Zpět na článek

Diskuze: Revoluce je dobrá i pro hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi druhý odstavec, takový životopis zmíněného FF.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze uz to, ze je zrejme nutne prirovnat Tuzex a Second life necem svedci. Velice by me zajimalo jaky je vekovy prumer ctenaru hrej, kolik z nich si "za komunistu" poradne neco zahralo. kdo nestepoval v, pripadne pred narvanou maringotkou a nesviral svoji dvojkorunu s vidinou maximalniho herniho zazitku, muze jen litovat. taky si vzpominam jak sem s oblibou chodil kolem vitrin hodinarstvi, protoze to bylo taky jedine misto, kde se prodavaly legendarni ruske game'n'watch strojecky. o tom ze nekdo vlastnil atarko (pripadne ZX) se mluvilo s posvatnou uctou, vsichni mu zavideli a pravidelne se chodilo na herni navstevy, pripadne onen stastlivec dorazil s bozskou krabici k vam..
je sice hezke takhle vzpominat, nicmene clanek o politice (kontra hraci) se IMHO trosku miji ucinkem. vetsinovy (ve smyslu prumerny) ctenar ma soucasnou politiku u p.dele, co se delo pred 20ti lety taky.. nalijme si cisteho vina, ja taky v 18ti necetl denne noviny (pravda nechodil sem si sednout na kafe a cigaro do restauracniho zarizeni), necumel v TV na zpravy...
nemyslim si ze je chyba ze nemame svoje Molyneuxe a Garrioty, spise je skoda ze ona celkova herni kultura je stale brana jako neco "pro ty mlade blbecky". a co si budem povidat napr. takovy gamepage nebo doupe tomuhle nazoru moc neprida.
ale kdyz nad tim tak premyslim, vzdycky kdyz sem cekal na nemecky nintendo magazin, rikal sem si ze ten demokraticky naskok asi dela svoje.. takze vlastne nevim :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
18. 11. 2008 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi Maringotky byly dobrý. Blbý bylo, že když člověk nahrál megarekord, zapsal se třímístným kódem, a byl z něho king sídliště, tak občas (asi vypnutí/výpadky elektřiny) došlo k resetování top score a to štvalo.

VLK128@seznam.cz
VLK128@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi Naprosto s tebou souhlasím kdo jsi dneska pamatuje DM nebo Populous nebo Powermongera. v Tuzexu se primarne prodavaly Atari a Sord M5, na obednani byl Schnader_nebo tak podobne jse mi to zdalo. Ten tvuj prizpevek nme zaujal natolik ze jsem se chca nechca musel zaregistrovat abych mohl reagovat. Dik za tvuj pristevek. Petr

kywi
kywi
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VLK128@seznam.cz dekuji mnohokrat. holt trpim lehkym grafomanstvim a kdyz uz pisu nejaky komentar malokdy se vejdu do dvou vet :) takovou poctu sem si ale opravdu nezaslouzil, ted si pripadam jako adept na nobelovu cenu za komentar na hernim foru :D

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, to je objev...to, že se u nás herní průmysl mohl pořádně rozvíjet až po sametové revoluci, bych bez tohohle článku nepochopil :-D

CreepX
CreepX
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PC
18. 11. 2008 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Genesan hele, nejdriv si to poradne precti...

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S článkem plně souhlasím... jen je "blbé", že ono kopírování, smutné to dědictví, dnes provozují zejména ti, kdož se narodily po roce 89. Smutné smutné. Sakra lidi méme svobodu, a i ta něco stojí.... televizi by jste neukradli, auto by jste neukradli, ale hru ano? Napadá jestli si tím tak trochu nekrdame a nepodríváme svobodu. Já vím ten článek není o pirátství, ale už hold všechno není všech a občas je třeba i platit.

the_pest
the_pest
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoravaGeorge i 10 let po revoluci meli lidi malo penez a hry byly drahy, takze kultura kopirovani vznikla... a ted kdyz maj lidi penez vic, tak je treba ani nenapadne, ze se to taky da koupit ;)

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@the_pest Tehdy dostal clovek aspon hru v poradne krabici. Pamatuju kdyz jsme s kamaradem pravidelne prochazeli obchody, bazary (a pozdeji Levne knihy :) ), a dodnes mam pred ocima masivni krabici od editoru na Quake! Dneska jsou hry stejne drahy (nektere i drazsi) a dostanes krabicku od dvd s (kdyz mas stesti) cernobilym manualem... a to je vsechno.

Ja sam herni scenu vnimam od poloviny devadesatych let, a prislo mi to proste jako lepsi doba. Ze stejneho duvodu ted delam vizualni downgrade svych XP aby se co nejvic podobaly Win 95...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoravaGeorge Jde o nelegální užívání softwaru. Spíš podvod než krádež. Nikomu nic nekradeš, ale připravuješ jej o zisky.

kywi
kywi
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 v cem je rozdil? kdyz si das v hospode pivo a pak zdrhnes, myslis, ze je to taky jenom "spise podvod" nez kradez? ze jenom zmensujes zisky? vzdyt pivovar to neboli, hospoda je plna takze to vycepaka ani majitele hospody nebude mrzet.. dobra pivko neni dobry priklad, zkusme neco jineho.. co kopirovani neciho napadu? to je prece taky kradez, ne pripravovani nekoho o zisky.. dlouho sem tak nekroutil hlavou nad takovou blbosti..

Reklama
Reklama