Zpět na článek

Diskuze: Technické zpracování Resi 3DS na úrovni

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
24. 6. 2010 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

silverback:
ja osobne si myslim ze u neceho vetsiho nez handheld by to asi nefungovalo... chapu to tak ze to 3D je videt v podstate z 1 mista - cili pro jednoho cloveka.. a kdyby na to koukalo vic lidi, tak by to asi nefungovalo

warworld@seznam.cz
warworld@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 6. 2010 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback: No ono udělat 3,5" display je něco jinýho než udělat třeba 42". Jinak jsem četl informace že 3D efekt je jen když na to koukáte pod pravým úhlem z boku se 3D efekt pomalu vytrácí takže by to u televize bylo docela nepoužitelný :))

Patrabus
Patrabus
Level 1 Level 1
23. 6. 2010 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

může to vypadat sebelíp, ale obsahově to bude stejná hovaďárna jako 5. zlatej remake a zero

warworld@seznam.cz
warworld@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 6. 2010 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ce se týče toho hardwaru čekal jsem tegru, ale na netu se objevil článek že má v sobě nějaký čip pica200 ten dokáže zobrazit 14,3 milionů polygonů za sekundu. Jenom pro srovnání tuším že standartní DSko něco kolem 120 tisíc.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
23. 6. 2010 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cumim

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
23. 6. 2010 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se toho 3DS týče - mě by zajímalo na čem je ta technologie založená. Vždyť pokud je tak revoluční, proč nezačnou vyrábět aj televize a monitory. 3D bez brýlí je přece mazec, nechápu proč se omezují jen na malou plochu DSka. Nevíte někdo jak to je?

Reklama
Reklama