Zpět na článek

Diskuze: GameStop uzavře až 200 svých poboček

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
27. 3. 2017 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jestli bude mít gamestop "uvařenej" obchod, možná by to naopak přitáhlo lidi :D

@Bay_watch: no, preowned jsou na jejich webu pořád, asi jsi jen objednal něco, co někdo na prodejně zrovna koupil ;) brečet, že tě u bazarovky, která je vyloženě jen jeden kus, někdo předběhl, to je hodně dospělácký :D

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
27. 3. 2017 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: No, na jejich webu (JRC) třeba je, že mají jednu položku skladem v jedné pražské prodejně. Byl jsem tam před dvěma týdny, řekli, že v systému to sice je, ale že ji tu opravdu nemaj. Dnes stále je na netu, že je ta věc na prodejně, ale vskutku tam není. O problému mi říkaj, že o tom ví.

Bay_watch
Bay_watch
Level 1 Level 1
27. 3. 2017 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bůh: Tak to JRC to má úplně naopak. Před časem překopali celej preowned systém a všechny použitý hry, který sis předtím mohl normálně objednat na jejich stránce, přes noc zmizely.
Dost mě to naštvalo, protože jsem tam pravidelně lovil 3DS použitý hry za slušný ceny. Večer před tím, než tohle udělali jsem si tam ještě stihl objednat jednu použitou hru, kterou měli na skladě. Přišel mi potrvzující e-mail, že tu objednávku evidujou, tak čekám, kdy mi to přijde. Týden pryč. Nic. V druhým týdnu mi přišel mail, že mám ohodnotit služby během nákupu tý hry, která mi do tý doby ještě nepřišla! Píšu jim teda nasranej mail, kde to vázne a tak. Za dalších 10 dnů mi konečně odepsal nějakej jejich člověk, že lituje, ale hra už není dostupná, a že jestli budu chtít, tak že se můžeme domluvit na slevě k nějaké jiné hře.
Po tomhle zážitku jsem s JRC nadobro skončil.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
27. 3. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet: To je klasika u našich eshopů, objednam něco co maj zaručeně na prodejně a pak 2 dny čekam na mail že to tam teda nemaj. :-D Pak si všichni stěžujou na poštu, ale nejvíc ty objednávky brzděj samotný eshopy.

Reklama
Reklama