Zpět na článek

Diskuze: Prodeje Zaklínače předčily očekávání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Já taky, jen sem tam nějaká ta vražda víš jak :D.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 10. 2015 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Já ti právě nevím. Mě normálně šlo koukat myší kam jsem chtěl a wasd normálně hrát.
Asi jsem oproti ostatním dostal jinou verzi hry :D.

ps: první gothic dohrán x11, dvojka x10 a s datáčem x2. A můžu říct že v té době to mělo parádní příběh i zápletku a velice propracovaný svět. Jen to ovládání nemusí sedět každému. Já jsem si ho poměrně dost přenastavil a hrálo se mi super. Navíc, bojový systém byl hodně dobře udělaný.

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gothic 3, ze je spatna hra? Ja jsem se u hry skvele bavil. Vim, ze se u te hry porad zmijuji bugy, ale ja jsem na nejake vazne fakt nenarazil a to jsem hral jednu z tech prvnich verzi :-) Ja sice rpg hry moc nehraji, ale do G3 jsem se opravdu zazral a bavil me skvele i pres to, ze jsem ho hral tak na 20 fps :-D
Jako ja nevim, mozna jsem na bugy ejak imunni, ale spise bych rekl, ze nejsem takovy hnidopich :-P

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Nastavení je dobrá věc když v něm jde něco nastavit. ;-) Gothic 1 a 2 měl bohužel ještě ovládání těch hodně ranejch plně 3D her z druhý poloviny 90. let.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Risen byl dobrej, ale poměrně hodně omezenej, rozhodně to neni to RPG toho TESáckýho typu. A Gothica 1 a 2 pro mě zabilo příšerný ovládání, to se prostě nedalo hrát. Morrowind na tom ale nebyl o moc líp. V době kdy už se ve střílečkách běhalo pomocí WSAD měl Gothic 2 a Morrowind ovládání jak kdyby někdo vzal gamepad z 80. let, natloukl ho do herního automatu v hospodě, polil to kyselinou a výslednou směs vylil na počítačovou klávesnici.
Izometrický RPGčka z 90. let měly lepší ovládání než G 1 a 2 a dokonce využívaly na plno i myš. ;-)

Pamatuju si v tom roce 2006 když vyšel Gothic 3 a Oblivion jak skalní Gothicáři nadávali jaká je to sračka ten Oblivion a tak. Jo, jenomže zatimco v Oblivionu jsem strávil možná stovky hodin a bavil jsem se při tom, tak v Gothicu 3 jsem něco jako zábava nikdy nepotkal, jenom bugy, špatná optimalizace, divná grafika v čele s ohavnou hlavní postavou roztaženou do šířky, divný ovládání, nezajímavý zbraně, nezajímavý zbroje, prostě tý hře chybělo všechno co dělá pořádný RPGčko RPGčkem. Gothic 3 byl jenom tupá klikačka bez příběhu kde člověk chodí od města k městu a kliká a kliká a kliká. Nechápu jak může někdo srovnávat Oblivion s Gothicem 3, protože Gothic 3 snad ani neni hra. ;-) Jako ať jsou lidi z Bethsedy jaký chtěj hovada, tak tenhle typ her prostě uměj, tak že i přes všechny slabiny a bugy je to zábava a člověk v tom něco prožije a něco si z tý hry taky pamatuje. Z Gothica si pamatuju akorát jak mě zabíjel kanec.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Nevím jak ty, ale pro mě třeba Gothic 1 a 2 jsou naprosto super tituly. Souhlasím 3 byla bullshit a taky na tom dělali jiní lidé něž na dílech předešlých.
Třetím dílem bych nazval Risen který byl fajn a dvojka opět sh it.

Chomac
Chomac
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Vyplatí.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jako že ses mu všude možně vysmíval a najednou jste nejlepší přátelé. Inu ten Zaklínač 3 musí být vskutku magická hra, když dokáže takto spojovat lidi. Anebo to je jen klasické HGH?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beerminator: Mě hlavně udivuje trpělivost hrej.cz redakce,že ho ještě trpí.Troll netroll.A podle něj je mu 25.Petadvacetiletých lidí jako on moc neznám.Popravdě žádné.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Pravda

fortrens@gmail.com
fortrens@gmail.com
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonohogofogo: No, kdybys byl pozorný, tak poznáš, že on mele stejné sra*ky pořád dokola :) Prolistuj si diskuze u Zaklínače 3 a poznáš, že v jeho podání je to jedno velké "ctrl+c - ctrl+v" :))

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Jako by si Miyazaki nechal v něčem radit od těch polských patlalů :)

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel IV. Vznešený: Příští týden budou kluci z CDP učit kluky z From software jak dělat špičkové RPG, které nebude vypadat jako 5 let stará hra :-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Souhlas. Nevim co to lidi hraju a jak to hraju a na jakou obtížnost, ale ty souboje jsou opravdu těžký. Jestli někdo tvrdí že je to casual tak prostě lže, dá to fakt práci porazit partu utopenců nebo nekkerů. A jak člověk postupuje na vyšší levely tak potkává čimdál nebezpečnější monstra, takže ty souboje jsou těžký pořád. Pamatuju si na začátku hry jak jsem zdrhal i přes osamocenym utopencem protože souboj s nim byl tak na 5 minut. :-D
Včera na mě vyskočily 3 přízraky najednou, level 34 a fakt stačilo nedat si pár vteřin pozor a jsem kaput. Tohle prostě casual hráč co je zvyklej na Skyrim a Oblivion nemá šanci dohrát. Ve Skyrimu fakt stačí získat dostatečně silnou zbraň a střídavě používat štít a klikat na útok a většina soubojů se tak dá vyhrát.

Jaroslavgt5
Jaroslavgt5
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo 32 level ne pocet,dal to jako priklad.Koukam ze rypani a chytani za slovicka je vsude stejny.Hru kterou nehraju nebo nechci nebudu porad dokola hanit a spinit,TECKA.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
18. 10. 2015 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Přesně, jsem rád že někdo potvrzuje to co si o Gothicu 1 myslim.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Ne, nestačilo. První Gothic má naprosto dojebané ovládání, i Dark Souls na K+M se hraje lépe...
První Gothic byl jediná hra, kde mě od hraní odradilo ovládání.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: ?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 10. 2015 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel IV. Vznešený: Nechcete už přestat s trollením?Co vám to dá,naštvat člověka?Tohle je akorát zvyšování ega na lidech,kteří se nachytají.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
17. 10. 2015 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: @Kardal Spindal: krmite trolla ...

SUBGAMER
SUBGAMER
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dalo se očekávat, že Zaklánač předčí očekávání. :@)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondavon: Tak hlavně že ho souhladíš. A to co jsi napsal dává fakt smysl gratuluji! :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale mohli by konečně do hry dát podporu antialiasingu, nechápu že to v roce 2015 neni samozřejmost. Třeba u WoTka jim to trvalo snad 5 let než ten engine přizpůsobili tomu aby tam fungoval pravej AA. To co je v nastavení pod názvem anti aliasing je jenom FXAA post efekt kterej rozmaže celou hru, takhle pěkný hře by slušelo kdyby byla možnost vyhladit hrany a křoví a podobně, ne že bych na to měl výkon...... :-D

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Souhlas, ale jenom zčásti. Já jsem hrál na druhou nejtěžší obtížnost a člověk musí uskakovat, bránit se a ne jenom klikat na tlačítko útok, ale zase pro hráče to není těžká hra. Ano se začátku v Bělosadu a ve Velenu jsem měl problémy, ale jakmile jsem se dostal do Novigradu (kde už nebyl problém s penězi) a od té doby to byla pohoda. Až si rozehraji novou hru se všemi datadisky tak si dám Pochod smrti a třeba to bude větší výzva než nyní. Ale jak už jsem psal níže, hráč co si zahraje pár hodin do týdne či měsíce by tohle jen tak nedal, pro takové hráče jsou hry kde může člověk uklikat nepřátele k smrti.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
16. 10. 2015 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakákoliv novinka o Zaklínači 3 je zárukou kvalitní diskuze...

Reklama
Reklama