360 verzi jsem hrál asi před měsícem.

Jestli to má fakt takové nedostatky, tak jsou to trubky. Mají kvalitní hru, můžou to prodat novým hráčům a oni to dos*rou... Tohle si KoAR fakt nezaslouží.

Patrik JeIínek
Patrik JeIínek
Level 1 Level 1
21. 9. 2020 05:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tpr Santa78: Zdravím, zmíněné problémy primárně reflektovaly nepříliš stabilní PC verzi, u které se – v porovnání s originálem – frekventované doskakování textur, či ještě častěji jejich kompletní nedokreslení, dále pak bugy znemožňující dokončení některých příběhových linií a nakonec i výrazně nižší framerate napříč celou hrou (zde jde o srovnání oproti originálu).

K tomu lze zároveň dodat, že ačkoli jsem zmiňoval, že jde o problémy předně svázány s PC platformou, řada konzolových hráčů a recenzentů problémy s texturami a výše popsanými bugy taktéž zmiňuje. Abych však hře, a potažmo autorům remasteru, příliš nekřivdil, četnost stížností je zde nižší.

Upřímně musím říct, že zmiňovaná snímková frekvence činila v mém případě asi největší kámen úrazu, což bylo o to víc zarážející, uvážíme-li, že se hra po grafické stránce od klasického Reckoning prakticky neposunula, a jestli ano, tak pouze marginálně. Přítomnost identických bugů, jakými se mohla pochlubit i původní hra, je pak pouze pomyslnou třešinkou na dortu tohoto nepříliš zdařilého remasteru jinak více než znamenité hry.

Reklama
Reklama