Zpět na článek

Diskuze: Nový projekt tvůrců Heavenly Sword je i pro X360

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 05:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No uvidime , evidentne se jim s Heavenly nedarilo tak ,jak predpokladali. Vsichni cekali dalsi GOW v HD ,ale dostalo se jim nedotazeneho produktu s dlouhymi loadingy , kteremu takove EDGE flaklo 6/10 a ktery lepsi hraci bezne dohravaji za 3,5-4 hodiny. A ani prodeje nebyly nijak zavratne hra se dlouho drzela kolem 0,5 M , az zvyseny pocet majitelu PS3 a bundle cena ji zajistili soucasnych 980 000 ,coz na projekt vyvijeny takovou dobu neni nic extra. Zajimalo by me ,jestli se vyvoj zaplatil. Ale vzhledem k tomu ,ze HS serii prerusili a budou delat multiplatform titul ,tipoval bych ,ze ne.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop 980K je hodne velke cislo i na first-party hru, presne na hranici velkeho uspechu - opravdu, tudiz bych hned nemaloval certy na zed :) Jak sam vidis, hra musela byt uspesna, ponevadz NT budou pokracovat i nadale stejnym smerem, jejich dalsi hra bude mit podobny velkolepy charakter a hlavne, uz maji podepsano z publisherem, coz pro nezavisly tym bez vlastniho, ci investicniho kapitalu znamena, ze je za vodou :) No a ze uz se nechysta Heavenly Sword 2? Tezko rici, proc spoluprace se Sony nepokracuje, ale spise bych to videl na vzajemny rozchod nez, ze by jedna strana vylozene rekla ne. Ostatne o HS serii ani Sony ani NT nikdy neuvazovali na urovni oficialni, prezentovali to jenom vyvojari jako prani.

Kvalita HS - nazory se lisi, ten muj osobni je vcelku pozitivni, cili ciselne nekde na 7/10. Zadna revoluce se nekonala, ale byla to docela prijemne hratelna sekanice s povedenou prezentaci i atmosferou a moc pekne propracovanyma postavama. Loadingy nebyly zas tak strasne. Kritika byla samosebou "prisna" aby se nereklo a nejvice ti, kteri od hry cekali buhvi co - cili treba prave Edge - ale tak to funguje docela bezne. Ze lepsi hraci dohravali hru za 3,5-4 hodiny? Ano souhlas, ale me uz delka her tak nejak prestala v posledni dobe trapit. Samozrejme to je silne individualni hledisko, do nehoz nehodlam nikomu kecat, ale uz je mi jedno jak dlouha je hra, zalezi na zazitku :)

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Tato hra je opravdu rozporuplná... Někdo ji chválí do nebe a tvrdí že je pomalu na PS3 to nejlepší... Mě se to tedy moc nejeví... Musím uznat že ve videích jsem viděl cosi Diablovského a celá atmosféra byla pohlcující, ale hra byla opravdu tragická... Co nejrychlejší mačkání 2 tlačítek a hejbání páčkou hru těžce degradovali... Navíc takřka žádná optimalizace z které vyšel 2 gigabytový instal a 2 minutový loading do menu a další do hry...

Určitý potenciál tu byl, bohužel špatně podaný...

Rozhodně ten CGI film by mohl být opravdu dobrý...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b.o.h.o.u.s.e.k Nezbyva nez souhlasit s tim, ze hra rozhodne je rozporuplna a CGI film v podobne produkci jako animacky v HS by jiste byl zajimavy!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Ohledne zaplaceneho vyvoje, je to rozporuplne, sam jiste dobre vis kolik dnes stoji nekolikalety vyvoj (nehlede na to, kolik staly animovane sekvence za asistence novozelandske Wety a Andy Serkise) a kolik z obratu maji samotni vyvojari (14%). Takze tezko rici , kdyz se temer polovina prodala za zlevnenou cenu.

Rozhodne Ninjove maji potencial ,protoze prave ta jejich rozmachlost se ceni a neni vubec samozrejmosti. Jsem zvedav na jejich dalsi pocin ,kde by se mohli urcitych chyb vyvarovat a mohla by vzniknout skvela hra.

Co se delky hry tyce , pokud me hra zabavi zhruba jako dva ! stredometrazni celovecerni filmy v kine , pak investovat mych 1999 korun odmitam (chapu, ze jako recenzent to vidis jinak,ale....). Take nemam rad nastavovanou kasi a intenzita zazitku je v dnesni rychle dobe primo vyzadovana , ale myslim si , ze smysluplne hrace zabavit na dejme tomu 8-10 hodin, by nemel byt u schopneho teamu problem. Mozna to bude spatne prirovnani , ale u Mass Effectu , ktery mimochodem povazuji spise za akcni hru s dialogy a vice moznostmi (ta akcnost mi ale mozna vyhovuje vice nez souboje na tahy) jsem se skvele bavil vice nez 20 hodin.Pribeh me doslova tahl za sebou. Takze to jde , ne ze ne.

Ohledne rozchodu NTse Sony, to je otazka. Je verejnym tajemstvim, ze se Sony nekdy chova k vyvojarum mirne receno divne a obcas s aroganci a prevahou velke firmy. I takovi Insomniac , kterym by melo Sony libat nohy (od launche 2 vyborne tituly ,treti na ceste) si stezuji na rozdilnost podpory ,ktera se dostava jim a kolik Sony sype do Guerilly , ktera toho zatim az na par tech dem a jednoho "slavneho" renderu moc nepredvedla. Takze kdo vi ,co se mezi Sony a NT na jednanich odehralo (pokud vim NT chteli vyvijet exclusiv pro ps3) ,kazdopadne se situace zmenila a je to podle me dobre jak pro hrace ,tak pro team ,ktery nyni pokryje mnohem vetsi trh a zvysi tak sve sance.
Takze vlastne konec dobry ,vsechno dobre :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
23. 4. 2008 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Jasne, nekolikalety vyvoj neni levny, ale skoro meloun prodanych kusu je opravdu hodne a ja bych kusy prodane v ramci bundlu rozhodne nebral jako zlevnenky. Naopak, jejich vyznam je jeste vetsi, protoze tyto bundly byly, jsou a pro Sony budou velmi dulezite. Za cenu mizivych nakladu navic za pribaleni jedne hry a ovladace prodaji konzoli a maji o jednoho hrace vic, coz cenu jednoho kusu HS prevysuje minimalne mnohonasobne :)

Jak rikam, s tou delkou to je velmi individualni a zcela uprimne ji neresim ani v pripade her, ktere si sam kupuju. Predstava, ze se mi jako recenzentovi dostane do rukou vetsina toho co chci hrat neni az tak uplne pravde odpovidajici :) Nicmene chapu ono hodnotove srovnavani penize vs pomyslne mnozstvi zabavy, ackoli ja tu druhou polozku uz davno vymenil za intezitu zabavy. Mozna to vic nez o cemkoli jinem svedci o mem zivotnim tempu a stylu, a to je u kazdeho individualni, abych to desne slovo jeste jednou zopakoval.

Zas bych nemaloval certy ani jine priserky na zed. Uvedeny priklad je rumour ze Surfující divky a ja takovy muze byt pravdivy, ale nemusi - muze to byt plivani kyseliny z ust nastvaneho jedince, kdovi jak to je. Navic bych vztahy mezi Sony a first-party studii nepausalizoval na zaklade jednoho nejisteho prikladu, nebo povesti dane firmy na internetu, kde ma spousta lidi pro samy spech tendence nestudovat vsechny informace podrobne a jit s davem. Nepochybuju o tom, ze si Sony Insomniaky hycka, protoze kdyby tomu bylo naopak, uz by Insomniaci davno vzali kramle. Je to nezavisly tym, ktery se chte nechte musi drzet zakonu trzni ekonomiky a ponevadz je to tym, ktery ma vybornou povest a vsude by je brali vsema deseti, tak by nemeli duvod drzet se Sony pokud by to pro ne bylo nevyhodne. Muj zaver je takovy, ze bych se radeji nepoustel do hodnoceni zakulisnich vztahu, ne podle zvesti a fam :)

Reklama
Reklama