Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 2 a jeho protipirátská ochrana

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gygant
gygant
Level 0 Level 0
16. 10. 2008 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé je, že nejbohatší diskuse jsou v novinkách většinou kolem pirátění... Mne ty ochrany taky pěkně se*ou, ale argument, že si lidi KVŮLI těmto ochranám raději hru stáhnou, je opět úžasná racionalizační výmluva. A že jich už je... Ochrana popsaná u Far Cry 2 nevyhlíží až tak nechutně... Počkám si na slevu. Spíše mně vadí, že až se ta podpora zruší, tak bude průser, velká škoda, že tohle nejde lépe ošetřit. Abych si po pěti letech stahoval nějaký patche či cracky, to si za ty své peníze nezasloužím...

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se prý rozdávají krekry? Je to pravda? :-D Docela bych si dal :-D

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Kolik jich chceš?

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
15. 10. 2008 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek skodi to zdravi, a tloustne se po nich ;-)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předobjednávka učiněna :-) to bud moje první speciální edice :D jinak mám jenom normály.

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-OGLoc- a Telcado, oba tu melete strasne hovadiny...tak zaprve nelze srovnavat kradez materialniho statku a dusevniho vlastnictvi - kdyz nekomu ukradnu auto tak ho primo poskodim, protoze uz ho nebude pouzivat. Kdyz clovek stahne hru z netu a crackne ji, tak jen pripravi vyvojare o potencialni vydelek. Ale dejme tomu, da se to za jisty druh kradeze povazovat.

Nadruhou stranu pokud dnesni situace umoznuje beztrestne stahovat hry zadarmo, ktere by jinak staly 1500-2000Kc, tak proc by rozumne uvazujici clovek mel platit 2000??? Je to kazdeho vec, tak se do lidi, co se rozhodnou jinak nez vy, laskave N E S E R T E~~! Je mi z takovych moralistu na bliti~~ Priste az vas chytne zachvat napsat nejakou debi litu, bezte si koupit nejakou hru za 2500 Kc na uklidneni...A bacha abyste z toho nemeli mokre slipy...

Kazdopadne jsem pevne presvedcen, ze za to vyvojari a vydavatele mohou sami, tim, ze:
1) delaji hry na singleplayer, ktere se naprosto nedaji zabezpecit
2) nastavujou cenu prilis vysoko - 20hodinova zabava za 1500Kc??? to je docela nahov no.

Myslim, ze jediny zpusob jak omezit piratstvi je:

1) orientovat hry pro online multiplayer...
2) nebo snizit prodejni ceny na normalni hodnoty 200-400 Kc za titul
3) poskytovat hry zadarmo a vydelavat z reklam v hrach - tak jak to jiz delaji televize nebo noviny

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michail1963@seznam.cz Ne, ne, ne! To si radši budu kupovat hry za 3 litry než hrát multiplayerové sr*čky. A i ty jdou cracknout a hrát na neofic. serverech.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michail1963@seznam.cz DEmece co? v kině dáš 150 za 2 hodiny zábavy. Novinka za 200 nebo 400 :D a podníkaní mohou zavřít. Ty jsi prostě jen ubohej zloděj a to je všechno. I když moje přirovnání s kinem asi taky neuspěje protože ty stahuješ ihned kinoripy co vyjdou co? Takovej idiot kterej na mě reaguje a nedokáže ani opsat můj nick. Hlavně by jsi neměl na tyto stránky lézt, jenom to tu špiníš.

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado sorry...nick bezvyznamny nuly si zapamatovavat fakt nebudu.

To ze podnikani by mohli pri cene 200-400 Kc zabalit je naprosty nesmysl. Prave ze by nakonec vydelali vic, jelikoz by hoodne lidi dalo prednost originalu za 400Kc pred stahnutou a cracklou verzi z netu. Opet se tu bavime o dusevnim vlastnictvi a mezni naklady na vyrobu dalsi kopie jsou zanedbatelne...ale ekonomie asi nekomu jako ty nic nerika.

Bud si vyvojari mohou do konce sve existence stezovat, jak je piratstvi nefer - to co delaji doted (a to co delas ted ty), anebo se snazit s tim neco delat!!! Za dane situace piratstvi bylo je a bude a muzes tu moralizovat jak chces a nic s tim neudelas.

Uvidis sam za par let ze firmy pujdou jednou z cest, ktere jsem popsal vyse. Tipnul bych, ze pujdou cestou reklam v hrach.

A co se tyce stahovani filmu - precti si zakony a pak tu neco blij => stahovat filmy neni trestne!!! Trestne je sdilet!

teclado
teclado
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michail1963@seznam.cz A proč se teda na netu tahají i hry za 200,- a podobně ? asi proto že by měla hra stát 50,- co? aby se pořádně prodávala.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michail1963@seznam.cz LOOOOL ,já vás prostě nechápu ,pořád se vymlouváte a vyvracíte to ,co sem píšeme ,Já říkám ,že hackeři co kurvěj hry a crackeři to samý ,sou zkurvysyni ,a vy si to ,že se pořád něco řeší ,že se nějaká hra blbě prodává a hlavně stahuje "viz např:Crysis...a další" děláte sami ,a nedivým se vývojářům ,že se jim do vývoje PC her nechce... ale co... stahuje si ,ale až nebude co hrát ,držte hubu

Slipknot4ver-Rasputin
Slipknot4ver-Rasputin
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-OGLoc- ty jsi taky dobrý kus vola...slovně tady urážíš hackery a crackery a pojmenoval jsi je "pakáží"...Myslim,ze pokud bysi chtel kritizovat hackerskou populaci tak se taky podivej na jejich kladnou stranku...hacker obecně je především člověk který je treba placeny nejakou firmou aby zkusil obejít jejich systém..popripade vyhledat chyby a opravit je...nebo se snazi nejak obejit nejakou hru atd... Narozdíl od Crackera ..Takový Cracker se hodí k televizi ,ale to ted nemyslim...Cracker je taková ta "temná síla" snaží se "kraknout" treba i tvuj system...atd.. "Stahuješ? Tak to k hackerům krásně zapadneš" myslím,že na to aby uměl stahoval nemusí být hacker:)

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slipknot4ver-Rasputin HEH ,já myslím hackery a crackery ,co kurvý hry ,zachvály se budou dělat hry na konzole víc ,protože tam je těžší to prolomit... vy si to ale děláte samy

Riveli
Riveli
Level 1 Level 1
26. 10. 2008 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- cracknout lze vse zalezi na tom kdo to dela. btw. hacker je daleko nebezpecnejsi nez cracker, rikase tomu netova valka...firmy nakupuji hackery aby meli jejich programy vyssi obranu oproti jinym hackerum viz zradce Kevin Mitnick.
ted k tematu: Vyroky typu zadna konverze nebude protoze pc lze lehko prolomit... 50% pravda, 45% lenost a 5%blbost. PSP je taky cracknute nebudou delat hry na psp????.... kravina

este poklona RAZOR 1911 ze nakopal RELOADED prdel protoze sou to lumy.

mimoto pokud to bude opravdu tak ze se o hru budou starat tak si ji koupim ..ale nemam rad lidi jako toho idiota reditele vyvoje gears of war

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajebaný hakeři .kvůli nim tyhle sračkoviny sou... stejně jako antiviry a různý ochrany ,nebýt hakerů ,nemusely by mi ty ochrany zabírat místo na disku. Stějně je nejlepší si to koupit... dnes k tomu máte krásný obal a spoustu bonusů a dvd je kvalitní a vydrrží déle,a rozhodně to na poličce vypadá líp ,mež DVD od Verbatim... kdo vypaluje a stahuje je demetní kretén.

Davochron
Davochron
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Dement jsi ty a tvuj avatar.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Davochron Dement jsi ty a tvuj avatar.

Blackbird256
Blackbird256
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechno jde prolomit

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blackbird256 PS3 zatím ne :-)

Fox939
Fox939
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ kukni se na yt urcite tam neco bude
a k nvince me staci C.R.A.C.K :-)

Pavlik
Pavlik
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ tady de o to jestli ty obrovský objemy dat co se vejdou na BR byl ochotnej někdo stahovat+kdo z nás má doma BR vypalovačku že :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
15. 10. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavlik no obrovsky objemy dat nevim, ale polovina her na ps3 je bud multiplatformova (tzn existuje verze pro xbox s 1 ci 2 dvd) a nebo jsou na PSN a maji 700MB max (od Burnoutu po Wipeout).
Kapacita BR neni dnes zatim hrama vyuzita ani zdaleka.

Bieseger
Bieseger
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ Hh, přiznejme si, všechno se jednou prolomí, je to jen otázka času :)

zajicev1
zajicev1
Level 1 Level 1
26. 10. 2008 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mate někdo key na farcry2 diky.

ChuckNorris
ChuckNorris
Level 1 Level 1
26. 10. 2008 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zajicev1 to je divny ze si ho ztratil

Vojtzech
Vojtzech
Level 1 Level 1
26. 10. 2008 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zajicev1 Všichni jsou celí žhaví, aby ti dali svůj originální cd-key.

Thomas.Libotovsky
Thomas.Libotovsky
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to věcí názoru, ale hra která si to zaslouží má svoje místo u mne v originále. A obecně vzato kdo z Vás někdy něco nestáhl aniž by tím porušil zákon? I já stahuji, ale v hlouby duše se za to stydím a asi by měli i všichni ostatatní. Nekonečný zápas dobra se zlem probíhá v každém člověku. Nebo jste tak bezcharakterní?

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thomas.Libotovsky Coz pak o to, kazdy by se mel rozhodnout sam jestli to je nebo neni dobre. Ale fakt nechapu lidi, kteri se serou do veci po kterych jim vubec nic neni - jako teclado nebo ogloc nebo maxlamage - lidi nejste to vy kdo ty hry vyviji a kdo je tim poskozovanej, tak se prosim do lidi, co je stahujou nenavazejte...neni to vubec vase vec.

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jste vážně lidi takový hajzlové? Vy si neuvědomujete že dost vývojářů sere na PC proto že PCčkáři stahujou jako magoři? Není nic jednouššího, než jít na isohunt a stáhnout si torrent že ano. Když něco chci , tak si to koupim, když to chci a nemam na to, tak si to prostě nekoupim , je to takhle od pradávna , tak nevim proč to vy zloději argumentujete tím, že je to moc drahé, na to vám každej sere, já když na to nemam , tak počkam až na to mít budu, a ne že si to stáhnu . Nejhorší je že vám je to prostě někde a nikdo vám to, děti , nevysvětlí. Takže nejspíš budete zvesela okrádat lidi, kteří něco stvořili a pracovali na něčem, což se o vás říct nedá, stále dál a dál. Nevěřim vlastním očím.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage Jestli si to nekoupíš, stáhneš nebo pořídíš v bazaru vy pro tvůrce nastejno. Na DS se taky pirátí ostošest (kam se hrabe pc) a vývojáři na něj neserou.

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage "Není nic jednouššího, než jít na isohunt a stáhnout si torrent že ano." Neco o tom vis...asi uz jsi taky parkrat stahoval, ze:)?

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage Isohunt od vcerejska nefunguje. Smutny to den v lidske historii !

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage Přesně! Hej ,vy co si stahujete ,to jako jdete do obchodu si něco koupit ,a nemáte na to ,to to ukradnete nebo jak to u vás chodí? LOOOOL

K1ll3rm4n
K1ll3rm4n
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage jediny hry ktery sem si naposledy koupil byl UT 2007 a pred casem csko a vubec tyhle hry na steamu. Dalsich presne 54 her sem stahnul a nestydim se za to. vis na kolik by me to vyslo? nebo jen ty hudebni alba, tech mam 200 a nevyhodil sem za to ani cent. proc bych za to utracel tisice kdyz to mam zdarma? nekdo nema tolik penez jako ty.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K1ll3rm4n Já jsem teda chudý jak kostelní myš, ale na 1 novinku nebo pár starších si za měsíc prachy vyhradím.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K1ll3rm4n Debilní výmluva ty jeden debile.

K1ll3rm4n
K1ll3rm4n
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado paris sracky, a jeste k tomu si je kupujes... blazne

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado jedinej dement jsi tady ty...bacha na nej - pan moralista. Tady jsi pan velkej moralista, zatimco doma urcite klatis svoji 8letou sestru nebo 70tiletou babicku.

A pak abyses uspokojil az do konce, tak jdes do kramu a koupis si tam hru za 2500Kc - cim drazsi a cim vetsi debilita, tim lepsi.

Takze prosim, uz nic nepis, Bude to jen dalsi odpad. JSI JEN PLOVOUCI CHRCHEL V TOALETNI MISE ZIVOTA!!!

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K1ll3rm4n Nepařim sryčky ty idiote.

oleav
oleav
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage Ano pokud na to nemám, tak si to nekoupím s tím se dá souhlasit. Počkám až se to zlevní a nebo až si na to našetřím. Přístup uživatelů michail1963@seznam.cz, K1ll3rm4n ... je hroznej, ale co si budem nalhávat, kdo z Vás si kupoval za dob Vision gamesy za ty šílený sumy. Koho z Vás v té době napadlo, že dělá něco špatného. Mně to chvilku aspoň trvalo, ale jednou většina dospěje. Já to vidím optimisticky u nás se to za posledních pár let o HODNĚ zlepšilo a to má každý daleko jednoduší přístup ke zdroji. Žádných 40disket a podobně.

Na druhou stranu se počítám, taky mezi stahovače a to hlavně(usa) seriálů a asijským(převážně korea) filmů. Zajímavé, že tohle většinou nikomu nevadí. Mezi další takové všemi tolerované stahování vidím čtení e-booků (nechápu), poslouchání audio knih, vystavování cizích fotek a článku bez souhlasu autora atd atd ... nebuďme pokrytci a každý ať si sáhne do svého svědomí.

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oleav tak hele, vubec nic o mym pristupu nevis. Parim online takze si hry kupuju - mam pres steam koupene Call of Duty 4, Team Fortress 2, Counter Strike, Company of Heroes + OF, krom toho mam koupenej Mass Effect a Quake 4 no a samozrejme WOW a datadisk (ale to uz nehraju protoze to dela z lidi otroky).

Nebojim se dat prachy za hru ale musi proto byt duvod...

Kdyz clovek chce jen dohrat singleplayer a pak to zase smazat, tak proc by mel platit 1500 Kc, kdyz to muze beztrestne a zadara stahnout, cracknout, dohrat, smazat??? PROBERTE SE LIDI!!! Normalni clovek je racionalne uvazujici tvor.

A opet co se tyce te kradeze - kdyz stahnu hru z netu, je to pro vyvojare uplne to same, jako kdyz si ji nekoupim a nestahnu vubec.

Ostatne nulove naklady na dodatecnou kopii hry ve vlastnictvi spotrebitele a nevylucitelnost ze spotreby v podobe rozvinuteho piratstvi mi dost pripominaji teorii verejnych statku (napr. armada, lampy ve meste atd.). Jedine reseni je bud zajistit zpusob jak vyloucit neplatice ze spotreby (eliminace piratstvi at uz represivne nebo neprimo) anebo zavest dane:).

sichrmen@seznam.cz
sichrmen@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně zase nějaká nová protipirátská ochrana:-) čím víc jich je tím dřív se podaří prolomit marná snaha

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
15. 10. 2008 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hacker a Cracker neni totez. To si opravdu pletes pojmy. Krom toho i nase policie zamestnava hackery. Tak jako treba nase tajna sluzba pouziva crackery.

K tomu, proc tam ty ochrany jsou mi prijde skoda casu odpovidat, ale budiz: Protoze ta ochrana pozdrzi crackery, aby to vsichni stahli. A ti nedockavci, kteri to nevydrzi si to koupi. A to uz jsou docela slusny zisky.

palicka
palicka
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky nepochopím, proč utratit 1 500Kč za hru, která bude později stát třeba 299Kč.
To si raději po 2 týdnech vydání hry stáhnu z netu a pockam na crack.
Taky se směju lidem co si kupují hry, pravda i já ýval kdysi dávno takový, ale sou to jen vyhozené peníze.Za hru, nebo film sem nikdy neutratil víc jak 500kč.
Njn, hackeři sou svině.

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palicka Stahuješ? Tak to k hackerům krásně zapadneš... di si radši stáhnout novej mozek.

LOTROmaniac
LOTROmaniac
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Docela si pleteš pojmy. A raději si běž hned koupit nějakou sběratelskou edici za 2k a neotravuj tu...
Já platím jen za LOTRO. A víš proč? Protože to jinak nejde. A je to jediná hra, u které mi to stojí za to :)

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Teď čekám na FarCry 2 ,prej to bude nářez ,tak za 2 týdny budu pařit :)

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LOTROmaniac Hackeři ,crackeři ,ty co styhujou a vypalujou sou pro mě všichni jeden pojem ,a to je "pakáž" a vlastně i zloději ,protože stáhnout je jako ukrást... tak sem to myslel

Davochron
Davochron
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Si lopata, nezer toho HUlana.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palicka Opovrhuji nenasytnými warezáky, mající účet na rapidshare.com a neustále fanaticky sosající kdejakou blbost, jen aby svůj Premium Account nějak vytěžili. Takoví lidé opravdu nejsou v pořádku, jsou to psychopati a odpadky společnosti, které už z principu musí sosnout vše, co vidí. Warez a jeho získávání vás zcela pohltí, budete myšlenkami jen u "svého" stahování a v podstatě nebudete vnímat realitu, budete jen odpočítávat čas, za který se vám to "sosne".

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ja si koupím jen hru na kterou se fakt tesim ..proste neco pro me hra u ktere vim že za rok bych si ji dal znova a že po dohrani budu mit dobry vzpominky.Nebo si ji koupim kvůli multiplayeru(to se jeste nestelo :D ) takze si koupim tak 1 z 10 a z tech 10 tak 5 stahnu dohraju,smazu -normalne vim ze bych si ji nekoupil(nestoji mi za to)ale zahraju si proc ne spatna taky neni.Tot můj nazor

michail1963@seznam.cz
michail1963@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 10. 2008 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ presne...co si ted ja osobne budu kupovat je fallout 3

-OGLoc-
-OGLoc-
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aqwarty: ty si mě zase nepochopil...

Davochron
Davochron
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-OGLoc- Radsi drz krok a hubu, kupuj si ty sve origose a na piraty nenadavej oni to tak delaji, to jenom volove kteri si mysli ze kdyz kupuji orig hry tak jsou něco víc, jedine ceh maji vic mozna prachu jinak nic.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Davochron člověk kterej nekrade, je víc než zloděj. Takže klidni ty a hubu a krok drž sám.

HellRider29
HellRider29
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Davochron a hle, PCčkářská grupa warezáku vylezla z rapidshare a šíří svá moudra, pak se divíte že nemáte co hrát, smutný fakt že jo, ale tak což, když vás to tak baví

Ozzman
Ozzman
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strasne me bavi hlavne to, ze vsemi temi pseudoochranami, ktere nakonec "crackeri" prolomi driv nez zmizi titul z pultu, trpi hlavne ti co obetujou ten balik penez za origo..Nema to moc logiku..

Reklama
Reklama