Zpět na článek

Diskuze: GDC 14: „Příběh her je přeceňovaný“

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2014 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě jedna připomínka - nejlepší příběhy jsem si odehrál ve FTL. Bylo jich už možná stovky a každý úplně jiný! :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rian: Symphony of the Night má super sračkózní příběh, nemá žádný multiplayer a přesto je to podle mnohých nejlepší hra na PSX a jedna z nejlepších her vůbec, takže tvoje první věta není pravdivá.

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hloupost.. Dají se udělat skvělé hry prakticky bez příběhu - závodní hry, MMO,... Ale stejně tak se dají udělat hry postavené vyloženě na příběhu - teď mě napadá jen Final Fantasy, je v něm spousta grindování, kde do nekonečna opakujete souboje, ale ten příběh Vás přibije k židli. :)

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2014 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Herní příběh musí mít hlavu a patu. A když je trošku promyšlený a rafinovaný, jenom dobře. Ale ve hrách mi prostě nevadí různá klišé apd. Když to dokáže navodit atmosféru a vtáhnout do hry, proč ne.
Když chci dobrý příběh, tak si přečtu knihu. Takových je dostatek a nechají mi navíc hodně prostoru k vlastní představivosti.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Já osobně si taky pamatuju spousty herních příběhů, možná víc než filmových nebo knižních. :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 3. 2014 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba příběh her BG1 + BG2 + BG:ToB si pamatuju doteď.

Reklama
Reklama