Zpět na článek

Diskuze: Streamované PC hry na PS3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice zajímavá technologie... hmm.
Ovšem je tu problém, ani se mi nechce odhadovat cena stroje, co zvládne renderovat Crysis na plné detaily a rozlišení 1600x1200 a navíc to ještě encodovat do přijatelného formátu, to je prostě šílené.
A jelikož by nekomprimovaný obraz potřeboval přenosovou rychlost asi 7 680 000 kB/s ( 1600x1200x4 barvy ), nepočítám s tím, že by si někdo mimo vysoké školy s připojením k páteřní síti dokázal takovou hru přes internet zahrát.

Nehledě na to, že komprese videa musí jednoznačně degradovat kvalitu obrazu... bezstrátová komprese by byla zase buď pomalá a důkladná ( což by opět vyžadovalo nehorázný výkon renderovacího počítače ) či rychlá, ale nedůsledná, což by opět nevyhovovalo kvůli rychlosti.

Docela by mě zajímaly nějaké technické podrobnosti ohledně tohoto projektu... snad je to nadějná záležitost.

P.S. Opravdu si NVidia a ATi nechají líbit, že chce někdo odstranit potřebu nákupu nových a nových drahých grafických karet ?

spoock
spoock
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

částečně si to jsem schopen přdstavit, ale nejsem schopen si vybavit náročnost na HW a kolik počítačů v okolí zvládne jeden

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
29. 10. 2007 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock narocnost na HW = nulova, prenasi jen obraz, tedy i render probiha na prvnim komplu...

Reklama
Reklama