Zpět na článek

Diskuze: PES 2016 nemá 1080p, ale prý to nepoznáme

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Jo takhle, to je pravda. :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Ne, jakože se efekty posunou tak, že už si vývojáři na PS4 nebudou moci 60 FPS dovolit. Dělají to stejně takřka výhradně jen japonská studia a interní studia SONY, nikdo jiný se s optimalizací na 60 FPS necrcá.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: @dnecesanek: A jak jim mám říkat, když si tak on sami říkají? Je dobré lišit PC hráče a právě ty PCMR. Na rozdíl od jiných, co se tady předhánějí, já mám u obou platforem nahráno tisíce hodin...

A k tématu.. Je fakt smutné, že ani nové generace nenabídnou to, co už měla nabídnout ta předchozí. Nejvíce úsměvné je, že se mluví o 4k u konzolí...

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani mi nevěříte že jsem černej?! Ohromná důvěra! Jste rasisti, to půjde k nejvyššímu soudu more

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overdrive: Proč je podle tebe PES pitomost?

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overdrive: Ne,nevím to,jen mi to přišlo,tak v pořádku! :-)

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: No nikdo netvrdí, že to nejde poznat (kromě vývojářů). Ale nemá to nic společného s tím, že je někdo PCčkář či konzolista. Lůkášovi šlo opět jen o to, vyvolat hádku. Nic víc, nic míň.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overdrive: Pitomost?Respektuj,že každého baví něco jiného!

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
23. 8. 2015 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechte čokoládu na sluníčku a pak si můžeš vymodelovat Neymara, aby vypadal jako z Fox enginu.. :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: U her se používá interní renderer, který dokáže počítat hru v jakémkoliv rozlišení a následně ji upscaluje downscaluje na požadované standartní rozlišení. Osobně mám ve windows různá obskurdní rozlišení kvůli emulátorům. Vždy vycházím z rozlišení 1280x720 a výšku šířku násobím. Třeba 1280 krát 1,25 = 1600. 720 krát 1,25 = 900. Výsledné rozlišení 1600x900.
U Phantom Pain 900p označuje 900 progressive, což znamerná, že výsledný obraz má na výšku 900 řádků (a šíři pravděpodobně těch 1600)1.
Uznávám, že 1360x1080 je podivné rozlišení, ale toto rozlišení bude následně upscalováno na 1920x1080 a souhlasím s chlápkem nahoře, že těch chybějicích 560 bodů málokdo pozná.

Pokud někdo viděl starý film z DVD (480p) na nové televizi s Upscalerem ví o čem mluvím.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 04:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: jj, motion blur a hloubku pole vypínám u všeho jako první

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Víš on bude problém s grafikou a ne procesorem (nejspíše) a možná další generace konzolí na 3x pokus už pojede na 1080p 60 fps :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za hovadinu? Rozlišení 1360x1080 neexistuje, navíc pokud by existovalo tak by nebylo 16:9 a navíc počet pixelů oproti 1920x1080 už neni o tolik menší aby to přineslo ňáký FPS navíc. Jak známo čim nižší rozlišení, tim víc potřebujete dobrej procesor. Takže snižování rozlišení je někdy kontraproduktivní, často ten rozdíl ve FPS je zanedbatelnej. Nevim jak je na tom XONE s s procesorovym výkonem ale to snižování rozlišení mi fakt připadá kontraproduktivní jestli je v tom ňáká moderní grafárna.
Třeba u ségry na dvoujádráku když dam hře 1280x720 tak jede často uplně stejně nebo i hůř než ve full HD. Ideální kompromis mezi s nejvyššim FPS je pak u ní 1600x900.
Ale díky tomu 1080 na vejšku bude panel asi přepnutej do nativního rozlišení a žádný rozmazávání se konat nebude, takže teoreticky to bude vypadat slušně. Asi teda bude těch reálnejch 1360 bodů roztaženo na 1920 a na vejšku bude normálně 1080 takže TV bude ve full HD režimu a bude to ok. Akorát ta rozdílná hustota pixelů na vejšku a na šířku bude vypadat divně.

EDIT: Jo tak ono to má ňákej 8 jádrák, tak tam by snížení rozlišení pomoct mohlo. Proč tam teda ale místo toho 8 jádráku nedaj radši lepší grafiku aby jelo všechno ve Full HD a u jednotlivejch her byměnili jenom detajly?

@marosho: Většina PC hráčů je slepá, to je pravda. Jinak by nemohli hrát hry s motion blurem, DoF, FXAA a podobně. Ale pak jsou hráči jako já, co to opravdu poznaj a to mi věř. Jak mi někdo ve hře zapne FXAA tak se divim proč je to tak rozmazaný, takže jsou PC hráči a PC hráči.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Přesně,nedávno jsem se kvůli tomu pohádal s bratrancem.Já jako zapřísáhlej konzolista a on zase PCkář,pořád říkál to trapný PC Master Race,už mě to unavuje :/

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overdrive:Ale v čem,např.FIFA je moc arkádová,nebo tak něco?

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo hraje takovou pitomost, nemůže mu už vadit nic

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo hraje takovou pitomost, nemůže mu už vadit nic

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: A že si je zase hodně podobnej... :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
27. 8. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: To jsi ale nepochopil o co mi jde. Jde o to že čim víc snižuješ rozlišení, tim víc je důležitej procesor a naopak. S vyššim rozlišení zase potřebuješ čimdál lepší grafiku. Takže když má někdo slabou grafiku i slabej procesor tak snížení rozlišení často neni žádná výhra. Hlavně u těch kombinací levný pentium dual core + rozumná grafika se fakt nevyplatí snižovat rozlišení.

@Ocelotr2.0: 60 FPS s gamepadem podle mě neni potřeba, těch 30 - 40 bohatě stačí. Samozřřejmě pokud to nepadá na 20 v náročnejch scénách. Gamepad má sám o sobě input lag, takže řešit FPS u konzolí podle mě moc nemá smysl. Pokud se to vyloženě neseká tak je to v pohodě. Podle mě fakt input lag je v dnešní době větší problém než nízký FPS. Samozřejmě to spolu souvisí, ale jsou hry co při 25 FPS žádný opožděný reakce nemaj (hlavně starší hry) a pak jsou hry kde je opožděná myš cejtit ještě při 60 FPS (Crysis 3 a většina dnešních her) a tak je pak fakt jedno jestli hra jede ve 30 nebo 60 FPS. ;-)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: cituji: XO nevýhodu, že je o krapítek slabší (pravděpodobně kvůli zastaralé RAM) než PS4 a může v současném období ukazovat svoji sílu. Do dvou let se to srovná.

Jak jsi to myslel? Jako že do dvou let xbone dožene výkonem ps4?

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 8. 2015 05:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.One: Motion blur je zlo! :D Taky jsem zastáncem ostrého obrazu :).

@Promo16: tak nejde tu o 4k to je jen další postup technologie který nás čeká všechny. Jen bych se prostě nechtěl asi po cca 8 letech vracet z full hd na hd ready. A že lidé nepoznají rozdíl? To už nás vážně takhle chtejí krmit? Vlastně aby najednou nepřišel pr manažer a neprohlásil full hd je cesta zpět nastává čas crt monitorů a hráči to nepoznají! Začíná to už být vtipné, ať už lepší filmovost a nebo že to hráči nepoznají. Tak jasně že nepoznají, když tu verzi uvidím jen v 720p, tak je jasné že nepoznám rozdíl mezi 1080p kterou jsem ve hře neviděl :D.

A nebo tu nastává otázka, že se na to prostě vysrali :D

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Promo16: :D

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Ten koment neměl být hate na tebe,ale na tyhle lidi,všichni jsme hráči,spojme se!

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já si automaticky myslel, že to jede v 720p. :)

@marosho: Jděte už někam s tou PC Master Race. PCčkáři se nijak neliší od konzolistů, oba totiž začnou samolibě hanit tu druhou platformu, jakmile se naskytne příležitost.

Overdrive
Overdrive
Level 1 Level 1
23. 8. 2015 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dnecesanek: Ano, nejde!

Reklama
Reklama