Zpět na článek

Diskuze: Star Wars Battlefront - čtyřnásobné dojmy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NakasiPes: Co by jsi taky chtěl, když jsi v betě na maximálně 3 mapách nechal 10 hodin s maximální úrovní 5 a se čtyřmi zbraněmi?! Tohle mi vážně příjde postavené na hlavu. Logicky tě to omrzí a nadšení vyprchá, proto to je taky beta. Ta tě má pouze navnadit právě na dotatečný obsah. Jinak ten feeling ze zásahu jsem tam cítil stejně dobře, jako například z COD či Battlefieldu, což dá rozum. Gunplay byl víc než v pohodě, na to, že to jsou blastery.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubaxx: Protože ti samí lidé co lamentují, že MP střílečky jsou moc HC teď lamentují nad tím, že Battlefront je moc casual...

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 04:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak trochu mě připadá že si kolikrát protiřečíte. Skoro pořád lamentujete nad tím že tyhle typy MP stříleček jsou moc hardcore že je težké do nich naskočit atd... Ale když dostanete tzv. casual věc tak si stěžujete že je až příliš casual. Mě nejvíc na Battlefrontu vadí nemožnost vytvořít větší skupinu na bojišti doufám že tuhle věc změní. A nevibilancovanost WA na Hothu je taky problém. Jinak jsem spokojen a těším se.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
15. 10. 2015 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mě stejný problém, který tu mockrát zmiňujete. Hra sama o sobě je perfektní. Ale Ti lidi! Většina lidí prostě běhá a střílí a nejeví žádný zájem plnit ty úkoly. To je jediný důvod, proč je ten walker assault tak nevyvážený. Opravdu jediný. Všichni běhají a střílí. A AT-AT se pomalu přibližují. A lidi střílí. Až tam dojdou, je konec. Impérium vyhrálo. Zase.

Blodgarn
Blodgarn
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně jsem stornoval předprodej. Na to že jsem velký fanoušek star wars tak tohle mě rozhodně nepřesvědčilo ke koupi a ani nebavilo. Velká škoda, zmařený potenciál.

tomaskofi
tomaskofi
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě spokojenost a zatim mě to přesvědčilo ke koupi. Ještě si počkam na kompletní představení módů a výbavy. Jsem velký fanda Battlefieldu a i když se snaží řikat že to je odlišný tak já tam podobnost vidim a vyhovuje mi to. Vypadá to pěkně, hraje se to dobře, atmosféra super. Navíc to bude víc oddychovější než Battlefield 4, který narostl do obří velikosti. Snad v jiných mapách bude lépe řešena bojová technika a týmová spolupráce. Betu si vyzkoušelo hodně lidí, ale v plný verzi lidi budou vědět co dělat a bude to mít větší řád, teď to byla občas až moc divočina.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czmarty7: něco víc

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no je mi to sice trochu blbý, navíc nevim kam bych to měl napsat a navíc je to trochu opožděné, ale i tak to napíšu, gratuluji Zdeňkovi a Vojtovi k poražení těch šašků z Re-Play, prejte jste je roznesli a do teď se ještě sbírají ze země :))

deff
deff
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jí taky zkoušel, né nějak dlouho, ale i to mě stačilo. Na hru jsem se těšil, i když nejsem Star Wars fanda. Prezentace je uchvatná mapy i rozhlehlé bojiště vypadá famozně, ale tím pro mě beta skončila. Něco mi tam prostě chybí, hrál sem jak Battlefield 3 ,tak i 4 a ty hry mě prostě bavily, ale tady běháte od nikud nikam a palíte kolem sebe.. Já čekal asi něco víc, uvidíme co plná hra no. :) Jinak bych opravdu uvítal singl, ten tam taky dost postrádám, ale to už je asi moje chyba :)

StoneBridge
StoneBridge
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poziciam si frazu z clanku a poviem: "Takto by to teda neslo".
Hra postavena na uchvatnej vizualnej a zvukovej stranke, ktora je inak plocha ako letisko. Po 5-6 hodinach na hothe a 3-4 hodinach v druhom MP rezime ma to uz nudilo k smrti, prostredie uz opozerane, zvuky tie iste a nie som si isty, ci otvorenie dalsich "3" blastrov a "4" prevlekov pomoze.
Resp. pomoze len na chvilu, kym sa clovek nepokocha a potom nazdar. vypne to a pojde hrat BF.
Prislo mi, ze vacsina ludi aj tak neplnila tie objectivy, takze podobne to bude asi aj na ostatnych mapach.
Chvalabohu, ze spustili tu betu na par dni, usetril som 50€
Maly potencial vidim v tej horde, kedy si s kamosmi doma zahram par vln, alebo nejaky "turnaj" kto vydrzi dlhsie. Inak som dost sklamany.
Cena hry 10€ + 40€ licencia SW a znacka EA

bares69
bares69
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Betu jsem si také vyzkoušel a dovolím si tu také trochu zakritizovat.

Jediné, co tuto hru bude chvíli držet nad vodou je asi ona značka. Jinak mi to připadá jako extrémně chaotická tupá MMOFPS o ničem, proti které je i rychlý Titanfall taktická a spořádaná Arma. Ne pardon, ale když se hráči spawnují doprostřed bojiště, kde to před vteřinou spoluhráč "vyčistil" těžkou zbraní, běhají ze všech stran a každý je na cca tři zásahy, je to opravdu jenom jeden velký nepřehledný binec. Několikrát se mi stalo, že jsem se objevil přímo před hlavní něpřítele nebo naopak se nepřítelský voják zjevil přímo proti mně.

Zbraně mi rovněž přišly na jedno brdo a není mi jasné, proč bych měl v té hře být motivován k jakémukoli odemykání. To neslyšeli o základních třídách v FPS?

Vzdušné souboje byly moc fajn na efekt a na rozptýlení, co do účelu mi ale přišly k ničemu, na to byly mapy moc malé a letadel ve vzduchu moc málo. Navíc díky systému žetonů se každý na mapě hnal za sebe pro stíhačku/raketomet/těžký blaster atd. Bylo by mnohem lepší, kdyby prostě měl na tuto roli v časových periodách nárok každý hráč, aniž by se musel po mapě honit za žetony a odvracet tak pozornost od bitvy samotné.

Té hře nelze odepřít grafiku a chvilkovou atmosféru svého univerza, ale jinak je naprosto ukázkový brak těžící ze silné značky a silného hype. Lze jen doufat, že tvůrci mají to nejlepší ještě schované, toto je opravdu urážka moderních AAA her, nic ve zlém.

Můj dík patří EA, že umožnilo si hru s předstihem vyzkoušet, své peníze investuji do jiného titulu a těm, co to baví, přeji příjemnou zábavu. :)

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojta123.navratil: Singl bude, jen ne příběhový. Původní battlefronty měli sice příběh, ale v podstatě to byly pouze skirmishe s průběžnými úkoly. Galaktická kampan mi bude chybět, to jo, ale taky to nebylo nic převratného. Singl módů tam bude snad dostatek, takže v tom problém není. O tom casual pojetí jsem se svým způsobem vyjádřil v předešlém příspěvku. Příjde mi vážně směšné, když někdo nazývá casual hrou něco, z čeho viděl 4 zbraně a nějakých cca 8 taktických věcí všehovšudy na 1 regulérní mapě. Drop zone je taková varianta na malý conquest, tam nikdo taktiku nečeká a survival taky tak.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až budu mít děti,které dosáhnou věku tří let,určitě jim to koupím. :) Tohle by pochopil i pacient v ústavu...Víc casual střílečku jsem neviděl.A opět,strategie přihlouplého DICE,je to MULTIPLAYER hra,žádný singleplayer,protože ten DICE neumí ani trochu,ať si se singlem nechají poradit třeba od Naughty Dogs,ti mají vždy vysoce kvalitní singleplayer.

Daredavil
Daredavil
Level 1 Level 1
15. 10. 2015 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jiste chyby to melo o tom zadna, za nejvetsi povazuji absolutne otresne Respawn pointy. Kdyz se hra moc odsunula a ja se respawnoval jako hrdina nez jsem se dostal mezi hrace polovina HP hrdiny byla pryc a byl mne schopny udolat kdokoliv na dva tri dobre mirene vystrely z blastru.

h0p3
h0p3
Level 1 Level 1
15. 10. 2015 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně nesouhlasím s tím, že je Walker Assault byl jednostranný. Ano v pátek při startu to bylo peklo pro rebely, ale když jsem se v sobotu vrátil, výhry za ně už nebyly nic ojedinělého. Často hra končila už při prvním náletů Y-wingů.

A pokud se nemýlím, tak doba náletů Y-wingů je fixní. A jediné co se mění při držení comlinků je počet Y-wingů které přiletí. Tím pádem, čím déle jsou rebelové schopni comlinky držet, tím více Y-wingů příletí a tím déle budou štíty AT-ST dole.

Popravdě jsem ke konci radši hrál za rebely. Protože jsou tu v jisté nevýhodě co se techniky týče, navíc lidi u věděli co dělat a jak jsem řekl vyhrát za ně nebyl problém. Navíc ten pocit zadostiučinění, když vaše X-wingy ovládli nebe, oh.. Pilotování mě snad nikdy nebavilo víc.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím, že je to poměrně dost casual a že spousta hráčů neví co má dělat. Ale mě, že je to určeno hlavně pro mainstream hodně vyhovuje. Já nemám chuť se hru několik desítek hodin učit abych pořád nechcípal jak ta největší lama. Já si chci na na hodinku párkrát do týdne zastřílet. Jsem fanoušek Star Wars (ale ne žádný nerd, který viděl každý díl aspon 10x a zná to nazpaměť) a tahle hra je tak skvěle autentická, epická a když se mi povedlo za Dartha Vadera porazit půlku soupeřova týmu tak to byla prostě paráda. Ale naprosto chápu ty co hru kritizují, ale stejně tak i ty co ji vyzdvihují. Já se na Battlefront hodně těším a je to přesně typ FPS, který chci.

smerda4@seznam.cz
smerda4@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak přidám i svůj pohled na věc.

Podle mě to bylo super, i přes počáteční nejistotu. Když si vzpomenu, jak mě poprvé vypustili na bojiště tak se ve mě mísili pocity nadšení, z toho, jak to vypadá a pocity naprostého zmatení, z toho, co mám vlastně dělat. Tyto pocity se opakovali ještě několik zápasů a ještě mnohem víc jsem jich musel odehrát, než jsem si mohl říct: " Teď vím jak to hrát." A bylo to poznat i na hráčích kolem mě. Moje největší frustrace z prvních dvou dnů, že zdolat AT-AT je nemožné, se v druhé polovině bety proměnilo na nespočet epických, napinavých bitev, kdy jsem počítal každičkou sekundu, aby se ty štíty velkého robota zase zaply. Snad to bylo tím, že lidi pochopili jak to hrát, nebo hra sama vycedila hráče kteří se snaží dělat co mají.

Co se týče technické stránky o tom tu už bylo napsaného hromady. Prostě boží. Fakt sem si připadal jako v bitvě na planěte Hoth. Všude lítali lasery, padali letadla, prostě furt se něco dělo. Navíc to ozvučení...no prostě paráda.

Chybek to samozřejmě taky mělo několik. Například zbraně. Trošku zklamání, opravdu byly všechny stejný. Doufám že toto napraví a zlepší arsenál. Hodně špatný byly spawny, jak už tady někdo říkal. Kolikrát jsem umřel jen proto, že mě to naspawnovalo před nepřátelský blaster a naopak. Co mě osobně chybělo, tak větší cooperace. Mít jen jednoho parťáka, se kterým můžeš spolupracovat, je málo. Popřípadě mě chyběli třeba vozidla, který by se ovládali ve více lidech, nebo prostě něco co bych mohl hrát s někým. Na druhou stranu, většina chyb, které to mělo, se dá velice snadno odstranit do plné hry. Osobně si myslím že to má dobře našlápnuto.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czmarty7: Přesně, jak si můžou dovolit nemít stejný názor jako ty?
Jinak slabá konkurence a dobrý zvuk nedělají dobrou hru...

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na názor Honzy se opravdu těším. V poslední době je mi svými názory společně s Jirkou asi nejblíže.

Mám z textu trošku strach, že jsme až moc snadno nabyli dojmu, že takto bude vypadat celá hra. A ačkoli je to dost dobře možné a pochopitelné, tak jsem opačného názoru. Sám jsem si hru moc užil a těším se na plné vydání,
přestože stále zůstávám na pozoru.

Myslím, že situace, které vypisujete, až příliš úzce souvisí s osekaným obsahem, kde prostě výrazenější rozdíly příjdou až s plnou hrou v podobě rozdílných zbraní, nových abilit spolu s rozdílným vybavením. Možnost tvořit si "custom hand" jako v karetních hra je podle mě téměř zárukou rozličného obsahu. A zmatení hráči budou vždy a v každé hře. Beta běžela pouhých pár dnů a denně naskakovalo plno nových hráčů kteří mapu hráli prvně. Já jsem se taky první hru tak nějak všechno učil. Proto věřím, že po ustálení komunity bude hra působit naprosto odlišně. Což je přesný opak bety připravovaného BO3, kde byla šílená možnost si odemknout skoro všechno z plné hry, což je snad ta nejhorší varianta. Proto mi vůbec nevadí přístup bety Battlefrontu. Ba naopak.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po BETĚ můžu s klidným svědomím říci, že bych byl radši kdyby to kopírovalo BATTLEFIELD. Ačkoliv jsem velký fanda SW myslím si, že nemá cenu "ZATÍM" utratit těch 60$ za takovouto hru a celková cena 160$ je dle mého už asi úplně mimo, protože dát necelé 4k mě beta vážně nepřesvědčila. V hodnoceních dostane 6/10 a to ještě jen kvůli tomu, že je to SW. Řekl bych, že to bude průměrná střílečka u které člověk dlouho nevydrží.

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že se vesměs budou všechny názory tak nějak shodovat, koneckonců i ten můj. Já ale - z trochu jiného úhlu pohledu - nechápu EA - jako, co vás ohromí víc? Když někdy do prosince budou co dva týdny vycházet "kulervoucí" zprávy o tom, že do Battlefrontu přibyl nový mód, nebo kdybyste otevřeli betu (osobně mi to spíš přišlo jak demo, ale budiž) a tam narazili na dejme tomu 8 módů a nedej bože alespoň na nějaký náznak kampaně / příběhu? Klidně ať je všechno zamčený! Ale jen si představte, jakej rozdíl v reklamní kampani a v posuzování hry samotnými hráči by to teď byl.
Navíc, stejně tyhle pochyby hráčů EA moc dobře zachytilo a tak ve finále vydali prohlášení, že toho bude víc (viz: http://www.hrej.cz/novinky/2015/10/13/battlefront-predstavuje-trojici-novych-modu-37489/ ). No, bravo, co víc můžu říct. Někdy mi opravdu rozum zůstává stát.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czmarty7: Bohužel nemáš pravdu.BOHUŽEL.Kdy už DICE konečně udělá zase dobrou střílečku?(Mirrors Edge Catalyst nepočítám,to není střílečka)

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tuktukan: Kámo, máš pravdu. Holt, zamindrákovaný Češi...

tuktukan
tuktukan
Level 1 Level 1
15. 10. 2015 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daredavil: @Daredavil: nemyslim:-) je to jen muj nazor ale sam tam nezmuzes nic. A jestli chces porad prohravat tak si hraj sam za sebe.

czmarty7@gmail.com
czmarty7@gmail.com
Level 1 Level 1
14. 10. 2015 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pánové, kdyžpročítám vaše komenty, tak mám pocit, že jste všichni minimálně vývojáři!!! Jen remcy, kritika typu "naleštěná bída" a všechno špatně... Léta tady nebyla takhle povedená a nádherná hra ze světa SW, dělají to velký machři na multipayer a zvukově se tomu opět nic nevyrovná(vřava ve 40ti lidech přes dom.kino je luxusní zážitek).
Fakt nechápu, co pořád očekáváte...

Reklama
Reklama