Zpět na článek

Diskuze: Mrkněte na in-game video z Bioshocku 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ondrej.mafi
ondrej.mafi
Level 1 Level 1
23. 4. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže s nadšením shlídnuto až do konce a pocity mám dosti rozporuplné. Bude to ve finále vypadat takto ? Nebo to je jen, pro gametrailer.com "vyřvané" video ? V tom případě se autorům ani nedivím že se jim ještě nechce nic moc zverejnovat :) ale to jen stranou.

Co se týká děje... je logické, že za Jacka asi už hrát nebudeme ;). (proč ? si zahrajte jedničku...)

Akorát mě nenapadá jak by se na to dalo inteligentně navázat, aby to mělo hlavu a patu.

hejno
hejno
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle vypada kurevsky dobre.

Hookins86
Hookins86
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ou tak už se moc těším, 1čka byla nej hra co jsem kdy hrál a 2jka nevypadá o nic hůř. Sem s tím!

jesmen
jesmen
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omfg ta tma mě u her obzvlášt se*e :(....staci jedna mise,ale kdyz je u vsech aspon trochu ztraci to % mé oblíbenosti

gygant
gygant
Level 0 Level 0
10. 4. 2009 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejný jako jednička - nevadí

5/6 videa tma jako v prdeli - vadí

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No hlavně at je tam atmosfera jako v jednicce když už to vypadá jako jednička

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som spokojný načo meniť dokonalosť???? To je to isté ako Thief a Thief 2 no proste do Bioshocku 2 sa nedá nič prevratné vymýšľať...ľudia čo by st tam preboha chceli mat?????

gygant
gygant
Level 0 Level 0
14. 4. 2009 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Psal jsem, že mi vadí, že 5/6 videa se odehrává ve tmě jako v prdeli (černocha). Video zrovna atraktivní není.

Že hra vypadá jako jednička - to je dobře.

Model Big Sister se mi nelíbí. Vypadá jako karikatura. Anatomicky je to děs.

Příběh se mi jeví přitažený za vlasy.

K sáhodlouhým rozborům grafických karet - je tu někde tuším diskuse Ati vs. Nvidia - tak se můžete vyřádit. A k ATI kartám - vždy jsem měl ATI, jsem spokojený, mám archaickou ATI kartu, a hraju na ní stále ještě vše a na velice slušné detaily - i tam, kde už bych to nečekal... A že je hlučná? Není vůbec, vůbec nemá větrák (jen žebroví, ha!), a přehřívání? - nevím, co to je.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K té tmě, jako člověk, který má ve hře raději tmavější prostředí a jas jde u většiny her down(pokud jsou s hororovou tématikou) mohu napsat, že mi to vůbec, ale vůbec nevadí.

A teď se dostáváme k dalšímu problému.
Ukázka je z opravdového kousíčku a hra je hned špatná.
Pokračování by mělo být jiné. Nesouhlas, dějová hra si má držet svoje, tady má jí hlavně o děj ne o to kolik mp modifikací a kolik zbraní hra přinese. Když si představím, že by pokračování Company of Heroes mělo být né z druhé světové, ale třeba z kyberpunkového prostředí kdy svět ovládla jakási kyberpunková společnost a svět nyní musí zachránit super lidé, tak se sám sebe musím zeptat...chtěl bych něco takového? Ne.

Grafika a tmavost. Ano PhysX asi nikdy nebude využit na maximum, ale z toho bych si hlavu nelámal.
Ale když jsme u toho, bylo to myslím na Tiscali. Autor by rád viděl postupné zalévání vodou. No nic, díra jak z průstřelu od lupary do břicha, na dně oceánu, kde ten tlak nebude zrovna nejmenší a místnost by se měla zaplavovat postupně a pomaloučku, no nic proti, ale kdyby se to mělo udělat tak jak by to mělo vypadat...
Musel by někdo jít na dno ocenánu, zjistit jaký je tlak, jaké tam jsou vlastosti vody na sklo, jakou silou ho dokáže prorazit, jakou rychlostí by voda přes takové sklo proletěla...
Bez pořádné předlohy tohle prostě udělat nelze.
Grafika ano Unreal engine bude vypadat jako Unreal engine a na rovinu, mě zatím vždy vyhovoval. Vypadá to solidně, běhá to solidně a to je pro mě podstatnější než překrásná grafika. Ano chci se na to koukat, ale nehodlám si kvůli tomu kupovat high eng grafárnu. I když, kdyby se měl využít UT 3 engine na maximum, tak těžko odhadovat jaké ty nároky budou.
Ještě k PhysX, zde platí varianta 1 + 1, kdo jí má?
Nějaká ta 280 GTX + 9800 GTX+, takhle by to mělo pro plných tak nějak vypadat.
280 GTX standard, 9800 GTX+ jako PhysX karta. Taková kombinace, aby se to dalo plně využít a hejbalo se to trošku solidně. Tak že jestli si mám vybrat plnou podporu PhysX a nebo jen místy, tak raději se podívám na škubnutí obrazu sem tam :-)

Ano a teď to podstatné, tma.
Nastavení, jas, nasvětlení a hurá do toho.
Také je dobré si trošku nastavit světelnost na monitoru a světe div se. Z tmavé lokace je najednou krásně nasvětlená lokace.
Ale dle mého názoru to kazí akorát tak atmosféru.

A k MP, dám ruku do ohně, že se v aréně budou mlátit taťkové a možná v nějakém modu nahánět big sister, jeden hráč bude vybrán a bude mít za cíl utéct, nebo tak něco, ale za to bych ruku do ohně nedal. Nebo třeba pozabíjet malý holčiny a ostatní je budou bránit.

PS: Když si to člověk vezme kolem a kolem, tak Rapture těžko bude osvětlené stejně. Vždyť se systém zhroutil a nebo ne? :-)

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Pod toto se podepisuji!

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ PhysX je prakticky mrtvé. nVidia s tím sama nemá šanci proti Havoku, který podporuje prakticky každý (Intel, AMD/ATI, Microsoft). Tak co tu s tím pořád máte??? Stejně je to v praxi na nic a nejde to vůbec poznat... je to akorát nějaká blbá nálepka na ještě blbejší GTX280 alias 9800GTX+ alias 9800GTX alias 8800GTS 512MB alias 8800GTX (ano-už dva roky jedno a to samé) Ale to asi nVidia fans nevadí! Proč nemím starou G80 100X jinak (G90, G92, G92b, GT200 a já nevím co ještě-v podstatě je to jedno a to samé...) A na co mít třeba DX10.1, když to nVidia označila za kravinu? Sundejte si konečně ty zelené brýle!

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Máš v tom pořádněj guláš, ale budiž.
Tímto také zdravím příznivce Ati.
Nic proti, ale Havok sám o sobě toho přespříliš nepředvádí.
Že se tento engine nevyužije? Většina lidí má grafárnu od Nvidia, neberu tuhle naší zavšivenou zemi, ale globálně.
A dále...
Playstation 3, to už je další početná skupina lidí.
A co kdyby možná? Xbox 360. Pokud by to dopadlo, tak PhysX bude možné rozběhat na pořádném množství strojů.

280 GTX je t osamé jako 9800GTX+, no ehm, tak v tom máš guláš totální a pár lidí asi také.

Ano Dx 10,1 je naprostá kravina a před uvedením DirecX 11 naprostá hloupost. Jde pouze o update DirectX 10 a to není důvod k tomu, abych si pořizoval vysavač od Ati.
Jinak brýle mám a sundavat si je kvůli tobě nehodlám. Jo a zelený nejsou, to jen tak mimochodem :-)

PS: Radši fans Nvidia, než fans Ati až mě Ati krom výkonu přesvědčí o tom, že to není jak tornádo, netopí to a je i ta spotřebo solidnější, ovladače za něco stojí a nejsou s tím žádné problémy, tak pak snad, ale zatím mě krom toho výkonu nic nenudí do grafárny od Ati jít.
A cenový rozdíl 1000 Kč to u mě také nevytrhne.

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ "Většina lidí má grafárnu od Nvidia"

Ehm??? To jsi vzal kde? Tak když už jsme u toho, od koho mají lidé nejvíce grafik, tak je to samozřejmě Intel...ten s integrovanými grafikami v základních deskách jasně vede. A co je rozšířenější mezi hráči? To opravdu nevím. Tys asi viděl nějaká úžasná čísla se zeleným rámečkem a nápisem nVidia, kde to bylo napsané-tak to tak i bude :- )

"280 GTX je t osamé jako 9800GTX+, no ehm, tak v tom máš guláš totální a pár lidí asi také."

No možná GTX275 je přelepená 9800GTX+...ale to je jedno. A guláš v tom, jak nVidia přelepuje chladiče grafik opravdu nemám. A jestli to alespoň trochu sleduješ, tak si to musel zaznamenat. Jinak mi vysvětli, jaké OPRAVDOVÉ NOVINKY nVidia za poslední dva roky uvedla-tím myslím od dob 8800GTX (snad vyjma 8800GT-ta se povedla)

"Ano Dx 10,1 je naprostá kravina a před uvedením DirecX 11 naprostá hloupost."

Máš pravdu-teď to už je hloupost-ale když měla ATI první DX10.1 grafiky, tak to určitě hloupost nebyla. A to je dost dlouhou dobu zpět...

PS: Radši fans Nvidia, než fans Ati až mě Ati krom výkonu přesvědčí o tom, že to není jak tornádo, netopí to a je i ta spotřebo solidnější, ovladače za něco stojí a nejsou s tím žádné problémy, tak pak snad, ale zatím mě krom toho výkonu nic nenudí do grafárny od Ati jít.
A cenový rozdíl 1000 Kč to u mě také nevytrhne.

A na co jsou nereferenční modely grafik??? ATI vždy dělá referenční chlazení takové, aby to prostě stačilo a grafika byla co nejlevnější...ale třeba Sapphire nebo ASUS dělají perfektní tiché modely a třeba i s výroby přetaktované a ne až tak o moc dražší než referenční.
Co se ovladačů týče, tak nVidia nemusí už pořádně dlouho nic moc dolaďovat a tak jsou ovladače v pořádku. Není to logické? Když ATI uvádí novinky s novým jádrem, tak je jasné, že se musí ovladače první doladit. A z takovéto "koupím GF, protože s tím nejsou problémy" mi je vážně špatně. S ATI taky nejsou po vyladění ovladačů problémy.

A jinak co tedy tak úžasného předvedlo PhysX? Ani nedávají ATI možnost, aby to podporovaly jejich akcelerátory a přes procesor se to počítat nedá, zatímco HAVOK ano (samozřejmě HAVOK může i přes CPU i GPU...). Si snad myslíš, že budou nějaké dva fyzikální enginy a že bude nVidia dotovat svůj PhysX a každého prosit, aby jim s tím udělaly hru? To sotva. Stejně nakonec bude jen HAVOK a konečně bude na nějakou dobu jakýsi fyzikální standart ve hrách.
Raději ať už uvedou GT300, ať už je po těch dvou letech konečně nějaká novinka i od nVidia. A kdyby v testech vycházely grafiny nVidia lépe než ATI, tak neváhám a beru ji. Já proti nVidii vlastně nic nemám...jen mě štve, že jim starnuje technologický vývoj a doplácíme na to všichni. Podívej se třeba na velikost jádra GT200 a RV790 a když si uvědomíš, že mejí podobný výkon (ATI má tedy co se flops týče mnohem větší výkon, aby ten není ve hrách až tak znatelný) tak asi zjistíš, kde ta zaostalost je...

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
12. 4. 2009 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ @LOTROmaniac
Většina lidí mají nVidi tak nekecej blbosti

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
13. 4. 2009 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Hezkej roman, ale stacilo rict, ze ti proste chutna :)

zaxaph@seznam.cz
zaxaph@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 4. 2009 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ruku na srdce, ani Bioshock nebyl dokonalý, obzvláště hratelnost mi hlavně v pozdějších částech nesedla. Navíc hra za Bigdaddyho byla ta nejhorší část, proto se trochu děsím, že dvojka bude propadák na celé čáře a navíc to tvoří bez duchovního otce BS, takže já jsem zatim zklamán a opravdu se tohle podle mě nemůže vydávat za plnohodnotné pokračování, jelikož novinky, o kterých zatim víme jsou na úrovni kdejakého průměrného datadisku...
Navíc jsem čekal využití physX a ono nic :(

AnUub1s
AnUub1s
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedine čo mi vadí je že už rok pred vydaním budeme mať už prakticky celú hru prejdenú vďaka trailerom, budeme vedieť kde sú všetci nepriatelia a jak ich zabiť,

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
12. 4. 2009 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AnUub1s Pokud firma vydává hodně informací a videjí nebo sreenu tak je jasný že hra bude jiná(většinou horší) proto se snaží lidi nalákat na předobjednávku a pak z toho vyleze něco co se ani nepodobá původním videjím....(naposled viz. F.E.A.R. 2)

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AnUub1s Tak se musíš přemoci a nedívat se na ně :-) Ale to bys zase kupoval zajíce v pytli...

loifd
loifd
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten vrták mi pripomina vybrator.

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh, tak tohle mohlo kldine vyjit jako DLC a nikdo nepoznal rozdil.

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím vás, proč jste sem dali video z prvního dílu? Nebo že by...
A jéje, bojím se, přátelé, bojím... A ne kvůli grafice.

rochne
rochne
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trapné, měla to být budovatelská strategie. :-D :-D

busines
busines
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rochne Dal bych prednost strategii budovatelsky. :))

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rochne Nene, point-and-click adventura! Jedině to!!!

deloix
deloix
Level 1 Level 1
10. 4. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejný jak jednička

Reklama
Reklama