Zpět na článek

Diskuze: PhysX zdarma pro PS3 vývojáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevim,nějak mě ten PhysX nebere...před 3 lety řikali jak bude PhyX v kazde hre a bude super mega triple hafo uzasny (Podobně mluvili i o Euphorii a zatim jsou jen dve hry co to maj) a nakonec se z toho stala jen Third-party featura...Takze z toho nejsem nijak odvarenej

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Mne sa physX paci a dufam ze sa prasadi:)

deloix
deloix
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS3 má v nástrojích zdarma už Havok, ale ten se mi zdá nějak moc updatů nemá.

U PhysX se mu může třeba vyhradit jedno nebo dvě jádra, a vůbec to nebude překážet, třeba Killzone 2 vůbec nevyužil všechny naplno. U Xka by mě zajímalo jak to chtějí řešit když sám o sobě je s těma dvěma využitelnýma jádrama pro hry na pokraji funkčnosti... asi to nechaj spocitat GPU nebo tak něco.

sundance
sundance
Level 1 Level 1
18. 3. 2009 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Skusal som googlit ale nejako som nikde nenasiel info o tom ze na hry sa na xboxe 360 daju pouzit len dve jadra. Nemas nejaky link? Rad by som si o tom precital.

deloix
deloix
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sundance Asi se mě snažíš nachytat, ale jak víme tak xbox má 3 jádra a jedno je zcela vyhrazeno systemu dashboardu nebo jak se to říká... = 2 pouzitelná jádra pro hry...

Stejně tak PS3 má 8 jader (1x PPU a 7x SPE 1x spe vypnuto pri vyrobe z ekonomických duvodu) a 1 pouzova taky system... Ale muzes si vygooglit nějaký info.

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix No ale jde o to jakou verzi Havoku... Ten nový vypadá naprosto skvěle :)

Dva není osm děleno čtyřmi, alespoň u procesorů s jinou architekturou. Řešilo se to už před "pár" lety ...

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som len zvedavy ci to nebuda len dalsi problem pre vyvojarov ktory na nepodarenej PS3 tazko programuju teraz ne este s PhysX....PS3 je cudna nech si hovory kto co chce:)

busines
busines
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ty uz si tady taky provarenej.Jak krajis chleba?

deloix
deloix
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Pokud k tomu budou kvalitní nástroje jak to zařadit do hry, tak problem nebude. Do ted byl asi problem s nepřipravenosti enginů pro multiplatformní hry. V podstatě ty nejtěžší hry pro PS3 se teprve teď dodělávají nebo nedávno vyšli a jak uvidime na GDC tak Cry3engine bude mit integrovany prevody mezi platformama... Snad taky uz vyleze ten Phyre engine a nějak nebylo dlouho slyšet o PS Edge, tak se uvidi.

A hlavně se má za to že když si někdo stěžuje na vývoj pro PS3, tak je to jen neschopnost, protže Xkový a PC hry jsou v podstatě kompatibilní, kdyby byli temer totožný PS3 a PC hry tak se bude nadavat na Xbox že se liší.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Na PS3 je podstatne odlišnejšie programovanie ako na PC a v tom je problem:)....mozno moje vnucata sa budu tesit jej z PS3 dostali uz konecne maximum:):)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Az vyuzijou plnej pocet jader, teprve muzem diskutovat konecne o max. stropu .

busines
busines
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Neozbyna : KZ2 vyuziva plny pocet,ale z kazdyho cca polovinu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel KDY TO BUDE U MULTIPLATFORMU????????....nikdy...ked to nevedia u vlôajkovej lode KZ2 tak u multiplatformu nikdy:)...smola

TommyAngello
TommyAngello
Level 10 Level 10
17. 3. 2009 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to se mi fér nezdá, pač jestli jste si všimli, tak na PC poslední dobou hry buď vůbec nevycházejí nebo vycházejí třeba i s půl ročním spožděním než na XBOX360 nebo PS3 dokonce i na PSP nebo Nintendo DS výjdou dřív než na PC... Konkrétně mluvím třeba i GTA IV, kterou ještě dokonce (s prominutím) debilně naprogramovali. Takhle PC přijde o poslední věc, která ho liší od PS3... Dokonce ani nechápu jak na XBOX360 (cca za 5 000,-) jdou hry bez sekání, když ani PC za 50 000,- to neroztáhne a to je ten PC tak 3x výkonější než ten XBOX360 ...

deloix
deloix
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TommyAngello hlavně na PC se prodá víc než 3x míň her než na konzole, proto udělají napřed hru pro konzole, kde se jich třeba prodá 1 000 000 a nevypálí v případě PS3 totálně nic a pak na PC kde se jich prodá třeba 200 000 a vypálí se 10 000 000 :D (vypálí nebo stáhne, to už je jedno)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix CASOM PRIDA NA PSA MRAZ teraz ked maju konzole vela titulov tak si myslim ze aj predajnost pojde dole:)

deloix
deloix
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Kdyby jsi takhle v roce 2003 (3 roky po startu) posoudil PS2 tak by jsi v 2005 asi koukal :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
17. 3. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix kdes byl na tom, ze pc her se proda 3x min nez na konzole ? nejdriv si neco nastuduj, nez zacnes placat ...

deloix
deloix
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius No blbě jsem to odhadl, Protože jsem viděl jednu sumu a to bylo 11x vic nez soucet vydelku vsech PC her za stejny období a 3 x vetsi nezna konzole a 2x nez na Wii

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TommyAngello Já bych řekl,že to je naprosto fér.
Jestli ti to vadí,tak můžeš prodat PC,a koupit PS3 a možná ani nepřiplatíš,každý svojeho štestí strůjce.
Osobně myslim,že PS3 je v současné době nejlepší volba i přes větší finanční náročnost.

dimi
dimi
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel co vsichni na ty ps3 vidite, za morem se rika ze BLU-RAY je normalni stejne jako DVD,v EU na to jdou opacne.Vsichni si mysli ze je to VYHRA,ale to neni

busines
busines
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dimi Asi kvalitni multimedialni centrum.Nic vic,nic min. ;)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TommyAngello PROTOZE TO NA PC VYZERA LEPSIE ALE HLAVNE PC MA INU ARCHYTEKTURU NEZ KONZOLE A PC SA MUSI STARAT AJ O OS. Celkovo sa ti ale oplati hrať na PC...hry su vecsa v lepsej kvalite a ponukaju viac moznosti ovladania:)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ano konzole, xbox je hloupe pc, tak tim to asi nebude.

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
18. 3. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel A hlavně si je můžeš ukrást na torrentu že ? A konzole se taky musí starat o OS. Jinak by to nefungovalo.

Rocker93
Rocker93
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, řekl bych, že to nepůjde tolik přes jádra, ale spíš přes grafiku, která je NVidia, jádra si třeba hra vyhradí navíc, např. že přes to bude počítat nějaké funkce, která dělá grafika, ale PhysX, řekl bych, musí být počítán přes grafárnu.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rocker93 Jo,más pravdu,PhysX je práveže featura graf.karty (vsechny nové karty od Nvidie maj PsyX,který je pohanen pouze graf.kartou) ... takze se o jádra nebojim

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
17. 3. 2009 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ no nove karty ano, ale karta v ps3 ? ma integrovanou physix pomoci cipu ? protoze pokud ne, tak je to opet jen softwarove reseni ...

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Ano je,stejně jako pro ostatní konzole ale potom nechápu proč se snažej dostat tak moc technologii PhyX na konzole,kdyz to bude zase jen softwarově řeseni,stejně jako havok...proto nechapu tuhle novinku protože je k ničemu,tu pravou PhyX fyziku si uzijete jen s kartou na PC

busines
busines
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Ted tady nic nevymejslejte,stejne na nic neprijdete.PS3 bezi jinak nez PC,tak to muze byt i jinak reseny.PC hry jsou vesmes vsechny o grafarne,PS3 o procesoru (viz KZ2 nebo Flower).Pockame a uvidime.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
17. 3. 2009 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius busines: jezis marja, proc by bezela ps3 jinak nez pc? je to proste jen jinak poskladany a jinak navrzeny, ale technologie je stejna. Pokud nema grafika procesor s physics, tak to musi jit pres klasicky cpu (cell). Tecka. Zadny tajmeny kvantovy procesory apodobne se nekonaji.

sundance
sundance
Level 1 Level 1
18. 3. 2009 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Na graf. kartach od Nvidie sa PhysX nepocita cez ziaden specialny procesor ale pocitaju ho unifikovane shader-e (alebo stream procesory ak chcete). Takze aj PhysX je v podstate len SW riesenie beziace na existujucom graf. HW.

busines
busines
Level 1 Level 1
18. 3. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Mluvil tady nekdo o tom,co si tu vyjmenoval??Byla rec o tom,ze na PS3 se vyviji jinak nez na PC,tak nevim,co tu placas o kvantovym procesoru.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 3. 2009 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius busines: presne tak, zustal bych u toho, jak rikas "nevim" :D, na tom bych i ve tvym pripade trval :D

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
17. 3. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hry ktere byly" preklep ?!
ze by Uncharted 2, GoW3 atp.

Reklama
Reklama