Zpět na článek

Diskuze: Hearts of Iron 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ondrej.neuzil
ondrej.neuzil
Level 1 Level 1
15. 11. 2009 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je vcelku povedená, hlavně svojí historickou přesností(můj kamarád Maďar dokonce tvrdí, že názvy v maďarštině jsou až překvapivě hodně gramaticky správně). Naprosto souhlasím s tvrzením, že je hra určena jen hardcore hráčům. Mám však problém po aplikaci patche 1.3, vlajky států jsou zvláštně prohozené, někdy dokonce úplně chybí. Kdybyste tedy někdo věděl o záplatě tohoto problému, byl bych vám neskonale vděčný.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
10. 9. 2009 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strategie mám rád , ale starat se o bagančata mne opravdu nebaví - což jsem zjistil v jakési poměrně nové RTS od rusů - z pacifiku s hardcore principy zásobování a hodně akčně pojatými souboji (Pacific Storm)
Ono vozit na ostrůvky stále nové zástupy vojáků , munice , potravin i materiálu , když vám v konvojích dochází palivo a přitom trvá strašnou dobu, než jsou konvoje připraveny vyrazit na moře ( než se sejde osazenstvo konvoje , než se najde kapitán pro výkvět vaší flotily atd .... ) a to vše aby jste během jedné desetiminutové akční střílečky ztratili dva dny svého plánování a přesouvání zásob ..... na to jsem výdrž neměl .
Ideální mi připadal Panzer General - starali jste se jen o palivo ,střelivo , rezervy a hlavně prestiž .
Přece jen jeden muž nemůže zastávat funkci celého fungujícího štábu . Jsou sice i tací , ale já vždycky rád přenechám frustrující (opakované a nedůležité) úkony nějakému tomu automatickému pucflekovi . Doufám že v tomhle bude HOI3 přístupná i pro mne .

Klucina
Klucina
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle sem v životě nehrál.Mám na to chuť jako na řízek a bramborový salát. :) Strašně mě to láká,poté co sem okusil EU 3

shiftey
shiftey
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkousel jsem ubranit ČSR v jedničce, zkoušel jsem to ve dvojce, zkusim to i v trojce:-) Ale můžu potvrdit, že to opravdu ale opravdu nejde. Ani pote, co jsem vsechny divize stahl do Čech a na Moravu a Slovensko s Podkarpatskou Rusi nechal napospas madarum. Tahle hra je opravdu hardcore. Ponekud vice casual je Evropa Universalis (i kdyz je casto hazena do jednoho pytle s HoI, coz nechapu). Tam Ceske kralovsvi pod moji vladou propojilo Baltske a Jaderske more, coz byl povznasejici pocit:-) Pro koho je HoI prilis hardcore, at zkusi EU, nejlepe asi dvojku (level 117)

jardajp@seznam.cz
jardajp@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 9. 2009 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shiftey Mě se to v hoi2 povedlo. Odmítnul jsem Mnichov a přidal se ke spojencům. Poláci obsadili Berlín já Rakousko a Francie zbytek.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 9. 2009 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda tyhle hry šly mimo mne. Už jen ty screeny! To je holt diagnoza. Na tohle prostě nemám (ale třeba ani na fotbalové managery apod.). Tohle je trochu moc hardcore a poněkud obtížně stravitelné. Ale chápu ty, co do tohohle proniknou, že to může být velká zábava.

A protože je tehle "wargaming" doména PC, tak bych to doporučil žumpařovi, aby nám dokázal, že je velký PC fanboy. Než do toho pronikne, uplyne 5 let.

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant sem na tom stejně...jednou sem něco zkoušel na tomhle principu a dopadl sem jak sedlaci u Chlumce...umreli me vsechny jednotky a nemel sem jich zrovna malo ale nepritel nemel zadne ztraty..... :) jinak je snad jasné že žumpa jako hc pc hráč tohle hraje...není to tak náročný na výkon, takže u toho může aji stahovat....

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 9. 2009 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin :) (no stáhnout to mohl, ale že by to úspěšně hrál...)
Taky jsem kdysi zkusil nějakou takovou hru, no nešlo to, tak jsem začal číst manuál, a ani ten jsem nezvládl :)

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Že fotbalové mažery jsou moc hardcore? To asi fotbalu moc nerozumíš(nic ve zlém).

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 9. 2009 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9 Nee, hardcore jsou tyhle válečné strategie. Chtěl jsem říci, že stejně jako u těchto strategií typu EU a HoI (nemluvě o tuně dalších, kde jde prostě o mapy s miliardou minikonek) jsem nepronikl (a ani mne to neláká) do fotbalových managerů s tisíci tabulek, přehledů a statistik. Jinak bych řekl, nesebekriticky, že fotbalu rozumím přiměřeně dobře, a fotbal považuji z (nejen) kolektivních sportů za daleko nejlepší a nejzábavnější a sleduju ho od mala.

shiftey
shiftey
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant EU neni zdaleka tak slozita. Ona tak na prvni pohled vypada, ale je tam jen tolik tabulek, kolik je potreba, hodne veci se deje automaticky, je tam jen 6 typu jednotek atd. Ale HoI jsou hodne hardcore, to mas pravdu.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
8. 9. 2009 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant .

MBarret
MBarret
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že velice rád hraji Europu Universalis, jsem si řekl, že si článek o téhle hře aspoň sem tam pročtu. Začal jsem číst úvod a za chvilku jsem zjistil, že už jsem ho proti plánu přečetl celý :) Velice dobře napsané musím říci.

Edie
Edie
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takove excel v lepšim grafickem kabatku.. zkratka nic pro casual hrače ale pro hardcore strategy .... a nic pro kozolisty :-P ..... vyborna hra

barnabas.666@email.cz
barnabas.666@email.cz
Level 1 Level 1
6. 3. 2013 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už si to přesně nepamatuju, byla to myslím jednička HoI. Samozřejmě jsem nepřistoupil na Mnichov a zakopal se v předem připravených pozicích - Čechy plus Morava. Hitler odtáhnul na východ a už ani nevím, jestli se přes mě neprokousal nebo mě ignoroval. Na jih jsem se rozšířil až do Alp, přes které Mussolini neměl šanci proniknout. Zabral jsem i pár provincií směrem SV plus Berlín - v hlavním městě byly zásoby surovin.

Pak se to zvrtlo. Situace na východní frontě se nevyvinula podle předpokladů a západní hranice SSSR se posunula na Sibiř. Já se musel stáhnout do původních hranic před vracejícím se vítězným Wehrmachtem...

Je to už vážně dlouho, buď jsem to nějak doklepal do roku 1945 nebo mě obsadili, víc se s tím nedalo dělat. Hlavním problémem všeho byla položka - Manpower...

RadagastCZ@email.cz
RadagastCZ@email.cz
Level 1 Level 1
3. 3. 2010 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shiftey: Ale jo, za ČSR to minimálně v dvojce jde a to i relativně snadno... hraju teda na normální obtížnost i agresivitu... Odmítnul jsem Mnichov, ve většině případů v reakci na to hned nezaútočí (pro jistotu to předtím savuju)... v 36 jsem se přidal ke Spojencům, nabral si od nich techy, po (ne)Mnichovu jsem si nabral techy od Sovětů, u kterých jsem už zůstal, do 38 jsme stavěl jenom PK, pak jsem se obrnil v ČR, ale válku mis tejně nevyhlásili dřív, než dobyli Francii, to už jsem měl pohraniční linie na 10 všude v ČR a mrtě pěšáků (mají lepší obranu než tanky)... Současně jsem odpravil němcům pomocí rozvědky ty, co jim přidávali různý nehorázný bonusy a pak už to šlo samo ;) Berlín jsem obsadil já, Vídeň taky a Sověti už pak šli přeze mě takže mi připadlo celé dobyté území. Po anexi jsem se odtrhnul dřív, než Spojecni vyhlásili válku Sovětům a pak jsem se jen díval... To byla jedna z možností... je jich spoustu, ale člověk musí fakt hdoně proniknout do systému...

Reklama
Reklama