Zpět na článek

Diskuze: Spencer: Nepřevádíme hráče od konzole na PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: tak tak. Pokud si člověk pořídí kvalitní skříň (v mém případě Fractal R5 za 3500,-Kč a Gold certifikovanej kvalitní zdroj 750W za 2700,-Kč tak to lítá hned.
Hlavně člověk už vyrostl z eurocase za 400,-Kč a ze zdroje za 500,-Kč kde se člověk bojí aby se to nezhroutilo a rezonuje to jako prase.
Na své skříní si klidně stupnu a nic se ji nestane :D

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
13. 7. 2016 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono pc za 50k - to je hned, kdyz si clovek chce trochu doprat a nemusi uplne skudlit.
4+HT procak je za 10k,
slusna grafarna cca 1070 -12k
slusna deska 4k
1 TB ssd na system a casto pouzivany veci, co musi bezet rychle veci - 8k,
4 TB SSHD na data+hry 4k,
slusnej zdroj 3k (ja tam teda jeste daleko drazsi bezvetrakovej:) + slusnej vezovej CPU chladic a 2 tichy Noctua vetraky (po 400) do skrine - 2k, Skrin - 3k
nejaka blueray mechna - 2k.
Wokna OEM Win home licence - 2k
--------------------------------
Vychazi to presne na 50k, jestli spravne pocitam.. ano herni pocitac se da postavit i za 12k s greay market Win keyem z netu za 10EURo, ale proste uz tomu neco chybi.
Je to pomalejsi, hlucnejsi a musite se hrabat v maly skrini.. Odinstalovat, morit se s tim, ze vam Wokna diky aktualizacim vytekaji z 128 GB SSD, bezi vam antivir a win aktualizace a zacne se sekat diky tomu youtube a tak.

Vtipny na tom je, ze pokud hrajete hodne a novy hry, tak se diky cenam her na konzolych i takhle drahy PC ve finale temer zaplati.

Whoms Solier
Whoms Solier
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-Konzole, 45, 60, 120, (240, 360, 620) FPS, problém konzole?
-Velký počet módů od komunity s možností lehce si udělat vlastní, problém konzole?
-Velký počet her zdarma, včetně propracovanějších (např.: Planetside 2), problém konzole?
-V době vydání levnější hry + steam slevy, problém konzole?
-Strategie a simulátory, problém konzole?
-Dostatek tlačítek, problém konzole?
-Obrovské uložení s možností tam strčit téměř cokoliv, problém konzole?
-Vytváření různých programů, botů i uměleckých maleb?
-Zažít příjemný zážitek s hraní se stovkou přátel v jedné omódované misi, kterou si dokonce úplně sám vytvořil s vlastníma módama, kecat přitom přes TeamSpeak a přitom on simuluje, jak jsou vaše postavy od sebe vzdálené a mění tím i hlasitost, problém konzole?
-PC se obejde bez konzole, ale konzole bez PC už ne, jelikož všechny hry se musí dělat přes počítač?
-Jo a ještě konzole zdržují vývoj her na PC, jelikož musí vývojáři myslet hlavně na konzole, kteří jsou extrémně limitováni oproti PC.
-Krásnější grafika (když však není limitovaná zase konzolemi), kterou si zas můžeš u některých her dokonce přes módy vylepšit?
-Možnost se hrabat v bedně, měnit jeho součásti.

U mě vyhrává jednoznačně PC.
Konzole je prostě jen pro ty lidi, kteří jsou rádi jen za to, že nemusí nic řešit, prostě vloží a hrajou.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spencer to pěkně vyjádřil... Nelze než souhlasit... je fajn že to jde na obě platformy

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: ale chapce, to je samozrejme nesmysl. Ano da se to udelat tak aby mel clovek pohodli a pritom hral na pc. Ale stoji to nejake penize, vyzaduje to misto pro pc (ktere se s malou konzoli nemuze rovnat) a hlavne ti neodpada problem co se tyce hardwarovych pozadavku. Porad se clovek musi divst na nejake pozadavky coz u konzoli nehrozi :-) Takze ve vysledku je skutecne pohodlnejsi si koupit konzoli :-)

Masox
Masox
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@omatousek: pohodlí? Klávesnice na jedné noze a myš na koleni? Gamepad ok, ale to pořád neřeší problém s tím, že PC není často ve stejné místnosti s TV, nehledě na prostorový zvuk.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: PC za 55 tisíc? Proč?

Doufám, že je tak drahé kvůli tomu, že na něm děláš něco fakt výpočetně náročného :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Mám Pc za 55 talířů a opravdu požadavky neřeším. A je mi asi úplně jedno kdo to řeší :) (není to můj problém). Klidně zapnu každou hru (kromě batmana :D) na ultra, krásně plynule s vypnutým rozmazáváním a pod (nemám to rád).
A na pc mam case a vždy když přijde návštěva, tak kouká jak dobře to vypadá :). Pro tebe a z tvého pohledu je pohodlnější koupit si konzoli, ale z mého třeba naopak :). Holt každý rád hraje na něčem jiném a já ti to určitě neberu. Jen nesouhlasím že konzole je pohodlnější. Do pc dám dvd se hrou a nebo kod a hru mám za 10 minut stáhnutou a hraji (u hry nastavím grafiku podle sebe a cca 1 minuta soustředění a je to).

@MadMax_: To souhlasím pokud bych neměl moc peněz sáhnul bych asi také po konzoli a měl méně her. Nicméně když kupuji hodně titulů, tak hravě konzoli na levnějších hrách za 5 letý horizont cenově srovnám.
Souhlasím s tebou, né každý má na to prostory a prostředky, ale pokud někdo ano tak to pak stojí za to :).

ps: je pravda že jsem trošku technofilní. Mám rád když si vyberu pořádný case (Fractal R5 s okýnkem v černé) a člověk si tam může poskládat vlastní hardware co si vybere, pěkně to barevně sladit a zkrátka si s tím vyhrát.
Měl jsem z toho daleko větší radost, než si prostě koupit hotový pc. Postavit si sám vlastní pc je prostě radost :).

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MadMax_: Nemá.
http://www.techradar.com/reviews/gaming/gaming-accessories/steam-link-1287642/review

vikyy98
vikyy98
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrani na konzolich mi je pohodlnejsi. Lezim na gauci a citim si vic svobodne. Naopak me sere aim. Mys je proste mys. Kdyby nevychazeli exkluzivky tak si ps4 snad ani nekoupim.
Pocitace maj vyhodu lepsi grafiky, pohodlnejsi hrani strilecek a navic sli hry stahovat (fuck u denuvo)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Minimálně by to chtělo jezdící pás od gauče k tv pro maximální pohodlí.
A pokud možno upravený tak, aby dotyčný hráč mohl u tohoto úkonu zachovat polohu v leže.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: No to ti nevím, pokud kupuješ krabicovky, tak se pokaždé, když si chceš zahrát jinou hru, musíš zvednout z gauče a napochodovat ke konzoli. To je dost nepohodlné :D

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: problém je, že to můžeš říct ze svého subjektivního hlediska. Miliony lidí hrají na pc a miliony lidí zase na konzolích takže z objektivního hlediska bych zde netvrdil nic :).

@8bit: Můžeš někde hodit foto a dát sem odkaz? Mrknu a posoudí :P

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano moje přítelkyně na pc dělá s programy na grafiku a potřebuje výkon. Dále zároveň to je pc i pro mou práci a i multimediální stanice se 4 HDD a SSD.
Když už mám našlápnutý stroj, tak si k němu nekoupím myš a klávesnici za 300,-Kč (stálo mě to cca 5.500,-Kč). Logitech G910 (koupena v akci za 3,5K) a myšku Logitech G402.

ps: cena je včetně monitoru :) a chci zkrátka hrát na ultra :P (na víc je to firemní pc a odepíšu ho jako náklad :)). Příští rok jde do světa a koupím zase nový)

8bit
8bit
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Merengues9: jaké peníze to stojí navíc? televize, ozvučení, gauč a brambůrky přece v krabici s PS4kou přibalené nejsou :D

navíc máš jen prachy za HW, který je silnější než konzoloj. pokud chceš stejně výkonné PC, jako jsou konzole, tak za něj utratíš max 13k (můj případ) a upgraduje člověk zhruba stejně často, jako se střídaj konzolové generace, pokud se člověk spokojí s konzolovým standardem grafiky a plynulostí. :-) a co se týče skladnosti, tak jak jsem psal dole, jedno odpoledne u googlu a jedno se šroubovákem a dá se poskládat pěkné skladné PC :-) fakt jediná "oběť" jsou ty dva dny "práce" a absence těch několika exklusivit

Masox
Masox
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Netvrdil jsem, že přes HDMI nejde prostorový zvuk. Jen to není tak jednoduché nastavit. Receiver musí umět mj. prostorový PCM (bezkompresní formát) a gk to musí umět prostorově poslat.
@8bit$}: tahat 5 analog. kabelů by se mi fakt chtělo...

Nějak se mi to nechce vysvětlovat, proč je hraní na konzoli pohodlnější. PCčkář si najde milion argumentů, které ve výsledků jdou aplikovat jen někde. Rozhodně ne v každé domácnosti.

Masox
Masox
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Jen přes AC WiFi router nebo zase kabelem, aby to mělo nějaký smysl. Ale na klasickou N kovou WiFi zapomeň.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MadMax_: Je tu i spousta zařízení, které ti obraz z PC bezdrátově streamuje do televize. A HDMI kabel taky není úplně krátkej.

omatousek
omatousek
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: Když si koupíš k PC gamepad, tak je to to samý a klidně můžeš hrát pohodlně z křesla. A taky existuje bezdrát. klávesnice a myš, takže double pohodlí ;-)

Radmen
Radmen
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepřetahují hráče? A co ten článek, co tu byl před nějakou dobou, kde údajně říkal, že by si PC hráči mohli říct, že když Xbox podporuje myš a klávesnici, tak můžou hrát přece na Xboxu a ne na PC?

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: já mám konzoli za 10 500 a taky požadavky neřeším :-)) Jako pro tebe je třeba lepší pc a to ti zase neberu já, ale z objektivního hlediska je konzole pohodlnější, to prostě popřít nemůžeš :-)

8bit
8bit
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 04:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam Case poskládanou z merkuru, nějaký Fractal je proti tomu trapas :D

8bit
8bit
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MadMax_: http://goo.gl/VYRBoL , navíc analog kabely jsou daleko spolehlivější a tvárnější než dementní hdmi :-)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: +1 :-) souhlasím. Ono tvrdit že to nelze pohodlně propojit s pc a tv je totální nesmysl.
Pokud člověk má opravdu prachy a není línej, tak si pořídí pořádnou mašinu bez omezovače (20 - 30 fps na 720p) a připojí si k tomu prakticky cokoliv ho napadne :).
Hodně lidí zde mluví o nepohodlí ale stačí si pořídit kvalitní křeslo/ herní židli a je vystaráno :). Ono ležení na gauči je fajn, ale to je dobré když čučím s přítelkyní na filmy apod a to mi naprosto stačí.
Celý den se válet na gauči no nevím, raději to střídám :D. PC hraní má jednu obrovskou výhodu a to upravit si grafickou stránku hry naprosto podle sebe a vypnout/ zapnout efekty, které dotyčnému vyhovují/nevyhovují a pokud se podíváme na zpětnou kompatibilitu všech titulů, tak zde máme takový výběr her až to hezké není :D. I takového Warcrafta 3 z roku raz dva tři si člověk zahraje naprosto bez problému.
Sice hold se slzou v oku oželím za těch pět let Bloodborne a holt si ho nezahraji, ale kupovat si výkonostně slabší krabičku na které nelze dělat nic jiného než hrát hry a koukat na filmy inu mám pořádný stroj na všechno a je to :).

s tím že pc propojené skrze HDMI neumí prostorový zvuk jsem se hodně zasmál! :D

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: :-)))

Reklama
Reklama