Zpět na článek

Diskuze: Modern Warfare 2 má být nejprodávanější hrou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je tohle zase za diskusi? Lidi už se trochu proberte.

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja z tebe zumpari fakt nemuzu:D jinak nemyslim ze je to uplne nemozny ja koupim urcite

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Speciálně pro Ice.Beasta

http://megaupload.cz/images/p10.jpg

nejsou tam všechny co mám, mám rád FPS ale taky RPG a sem tam si ulehčím. Nevím proč kvůli tomu hned děláš z člověka debila.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Slusny, sedmnact z nich jich mam taky...Urazet jsi zacal ty ne ja...Napsal jsem kvuli lojzum jako jsi ty...Tvuj slovnik zahrnujici dementni kreteny je o dost ostrejsi...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Tyto slova jsem zde použil prvně a předem jsem napsal že se za ně omlouvám.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Jeste te musim pochvalit za Test Drive Unlimited...Zrovna minuly tyden jsem dal ten dvouset kilometrovy zavod pod padesat minut :)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Speedy mám jenom jedny a ty který mě nejvíc braly :D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Tak na ty dlouhý závody jsme právě v Testu neměl nervy :D

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Vidis, me sedi jako prdel na hrnec, chtelo by to vice podobnych zavodnich her a mene superultramegatuning verzi speedu, zlaty stary hry...

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Máme dost stejnej vkus na hry jak koukám ;), ale originálek mám něco přes 70 a to nepočítám konzolové :D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures No mě jich tam asi ještě 5 až 6 chybí. Co jsem dokoupil od data fotky :D takže cca 50 jich taky mám. Což není špatné číslo.
Jsem hodný pc hráč který hry podporuje :D taky mám jednu na PSP :D Tekkena :D a druhá bude nejspíš Mortal Kombat

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures No a minulej rok jsem prodal 30 her z extra klasiky :D takže jinak bych jich měl dost.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cela serie CoD stoji za vyliz kapsu, je to v podstate vykradene Medal of Honor a diky novinarum se z toho stal hit...Ja proti te hre vicemene nic nemam, ale nechapu proc nekoho bavi chodit jednou ulickou a porad dokola strilet panacky na stale stejnych mistech...

Uz to tu i bylo, letos prijdou mnohem lepsi hry nez Koool of Duuuty hlavy...

doofy
doofy
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast JSI VUL

Crashboy
Crashboy
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doofy je

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crashboy není...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doofy Jak typicke...Ty jsi jiste hrac CoD, pro jednoduche, jednoducha hra...Na podobne lidi IW cili, tebe ulovili bezpecne...

Fox939
Fox939
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast zajimave doufam zen jsi timto myslel singl protoze multy neni moc linearni

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox939 Psal jsem dole, ze MP je vyjimka, singl je ale uplne o nicem, zahrajes si tu hru znovu a dostanes opet to same...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Je to kus poctivej 100% zanrovej FPS podla vzoru Doom nechapem co sa ti nepaci ked chces viacej tak hraj Bioshock ale nehovor ze CoD je perhypovana......povedz mi co je podla teba lepsia zanrova FPS aklo je CoD????????????

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Doufam, ze pod pojmem FPS nevidis jen hry typu Serious Sam, Painkiller nebo Doom? Nejlepsi FPS podle me? FarCry, Operation Flaspoint, Stalker, Bioshock, Crysis...Proste hry, ktere me netahaji jako hnupa po jedne jedine cesticce, hry u kterych se da alespon v ramci moznosti jednat podle sveho uvazeni, sorry ale jedna ulicka naskriptovana jako prase jen proto aby byla co nejvic cool a pubertakum spadla celist me opravdu neoslni...Opravdu ne!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast OF, Stalker, Bioshock, ni su cistokrvne FPS....costokrvne FPS su hry striktne sa drziace modelu Doom......no a ako myslis dobre ale podla mna je seria CoD urcite lepsia ako seria Medal of Honor a je to vynikajuca seria. Hral som vsetky diely niekolko krát (okrem CoD3---blbe konzolova slatanina odTreyarchu)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Hlavne neschovavej jednoduchost CoD za to, ze je to PRAVA FPS, coz je blbost, uz podle sniperskych misi a misi kde jsi v tymu s dalsimi...CoD NENI cistokrevna FPS!!! Za cistokrevnou FPS povazuji pouze Painkillera, Serious Sama a Dooma, hlavne jeho prvni dva dily...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Hraju všechno :D

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ocelot, hrajes vsechno? A kupujes vsechno nebo to jen krades?

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast ice.beast : no úplně všechno nehraju ... a kupuju jen hry,která si zaslouží být koupeny (far cry,bioshock,fear) ale nebudu si kupovat neco jako GTA 4(na PC)abych byl pak nasranej za vyhozeny prachy,a presto si to chci zahrat...no a nejnovější nasraní->FEAR 2 .....ještě že to bylo levný,jestli bude FEAR 3 stahuju týden před vydáním.....možná

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ocelot, vidis me takhle nasrala FarCry 2, dal jsem na recenze ale, ze by v nektere co jsem cetl rekli, ze je to ukrtna nuda a ze po ctyrech misich mi to bude jen lezet na disku, to ne...Alespon ta plechova krabicka je pekna :)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Netvrdim, ze je to vylozene hruza, to zase ne...Remeslne je to v pohode, ale napln je strasne nudna, krome te mise v Chernobylu, ktera byla zajimava, je to hrozne nudna hra...

risix
risix
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nevim co někteří proti ty hre mate , proste jednicka se povedla viz prodeje a malá moznost koupit bazarovku . A to myslím mluví za vše , proste skvely mulťák a po roce ji miliony lidí porad hrají . A že dvojka bude hit , to je jasný už teď , jedna z mála her kde se "nebojím" udělat předobjednávku dlouho před premiérou.........

busines
busines
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Vzdyt ti staci ty predchozi dily. :))

risix
risix
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Kromě 4, mě žadný nebavil.......

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bude hra vymazlena a propracovana ale nebude se pouze upinat na mp, prinese co-op tak bych tomu i veril.

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně kecaj,moje hra má bejt nejprodávanější hrou!

Jmenuje se Velká druhá světová válka a je o soubojích ve druhé světové válce! Fakt originální!

(samozřejmě že se MW2 odehrává v dnešních reálijích,moc dobře to vim)

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až bude mít call 30 hodin hrací doby ,intenzivní jnejméně jako call4 a bude mít hodně dobrý multi (tzn. aspon 2x víc všeho co bylo v call 4 např. kolem 100 zbrání) a konečně optimalizovaný ping(lagy) (tim nemyslim že by call lagoval víc jak jiný hry ale když maté ping nad 150 tak je nemožný hrát což u jiných her jde jeste docela v poho) tak pak to bude jedna z nej her

Jerzy_CZ
Jerzy_CZ
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ 1. 30 hodin kampane u CoD (MW2)?
-To ne, diky. Uz nejakych 10 je dost... navic u CoD4 byla kampan rychla, svizna, poutava a zkratka me bavila k tomu dalsich X hodin stravenych u povedenyho multiplayeru. Myslim, ze kdyby nekdo musel hrat 30 hodin kampan CoD tak by z toho nemel takovej zazitek a byla by trosku LINEARITA.
2. Vmultiplayeru by bylo dobry mit vic zbrani k dispozici + vylepseni a vizualni uprava zbrane (zase 100 zbrani...lol... :D) a k dokonalost sama by byla vozidla v rozlehlejsich mapach (treba i volitelne: Vozidla: Ano/Ne)
3. Lagy u CoD4? Nejsou skoro vubec, i pri 150 se hrat celkem dalo, ale hlavne za pomalej server nebo tvoje internetovi pripojeni nemuze hra!

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerzy_CZ 1.Nikdo tu nemluví o MW2 já mluvim o call of duty ktery bude nej hrou jak by oni chtěli.Ano 30 hodin je dost ale 10 je zas málo a to že by tam byla LINEARITA..... když to bude nej hra tak to mám byt klidně 40 hodin tak aby tě posledních 5 minut bavilo stejně jako prvních(nebo víc) bavíme se přece o NEJ hře tzn. něco úplně jiného než je ted...tak až dokážou udělat 30 hodin dlouhyho calla kde bude každá mise něco úžasnýho(dejme tomu pouště,města,lesy....nebo třeba antarktida o kterou se ted Rusko s jinyma státama přetahuje).Nebo stahovatelný mise (zadarmo) jednou za měsíc 1 a bude vystaráno
2.Ano 100 zbraní je tak moc že ani newm jestli něco takovýho někde bylo...ale podle mě to nic těžkýho neni (vem si kolik je jenom pistolí,sniperek,raketometu co by se daly v MP použít...nebo tam dat víc nožů a hned k tomu perky s nožema(rychlej švih ale slabej,silnej ale pomalej....)taky nic nemožnýho,A jak už jsem říkal když nej hra tak snad o dost lepší než ostatní
3.K těm lagům neříkám že je to až tak hrozný ale super nápis CONNECTION INTERRUPTED nebo jak to je znamená že nemáš šanci někoho zabít ...ping kolem 200 a ,,je to doma,, ano to že třeba budu mít ping 200 nebude hrou ale bud mnou nebo serverem....ale když už ho mám tak to jde líp zařídit než v call of duty znám pár her kde prostě laguje okolí sice nikoho nezabijete ale můžete se pohybovat narozdíl od calla kde to už pak neni možné.Ale to je jen maličkost,která neovlivní můj zájem o hru století...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ Oh ano a zapoměl jsem na coop kterej je nutnost nejlépe až do 16 hráčů(pro dobrý pocit z války)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
7. 4. 2009 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedivte se že kydá hlouposti, beztak ta fotka je jeho opravdová podoba :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado No a tvoja fotka bude asi tvoja pravá podoba:D

__Radim33__
__Radim33__
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Aspoň je chytrej ne?Compy jsou vždy chytří (to by se mi hodilo ve škole XD)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@__Radim33__ zaleží aký má procesor?????? Mam taky tušak že pri urovni jeho odpovedí asi len nejaku 486-ku :D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak to se ti nepovedlo. Ale lepší vypadat jako počítač než jako debil :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Aj tu si sa zapisal ako intaligentný mlady muž:):):):)
Podle sebe soudim tebe mylsím to tvoje posledné neslušné slovo :D

Crashboy
Crashboy
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Call of Duty 4...nejlepší multiplayerová střílečka současnosti. Co bych byl rád kdyby bylo ve dvojce je kdyby se mohlo kombinovat vybavení na zbraně....třeba hledí s tlumičem a tak... Na sniprky je normálně běžný dávat třeba tlumič. Nějak pořád nechápu tu kritiku vůči CoD 5 když budem mluvit o multiplayeru. Mě se teda naopak ta hra líbí a měl jsem z ní největší pocit z války (když jste uprostřed vřavy kde jsou artilerie,tanky,kvílející psi, zalezlí snipeři, dýmovnice, granáty). CoD 4 mám radši jen kuli tomu že je ze současnosti.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crashboy kombinovat vic vybaveni by byla obrovska vyhoda. vem si nejakyho vojina na kteryho nabehne magor se scopem, granatometem a tlumicem. CoD 5: me se nelibi ze to neni apon realny v tech zbrani. ve 4 to muze bejt kdyz ty veci existujou ale nikdy sem nevidel aby meli zbrane z WWII kolimatory atd.

3D_Crab
3D_Crab
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris CoD 4 má lepší mapy, lepší respawn pointy, zajímavější zbraně, CoD 5 má oproti tomu atmosféru. Naštěstí, já si můžu vybrat, koupený (na PC) má obě dvě (a u obou se královsky bavím). Co se týče singleplayeru, tak byl mnohem lepší v CoD 4, ona taky mise v Pripjaťi byl jednou z nejlepších misí v žánru FPS vůbec.
btw: na MW2 se nekskutečně těším, mohli by udělat otevřenej betatest jako u WaW
btw2: někde jsem narazil, že na konci WW2 se snad už s kolimátory experimentovalo.

loifd
loifd
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neeeeeeeeeeeeeeee fuj pryc s modern warfare 2

teclado
teclado
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd Nikdo tě nenutí tu hru hrát.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
4. 4. 2009 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee fuj celé COD

Tématicky bylo ale COD4 samozřejmě lepší než ostatní WW díly. Ještě tak skutečně prodloužit singl na alespoň těch 10 hodin, kampaň složit z více misí, zlogičnit děj, ubrat skriptů, přestat hnát hráče od první sekundy mise závratným tempem vpřed (takže mise pak trvá pět minut), ubrat "cool" efektů, dát hráči šanci prohlídnout si lokaci, udělat brífink před misí normální a ne jak v céčkovém filmu atd atd. a bude z toho pěkná hra z moderního prostředí. Určitě lepší než Gearsy.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant To ja zese radsi Gears of War, to je arkada jako remen a alespon se nesnazi hrat si na neco vazneho...Cele CoD je porad dokola to same, uznavam, ze v MP to muze byt dobre, ale singl je vicemene tragickej...

__Radim33__
__Radim33__
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd Mno jednicka usla tohle bude pecka mi neco rika.vsazim se o svou grafickou kartu!!!ok ruku na to XD

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@__Radim33__ Taky si myslim že by to mohla byt dobra hra i kdyby měla být stejná jako jednička jen jinej příběh.....hlavně at je tam atmosféra války a daj mi tam P90 :D

__Radim33__
__Radim33__
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ a hlavne je to pecka po netu to je opravdu lepsi nez cs

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je hodne smutne...

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Modern Warfare 2 nejprodavanejsi hrou?
Omg, nerikejte mi ze lidi primo kricej po tak kvalitni a zabavne hre jako je tohle ...

risix
risix
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Stačí se podívat na prodeje jedničky- 10 mil. kousků , ale dneska jsem četl ,že jenom na Xbox Live to hraje 10 mil. lidí( takze pocty mi nejak nesedí ).........,takže asi "trochu" to zabavné bude .........a je !

busines
busines
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Titanic taky vydelal nejvic penez...

risix
risix
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines To sice neni můj šálek kávy, ale když se někomu trefili do vkusu tak proč ne (ikdyž návštěvnost byla ovlivněna hodně tím, že někteří nadšenkyně na to šli 5-6 krát......) Jde přeci o to aby to lidi bavilo a ne jakou to má " uměleckou" hodnotu. Fotbal je taky nejoblíbenější sport na světě a pro někoho je to jenom "tupý" sport........

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos No já když čet ten titulek tak jsem nevěděl co ten Modern Warfare je... Až když sem to přečet tak jsem si spoměl na CoD která dostala 10/10... No třeba to nebude špatný a možná to bude i lepší a možná si to i koupim...

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b.o.h.o.u.s.e.k jedno slovo : GTA4

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos dvě slova: máme a nehrajeme...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos To není slovo ale zkratka.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos mam a hraju

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 05:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ice.beast- Cistokrevne FPS je a nepresvedcim ma o opaku........CoD nema ziadne prvky iného zanru ktore by zasahovali do hratelnosti do tahej miery aby som mohol tvrdit ze to nie je cistokrvna FPS.....Bioshock a stalker maju urcite RPG prvky....OF FPS nie je je to skôr simulator alebo takticka akcia.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Kde jsi ve stalkerovi nasel prvky RPG? Snad ne ve zpracovani inventare?
To snad ne...CoD neni hra striktne se drzici modelu Doom jak ty rikas...Jak rikam, posledni opravdu cistokrevna FPS je Painkiller, zadnou jinou "cistou" FPS nevidim...Mozna pry snad Necrovision, ale tu jsem nehral...A kdybychom se bavili o definici zkratky FPS, tak na ni sedi kazda hra, na kterou zhlizis pohledem prvni osoby a necim strilis, takze pokud hrajes za lucistnika, tak to muze byt klidne i Oblivion :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Nemuze protoze First person shooter....je ne modelovom zaklade hry Doom+ akoze ked hovoris ze CoD 4 bola snajperska misia a preto to nie je FPS tak sa mylis!.......No a Stalker prave pre to menu nemôže byť costokrvnou FPS pretoze ukony ktore robys s tym menu su RPG taktiez otvoreny koncept hry. Stalker je hybridne hra a nepresvedcis ma o opaku. Far Cry 2 tu by sa dalo diskutovat ale Stalker urcite nie.
Snazim sa tu povedat ze cistokrvna FPS je taka hra ktorá sa nevzdialila od pôvodného prazakladu Doom alebo quake natolko aby sa dalo hovorit ze to nie je FPS. Povedz mi teda ako by si nazval CoD4???? zhodneme sa ze to je FPS ale ty hovoris ze nie je cistokrvna tak tu daj nejaky nazov co je to?? FPS smrcnuta stealth akciou pre tu snipersku misiu???? NO TO SNAD NE!!!!

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Psal jsem ti uz nekolikrat, ze posledni "cistokrevna" FPS je Painkiller, pak uz zadna...CoD je samozrejmne FPS, ale ty jeji primitivnost schovavas za "pravou" FPS, kterou ale CoD neni...Uz kvuli "tymovym" misim to proste neni cistokrevna FPS, v takove jsem snad jeste nepotkal spratelenou postavu, kolik tvych kolegu ve zbrani jsi potkal v Painkillerovi?

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To, ze si mohu v iventari zvolit jinou zbran, nebo vzit lekarnicku je podle tebe RPG??? To uz se pak nedivim, ze nechapes vyznam zkratky FPS...A Doom taky nebyl prvni FPS, klasicka opravdova 3D strilecka byl az prvni Quake...A pokud v Oblivionu vezmu luk, dam si pohled prvni osoby a bez jakehokoli rozdelovani zkusenosti ho dohraju tak jsem ho odehral jako jakoukoli jinou strilecku z pohledu prvni osoby :) takze z jisteho uhlu pohledu i ten Oblivion muze byt FPS, ovsem ne cistokrevna, je tam preci inventar, ze....

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To uz fakt nechapem jak muzes zikat ze kdyz mas v stalkerovy inventar tak to aj tak je FPS...neni neni a jeste jednou neni stalker je FPS s RPG prvkami.....oblivion ani nahodou nikdy nech sa na to pozeram z jakehokoliv uhla nikdy nemoze byt FPS. Akoze co je ne CoD blbe???, nechapem je to kus poctivej prahsprostej strielacky ktorá ale prináša vinikajúcu zábavu a ja som hral kazdy diel niekolko krát.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že jste šli již hajinkat :D tak já jdu taky :D

loifd
loifd
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezavidte,a radeji vyhodte ten svuj x odpad:-)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@loifd Nemám Xbox :-) mám PC a PSP :-) white :-) verze 2004 :D a to vyhazovat nehodlám. Stal se ze mě trošičku Plejko boy :D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jsem si právě donesl z tesca call of duty 5 sleva z 1499,- na 899,- to nešlo nekoupit :D

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado ..... seš divnej.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Call of duty 4 mám taky.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Tak to potom jo. ;)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Jako proč? že platím za hry? tak to mi přijde zcela v pořádku.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Ne ,že zaplatíš za 3,14ičovunu jako je CoD5 9 kil ;)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Na multiplayer je to fajn hra. a to ten jde v téhle hře především.

TarguMures
TarguMures
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Na to je lepší si pořídit CoD 4 ;)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Az budes priste chtit zase hodit devet kil do kanalu, tam mi rekni, ja je vyuziju lepe...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ty jsi opravdu dementní kretén a sorry za ta slova. Já jsem si koupil střílečku na odreagování a ty ze mě děláš lojzu??? Nejsi náhodou padlý na tu svojí hlavu??????? Já hraju kvalitní tituly a rád si zahraju i střílečku u kterém nemusím myslet. To je jako u filmů, sem tam kouknu na béčko. Ty jsi chudák chorý na mozek. Byl by jsi radši kdybych jí uporátil a pak psal že je to sračka??? Ani nevíš jaké hry mám a jaké hraju ale buzerovat to ti jde. Zalez odkud jsi vylezl. Mám takový dojem že nemusíš buznit do toho co tě nabaví.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Trochu dost si protirecis..."Hraju kvalitni tituly" a pak napises "Koupil jsem si CoD5" !!! Nikde nevidim zadny kvalitni titul...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Jedine co ti chvalim je to, ze jsi si hru koupil, to klobouk dolu, ani dnes na to opravdu nejsem zvykly, ja mam doma tak mraky originalek...A dalsi velke plus mas za to, ze hrajes na PC, ale nechval mi tu takovou hovadinu jako je CoD5 potazmo celou tuhle serii...Na PC bylo pred prichodem "nextgen" konzoli mnohem vice kvalitnich FPS nez to ty dve krabice zacaly mrvit...Urcite mas doma spousty lepsich her nez je CoD...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Ty jsi raději do pryč a neotvírej ten svůj popelník.

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Promin, ale jedinou kravinu jsi tu rekl ty...Uplne strasne nudna linearni kravina, ty za ni das skoro litr a jeste se vychloubas jaka to byla skvela koupe? Prave kvuli lidem, co si kupujou ve velkem podobne shity jsou hry obecne na utlumu...Vyrabi se jen mainstreamove smejdy aby Lojza jako ty nahodou nekde nezakysnul, tak mu dame jednu cesticku a do cesty par panacku aby to zvladl, a pokud ani to nezvladne, nevadi, panacci se objevuji na porad stejnych mistech a on se to casem nauci...

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejpoutavější kampaň roku? Jo, to určitě, další 4 hodinový maraton ve smyslu doběhni k šutru-začne po tobě střilet kulomet ze severu na který spadne sestřelený vrtulník. Ne díky, abych pravdu řekl jsem už tím trochu přejeden...

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
4. 4. 2009 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glorif Pssst, hlavne nekritizovat CoD, tady jsou jen herni labuznici a ti CoD tuze radi...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vinikajuca hra CoD najlepsia zanrova FPS neni o com najocakavanejsia hra tohoto roka neni co riesit uz teraz by som si ju chcel predobjednat.

busines
busines
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Znova se uz nechytim.CoD4 byla pekna sra***.Nedohrano, prodano.Na konci roku budou lepsi hry nez "tohle".

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines To vis ked to hras na konzole co je pekna sra*** tak to aj tak vyzera hehe haha hoho ....kup si PC a tam to je vynikajuce

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Souhlas ^

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
3. 4. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines I nějáký first-person shooters?

pozn.To neni nějaká provokace fakt se ptám protože si ted žadnou připravovanou krom Bioshocka nevybavuju

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FrozenDragon: Neres to, nejlepsi je podobny jedince ignorovat, ja se taky zkousel hadat, ale radsi sem to vzdal, nema to cenu...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 4. 2009 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TatrankaX Som len rád ze ma nebudeš obohacovať o intelektuálne rozvynuté príspevky na ktoré nebudem mať šancu reagovať.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FrozenDragon---co mas v te sve sprosté hlavie???????? Omezenie gampadem je zásadní ty blbe protoze vsechny hry na konzole musí být nadizajnovany pro gampad....cross platform multiplayer???? hmm jasne bez autoaim by si nemal sancu ani proti natrénovanému skôlkárovy za zobut zo sna o zemiach konzolových vyber ruku z nočníku a najme otvor oči...kdeby sem ti tu mal vymenovať všechny moznosti co PC ponuka tak by mi nestacil ani cely clanok na hrej musel by som to rozdelit do niekolkých dielov. neviem kolko mas rokov ale tipujem ze šest lebo tvoje obmedzené názory na vec ktorá nema v porovnani s PC sancu su az trapne. Zamysli sa nad sebou a potom mel~~!~~!

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel cožeee??? timhle proslovem na urovni dlaždiče si me ted chtel jako vyvest z omylu nebo jako jak si to představujes:
Takže za 1.) Sproste hlavě?? rekl sem snad nejaky sprsosty slovo? pokud vim tak ne. jedinej kdo tady urazi ses ty s kecama o sproste hlavě a ruce v nočnku.
2) tvoje posledni veta je naprosto absurdni prtože sam se tak chovas.
3) povysujes se tady nad konzolisty jako nacek nad romi.
jak omezene nazory. tys asi v mladi upadl. ja nekritizuju PC periferie nybrž jen obhajuju gamepad na kterej hažeš spinu když si ho ani snad nemel nikdy v ruce.
4) co se tady ohanis možnostmi PC? pokud vim tak ja se bavim o ovladani her a ne o multimedialnich možnostech PC. Navic konzole je pristroj primarne urceny ke hrani her a jako takovy ma delsi tradici než PC hrani takže nake reči o tom,že konzole kazej hry si strč viš kam. Konzole se nesnaži bejt PC takže tady na me nedržkuj stim kolik ma PC možnosti. a tvoje druha věta to je uplny vrchol. cituji "Omezenie gampadem je zásadní ty blbe protoze vsechny hry na konzole musí být nadizajnovany pro gampad...." a jako jsi v mladi fakt upadl na hlavu že?? hry na PC asi nemusej bejt nadizajnovany na klavesnici a myš? nemusi bejt nastaveny defaulstni prvky pro citlivost? nemusi bejt pohyb kamery prisbusobeny mysi? jako nevim kde zijes????

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Na sproste hvavie trvam!!!!
Vrchol tvojej tuposti je: "Konzole se nesnaži bejt PC takže tady na me nedržkuj stim kolik ma PC možnosti." s tim si se zapsal hehe co je podle tebe RTS a FPS na konzole???????? Hlupaku~~! No a o periferiach PC si sa vijadril: "4) co se tady ohanis možnostmi PC? pokud vim tak ja se bavim o ovladani her a ne o multimedialnich možnostech PC." Ja ti hovorym ze na PC mas obrovske moznosti ovladania ale na konzoliach nikoliv~~

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel uhh. s tou sprostou hlavou: No comment jako tohle je diskuse jak pojd na me z boku.
Jake obrovske možnosti ovladani? jako že klavesnice ma vic tlačitek než gamepad? nepovidej, to bych bez tebe nepoznal. Jako ted mě fakt pouč jake obrovkse možnosti ma? jako a kolik myslis,že je použitelnych kombinaci na klavese třeba? to jako mam mam projet miliardu kombinaci,abych v GTA nasedl do auta? nebo kombinoval tlacitka od sebe vzdaleny na celou klavesu?
dale: projev o tom, že RTS a FPS nepatri na konzole je už snad zoufalost. ano možna RTS se na gamepad nehodi,ale to je tak jediny zanr co nesedi. kdybych to tak mel brat ja tak ti reknu: dobře na PC nepatři sporty,zavodni hry, TPS a plošinovky protože proste je to na kombu klavesa+myš nepohodlny. a ještě čekam na odpoved na to omezeni kvuli gamepadu? nebo ti snad došla slova?

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FrozenDragon Frozen: Prece se nenechas vytocit ditetem:)
Nestaci ti perly jako ze moznosti ovladani PC jsou obrovske a konzoli nikoliv?:) Ten chudacek ani nedrzel v ruce gamepad, proc mu pak vysvětlovat, ze s klavesnici nikdy nedosahne odezvy analogu?:) A i kdybys mu to vysvetloval, on bude plakat "ne a ne a ne", protoze bys mu narusil rad sveta...:)

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek ja musel odpovedet pac bych pak vypadal jako že nemam co řict,ale jinak mas pravdu. Nejvice mě stejně rozsekala věta o zasadnim omezeni her kvuli nutnosti nadesignovat ovladani na gamepad. z toho budu mit nočni mury jeste tejden :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Nedehonestuj mé PC náboženstvý~~!~~!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Nechcem ťa oberať o ilúzie ale keď som hovoril o tom že PC možnosti ovládania sú obrovské tak som myslel aj to že k PC si pripojíš gampad a hráš...ale to zase asi ty nikdy nepochopíš že sa k PC da pripojit aj gampad...dokonca orginál od Xbox 360.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
6. 4. 2009 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel zumpare, měl by si to zklidnit. To, co předvádíš, už není argumentace, ani diskuse. Urážkami ostatních ničeho nedosáhneš, jen se kompromituješ sám, tak zkus mluvit věcně, a bez vysmívání a nadávek. Já jsem jasný zastánce PC, tak mi vadí, že děláš naší straně ostudu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 4. 2009 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Možno som to prehnal a nechal som sa uniesť ale to že k PC je možné pripojiť všetko a ku konzole nie je pravda. Hry na konzole nie su htrateľné s myškou a klavesnicou ale na PC sú hrateľné s aj gampadom, niekedy viac niekedy menej :D

Dvôveruj našej viere! :D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plejko boy says : Nejlepci a nejprodavanejsi gamesa fsech dob je Killzone 2 vi ydyoti !!

busines
busines
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Nejprodavanejsi ne ale jedna z nejlepsich ano.
P.S: Nemas tam blbe "i/y"? ;))

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop mash tam zprafne dfe "i" zhe ti ses ucyl?????

__Radim33__
__Radim33__
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop OMG a mě tady kritizujete že špatně píšu......XD

teclado
teclado
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Frozene Dragone :-) u pc si také mohu sednout do křesla, mohu si k němu ten gamepad napojit. mohu použít bezdrátové sety klávesnice+myš. A pokud má někdo dost velký monitor tak to není problém. Takže tato vaše výhoda, není jenom vaše. A pokud by jsi proti sobě postavil chlápka s AK47 a proti němu někoho s AK47 připevněným na nějaké stacionární pozici ovládané analogem, tak si myslím že vyhraje ten co ho má v ruce. Protože po letech tréninku dokáže kurevsky rychle zamířit.

risix
risix
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Muzes si sednout do kresla , ale po pravde jeste jsem to moc u PC hracu nevidel, nehlede , že ja u toho ležím , což u klávesnice moc nepujde......."Po letech treninku" , asi by jsi se divil jak jsou někteří dobří s gamepadem( taky mají trénink) :-) ........

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Ale v porovnani s myskou nemaji sanci......vyhovarat sa na realitu je trapne pretoze ovladanie s gampadom je od realiti este viacej vzdialene ako ovladanie myskou....kluci napr. taky autoaim no totalna realita :):)

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Tak todle je jeden z nejzábavnějších příspěvků kterej sem čet... Od začátku do konce blábol jak hovado... Vyvracet ti takové nemyšlení to budu rači zvracet...

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
6. 4. 2009 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Ja stejne nevim, co porad maji s tim kreslem a televizi. Podle toho jak to popisuji to vypada, ze u hrani z nich pulka spi (coz s obtiznosti konzolovych her neni tak nerealne) a pulka je v kresle v pozici "ranila me mrtvice". Konzole jsou hrozne vymysly a hracky pro deti. Nenavidim konzole. Kde se da vyhodne koupit Xbox 360? Nejlepe s HD a nejakym bundlem her (FIFA nebo NHL by byly primo idealni).

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
5. 4. 2009 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už si fakt musíte přeměřovat ty ega všude?

Reklama
Reklama