Zpět na článek

Diskuze: Spencer: Cena Scorpia nebude nepřiměřená

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: To se pleteš :-) já nepotřebuji 4K :D. Je to jen hype nic víc........ ten kdo na to naletí, tak jeho smůla.
Není na to obsah a hry inu 30 fps s dropy není můj sen :). Já si raději zahraji kvalitně nastavenou hru než 4K ořezanou šunku na 25 snímcích.
Takže se pořád bavím o prodeji staré grafické karty a koupi nové a procesor opravdu nepotřebuji měnit :-P.
Myslím že mi 1080p vystačí klidně 2-3 roky než vyjdou pořádné 4K panely za dobrou cenu.

ps: napíšu to asi po milionté nicméně konzole má každou hru cca o +- 400 Kč dražší při vydání. Takže 10 her za rok 4.000,-Kč x5 let 16.000,-Kč. Pokud hry kupuješ dost, tak tě pc a ps4 vyjdou v horizontu stejně/ podobně cenově. Konzole je dotována a poté si to vybírá zpátky na hrách.
Pořád je pro mě lepší klidně i trojnásobná investice do kvalitnějšího a silnějšího stroje na kterém si budu vychutnávat kvalitu (takhle srovnávat ceny nemá moc smysl to by jsi místo chytrého telefonu mohl taky koupit klidně nějakou šunku protože je levnější).
Já třeba svůj pc odepíšu (slouží mi i na práci) a pak ho prodám :D

pss: Nevím jak ty, ale já jako hlavní přednost u her dávám to, že si mohu hru upravit a nastavit dle svého uvážení.
Na konzoli možnost nastavit si hru po grafické stránce dle sebe (asi nejdůležitější věc) nejde.
Nic proti rozmazaným obrazovkám, ale je to hnus....... já raději ostrý obraz bez zubů.
PC má daleko větší výběr herních titulů než nová generace konzolí. Jen aby bylo jasno, nechci nikterak urážet konzole, jen prostě větší výběr her nemají.

A hlavně pokud hraji hlavně s přáteli, tam je výběr multiplayer titulů taky někde jinde.
Chceš si zahrát na ps4 hru z ps2? Nezahraješ ani z jedničky jen pár titulů z ps3 co Sony převede.

sova.lev@seznam.cz
sova.lev@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77:Jednoduše PC cenově nemáš šanci sestavit levně

tohle sou bludy. pc lehce nad urovni dnesnich konzoli se da postavit do 15tis se vsim vsudy. Pokud si spravne pamatuju, ceny konzoli pri uvedeni na trh byly u nas nejak kolem 10-12tis. Jak spravne nekdo podotknul, konzole ma smysl pouze pro deti nebo technicke analfabety(a tech par exkluzivit hehe pc jich ma stovky). Lepsi si priplatit a uzivat si vyhod pc, pripadne koupit ovladac a napojit k tv pokud de o tohle.
Konzole je samozrejme vykonna za malo penez protoze nemusi delat nic jinyho, prostredi je delany primo na hry. navic vas vaze k dalsim poplatkum a drahym hram vydavane pod zastitou konzolove znacky, ale neni to tak ze by stala 10k a byla na urovni pc za 25tis...

leco77
leco77
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: jasně a to co teď máš, si dostal zadarmo ;) nehledě, že na 4K potřebuješ i7 = 9 tisíc Kč a grafiku alespoň GTX 1070 = 12500Kč...

Jednoduše PC cenově nemáš šanci sestavit levně. Vezmi si, že PS4 a XO se dá dnes koupit za 6-7 tisíc. Na PC za tu cenu koupíš procesor a RAMku a to je vše. PS4 Pro a Xbox Scorpio bude to samé. Srovnatelně výkonný PC = minimálně dvojnásobná investice.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 9. 2016 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: nesouhlasím... jen za procesor a grafiku nedáš méně, jak 13 tisíc (i5 + RX 480) a v XO by měla být GPU nejspíše lepší, než RX 480

pak ti chybí Ramky, bedna, zdroj, základní deska, HDD, ovladače (nebo klávesnice a myš), WIndows... a to máš dalších minimálně přes 10 tisíc.

A to je sestava, která může na 4K hry zapomenout už dneska a cena minimálně 23 tisíc.

Ale klidně dej návrh sestavy PC za 15 tisíc, co rozjede hry ve 4k, nechám se překvapit

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: ??

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
30. 9. 2016 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Ja jsem to xkrat pocital a obcas to refresuju, kdyz to lidi chtej stavet.
PC das dohromady cca za stejnou cenu, ale ne v maly uhledny krabici, ty jsou drahy, pokud bys chtel console like spesl placatej boxik, tak za nej 3k das, moc se to nedala..
Druha vec co neni v cene je licence woken to jsou dalsi 2k, takze 5k navic za HW ten samej vykon, ale PC ma samozrejme cca o 25 procent horsi optimalizaci her, takze za to by si clovek mel priplatit.

Samozrejme jinak ma PC milion vyhod, ktery tu nebudu vyjmenovavat, pokud by nahodou nekdo nechtel hrat exklusivity, tak kupovat konzoli davam smysl snad jen, pokud by byl technicky analfabet, nebo pro deti..

leco77
leco77
Level 1 Level 1
30. 9. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tipuji, že cena pod 500$ nebude... tedy 500$ za 1TB a pak bude stoupat. Ale kdo ví, jaká bude skutečnost. Jen doufám, že bude v základu SSD alespoň pro systém a aplikace. Pro hry stačí klasický HDD.

Ono je jasné, že srovnatelné PC může vyjít třeba i na 2 násobnou cenu, než sestavená konzole.

sova.lev@seznam.cz
sova.lev@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: nevim no doby kdy se "sralo" s hrami jsou tutam, na steamu/ori/ubi si kliknu a pak staci jen spustit. Takovy argumenty proste nechapu. Jo mozna pred 10ti lety na venkove kdy se hry pucovali na cd s crackem.

Muzes si vygooglit pc exkluzivity pokud nevis jsou jich skutecne stovky a to ze ty opravdu graficky vyladene dila vyjdou vetsinou na vsech platformach neznamena ze pc ma spatne exkluzivty.

"Ty říkáš, že konzole jsou pro technické analfabety. Což je docela kravina, protože PC umí používat každý dement a..."
boha jeho to je logika. Nevim co tam pak zase meles se zapinanim hry jakoze je to nejaky umeni:D to muselo dat prace rozchodit ty civky z piratebay cooo?:D

Ja mam pohodlnou zidli, velkej stul, nikde se nekrcim, 2 velky monitory, cely je to napojeny k televizi(hdmi 15metru za 300) a obcas si zahraji i s ovladacem na ni, ale je fakt ze na monitoru je to lepsi (jo nemam tv za 20klad) Pak je otazka jak si to zaridis no. Je fakt ze tv a gauc uz asi nejspis doma mas, takze to konzolovy hrani ma nizsi vstupni investici o dost.

Uprimne ted koupit ps4 nebo xone za 6-7tis se muze zdat vyhodny ale docela jim uz zvoni hrana. Ja bych teda kdyz uz cekal na novou, coz bude zase tech 12tis esi ne i vic. Osobně si myslim ze spise vymrou konzole. Ono uz se to tlaci smerem castych upgradu hardwaru, vyber rozliseni a kvality grafiky, microsoft tlaci exkluzivity na pc protoze ten trh tam je. Konzole tak postupne ztrati kazdou svou vyhodu a zustane jen ta cena. A hlavne v US uz se desktopy vracej tezce do mody, otazka je kdy to dojde sem:)

leco77
leco77
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sova.lev: 15 tisíc je pořád více, než 6-7 tisíc...

PC není za mě vhodné na hry, přijde mi to jako nejhorší varianta. Se vším se tam člověk musí doslova srát a hraní na TV na PC je úplná hovadina, kdy musíš prvně milion věcí zařídit, aby sis pak mohl něco na TV zahrát, takže ve výsledku tohle prakticky nikdo nepoužíva (i když ta možnost samozřejmě je). Byl jsem PCčkář, ale když jsem kdysi koupil X360, v podstatě ze dne na den jsem změnil názor.

Nehledě, o jakých exkluzivitách na PC mluvíš? Myslíš ty, na které ti stačí notebook s integrovanou grafikou? Ano, tyhle exkluzivity, jako Civilizace a podobně taky hraju na neherním notebooku.

Výhody PC samozřejmě má, jen to nejsou hry. Ty říkáš, že konzole jsou pro technické analfabety. Což je docela kravina, protože PC umí používat každý dement a jen lidi, co hrají na PC si myslí, že když umí zapnout hru, tak jsou nějací machři. Za mě je hraní na PC spíše pro lidi, kteří nemají ten prostor zabrat TV pro sebe a hrát pohodlně na konzoli, takže se raději krčí u stolku s monitorkem a všechny ty konzolisty, kteří stejně mají doma PC, nebo hráli na PC, přesvědčují o "výhodách" toho, co zná úplně každý konzolový hráč. Přesvědčit konzolistu zpátky k PC je téměř nemožné, protože přecházet na horší podmínky se nikomu nechce. Zatímco u PCčkářů je jen otázka času, než přejdou na konzoli. Osobně využívám stolní PC hlavně jako server pro Plex pro Xbox, to je pro mě výhoda stolního PC.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: :-)))

robi.zou@seznam.cz
robi.zou@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si. že tato konzole nebude patřit do této generace a microsoft ji uvede jako next gen. A tím si zajistí konečně prvenství na trhu. Vše se uvidí, až na E3..už aby tu byla.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 10. 2016 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: A co když už vše vlastním? Originální win, procesor, ramky, zdroj a procesor není třeba měnit.
Pouze prodám starou grafickou kartu za dobré penízky připlatím si za novou grafiku která bude mít daleko lepší výkon výměna mi zabere asi 5 minut :).
Nebo ty když budeš kupovat novou konzoli tak rovnou i s novou televizí?
PC je jako lego a vše se dá lehce vylepšit/vyměnit.

Reklama
Reklama