Zpět na článek

Diskuze: Microsoft snižuje ceny konzole Xbox 360!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
16. 3. 2008 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fascinuje me, jak particka mamlasu dokaze z kazde zpravy /byt o necem jinem - jako treba zlevneni xkrabice/ udelat flamewar. Kdo ma PS a mysli si, ze PS je v suchu, bude mu tohle u zadku a bude si myslet, ze xkrabice mele z posledniho. kdo ma xkrabici ma radost, ze ms jeste zlevnil jejich oblibenou konzoli. oba tabory jsou spokojeny:-)
O tom, zda je jedno lepsi ci ne si jdete kafrat do k tomu prislusne diskuze.

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdo má rad to
a ten zas ono
a kdybych uměl líp rýmovat,
můžeme si zazpívat :-)
Tak se už nehádejte, ne?

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli těmi "chytráky" myslíš mě, tak se musím ohradit. Mě vážně nejde o jednu nebo druhou konzoli. Já jen nerad vidím takovéhle hádky.

busines
busines
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eldorado neboj,tuhle tvou "neutralitu" ti omlatim o hlavu.PS3 je na hovno-bran ji.

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines To je přesně to, o čem jsem mluvil. Doufal jsem, že aspoň xboxaři jsou rozumní, když toliki lidí nadává jim, i jejich konzoli. Ani PS3, ale ani Xbox 360 nejsou "na hovno" nebo "šrot".

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
12. 3. 2008 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barney_Rubble Tak aspon vidis ze troubove se najdou vsude. Nadavat nekomu jen proto ze hraje na jine konzoli... navic takto vetsinou nadavaji lide, kteri tu konzoli ani nevyzkouseli. Hmm... Ja uznavam vsechny konzole (a to zadnou nevlastnim). Ale jedno musim X-Boxu uznat - pred par lety byla herni konzole od MS jen snem silence, dneska seriozne souperi se Sony. Co mi na konzolich - vsech konzolich - vadi, ze nici hrani na PC. Pri cenach her na konzolich (ktere jsou trosku moc nadsazene) a velmi omezenemu piratstvi se v konzolovem hernim trhu toci proste vic penez, a na PC vetsinou vznikaji jen porty konzolovych her, ktere casto trpi spatnym ovladanim, na konzoli zkratka neudelate nikterak komplexni ovladani. Do budoucna bych tedy pral vitezstvi spis Xboxu, protoze jak ten samotny, tak MS ma k PC bliz...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines To už jsi tak zoufalý?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Hihi, nahráváš mu...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No jo furt... :D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Tak propříště pozor na to. :D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Tak jo !

1. Je sice taková baculatá, ale vypadá vážně dobře ( aspoň ta původní verze, tu údejně "bakelitovější" jsem neviděl ) a další výhoda viditelná hned zvenku je DualShock, který je prostě časem osvědčený a spousta lidí je na něj zvyklá a umí s ním. Teď už si můžete i vybrat jestli chcete SixAxis nebo vibrační verzi.
2. Hned několik "megaznaček", MGS, FF, GT... Final Fantasy je jednoznačný system-seller a navíc vyjde ještě Versus. MGS je na tom podobně, taky za ním stojí horda věrných fanoušků.
3. Online hraní zdarma, placení za XBox Live je celkem hnus.
4. PS3 měla pomalý rozjezd, PS2 taky neměla nejrychlejší rozjezd ( aspoň co se počtu her týče ) a kam až to nakonec dotáhla ?
5. Psfans - je to sice divný argument, ale aspoň co se odhadu budoucích úspěchů týče je pádný, spousta lidí je velmi věrná Sony a nehodlají na tom nic měnit = zajištěné finance pro Sony.
6. Cell sice není grafická karta, ale například co se fyziky týče, může PS3 do budoucna předběhnout XBox360 dost dobře. Nebo vůbec oblastí, kde je potřeba výkon procesoru.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 S tou výhodou vzhledu SixAxisu bych byl opatrnější. Mě například odradila.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Sixaxis je mizerny ovladac.Dualshock 3 je naopak prvotridni.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Kam se poděl "bananashock"? :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 O to ani tak nejde, proste ze PS3 ma logicky taky svoje vyhody...

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 ty jseš mamlas..

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
12. 3. 2008 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 no eldorado jen tak dal

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je úplně u prdele co bude a nebo nebude za hry, problém je v konzoli ps3 vs 360 .... prostě k blití
výš otom že xshit skřípe, vrže a hučí a je jedno co je to za model ? lidem bylo tlučeno do hlavy spousty věcí o kvalitě 360 ale skutečný procento poruchových boxů je 40%
nic víc než reklama, která plní svůj úkol.. vyvolat přesvědčení, že právě tento výrobek je na trhu nejlepší ale samozřejmě sony to dělá také

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Počkej počkej, o tom uplácení... nepochopím to, protože nevím, co myslíš ? Můžeš vysvětlit které uplácení máš na mysli ?

Mimochodem, ještě pořád nevím, odkud je to číslo 40% a jak moc je důvěryhodné... A není náhodu základní věc a) kolik konzole stojí b) jaké jsou na ní hry ? To ostatní je mi celkem fuk.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Uprimne, tvoje prispevky pripominaji cistou propagandu. Kdyz uvedes nejaky alespon trosku duveryhodny zdroj (o cemz z hloubi me 5,25'' disketove mechaniky pochybuju), muzu te zacit brat aspon trosku vazne.

Ze o hry nejde... a o co tedy jde? Samotna konzole je ti k nicemu. A podivej se treba na 100x pripominane Wii - wiikonem se nemuze s PS3 ani srovnavat, nicmene valcuje konkurenci skvelymi (tady by se spis hodilo slovo "zabavnejsimi") hrami.

K "afere" GTA, to ze predchozi dily vychazely primarne na PS a na ostatni platformy (kdyz vubec) se dostaly tak s pulrocnim zpozdenim, ti zrejme jako marketingovy tah taky neprislo, co? Jak jiz bylo zmineno, je to o penezich. Vydavatele ani vyvojari nejsou zadni skautici.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cerealkiller ty myslíš, že na ps3 a xbox nejsou zábavné hry?
ano gta, marketingový tah v době před 7 nebo 3 roky.. nechápu... ano je to o penězích ale není to tak, že new gta se začal dělat na 360 v době kdy kity next-gen 360, "kity ps3 byly daleko pozdějc" to slovo next-gen!! a tudíš R* bylo první a proto si ms zapaltila rozšířenej obsah, stažitelné mp atd, není toho málo ale také ne moc, gta trošku mimo mísu
ano primárně a pokud se dělá primárně tak je více než pravděpodobné, že port na jinačí platformu se dostane o nějaký ten pátek pozdě ale samozřejmě marketingem si dopomůžou k lepšímu jménu konzole, at je jaká chce
Unreal Tournament 3 jde trošku jinou cestou ale jaksi port pro 360 je zaímávý příběh.. doporučuju o tomto problému si něco víc počíst
chci ti jen napsat... u gta se nejedná o uplácení
o hry nejde, když se bavíš o hardware konzole a architekturu tak určitě ne
jestli je ta či ona hra dobrá, to musí hráč vědět sám ale nemění to nic natom, že ms se svím boxem dělá špatné jméno herní historii

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eldorádo: proč sem taháš gta4? ale to nemá spodplácením nic společného, ms si gta zaplatila, myslím scela něco jiného ale ty to stejně nepochopíš a nebo se mýlím ? co předvádí ms je k blití

busines
busines
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

poruchovost Xboxu 360 je vetsi a ne mensi,jak tvrdi frajirci z Redmontu(M$).Udaje se pohybuji kolem 40%,zadnych 16% (hosi se snazi tutlat,ale uz to moc nefunguje).Konkurence se drzi pod 3%.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Zdroje tvých přesných údajů dostat můžeme, prosím ?
Jinak stále připomínám - když to klekne v záruce tak v čem je problém ?

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Už ten pocit že máš stroj,který se ti za chvíli rozbije-to je ten problém.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Jasně. A Wii je k ničemu, protože si můžeš rozbít televizi. Protože se toho bojím, radši ho ani nezapínám.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Kdyz ho nebudes zavirat do supliku, riziko RoD se snizi.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Taky bych tve zdroje rad videl.

playerps@seznam.cz
playerps@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyborne, jeste tak 2000 dolu a xbox se konecne dostane na svoji skutecnou hodnotu ;-)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@playerps@seznam.cz Jako vtip dobrý. :D

...ale mám nějaký podezření, že zrovna od tebe je to myšleno vážně. :P

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
11. 3. 2008 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 a ja s nim souhlasim. cena te krabice neni vyssi. ano hardwarove, anmi hodnotove....

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty A busines mlci a mlci... Nic se nedeje, ze? Hlavne ze se nehani Sony. FUNBOYS!!!

busines
busines
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tyhle komentare si zapamatujte,hlavne hihi.Uz se tesim na diskuzi ohledne treba novyho clanku ke Killzone 2...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Killzone 2 je největší s*ačka pod sluncem! 100 let stará grafika. No fuj! :DDDDD

Shamen
Shamen
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach děcka, kdy vy dostanete rozum... Hádat se tu jak ve školce o to kdo má barevnější kostičky na hraní. Vždyť je to tak jednoduché, když si chci hrát, tak se kouknu co kdo nabízí co nejpodobněji mému vkusu a podle toho se zařídím, to ostatní mi může být u p.... vy víte kde. Já nevím kde se bere v lidech ta potřeba "nadřazovat to moje jako bezvíhradně nejlepší a to bez diskuze". Já kdybych si mohl vybrat, tak dám přednost PS3, především kvůli tradici. Přece nebudu rýt do ostatních, do kterých mi nic není že jo

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eldorado: přečteš si to na wiki.com.
popsal si to skvěle za a) a za b), tywoe tak co tady kecáš za plky první ligy a rozhodně tento tvůj názor mě nepřesvědčuje o koupi xshit xD
jde ti pouze o hry? to je jasný, jelikož potom bys nepsal blitky, ale ty je píšeš a proto tebe nepovažuju za týpka, kterýmu to je fuk
wii jede neutrál a je dobrý se oněj opřít
začínám si o tobě myslet, že jseš funboy :) ale chápu, že ne každý člověk kterýmu to je fuk, má na konzole wii, 360 a když výjdou dobrý hry, které mu budou stát zato, si pořídí ps3

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Mě samozřejmě nejde o to tě přesvědčit, aby sis ho koupil.
Pro začátek by mě stačilo, kdybych tě přesvědčil mu říkat XBox. :D

Ne, prostě chci říct, že mě ani zdaleka tak neštve Sony nebo PS3 - nejvíc mě pijou krev místní psfans, kteří se prostě snaží XBox shodit čímkoliv co je napadne. A nechci jen tak stát opodál a ignorovat je. Protože bych rád, aby začali psát objektivně.
Tohle mi není fuk, vlastně mi jde spíš o princip než o to, jestli bude MGS4 ja 5 BluRayích...

busines
busines
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hihi:od tebe to sedi,zkus se divat na PS hry trochu objektivneji.Eldorado:s fanousky napodobne.Ty a hihi jste skvelymi priklady...presne takovy "podle sebe soudim tebe".

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ojektivněji? Jako které hry na ps3 se mi líbí? Třeba GoW3 by vůbec nebyl marný. A kdybych měl rád simulátory, určitě bych šel do GT5. Ostatní exlusivky mě až tak nelákají. Hlavně mi na ps3 chybí nějaké pořádné rpg. White Knight asi nebude to pravé ořechové.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Mass Effect zas nemam rad ja.JRPG jsou lepsi.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis NEJSOU!!! Nejlepší je Fallout! Ne vážně, jrpg mi nějak nesedly.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ale FFXIII ano

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Nemam rad ff. Co treba neco jako Mass Effect?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Ty jsi asi vážně natvrdlej. Zkusím ti to říct pomaleji...

Já...
...nejsem...
...XBox...
...fan.

Už to chápeš ? Já tady jen bráním XBox. Pomlouvám ti snad MGS ? Pomlouvám snad FF ? Pomlouvám ti vzhled PS3 ? Pomlouvám ti Home ? Ne. Diskutoval jsem o nesmyslnosti zaplácat celý BluRay, odpálkovávál jsem názor, že BluRay je nutnost, bránil jsem XBox, že na něm jsou špičkové hry a rozhodně nekončí. Chválím jeho slevu a říkám, že to bude pro Sony problém. To všechno jsou v rámci mých sil objektivní názory.
Ale vy tady vesele hulákáte, jak je každá hra z XBoxu kravina, že je dobrej akorát do šrotu, že je zastaralej, že je k ničemu, že se hned rozbije, že MS jsou svině, že na XBox není žádná hra, že XBox končí a takhle bych mohl pokračovat do rána.

Tak kdo je tady ten ubožák ?

risix
risix
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu si myslíš Eldorádo že vyjde Haze Xboxu,? to snad ne.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Protože to nemám všechno v hlavě, opisoval jsem to z různých stránek a Haze navíc nesleduju. Teď jsem se díval, že ho prozatím zrušili takže beru zpět. Ale i bez další FPS se myslím obejdeme...

risix
risix
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 ale to asi bude FPS, tam mezi těmi co jsi vypsal,která by se vám tam docela hodila ,protože tam opravdu nevidím kromě jedný dvou her na který by se nedočkavě čekalo,oproti tomu co vypsal SMantis co titul to pecka----

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Zato vam nejak chybi rpg.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Takze kdyby vam zrusili Gears 2 rekl bys,ze se bez dalsi third person akce obejdete...aha

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehe, utři si slzu

risix
risix
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5ekněte mi někdo proč by někdo uvažoval o konzoli ,která nemá ani hardisk,když to bez něj třeba u hry Burnout Paradise nejde

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix BP je vyjimka. Ostatni hry funguji bez problemu.

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No popravdě mě snížení ceny xoboxu uz příde jako posledni výkřik před prohranou bitvou ... už teď se prodava PS3 lip nez xbox navic si přiznejme že s xboxem to tento rok nevypada moc dobře a pokud PS3 ještě zlevní tak tadle sleva xboxu vubec nepomůže. Od sony by podle mě byl nejlepší krok udělat časově omezenou specialni edici MGS4 něco jako je u xboxu halo verze ale kdyby sony teto verzi dala slevu tak by se na levnej xbox zapomelo hodně rychle

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk Tak to je trochu (dost) přitažený za vlasy

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk Ale no tak, bral jsem tě vážně, ovšem teď si se u mě pořádně shodil...

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No popravdě nevim proc :) možná že si nepochopil co jsem myslel tou prohranou bitvou... ted se prodava PS3 asi tak o 30k vic rozdil by se měl postupem roku zvyšovat snížení ceny od MS je jen proto aby se tomu zabránilo což nepokládám za příliš chytré protože xbox se prodava pořád slušně a snížením ceny podle mě příde MS o hodně peněz ikdyž 5990 je hodně slušná cena tak se nedá předpokládat že by už cena šla příliš dolu. Dle mého názoru jen snížením ceny xboxu nebude stačit a rozdíl prodejů se bude zvyšovat. Minulý rok sice patřil Xboxu bylo to kvůli tomu že vycházelo na xbox spusta dobrejch her ale tento rok mi příde pro xbox nic moc popravdě nevim ani co za killer titul vychází takže si myslim že už rozdíl prodejů neztlačej sony musí začít dotahovat náskok xboxu kterého se prodalo o 6M víc což půjde hodně pomalu ale náskok budou stahovat teď je jen otázka jestli xbox předběhnou nebo ne ...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk Ty snad vis jaka je vyrobni cena xka nebo ps3, ze tady pises o tom, kolik na cem vydelaji?

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Jakmile ti nechválí tvoje oblíbené věci tak se ti to nelíbí viď? Holt pravda bolí...

shpek
shpek
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hodne zajimavej krok

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

xbox bych si nekoupil ani kdyby byl za korunu.... omg xshit opravdu ne, ale cena dobrá, pro lamy kterým nejde o kvalitu ale o next-gen hry a otom jsou všechny diskuze o ps3 a 360 o howně, takže kecy o zpětné kompatilitě, kvalitě her, br a hd dvd, jsou o velkých blábolech xfunboy, stádo ms, kteří si do huby nevidí xD

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna jo! nejlepsi je playstationa kdo rika ze ne tomu useknu ruku!

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna me je oobne jedno co si kdo koupi spokojene hraju na ps3 a nestezuju si(a nejaka zpetna kompatibilita me fakt netrapi)ale spis me zarazi ta poruchovost ty konzole a lidi to proste furt kupujou,ale jak rikam me je to fuk ja nebudu vyplazovat prachy za opravu apod.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Vetsina ne-li vsechny poruchove kousky maji starou desku. Nove maji jinou verzi. Toho sis urcite vsiml.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 05:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 na foru na aukro.cz psali uz dva lidi z elite verzi ze jim to sviti taky takze nevim nevim

risix
risix
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 počítám že na tý poslední výstavě(kde zažil Microsoft pěknej trapas)
měli taky ještě starou konzoli,nebo že by se náhodou do nové verze dostala stará deska???

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde rozhodne o velkou slevu. Kdyby se ps3 zlevnila z 11k na dejme tomu 8k, tak by fans skakali 2 metry vysoko, ale jakmile jde o ms, je to spatne, co? Hlavne ze si stezujete, jak pry furt hanime vse kolem sony.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 A to jim haníme diskutabilní "výhody" PS3. Tady je to naprosto jasná věc, cena jako tahle JE výhoda. A velká.

Podívejte na prodej PS2 :
http://www.vgchartz.com/hwcomps.php?cons1=PS2&reg1=All&cons2=PS3&reg2=All&cons3=X360&reg3=All&start=39453&end=39509

Prodává se skoro stejně dobře, jako PS3 a XBox360. A co asi mluví ve prospěch last-genu ? No přeci cena. Slevy PS2 ji jak je vidět stále drží ve velmi slušných prodejních číslech.

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Inu on Xbox360 uz je nejaky ten patek na trhu, prodal se dostatek konzoli a na prvotni vynos uz marketing MS spolehat nemusi.
Sleva prisla v pravy okamzik, MS umel vzdycky krasne odhadnout trh. Ted potrebuje hlavne vydelky z her, tak proc nezlevnit konzoli, hlavne kdyz konzolova divize Sony se viditelne ke sleve moc nema?

Nicmene budu rad, kdyz i PS3 pujde dolu. Obe konzole podle me nasadili nehorazne launch ceny, spolehajic na to, ze fanboyove si to koupi tak jako tak. No a to jim vlastne vyslo :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nastvany_Cernobyl Myslim, ze konzole se prodavaji jako hw znacne podcenou. Nevim na cem kolik vydelavaji, ale na konzoli samotne to nebude.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 ps2 hlavne nabizi obrovke portfolio her.bodejd by taky ne kdyz na to melo 8 let

SidViciousEssence
SidViciousEssence
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Je to smutné ale je to tak. Rozdíl několika stokorun, příp. pár tisíc hraje dnes rozhodující roli. Moc to nechápu. Konzole je přeci věc, kterou si nekupuji na čtrnáct dní. Nevyplatí se zrovna na tomhle moc šetřit.
A přesto záměrné osekání XBOXu 360 o next-gen mechaniku, zpočátku i o HD a tím dosažení nižší ceny než PS3 byl ve skutečnosti mistrovský tah Microsoftu. To se musí uznat. Lidi jdou prostě slepě po ceně.
Znovu ale říkám a současně nechápu, v dnešní době utratím 2000.- za boty které mi vydrží jednu sezónu, 1000.- za víkendovou pařbu, 500.- za běžnou večeři ... a potom si nekoupím PS3 protože X-ko je o pár korun levnější...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uh! Tomu rikam sleva! Cekal jsem, ze to zlevni tak o 500.

risix
risix
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Viď úžasný oni to zlevnili o celých neuvěřitelných 1000,.Kč.Děláte si z toho Xboxkáři srandu nebo to fakt myslíte vážně..............řešíte tu nějakých 15%

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Hele :

XBox Elite, nejvylepšenější verze co je, 120GB = 10K
PS3, osekaná verze, 40GB = 10.5K

Co si koupíš ? :)

P.S. Osekaná verze znamená bez zpětné podpory, horší zevnějšek.

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 XBox Elite, nejvylepšenější verze co je, 120GB = 10K + blu-ray mechanika = 3K + WIRELESS NETWORK ADAPTER = 2K (fakt je ze ne kazdej ho potrebuje ale ja zrovna jo)
PS3, osekaná verze, 40GB = 10.5K horší zevnějšek?? no urcite neni horsi nez XBOX360 ale me to je stejne jedno jak konzole vypada protoze ji mam stejne schovanou ... a ted jen cekam ze napises ze sem PS3 fanboy a pudu skocit

risix
risix
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Zpětná podpora mě nezajímá protože nevím proč bych si kupoval novou konzoli a chtěl hrát starý hry. Já mám 60GB,ale ruku na srdce i ten Xbox Elite pořád vypadá jakoby ho prodávali naši "spoluobčané" v tržnici ,takže pořád vypadá lépe PS3 40GB. Ale stejně ho mám schovaný pod stolkem. A pokuď se jedná o Xbox Premium tak to koupíš za 8499,. na Playcentru ,takže tady beru tu tisícovku

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Hopsni si fando. :)

Ne hele, už jen ten harddisk prostě nemůžeš upřít. A když je ti jedno jak konzole vypadá, pak ti nemůže vadit ani XBox, který se ti zjevně nelíbí. Místo W.N.A. si kup kabel za pár šupů, ale dobře, uznávám, že někdy je bezdrát jediný řešení. Ale to nemůžeš brát masově...
BluRay mechanika nevím na co. Hry na ni nejsou a jen tak nebudou a XBox si stejně nikdo teď už nebude kupovat na filmy. HDDVD mechanika taky neměla nijak slavné prodeje pokud vím.

Edit :

Ta cena se musí srovnat, to přece nejde rovnou. Někde mají ještě XBox za 12K takže chvilku vydrž a půjde cena dolů kam patří.
Jinak zpětná kompatibilita je super například v tom, že i dnes vychází na PS2 výborné hry. Takže je to docela podraz, že je to neumí.

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 no pro mě by bylo opravdu lepší W.N.A. protoze by mi kabel vedl po celim obejváku ale to je jedno
taky rikam ze by mi vzhled Xboxu nevadil kdyz je v cerny barve ale to sem to porovnaval s PS3
Blu-ray mechaniku uvadim proto abys vedel proc je PS3 drazsi nez xbox ja treba uz nepotrebuju stolni prehravac kterej me vyjde na 5K
40GB hadr mi staci v pohode komu ne muze si koupit vetsi ...
A zpětná kompatibilita podle me bude uz brzy v updatu i kdyz me bude k nicemu ...

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 koupis si xbox elite jelikoz je to nejvylpsenejsi verze kterou ale stale trapi red ring of death:-))))).
k cemu furt ta zpetna kompatibilita?chces hrat hry na ps2 nekupujes next gen to je logicky jako facka ale holt co xboxackej mozek to fanboy

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 a co treba lidi ktery chtej hrat hry i z PS2 kdyz uz by to kupovali.. safra to porad uvazujes jen v rovine cloveka kerej kupuje vsechno ale co lidi co na to nemaj rpachy omg

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Kowalchuk - jasně, když to bereš takhle, tak se nedivím, že tobě to tak vyhovuje. Je to logický, pokud si pouštít filmy na BD a neplánuješ si koupit BD-Rom do PC, je PS3 nejlepší přehrávač a ještě jsou na něm některý hodně dobrý hry + ty nejlepší ještě teprve vyjdou.
XBox360 má už zase víc her a pokud nepotřebuješ BD přehrávač tak tě chybějící BD mechanika vážně mrzet nebude.

Takže záleží na tom jak moc využiješ filmy, jak moc často hraješ hry a jestli jsi zažraný fanda MGS4, FF nebo nějaké jiné PS exkluzivní série, kvůli které musíš PS3 mít. Pokud ale člověk k Sony žádný citový vazby nemá, je logické, že si s takovouhle cenou koupí spousta lídí raději XBox než PS3. To se může brzy změnit, třeba PS3 taky nasadí slevu, kdo ví... jen říkám teď momentálně.

Gorerated :
Podívej, Kowalchuk se se mnou dokáže normálně bavit. Tak proč ty ne ?
Chybné konzole ti vrátí, jelikož máš takovou věcičku jménem záruka. Ano, je to sice next-gen, ale jestli sis nevšiml, retro hry, blbiny z LiveArcade a PSN a tak vůbec jsou dneska hodně v módě. Tak nevím, co ti na tom přijde tak směšnýho. Nehledě na to, že díky PS2 hrám by PS3 měla obrovskou knihovnu her a tudíž výhodu nad XBoxem - ale v Evropě to tak není.
Hry pro PS2 stále vycházejí, není to nějaký mrtvý průmysl.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Tak pro tebe to muze byt jenom tisicovka... Kdyz se neco ze dne na den slevni o tisic tak to neni zrovna normalni....

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
10. 3. 2008 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 No já nevím, tys tu viděl XBox Arcade za 7K ? Jen Premium teď stojí asi o 2,5 až 3 tisíce míň. Takže nevím, kde bereš tu tisícovku.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
16. 3. 2008 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krom toho si jeste prisadim.
Neni mi jasne, proc nekdo obhajuje konzoli, kdyz ma pocit, ze je tak dobra. Mas pocit, ze je treba ji hajit, kdyz je tak dobra? nebo mas potrebu ji branit, protoze je to shit, a sama bez tebe by se, svou kvalitou neubranila?

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvám se, ale : KOKOTI.
Tyhle přiblblý války nemám rád. Kdo chce jednu konzoli, ať si ji koupí, ale nadávat za to konkurenci je hnus. Tak nevím, na čí straně je ElDoRado1239, ale jestli jsem ho správně pochopil, tak mu jde jen o to, aby ste se takhle nechovali. Každá konzole má svý přednosti a nemá cenu o něčem říkat, že je to šrot. Tak toho nechte, nehádejte se a SLUŠNĚ diskutujte o zlevnění Xboxu.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barney_Rubble problém je vtom, že xshit je opravdu šrot, nezpomínám si na technický problém ps3... ty ano?
nejde o hry ale o konzoli a 360 byla, je a bude šrot a proto bych si box nekoupil :) ;

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Ty taky nejsi muj hlavni "cil".:)
Beru to jako tvuj nazor, i kdyz si o tom myslim svoje. Kazdopadne se chovas jinak nez nekteri...

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna O PS3 toho moc nevím, ale pokud si vzpomínám, tak PS2 měla celkem problémy s tím laserem (pokud se pletu, omlovám se). Dávali vám to xboxáři takhle sežrat? A tomu, že je Xbox šrot nevěřím. Možná tobě za tvých podmínek nevyhovuje, ale věřím, že bychom našli spoustu lidí, kteří si na Xbox nebudou stěžovat. A i kdyby jsme našli jediného, tak to dokazuje, že není šrot, protože aspoň někomu vyhovuje, ne?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barney_Rubble Nepletes. Ale PS2 byla jinak super, takze se ji to celkem "odpustilo". Psal jsem to dole, me se to taky stalo. Ale protoze jsem si s ni jinak vazne uzil, az tak me to nerozhodilo. A PC hraci by mohli vypravet, vzpomente si jak casto padal Fallout - a kdo by se odvazil rict, ze je to smejd, zejo.:)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barney_Rubble Ano ano ano, pochopil jsi to přesně správně. Jsem na té straně, která potřebuje momentálně vyvážit. Protože bych rád dokázal, že obě konzole mají co nabídnout a žádná není nijak závratně lepší, než ta druhá.
Rád bych, aby to pochopili a dokázali se bavit normálně, přesně jak říkáš.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Ja se chovam vetsinou obdobne, a obdivuju ze nemas nutkani obcas tem trotlikum zanadavat. Navic v tehle sporech dvou stran snadno nekdo (dobra, vetsina) sklouzne k osocovani a napadani druhych, a uz vubec nejde o fakta.

Barney_Rubble
Barney_Rubble
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cerealkiller To jsem se snažil předtím vyjádřit. Omlovám se, nebylo to směřováno na mě, ale musel jsem zareagovat, protože si myslím to samé.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eldorado:MGS4,MGS Online,GT5 Prologue,Eight Days,The Getaway 3,White Knight Story,Afrika,L.A. Noire,Haze,Little Big Planet,Tekken 6,Uncharted2,Killzone2,Motorstorm2,Resistance 2
Nejsou jisté:GT5,FF XIII,GoW3

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Lost Odyssey, Gears of War 2, Ninja Gaiden 2, Fable 2, Too Human, Age of Conan, Banjo Kazooie 3, Culdcept saga, Dead Island, Elveon, Guilty Gear 2: Overture, Halo wars, Haze, Huxley, Infinite undiscovery ( od Square Enix ), Kingdom under fire: COD, Left 4 Dead, Postal 3, Project Offset, Sacred 2 : Fallen Angel, Supreme Commander, Tales of vesperia, Universe at War: Earth Assault

Tak a teď mi NEVYKLÁDEJ, že by sis nevybral na obou konzolích...
Navíc připočti velkou spoustu her, které budou na PS3 i XBox360, takže co hrát bude a to všude.

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Lost Odyssey vyslo,s Too Human to vypada spatne,Haze je ps exkluzivni,Age of Conan neni zadna pecka,Tales of...taky ne, zadne planovane AAA...napisu ti moje favority:Gears of War 2,Fable 2(pecka),Alan Wake,Splinter Cell(i kdyz toho MGS4 zadupe do zeme),Halo wars,Ninja Gaiden2...proste je toho na PSko naplanovano mnohem vic,ale nerikam,ze bych si na xboxu nic nevybral,to urcite ano

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo ještě k té chybovosti - jediná věc, co se mi kdy sesypala, byla PS2 Slim a pokud se pamatuju dobře, bylo hodně lidí, kterým odešel laser, protože se to přehřívalo... Takže ani Sony nemá v tomhle čistý štít.

Všechno špatné co najdete u jednoho většinou totiž najdete i u druhého...
Jen v stupidních či arogantních výrocích jednoznačně vede Sony. :)

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Á zrovna tobě...proč tomu ňák nevěřím...jako kdybych najednou plácnul,že se mi desetkrát porouchal Xbox...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Nepůjdeš aspoň oslavit, že jsem si kdy PS2 koupil ? Mimochodem, dal jsem si ji opravit, od té doby jede a užil jsem si s ní hoodně zábavy. To neber jako stížnost na PS2.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pánové, samá silná slova,, xshit zůstane šrotem i když bude stát 3tis, :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Nejsi ty nahodou Joe?

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 joe by vám to nandal... xD

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
11. 3. 2008 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna ...kdo je to Joe ? :D

Reklama
Reklama