Zpět na článek

Diskuze: Nintendo 3DS svede další boj s piráty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi: PSPgo není dobrý příklad, ale máš pravdu - stačí se podívat na PSP 3004, které je dodneška nehacknuté. Na druhou stranu u DS je ale jiný problém - tam se nemusí nic hackovat, přepisovat a podobně. Pirátství tam funguje přes nějaké ty craftridge, prostě hodíš cartridge, Nintendo si bude myslet, že je to hra, tak to spustí a ve skutečnosti spustilo teprve nějaký firmware, který bude spouštět pirátské hry. A to si nedovedu představit, jak by se tomuhle chtěli bránit. Jediná možnost, která mě napadá - že 3DS by byla na zcela jiném médiu a 3DS by měl prostě dva vstupy na média - ostatně stejně jako DS a DSLite, kteří měli i vstup na cartridge do GBA. A pak by se vykašlali na ochranu her pro DS (to už je stejně pasé) a zabezpečili by ty 3DS, takže bych na 3DS mohl hrát pirátské DS, ale 3DS jedině originál. Obojí podle mého zabezpečit nepůjde.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: " Jenomže na DS prý byl vývoj velmi jednoduchý a extrémně levný."

No co jsem cetl, tak treba Chinatown Wars melo mnohem delsi kod nez samotne San Andreas. Nevim, jak je to s ostanimi hrami na DS, ale tohle o necem asi svedci.

(btw. i tym, ktery pracoval na chinatown mel dvakrat vice lidi nez tym san andreas).

Reklama
Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kywi: Ten Soník nebyl tak špatný, jenom to bylo hodně ulítlé. :)

kywi
kywi
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Může opět jít o cartridge, ovšem se specifickou ochranou (kdy 3DS pozná, že je to originál cartridge), např. může mít plošku na zůsob CD a 3DS může mít laserovou čočku, co já vím :)
PSPgo jsem použil proto, že když jsem ho dostal na testování, nebylo možné abych si odzkoušel např. dema co se povalují na Store. V paměti byly náhrány gamesky od Sony (Motorstorm, PixelJunk Monsters, zbytek si nepamatuju) pochopitelně na jejich firemní PSN účet. Když jsem to pak přepnul na svůj profil, ke hrám jsem se pak už nedostal (protože jsem pochpopitelně neznal heslo). Proto se vždycky můžu po***** smíchy když např. na Aukru vidím "PSP go a 8 nahraných her" :) :) :)

kywi
kywi
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bossrambo (seznam.cz): Na to si musíš zvyknout :) Nevím, jestli je to příkaz z vyšších míst, ale tenhle "nešvar" (slovní vata a jiné vycpávky) jsou zde už nějakou dobu na denním pořádku. Na druhou stranu to v tomto případně není tak strašné a 4 věty by působily možná až moc křečovitě (jen 9 vět je citace :) :) :))

Reklama
kywi
kywi
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluD: éééé.. co má společného (pokud to tedy přijmu jako fakt) délka kódu a jednoduchost/cena vývoje? Pokud máš dobrý engine, není třeba stovky dalších řádek např. pro fyziku.. Počítám že pro Chinatown Wars museli R* začít prakticky od nuly a zřejmě proto taková délka kódu.. Souhlasím s Ursem, DS je de facto HW na úrovni SNES (když jsou vývojářské technologie trošku jinde), navíc je tam pouze ono ovládání stylusem, což nebude pro programátory zase takový problém.. Mimochodem právě DS ukázalo že i "božští" Bioware jsou omylní :) Bohudík za DSko :) :) :)

kywi
kywi
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Myslím, že touto cestou Nintendo opravdu půjde (bude-li tedy 3DS zpětně kompatibilní s DS tituly). Stačí se podívat na PSPgo (já vím, blbý příklad :)) kde obdobný systém funguje..

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, dražší vývoj. Jenomže na DS prý byl vývoj velmi jednoduchý a extrémně levný. Nevím, ale pokud tam bude zpěná kompatibilita s DS tituly, tak si myslím, že to nezabezpečí. Leda by ty 3D hry jen elektronicky ke koupi jako hry na DSWare pro DSi. Ale to doufám ne, protože bych ty hry nechtěl tahat. :)

Reklama
Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bossrambo (seznam.cz): neprožívej to tak :) kluci z hrej napsali max 4 věty a zbytek sou pouze citace :)
Nintendo přece není na hlavu aby říkali jak jejich ochrana bude fungovat....do vydání 3ds času dost natož pro zabývání se ochranou...čím později se dostanou tyhle informace pirátům do ruky tím lépe ne?

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluD: No jo, ale GTA, to byl opravdu unikát mezi těmi hrami. Jasně, že velké hry už jsou náročnější, ale dají se tam dělat i menší věci velmi levně. Alespoň, co jsem četl, tak prý by to zvládlo udělat hru i pár dětí. Ale jo, velké tituly, to bude už asi něco jiného - takový Dragon Quest IX asi taky nebude nejlevnější. Ale taky je fakt, že tyhle velké hry se docela prodávají. Byť je fakt, že by se asi prodávaly o něco málo lépe bez pirátství. Pokud nepůjde na DS neshnat pirátskou verzi, potom bych se ale přimlouval za to, aby na DSWare se začaly objevovat demoverze, protože kolikrát jsou ty hry dost šílené a bez možnosti je osahat to vidím jasně - raději nekoupit, než se spálit. Respektive asi bych mnohem více jako zákazník zvažoval, po čem šáhnout a počem ne.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ochranu jiste driv nebo pozdeji nekdo prolomi, ale preju nintendu, at je to co nejpozdeji, protoze si to za sve vyborne hry zaslouzi.

Reklama
bossrambo@seznam.cz
bossrambo@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 7. 2010 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímal by mě způsob té ochrany. To že vývoj 3D her stojí víc je normální. Stejné Množství informací nevyžaduje 2 odstavce , ale 4 věty.

Reklama
Reklama