Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

svincent
svincent
Level 1 Level 1
17. 6. 2010 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ted sem se k Far Cry 2 vrátil skoro po 2 letech a musím říct že tahle recenze je přesná... v téhle hře si musíte hrát ne jen ji projít. jen je velká škoda toho přesouvání z bodu A do B. takhle to po hodině nebo dvou vždycky frustrovaně vypínám

Kubulus
Kubulus
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubulus No je to nelogicky dost...celou hru proti němu deš a pak na konci pojednom rozhovoru jste nej přátelé co zachrání afriku...

kadyt@seznam.cz
kadyt@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poraďte mi.Hned na začátku přijedu k jakémusi mostku a vypadnu z auta,že mám malárii a vracím se do jakéhosi řeznictví.A furt dokola!

Lakis
Lakis
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele lidi mám dotaz nevíte někdo jak se zachází s minometem dyt kdyz vystrelim raketku (bo co to je ) z neho tak pak po dopadu zadna exploze ale jenom se z toho kourí není to nakej bug ?kerej mam jen já nebo jak se s tim má zacházet pls poradte nekdo...

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lakis mám stejný problém..teda on to není problém ten minomet totuž nejdřícv vystřelí signalizační granát,díky kterýmu výš kam ta výbušnina pak spadne...ale jak vystřelit tu výbušninu tak to se mi nepovedlo

teclado
teclado
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lakis Nemáš v tom místo třaskaviny nabité třeba kouřové granáty?

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si myslite že ste husty když pisete spisovne jak magori?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
21. 11. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Myslíš si, že jsi hustý, když píšeš jako dement?

teclado
teclado
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Ty jsi zvláštní jedinec, něco mezi rozšlápnutým lejnem a krysopotkanem.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj :-) už jsme to řešili na fóru far cry :-)

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už se ví kde je problém: Vše způsobuje diakritická znamínka v profilu Windows. Pak dochází k nemožnosti ukládat.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem nainstaloval XP a jede to v pořádku.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado to sem rád

teclado
teclado
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi kdo to hraje, kde se dají sehnat léky na tu nemoc. Dostal jsem na záčátku v kostele a teď by mne zajímalo jestli si můžu sehnat do zásoby nebo jestli se dostanu k dalším tak že mi jejich získání nabídne hra sama.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Musis zase do toho kostela ,pokud si dobre pamatuju ,ten farář rikal ,ze si k nemu mas zase prijit ,az ti dojdou :)

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- a tam ti zada ukol abys je ziskal

teclado
teclado
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris super díky

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris HA! Chuck vi vsechno!

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris si pis ja uz to nekolikrat dohral este pred tim nez na tom zacali pracovat :-D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem nahodil na druhej disk xp tak jsem zvědavej

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado oj to je starosti... nemas nahodou originalku?

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz nj, vždy to odnese podctivý člověk, zatímco někdo si to stáhne a nemá problémy.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 11. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Dave12: Ale on má problémy. Výčitky svědomí mu tiše sežerou mozek, vina mu jako rakovina, hniloba a sněť rozežere vědomí, a bude z něho troska, odpad společnosti, morální prostitut s gramatikou nacpanou do řiti (zdravím hlavacka).

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi mám problém. Far Cry 2 cz verze. Nefunguje ukládání pozic nikde ve hře a ani qick savy nic. Prostě napíše se že se uložilo ale uložilo se kulové. Nevíte někdo co s tím?

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado AAAAA :D :D :D haa hahahaha :D tak si uzivej originalky magore, ja mam pucenou vypalenou verzi a fakci mi to krasne vsechno :D

Glorif
Glorif
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Ty se ani neozývej ty nulo...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Krom multiplayeru samozrejme.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Ty se k tomu prosím nevyjadřuj.

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado ale tak je to pravda, co te pak ma motivovat k tomu aby sis koupil originalku za 1000kc kdyz ani nejede spravne jak ma

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Kdyz ti nejde spravne televize taky si jdes jednu slohnout?

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Seš asi jeden z těch nešťastníků, co obdrželi vadný kus. více zde http://www.youtube.com/watch?v=SZnFxTyWtcE

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 Jo tohle video jsem viděl. Myslíš že je to kusem? A tobě to jede normálně ta CZ verze?

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Kusem to urcite nebude, takove chyby vetsinou nedelaji, bude to nejaka drobna vada (treba soubor ci programek), co koliduje se hrou (podobne jako u Fable K-lite codec pack), takze hledej dal, urcite najdes reseni.

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Mě jede normálně. Na x-zonu jsem v diskuzi o tom četl. Nevím čím to je ale playman to už řeší.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 Máš Visty nebo XP?

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado XP

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Mno, že bych prubnul naistalovat XP ale moc se mi do toho nechce. Asi si počkám co se s tím bude dít a doufám že to nebude trvat měsíc.

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Nemyslím, že by to nějak pomohlo. Je vás celkem dost, a že byste měli všichni Vistu je dost nepravděpodobné.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado mas vadnou hru ,asi nezbyva ,nez napsat prodejci a pozadat o pomoc ,nebo o novou hru ,nebo pockat ,co se bude dit ,tohle je kolaps tedy ,jeste ,ze ja mam nevadovou hru

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Nainstaloval jsem si zpět XP a jede to v pohodě. Tak jen počkám až to opraví a vrátím se k vistám.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 11. 2008 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To war.sucks: je to pořád dokola. Od čeho jsou dema? Co ti brání po vyzkoušení hry, která se ti líbí a která ti technicky vyhovuje, si ji koupit (abychom vyloučili tvůj argument, že je to nuda), od čeho jsou recenze, fóra, hráčské recenze, videorecenze, reference tvých známých. Od čeho je možnost hru prodat/koupit v bazaru. Proč si nemůžeš počkat na slevovou edici (1. díl této hry lze sehnat za 149 korun, a pokud si dobře pamatuji, je i volně legálně stažitelný s reklamama), nebo až vyjde hra jako plná u časopisu? Pokud jseš nadržený, hru MUSÍŠ mít hned, a prostě ju stáhneš, tak jsi ji ukradl, a všechny tvé argumenty, které jsi uvedl, jsou zbytečnými výmluvami. A běž se učit rodný jazyk.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Demo neni, na recenze se muzes vyprdet, jak jde videt v posledni dobe (ja uz na ne fakt smolim) a videorecenze ti taky nepomuze. Ale vymlouvat se na HW nemuze, to je fakt...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 11. 2008 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Já vím, tohle byl obecný výčet. Prostě si mohl počkat. Tihle lidi si hru stáhnou, protože všichni okolo to udělali taky, tak on přece taky musí zahrát všechno, co se právě hraje, a hlavně mezi prvními. Pak ke hře ani nemá vztah - jednak ji ukradne, a pak ji znuděně po dvou dnech zkritizuje. Jás e třeba moc těšil na Mass Effect a na Fallout 3, a nemám ještě ani jednu. Obě si časem koupím, a nic mi neuteče. Hraji si teď Riddicka a mám řadu dalších her ze slevy a z časopisů, které byly v době, kdy vyšly, hity, já je nehrál - a nic se nestalo. A teď mne vyšly na zlomek jejich ceny. Proto ty výmluvy a lá war.sucks neberu.

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant tak v tom že kradu mas pravdu, njn. Ale rozhodně nepatřim k tem co musej mit kazdou hru hned, z novych her sem nehral dlouho nic, hraju jen obcas a to FIFU kterou sem si koupil k tve radsoti originalku a vietcong kterej mam taky original. Hry nestahuju a tady tu mi kamos pucil tak sem si ji nainstaloval. Z tech her co jsi jmenoval sem nehral ani jednu a ani na ne nemam chut takze klidek

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Jsem rád že tu je někdo na stejné lodi.

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teclado ty ses asi magor ne? jesi tvym životním cílem schnít u kompu tak to chapu ;-) ale hraju jen obcas a potrebuju si koupit spoustu jinejch veci, dybych byl milionar tak si kupuju klidne samy originalky, ale kdyz si koupim originalku a za chvili ji dohraju nebo to bude nuda tak to sou vyhozeny prachy, par originalek mam ale to musi hra stat fakt za to!

BLACK.7777
BLACK.7777
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě ta grafika u FAR CRY 2 připadá dost trapná jo nechápu co na tom všichni vidíte ???? Čekal jsem že to v pohodě překoná CRYSIS ale to se nedá ani ve snu říct.Ale zase to má celkem dobrou atmosféru tu afriku vystihli fakt pěkně.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BLACK.7777 To jsem rikal nekolikrat...

Jaden_Korr
Jaden_Korr
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nazdar panove, ja mam hru doma asi 3 tydny, a i kdyz mi celkem (jako vetsine z vas) vadi ihned se obnovujici hlidky a pomerne dlouha doba cestovani, tak si hru uzivam a i kdyz ji nepokladam za FPS roku, hodnotim jako opravdu dobrou(a navic hezky zpracovanou....) A pokud nekomu opravdu ty dve vytykane "chyby" vadi, doporucuju zkusit muj styl hrani....porad na 12 procentech hry....a jezdim si po mape a hledam ukryte drahokamy.... :).....to mne privadi k otazce, zda nekdo z vas jiz narazil ve hre na zlate kalashnikovy(drahokamo-hledac je najde stejne jako drahokamy a sakalovy nahravky) a zda vite co s nimi delat???...predem diky.....jo.......a cestina by bodla ale myslim ze neni v tehle hre absolutne dulezita.....

Slipknot4ver-Rasputin
Slipknot4ver-Rasputin
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dnes se mi o FarCry2 zdálo chm...O.o

bluerain
bluerain
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to vypadá, že spousta lidí naletěla a za tuhle vyhypovanou hru s šerednou grafikou a příšernou hratelností zbytečně utratila peníze ... uuups, nebo že by ne, když má FC2 vyjít až za cca dva týdny?

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bluerain za 1. grafika je pekna
za 2. hratelnost je vyborna
za 3. ve svete uz se normalne prodava (game.co.uk)

www.SKACE.cz
www.SKACE.cz
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ChuckNorris souhlas, hraju na xboxu a líp jsem si střílečku neužil ani na PC.
Grafika je super stylová a dost reálná. Hratelnost je taky skvělá.

Jediná vada je možná nutný projíždění skrz ty tábory znova a znova, ale stále mě to baví , protože pokaždý najdu jinej lepší způsob jak se jich zbavit.

A poprvý v nějaký hře mám pořádnej strach, protože když se za váma ozve zvuk motoru na extrémní otáčky, tak je to mazec jak cip. Takhle jsem se nebál ani u těch rádoby hororovejch her....

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@www.SKACE.cz Ja sem hral hru se zvuky a docela sem byl nervozni kvuli ty hudbe. tak sem si ji vypnul, zapnul podcast a najednou sem byl daleko uvolnenejsi. To projizdeni hlidek me nebavi a tak pouzivam bus ale mam rad ty obrovske strilecky kde vse boucha a tak. Naproti tomu me bavi strileni snipou a stealth.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
7. 11. 2008 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@www.SKACE.cz Vrátil jsem se z hospůdky a vidím, že to tu někdo cenzoroval; předpokládám, že insane byl vulgární. Takže opravdu to nebylo na tebe.

FrozenDragon
FrozenDragon
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bluerain odkud tys priletel? :D

Widl_CZ
Widl_CZ
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl jsem možnost si to zahrát u kolegy, bohužel jen na boxu a asi jen +- 8 herních hodin... ale i tak je to paráda. Ty chybky s AI a respawnem tam jsou, ale že by mě donutily tu hru nehrát? Tak to ani náhodou :) Pro mě hodně příjemný překvapení podzimu, konečně opět FPS, co ji člověk nedohraje za 5 hodin a může si pokračovat vlastním tempem.
U spousty hráčů to prohraje právě tím, že to není párminutová frenetická akce a pak titulky. A to je škoda... určitě má co nabídnout.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak teda rozhodne souhlasim s negatvnimi nazory zde. V mem okoli ma tu hru asi pet lidi a vsechny prestala do 5-ti hodin bavit. Jak jiz bylo zmineno, krajina je pusta a temer nic krom behani nebo strileni se tam neda delat. Nejvic se stotoznuju asi s Bluemannem. Grafika me tez neohromila. Tahle hra si podle me nesazlouzi vic jak 7 (a to je fakt maximum), nevim, jestli to je hypem nebo cim, ze ma tak dobre recenze, ale fakt neznam nikoho, kdo by tu hru hral dyl nez 8 hodin nebo ji dokonce dohral. Nuda od A do Z.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
7. 11. 2008 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Hm, kdyby všech pět mělo originálku, tak by to, předpokládám, aspoň někdo z nich dohrál. Přeci jen dát za hru tisícovku, a do osmi hodin ji odložit, tomu moc nevěřím. A to je pak problém pirátů. Stáhnou si dvacet her, a pokud hra neodsejpá, tak se nudí, odloží, a dají jinou, a hry si neváží, však je nic nestála.
(Tím prosím nic nepředesílám, že jsou všichni, o kterých mluvíš, piráti, jen mám podezření)

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Teda nevim jak zbytek, ale dva original urcite maji (hrali jsme spolu po netu), o zbytek se nestaram.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
7. 11. 2008 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser By mně bylo líto hru odložit tak brzy za tu cenu, protože se mi nehce věřit, že by to byla taková srágora. Možná to není jejich šálek kávy a podlehli tlaku médií a teď je to nebaví. Hype bylo nechutné, ale hra tak zlá nebude. Mně tenhle styl her vyhovuje. Tak si měli počkat na názory hráčů, na videorecenze a tak. Takhle to dopadá, když někteří musí mít hru hned, mezi prvníma...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neskutečně nadhodnocené!

Paul_cz
Paul_cz
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektní recenze, jednoznačnej souhlas. Tohle není obyčejná střílečka a po hráči vyžaduje víc než takovej GoW nebo CoD...a proto jí spousta lidí tak odsuzuje.Bohužel jim těch pár designovejch chyb (hlavně ten respawn, kterej přitom třeba mě osobně nevadí) dává střelivo do těch odsuzujících argumentů...

Ale stejně je tahle hra FPS roku a to nejlepší virtuální střílení od Stalkera SoC...

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna z nejpřeceňovanějších her tohoto roku(ačkoliv recenze s nižším hodnocením bohudík také jsou),to že hra obsahuje obrovský a prázdný svět(ač hezky graficky zpracovaný)rozhodně neni dostatečným důvodem pro to dávat ji tak vysoké hodnocení.V recenzi od Pavla Dobrovského v levelu jsem hodnocení ještě celkem chápal(afrika mu je asi hodně blízká),ale i ty Lukáši?(i ty Brute?).Vždyť ůkoly jsou neuvěřitelně stereotypní,příběh plytký a cestování mezi misemi je díky všudepřítomným a respawnujícím se hlídkám,neuvěřitelně frustrující.Výběr z 12 charakterů za které budete hrát je také naprosto zbytečný,ať tak či tak je hrdina jen hluchoněmý otrok,pracující pro obě strany konfilktu,které sice proti sobě "jakoby bojují",ale defacto útočí jen na hráčovu postavu-ne mapě vlastně vijma města není nikdo kdo by vás hned po zpozorovnání nechtěl zabít.Někdo tuším psal na internetu názor s kterým se velmi ztotožňuji ,že far cry 2 je 10 hodin zábavy(průběh samotných misí) a tak 15 hodin nudy(cesty za misemi-které jsou tařka vždy na druhé straně rozsáhlé mapy a stím související otravné boje s hlídkymi)...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
7. 11. 2008 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bluemann Podobně to bylo v Boiling Point a mne to zcela vyhovovalo a bavilo. Jsou hráči, kteří nepotřebujou, aby všechny střílečky byly 4 hodiny prostoduché intenzívní akce (Call of Duty 4, Crysis Warhead), ale raději akční chvíle prokládáme oddychovými pasážemi. Třeba jako ve Stalkerovi. Jestli je Far Cry 2 na devítku, to nevím, neboť hru nemám, ale tento styl mi vyhovuje.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Můj negativní názor nevyplývá z toho,že bych neměl rád otevřené světy a nelinearitu,ale z toho že mě hra prostě po většinu času nudila.Boiling point se mi líbil velmi a oba 2 stalkery sem jsem dohrál(jedničku dokonce vícekrát).Naopak bych řekl že far cry je jednoduší než zmíňěné hry-absence rozhovorů,systém nákupu zbraní(zbraň se koupí jen jednou a pak je do konce hry přístupná včetně nábojů) či třeba všudypřítomné rozmístění lékárniček.Zvláště k Boiling pointu má hra hodně blízko ale prostě je všech směrech horší(vyjma grafiky samozřejmě)...

Paul_cz
Paul_cz
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bluemann Dokážeš pochopit, že pro někoho je těch tvejch 15 hodin "nudy" zábava? Že někdo používá autobusy a autama jezdí maximálně tak 5 minut, takže se to na hratelnosti nijak negativně nepodepíše? že někdo má rád open world FPS které přinášejí něco nového (v tomto případě svobodu, nejen pohybu ale i možnosti řešení situací) ? Osobně mi ani ten respawn prakticky nevadí, vždyť se to dá v 80% připadů projet, a když po mně jdou tak přece přesednu za kulomet a rozstřílim je jak v Rambovi ne?
Navíc, ta atmosféra afriky je vystižená tak dobře, že to prostě spoustu lidí chytne a vtáhne do sebe jako málo co...já hraju 27 hodin a jsem v 58% hry, a nenudilo mě to ani vteřinu! Takže 9/10 jasnej souhlas.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul_cz asi nedokážu...

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bluemann Naprosto s tebou souhlasim ale k tomu premistovani. Muzes pouzivat autobus a pak je premistovani celkem rychle a bezpecne

Luke
Luke
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bluemann Budeme se o tom dneska bavit v podcastu.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Doufán že tam bude alespoň někdo kdo bude zastávat můj mírně negativní názor ke hře...

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prostě abych to schrnul, v týhle době se absloutně nevyplatí kupovat nové originalky, cena je premrstena a nedostanem za ni to co bysme meli, takze si hold sem tam sezenu od nekoho nakou vypalenou a vy si to uzivejte a vyhazujte prachy za nesmysly:D

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 11. 2008 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Když si počkáš, tak tě hra přijde ve slevových edicích na 299, 249, 199, 149, či vyjde jako příloha v časopise, nebo je dokonce uvolněná zadarmo. Ani za tuto cenu nedostaneš u hry, co by jsi měl? A ty hry, které hraješ, to nejsou nesmysly? Kdo tě nutí kupovat hry, které jsou pro tebe nesmysly? Mluvíme o hrách, které hraješ, tedy tě asi baví, a asi tedy pro tebe nejsou nesmysly. Pokud na ně nemáš teď, můžeš si na ně počkat, až slevní. Nebo se stále jenom vymlouváš?

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant tak jako naky nesmyslyny jsou, obcas si je zahraju ae to je vse, neni to zivotni napln, a cekal bych asi par let nez far cry 2 bude stat 299

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Vzdej tu debatu. Buď je tak hloupý - a nemá to cenu. A nebo jen provokuje - a pak to také nemá cenu. Jedinou smutnou věcí je, že není jisté zda z toho vyroste.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
19. 11. 2008 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Riddicku... máš úkol... tvé destiny... přines mi jeho slezinu.

(ani nevím, proč s ním debatuji, když s ním ani není sranda)

tomik0009@volny.cz
tomik0009@volny.cz
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Tak konecne nekdo s rozumnym nazorem, ty ceny na originalky sou opravdu premrsteny a kdyz je nekdo ochotnej za to ty prachy vyhodit, zahrat si to a pak dvd hodit do stojanu jeho vec. Vydelam okolo 40tis. mesicne a ANO je mi lito vyhodit 1000kc za hru, nerikam par sem si jich koupil, ale musi za to opravdu stat... A nejvic miluju debilky co si nevazi penez protoze jim to nakoupijou rodice a este kritizujou neci gramatiku, kdyz nekde zapomene carku nebo udela preklep...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomik0009@volny.cz Jééé no to je profík :-) tak se hoď fotku výplatnice a zakryj nacionále ať se pokocháme.

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomik0009@volny.cz Tak a takovýmhle bych sekal ruce. 40 000 Kč měsíčně a hry nekupuješ?!! Neměl bys na BMW? Nj, kdo má hodně chce ještě víc, tak bude krást.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 11. 2008 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomik0009@volny.cz Hlásí se debílek. Rodiče už mi nic kupovat nemůžou. Sám jsem živitel rodiny, a tudíž ti mohu zodpovědně říci, že si peněz vážím. Možná proto nekupuju každou hru, a navíc v době, kdy vyjde. Vycházím ze svých finančních možností. Mám auto, které si mohu dovolit, byt, který si mohu dovolit, a hry, které si mohu dovolit. Proto nejezdím v poršáku, nebydlím v luxusním domě, a nehraju každou hru. Máš podle mne slušný příjem, nadprůměrný v ČR, a pokud jseš sám, můžeš si dovolit koupit a hrát hry, které v současné době zjevně kradeš. Pokud je ti líto ty peníze za ně dát, tak je nehrej. Tvé důvody jsou ubohé. Pokud zde kritizujeme gramatiku, tak je to většinou v případě, kdy je jasné, že na ni daný přispěvatel zvysoka sere, a ne v případě banalit.

tomik0009@volny.cz
tomik0009@volny.cz
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Tak za prve, ty nejsi debilek, precti si poradne muj post co sem psal...
Za druhe, psal sem nekde ze hry kradu? mozna kdysi kdyz sem na to fakt nemel, ale ted uz si ani nepamatuju kdy sem hru stahoval, na to su fakt linej a este mam pomaly pripojeni, ted uz se ani totiz neda najit kvalitni hra v te kope nudnych komercnich produktu akorat s nadhernou grafikou. A ted treba co znamena piratstvi? kdyz sem si nekdy davno stahl gothica 3 hral chvilu a smazl ze me nebavil, je to piratstvi? asi jo, ale zamyslete se... mate originalky windowsy nebo vsechnu hudbu a filmy, kupovali ste v obchode?

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 11. 2008 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Ok, možná jsem jel v setrvačnosti na war.suckse, ok.

Gothic 3 teď stojí 199, a vyšel v obou hlavních českých herních magazínech jako přiložená plná hra. Není kam spěchat. Pokud hru zkusíš, a nevyhovuje ti tematicky, nebo hardwareově, tak snad... stejně to ale jde i jinak - i u Gothicu 3 vyšlo demo...

war.sucks@email.cz
war.sucks@email.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant gothic 3 sem si koupil az v levelu ;-)

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Heh ,ja si originalky kupuju ,a stahovani mi neni sympaticky ,a sem s hrami (originalkami) spokojen Rozhodne to dvdcko vydrzi dele ,nez vypalene Verbatim tststs stahuj si ,ale jak sis vsiml ,tady se diskutuje o originalkach ,tak si bez povidat nekam jinam ,nekdo kdo stahovani taky obdivuje.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@war.sucks@email.cz Chlapče jednou dorostěš a pochopíš že krást se nemá i když nejsou peníze. Pokud by jsi ukradl chléb kvůli hladu, dá se to pochopit ale pokud kradež kvůli zábavě tak to už je na pováženou. Tak když už jsi ten zloděj tak se tím nechlub.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Igar: Vista :)

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám originálku od Playmana a ukládání mi jde ,a hra jde bez problémů ,čeština je v pohodě ,pořád lepší ,než kdyby to bylo v angličtině (aspon pro me tedy) a můžu v klidu říci ,že jsem s hrou spokojen ,báječně se hraje.

Igar
Igar
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- XP nebo Vista

Reklama
Reklama