Zpět na článek

Diskuze: THQ Nordic na E3 ukáže dvě hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 5. 2019 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož ukažte, ukažte chlapcí. A nebojte mi vám řeknem jak (si) stojí za .....
Kde jsou ty Biomutanti můj černej kůň letošního roku. Očekávám něco mezi Zeldou, Kameo: Elements of power a tou hrou od Maxisu jak měla být nástupcem Sim City a člověk tam vyráběl živočichy.

AMALUR byl hrou kde jednotlivé části působily dobře, hlavně souboje než přišli SOULS, ale celkově to bylo roztahaný, na začátku byla umožněna až moc velká volnost, že po pěti minutách měl člověk mapu plnou ikon a jmen jež mu nic neříkaly, nešlo rozeznat zda li se jedná o člověka, horu, lokaci nebo pařez, NPC postavy a veškerý děj byl generickej vopruz, kde se člověk modlil aby se dalo rychlejš mačkat X pro přeskočení animace. Člověk svět neřešil, bylo to šíleně nezajímavé, utopené v tunách nudného textu a nedala se rozeznat jedna vesnice od druhé, jedno NPC od druhého všechno to byly WOW karikatury jedna jak třetí.

Amalur vyšel v nesprávnou dobu. V době kdy se RPG stávala většími a většími a spojit ELDER SCROLLS a GOD OF WAR vypadalo jako nápad jež nemá šanci propadnout. Ano bylo to geniální. Jenže to vše bYlo až moc PS2 GOD OF WAR ...

... a vyšli SOULS. A najednou skvělý plán Amaluru (i já ve své době kvitoval souboje - KONEČNĚ něco jako GOD OF WAR RPG) šel do kytek. Přebarvená dobrodružství plné snadných killů a ještě lehčích kvestů a 20ti komb nikoho nezajímali. Porazilo je RPG jež vás donutí brečet s šesti sedmi chvaty na zbraň a totálně o skillu. A stařešinové prozřeli...

Reklama
Reklama