Zpět na článek

Diskuze: PS4 hru na Pro vývojáři upraví s minimem úsilí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

czmarty7@gmail.com
czmarty7@gmail.com
Level 1 Level 1
26. 10. 2016 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dělají z toho trapnou vědu, na Xone S to běží ve 2160p 60Hz a není žádnej problém... Sony nakvaka plku, že mám obavy, že to nepobezi tak snadno....

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 10. 2016 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Záleží na tom jak jsou vývojáři pitomí.

Dříve se spousta konzolovek šila na míru hardware, a ty nejlepší (ROGUE SQUADRON GAMECUBE) byly často hodně špatně emulovatelné ve vyšších rozlišeních/lepším framerate. Pokud to šijou některé firmy (specializované na konzole) stále tímto způsobem bude pro ně problém to importovat na vyšší rozlišení/framerate. Obvzláště je-li framerate vázaný na pohyby postavy (bylo u prvních Dark Souls na PC a Durantemu dalo zabrat udělat DS na 60 FPS). Z poslední doby bych asi nechtěl převádět QUANTUM_ BREAK na vyšší rozlišení na PC dělali čtyři navzájem renderované obrazy velké problémy. Vim je to PC a XONE ale princip je stejný vzhledem k X86 architektuře.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
26. 10. 2016 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jisteze, upscale to vyresi, lidem zavre pusu a bude klib, hlavne ze bude stabilnich 60fps :)

rogerer
rogerer
Level 1 Level 1
26. 10. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já jsem zvedavej na srovnavaci testy. Původně jsem myslel, že grafika bude opravdu lepší i na FullHD rozlišení (lepší textury, více trávy, stromů apod.)...ale evidentně asi ne a půjde pouze o podporu 4K a více FPS což mě netankuje :-)

Reklama
Reklama