Zpět na článek

Diskuze: Konference firmy Sony živě z E3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Kinect vůbec Move má trochu nakročeno...čas rozhodne

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Jo, s tím souhlasím. Microsoft a Sony zjistily, že Nintendo pomocí poměrně jednoduchého a levného řešení ukrojilo pořádný kus z trhu, takže si možná dost neprozřetelně řekli, že se pokusí o to samé, protože jsou přece jenom velká prasátka, která potřebují hodně a pořád papat. Jenže já si nemyslím, že by jim "nové" ovládání přineslo i nové zákazníky. Microsoft i Sony jsou zavedné značky, které mají své fanouškovské základny. Málokdo si podle mě koupí nový Xbox nebo Playstation kvůli tomu, že se jejich hry dají ovládat pohybem. Jde spíš o takový bonus pro stávající zákazníky, aby neutíkali k wiičkovské konkurenci, když přijede na návštěvu tetička z Ostravy a na společné "párty hraní" je buď člověče, nebo Gears of War. Jsem docela zvědavý, kolik "must have" her se pro Natal a Move objeví a jestli budou schopné nějak zahýbat trhem, protože jinak jsou karty rozdány docela jednoznačně...

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď teprve zjišťuju, co je vlastně ten projekt Natal/Kinect od Microsoftu a Move od Sony zač. Ovlivněn mediální masáží herních médií včetně Hreje jsem měl za to, že půjde o něco revolučního. Vždyť jde o to samé, co už před lety přineslo Wii, jen v bledě modrém. Že ty rádoby ovládací revoluce od Microsoftu a Sony nikdo takhle nepojmenoval, mi zůstává záhadou aneb názorná ukázka z toho, jak dokáží média udělat z komára gigavelblouda.

Bob_Saint-Clair
Bob_Saint-Clair
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice podařená konference ze strany Sony. Hodně to letos zaměřili na technolofgickou stránku, ale těch her bylo dost a dost.
Letos se mi hodně líbilo Nintendo, EA a Sony. Nejhorší byl jednoznačně Microsoft. Jestli je v těhle casual blbostech budoucnost, tak potěš koště.

emreis
emreis
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Tak tohle mi uniklo, dík za info...přece jen zrovna Wii nesleduju tak moc, přestože svým způsobem Nintendu fandím. Tak uvidíme co budoucnost přinese. Mizim, zítra je bohužel na pořadu dne práce:D

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak myslim,že konference Sony byla nejlepší-Titully pro Move určitě lepší než pro Kinect,a vypadá to taky,že mají poprvé víc exkluzivního materiálu pro hry než Microsoft.A i celková show nebyla tak suchá jak Microsoft-Šašek, Kevin Butler a Portal 2 ,,přerušení,, to dokazují :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emreis: O to se nebude pokoušet Nintendo, to prodává dobře. Ale 3rd party vydavatelé neprodávají nic a štve je to, protože cítí velký trh. Ubisoft je dobrý příklad - nechytly se ani HC hry, ani casual.

Gee
Gee
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emreis: Tak musis si uvedomit, ze se tyhle casual hry delaji naproti klasickejm AAA hram prakticky zadarmo (coz je i pripad 90% Wii her). Kdyz se ti vetsina projektu nejakym zpusobem uzivi a jeden z deseti se stane nahodou bombou, jsi stastnej jak blecha

emreis
emreis
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Popravdě...bych si to přál taky. Bohužel i Nintendo je korporace na prachy...a možná to vyzní hloupě, ale ve chvíli kdy se zaměřili hodně na nehráče, tak jim asi taky brzy došlo, že takov nehráči jsou ochotni kupovat cokoliv, na co je reklama...přece jen je to vidět v jakémkoliv odvětví..pokud se o dané odvětví člověk zajímá, tak si umí už sám najít informace a vybrat si...pokud ne, koupí to, co mu podsunou..a bohužel se mi zdá, že Nintendo na toto přistoupilo...což je v jejich ekonomickém zájmu, ne už tak v zájmu hardcore hráčů...bohužel:)

emreis
emreis
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak teď asi už nejde o to, že by Wii neměla co nabídnout, ale její havní trumf, což je pohybové ovládání teď mají i obě další konzole s podstatně silnějším hardwarem. Samozřejmě, že Nintendo není nováček a hardoce hry dělat umí, ale chvílemi to vypadalo, že i jim začínají docházet nápady a líbivou grafikou to zakrýt nemůžou, protože není na čem ji ukázat:. 3DSko samozřejmě nepočítám...to by fakt mohlo být zajímavé:)

Marcu3s
Marcu3s
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Já na grafiku obvykle nehledím, ale u zcela nové hry? Která navíc má mezi FPS soupeřit s graficky o hodně vyspělejšími hrami pro PS3 a XBox?
To Wii nepodporuje lepší grafiku, nebo co?

Wii mi prostě přijde fakt tak akorát vhodné pro party hry, ping pong apod... a už vlastně ani to, když to postavím vedle Kinectu, který zvládá to samé a na pohled líp...

Nevím, třeba si zkusím všechny tři move systémy a uznám Wii jako nejlepší, ale z toho co vidím to vypadá spíš naopak...

Gee
Gee
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pata pata!

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou malou nesympatickou černou držkou si dělali prdel, ne? :) A s tím, že PSP je nejlepší na hry na cestách taky. :D

tharadalf@hotmail.com
tharadalf@hotmail.com
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych řek že datum vydání je 15. září ne listopadu.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gee: Někomu holt stačí ukázat hry, aby vydělal miliony, jiný to musí schovávat za "show". :D

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy jste mi fanboyové... :D Viděli jste někdy nějakou Harry Potter hru...?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou kecy to snad není pravda...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Já vim o hrách pro ,,Hardcore,, hráče u WII,viděl jsem DeadSpace:Extraction a Resident Evila a vůbec se nedivim,že to ty lidi co maj WII nebaví...představ si kdyby to vyšlo tak jak je na PS3,X-Boxu nebo PC...taky propadáky.Ani na PS2 už by to neohromilo.Mínusem u WII je grafika,já nejsem někdo kdo u her kouká na grafiku jde mi spíše o styl grafiky ,ale to co předvádí WII to už se mi prostě nelíbí a nejsem sám.Ale casual hráčům to stačí.MOVE je pro lidi jako já kdo by si rád zahrál někou blbůstku nebo i to DeadSpace,ale neodpuzuje ho to.

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezapomínejte,že první krok k příležitostným hráčum udělala Sony(Eye Toy)pak přišel lepší a přesnější WII a ted přesnější MOVE.Je to strategický krok,protože už není důvod mít WII,kde ty hry nejsou pro klasické hráče.Na MOVE budou určitě vycházet i blbůstky pro pobavení jako na WII,ale je tu otevřeno i pro klasické hry(což na E3 jako jediní ukázali).
Kinect je paradní spíše pro ovládání menu a jiných aplikacích...kdyby to vylepšili a odladili od chyb tak aby to fungovalo jako Minority Report tak bych si to i koupil.Hry na Kinectu si myslim nikdy nebudou pro klasické hráče...světelnej meč bude vždy lepší na MOVE.Nintendo i přes kvalitní sestavu her pro příští rok už moc novejch lidí nepřiláká...zato 3DS(pokud funguje jak prezentují) má bitvu mezi ,,malými,, konzolemi vyhranou

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: A to ještě v případě Move mi to přijde, že to není ani bledě modré. Mohli to rovnou pojmenovat Wii HD. :)
Bohužel, všichni se rozplývali nad nevím čím. Tedy vím - většina na Wii viděla max. Wii Sports a Red Steel 1 - tedy první verzi pohybového ovládání. Že se Wiičko dostalo dneska mnohem dál patrně nikoho ani nenapadlo.
Ostatně proto jsem od Move nečekal vůbec nic. Natalu jsem věřil o něco málo víc, protože si ho dovedu představit jako doplněk ovládání na gamepadu, tam by to nemuselo být špatné. Otázkou je, jestli do toho firmy půjdou.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emreis: Asi tak nějak. Nemáš zač. Dobrou.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emreis: Jo, Nintendo trhá rekordy s hrami a vydělává i na hw, takže je v klidu. Ale No more heroes, Red Steel 2, Your Shape (wii verze toho, čím se včera chlubil MS), Madworld, to všechno se prodává strašně blbé. Dead Space Extraction byl naprostý propadák. Resident Evil se dobře prodával jenom 4. díl - remake z GC. Ale ony ostatní byly railshootery.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda, čekal jsem ale mnohem větší maso. Tohle byl dost slabý, ukecaný a místy rádobyvtipný odvar.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@emreis: No, oni 3rd party vydavatelé skoro nevydělávají, ani na těch casual hrách. Ale zase vývoj na Wii je skoro zadarmo prý.

emreis
emreis
Level 1 Level 1
15. 6. 2010 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koooonečně VALVE...a to jsem čučel do půl jedné včera na EA konferenci:D

Reklama
Reklama