Zpět na článek

Diskuze: Rare se dnes stydí za svou hru Kameo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eliasmarek48 (gmail.com): Osobně si myslím, že prodejností hlavně hýbe reklama. Pokud má hra dobrou reklamu, tak to prodá, i kdyby to byla textovka. Ovšem Beyond byl s reklamou na štíru a Psychonauts navíc byla hra, která rozhodně nebyla pro každého. Byla ulítlá tím stylem, který buď hráč bude obdivovat, nebo to zatratí a nekoupí. Navíc Psychonauts se na PC nedali hrát. Tak šíleně zmršené ovládání jsem dlouho neviděl a to jsem na to vzal i gamepad.
Případ Psychonautů jsou v lecčem podobní Alanu Wakeovi. U něj se taky čekaly miliónové prodeje, přitom jde o horor, což je žánr, který zase nesedne každému a rozhodně není pro děcka. Pokud se rozhodnu udělat takovou hru, musím počítat s tím, že kupní síla není rovná počtu prodaných kusů.

eliasmarek48@gmail.com
eliasmarek48@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 05:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomto prípade teda nechápem, prečo sa nehambia aj za Piňaty a Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, ktoré postihol ten istý osud. A pritom producent neprizná, že skutočný herný prepádák od Rare bol práve dospelý Perfect Dark Zero. Osobne si myslím, že Kameo doplatil na malú penetráciu trhu novám X-Boxom a keby vyšiel teraz, mohol byť úspešný ako trebárs Fable 2.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eliasmarek48 (gmail.com): Beyond i Psychonauts byly dospělé hry pro dospělé v poněkud svébytném provedení. Myslím, že Kameo byla super hra, z launchových věcí jedna z nejlepších. Asi ho spíš mrzí hlavně to, že jeho cílem byla hra 12leté děti a nakonec se musel tvářit, že přináší dobrodružství pro mnohem starší. Každopádně po herní stránce si myslím, že za Kameo se stydět rozhodně nemusí, byť ty děcka, co dneska mají konzoli, o téhle hře asi nikdy neslyšely.

eliasmarek48@gmail.com
eliasmarek48@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus: jasné, viem kam producent mieri. Ale toto je problém vydavetela, teda v tomto prípade Microsoftu, že nedokázal výborne hodnotený product predať. Nevšimol som si, že by sa trebárs Ancel hambil za Beyond Good & Evil,
alebo Schafer za Psychonauts. Naopak naopriek neúspechu týchto produktov je dosť fanúšikov, ktorí brali pokračovania všetkými desiatimi a v prípade BG&E sa dúfam toho i dočkáme.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
8. 9. 2010 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

elias: presne, u banbo kazooie sem do ted nepochopil proc bych ho mel hrat (nastesti byl zaradmo ke konzoli)

eliasmarek48@gmail.com
eliasmarek48@gmail.com
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus: Keď ja mám asi dojem, že všetky zmieňované hry zabila práve ich štýlovosť, bez ohľadu na to komu boli určené.
Priemerný hráč je už tak zvyknutý na realistické poňatie, že všetko čo sa tomu vymyká, sa stretne s neúspechom.
Veľmi nerád by som v budúcnosti videl len samé uniformné hry bez duše.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eliasmarek48 (gmail.com): Souhlasím. Z těch 4 her je Kameo nejlepší, ale Piňáty byly taky fajn a hlavně Piňáty byly opravdu dětská hra pro děti. Kdežto Kameo podle něj byla dětská hra prodávána dospělým.

Reklama
Reklama