Zpět na článek

Diskuze: Nový Xbox 360: hloubkový test

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

plastik.barta@centrum.cz
plastik.barta@centrum.cz
Level 1 Level 1
22. 7. 2010 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.richard (email.cz): tak vrážej x tisíc do předražených her a hubu.

FastIkarus
FastIkarus
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Jde, ale nevim jak na Xboxu, ale na PX3 to podporuje naprostý minimum her... ale připjit můžeš :p

Ale u Wii se shodnem :)

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horryGS: Víceméně nestojím ani na jedné straně, ale to s "lítáním po celým stole", to snad ne... Správně nastavené DPI + cit v ruce a stačí hýbat zápěstím (což je vpodst. analogie palce na analogu :)...

Slanecek
Slanecek
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dworak: Ty zase patříš do mnohamilionového stáda uživatelů osobních počítačů - no a co?

Dworak
Dworak
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.richard (email.cz):
6-8 milionové stádo ovcí ROFL

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dworak: "NE NEJDE hrát střílečky pořádně tak jak s myší"

Napadlo tě někdy že to třeba nejde jenom tobě? :) Asi by si měl potrénovat ;-P

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dworak: Zajímavý že tak hraje miliony lidi a de jim to, sem viditelným důkazem :)

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: co se týče TV tak máš pravdu, ale kdo má PC zapojené v TV?

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Tak s těmi dvěma roky už bych to dneska neviděl tak černě, myslím, že vydrží dýl. Velkou TV můžeš píchnout i k PC, naopak konzoli můžeš hodit na monitor. To jsou všechno věci relativní, ale ty hry, ty hry. Tam máš naprostou pravdu. :)

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proti Game nič nemám. V britskom Game UK som presne pred rokom kupoval Fable II (Xbox) za cca. 18 libier + 3 libry za poštovné, keď niektorí miestni "obchodníci" boli schopní požadovať 45 euro za tú istú hru. Hry v slovenských obchodoch už nekupujem...

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
22. 7. 2010 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pak je ještě jedna varianta, kterou ale český prodejce nemá moc rád. Proč hrát hru sotva vyšla, když její kvalita přece není závislá na tom, jestli ji hraju teď nebo za půl roku? Takže po vydání si počkám, za chvíli je hra ve slevě (alespoň v zahraničí), teprve pak ji koupím. A za cenu té jedné hry mám ty 2 a víc a ještě mi zbudou ve sbírce.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
22. 7. 2010 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@plastik.barta (centrum.cz): Tak si dál nakupuj předraženě v ČR. :) Tohle nikam nevede. Proč se urážet, snad jsme všichni hráči a všem jde o hry.

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
22. 7. 2010 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nový Xbox je naozaj podarený kúsok hardware a znížená spotreba rozhodne poteší, hlavne ak si musíte účty platiť sami. Prečo je ale dočerta nový Xbox lesklý ako psie kulky, prečo??? V katalógoch to možno vyzerá lákavo (hoci viem si predstaviť naštvaného fotografa, ktorý niečo tak lesklé musí vyfotiť), ale po niekoľkých mesiacoch reálneho používania z neho zostane len nepekná zbierka odtlačkov, minimálne na prednom panely.
P.S. Myslíte, že nový Xbox časom príde v ďalšej farebnej variante (pravdepodobne bielej)?

tom.ynrokop
tom.ynrokop
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsechny co si kupuji konzoli a potom se k ni snazi pripojovat mys bych s chuti poslal do prdele. Jedna z tech nejlepsich veci na konzolich je prave to, ze kazdy hrac ma stejne prislusenstvi. Tim padem se hraci odlisuji jen zkusenostmi a skillem. To je to, co me v prvni rade pretahlo na konzole, dalsi duvody nema cenu jmenovat. Ceska konzolova komunita je velmi rozsahla a nasi hraci spolu se slovaky patri k tomu nejlepsimu s cim se muzete v MP setkat. Ten kdo napise, ze se na konzolich nedaji hrat FPS to bud v zivote nemel v ruce, nebo si to zkusil pul hodiny u kamarada. Na ovladani si je treba zvykat, ale az to dostanes do ruky tak ti to bude pripadat naprosto prirozene. Kazdy den se setkavam se spoustou hracu, nektere znam od uplnych zacatku a clovek co pred rokem netrefil zed pred sebou, by se ted klidne mohl uchazet o misto v nekterem z MLG teamu.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FastIkarus: Na Xbox jsem viděl prodávat myš, která byla s ovladačem do druhé ruky a vlastně se chovala jako pravá analogová páčka a měla tlačítka jako normální ovladač, takže se mohla hlásit jako ovladač a není tak závislá na tom, jestli to podporuje hra.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
21. 7. 2010 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdesi bylo i srovnani novyho xboxu s puvodni ps3 a treba zrovna v hlucnosti se jim zdal xbox stale hlasitejsi ... takze ta uspora hluku nevim :D
(ja mam bilej xbox a ps3 (fat) a xbox taky huci znatelne vic)

jinak ta paralela je taky pekna, ps3 z lesku na mat, xbox z matu na lesk, stejne tak tlacitka ... :D

DarkWex
DarkWex
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím s autorem článku souhlasit,akorát bych podotknul něco k tomu HDMI. Nedává ho Ninteno (taky k čemu že jo) a SONY taky ne(tam už by se uživil) Jinak co se týče ještě toho HDMI tak já mám na svym X boxlikovi GAMEWARE HDMI s pozlacenejma kontaktama a stačí to a stojí to do 400 kč. Setkal jsem se borcem co si koupil kabel za 1200kč v datartu a divil že nemá lepší grafiku než na tom za 400kč. Holt kdo chce kam pomozme mu tam :D

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horryGS: jo jako v podstatě máš pravdu ale dostalo mě když chceš malovat v malování tak si musíš pořídit PC....to je skvělá věta :-D (nic ve zlým)

horryGS
horryGS
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

řešit konzole vs. PC je úplně zbytečný. Když chci jen hrát (popř. DVD, muzika, obrázky,...) vemu konzoly a když chci surfovat po netu, kreslit si (v malování) nebo dělat spoustu různejch věcí vemu PC.
Je to na každym ...
Měl sem starší Xbox360 a když sem hrával CoD s klukama po LIVE s headsetem tak prostě bomba, ovládání má každej stejný, takže si nikdo neztěžoval, ty máš tohle a tamto (např. herní myš, klávesnici,...) :D
Rozdíl mezi MP CoD4 na PC a na Xku - podle mýho názoru stejná a stejně rychlá řežba (zpočátku mi to na ovladači nešlo, ale natrénoval sem a killil jak cip) :D:D myší rychleji zamíříš, ale co z toho když musíš lítat po celym stole :D
Nejsem zastáncem ani toho ani onoho ... prostě když chci hrát pustim gamesu a nazdááár

john.richard@email.cz
john.richard@email.cz
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2 Dworak: No dle úrovně tvých přízpěvků bych tě tipnul na hráče her CSka nebo podobnejch vymajváren mozku... Nazvat konzolistu tupou ovcí je docela přehnaný... To samý se dá říct o hráčich zmíněného CSka, Cod nebo tvýho Quaka... X hodin sedět za počítačem a honit se furt za tim samým - být ten nejkrutopřísnější publick hero... Tomu já říkám být ovce...
Dále k tomu že nejdou hrát FPS na konzolích... Jak teda vysvětlíš že čistě konzolovej titul Halo 3 + ODST má několika milionovou (6 - 8 mil.) multiplayerovou komunitu hráčů po celym světě??? A to ti říkám že kdyby sis s něakym lepším hráčem zahrál tak tě vyklepne i se svym ovladačem proti tvé myši...

Jinak co se týče nové ho Boxe (jsem hrdým majitelem) tak můžu jen chválit, hlučnost se opravdu snížila o 50 - 60% a pokud máte hru nainstalovanou na HDD tak o konzoli opravdu skoro nevíte. Provedení je luxusní a co se otisků týče tak přes to že leštěné povrchy nevyhledávám, tak tento mě překvapil, protože se skoro nematlá.

Co se týče otázky PC vs konzole tak jsem byl odvěký zastánce PC, ale za poslední dobu sem úplně změnil názor hlavně kvůli tomu že už mě nebaví každý rok vrážet do sestavy x tisíc abych si zahrál nové hry které chci. Další věcí je že sice po grafické stránce nabušená PC sestava bude vždycky lepší než konzole ale na druhou stranu na konzole vychází hry mnohem lépe optimalizované. Toť můj čistě subjektivní názor :-)

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady se není o čem hádat, i konzolisti musí uznat, že dobré PC je mhohem lepší než kozole, ale...

McTatarka
McTatarka
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dworak: Ty jsi asi názorově hodně pozadu, jistěže jde hrát střílečky na konzolích a to velmi přirozeně. U strategií je to trochu horší, ale i tam už se dělají pokroky.

MeridiusZN
MeridiusZN
Level 1 Level 1
21. 7. 2010 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlastním PC, konzoli jsem měl jen chvíli a to PS2. Ale může mi někdo vysvětlit, jak může konzole, která nezná pomalu ani vyhlazování stát stále zhruba 6,5k (xbox) respektive 7,5k (ps3)? Když PC, které utáhne drtivou většinu her na max i s vyššími stupni vyhlazování, pořídí člověk za 15k (a to včetně monitoru, klávesky a myši)? (nepočítám software) A absolutně mne nenapadá, proč by někdo, kdo xbox vlastní (snad krom starých arcade verzí)...měl kupovat tento nový.

john.richard@email.cz
john.richard@email.cz
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcus.de.tycho: No já teda nevim, osobně Preowned využívám docela často a nikdy jsem se stavem média nebo krabičky neměl problém. Je fakt že ja si hru kupuju kvůli obsahu a né proto abych si ji vystavil, čímž nechci řítct na konto "sběratelů" nic špatného, ale přesně jak řekl DarkWex, musíš si umět dobře vybrat. Ano člověk musí hledat, ale já jsem vždy našel hru ve velice dobrém stavu. A zatím sem byl vždy spokojen. A co se cen v Preovnedu týče tak myslím že DarkWex to vysvětlil dostatečně.

DarkWex
DarkWex
Level 1 Level 1
23. 7. 2010 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcus.de.tycho: Záleží prodejna od prodejny.Musís jako zákazník vyžadovat za ty peníze kvalitu. U nás zákazník co dodá hru ve stavu neodpovídajícím heslu preownedu že jediny rozdíl je v ceně za hru moc nedostane a další zákazník ji má za hezčí peníze.Jo a jinak každá prodejna GAME je vybavena leštičkou takže by neměly bejt media poškrábaný.Každýmu zákazníkovi co donese poškrábaný medium se účtuje - nějaká suma za vyleštění takže v případě PS2 hry z roku 2001 co není v seznamu a je to poškrábaný jako prase zákazník ještě za výkup doplácí protože hovna lidi nekupujou a nechteji.Naučte se chovat ke svejm věcem jak máte a pak z toho něco budete mít.Pokud je někdo s prominutím hovado co na tom svačí a krabičku používá jako podložku pod rozviklanej stůl nemůže se s prominutím divit že za to hovno co donese taky hovno dostane.Jo co se týká výkupních cen to je pravda mohli by bejt alespoň v případě novějších her na PS3 a X360 vyšší, ale o tom rozhoduje někdo jinej a ne prodavači.No a za poslední v Game extuje taky slevová karta u který máš až 15% slevu a možnost předobjednávek atd. atd. Je potřeba to umění kterýmu nás učily ve škole a říká se mu čtení používat taky na něco jinýho než na pročítání kravin na netu a hry.

Reklama
Reklama