Zpět na článek

Diskuze: "Emulace PS2 na PS4 je předurčena neuspět"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
22. 1. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak on je hlavne problem v nazvoslovi ci faktech, pokud je nutno sahat do kodu hry, tak o emulaci nejde, jde o minimalne o novy build.

Coz je prace, kterou musi udelat vyvojari, nikoliv Sony a to je spatne, vyhoda skutecne emulace je ta, ze prace se generuje jen tomu kdo dela emulator, originalni kod zustava netknuty.
Dalsi komplikace generuje lakota Sony, protoze chteji za emulaci platit, musi vyvojari pridavat produkt do PSN a resit celou s tim spojenou reziji.

Odpoved je, ze diky tomu, jak jsou vyvojari v Sony lini a neschopni a vedeni lakome, tak je to hroznej fail, ne ze by soucasna situace u Xbonu byla kdovijak ruzova, zatim funguje 130 z kolika 5000 her?, uz je taky ostuda..

karelpipin
karelpipin
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsechny PS3 umi prehrat 99% PS1 her. Z clanku to vyzniva trochu jinak.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pec41: Ano jedou ti v pohodě, ale můžeš zaručit, že se hra po 50ti hodinách příběhu nesekne při animaci a nepojede dál ?

Sony chce za PS2 hry prachy = hra musí fungovat celá, musí být dohratelná a to jinak než opětovným betatestingem kompletní PS2 knihovny nezaručíš.

Dám ještě jeden příklad z emulátoru DOLPHIN (emulace Nintendo GC a WII). Hraju si takhle METROID:OTHER M, a v tréninkové místnosti hned na začátku mi má trenér co mě pozoruje za prosklenou stěnou otevřít dveře. "Go trought the door Samus !" Bohužel ty dveře se v emulaci nikdy nikdy nikdy neotevřou.

Bejt SONY tak přizvu k testování PS2 her komunitu, aby to šlo rychleji.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Nic proti, ale ovladač k PS2 je prakticky stejný jako ovladač k PS3. Takže úplně stejné rozložení tlačítek jako všechny moderní gamepady.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 1. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: tak nejak ti vypadlo, ze puvodni ps3 (jak je i v clanku) emulovaly PS2 hry uplne v pohode ... akorat to proste nikdo nechtel (ja sam jsem koupil nejaky 3 hry a stejne sem je na tom nehral) ... jednoduchy jak facka, ty hry sou dneska:

1. nehratelny, protoze ovladac byl jinej a dnesni lidi si nejspis zlomi prsty

2. nehratelny, protoze nebyl autosave, casto byla hra brutalne tezka

3. vypada to vsechno dneska neuveritelne HNUSNE, takze to zadnej normalni clovek nebude chtit hrat a fanousek ma doma minimalne 2 PS2, tkaze to nebude resit ;)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelpipin: Ne jako DS3. A nikdy jsem netvrdil, že má digitální R2L2.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabča IV. Láskyplná: Ten bumerang byl původní návrh Sixaxisu, ne DS3 (ne, není to to samé)...

Navíc mám dojem, že ten bumerang se ani nezačal prodávat, skončilo to u prototypu.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Opět nemáte pravdu(já nemám pravdu viz. edit dole). Tlačítka X O KOSTKA TROJÚHEL R1 R2 nejsou analogová "Despite innovations, the controller has a few regressions from the DualShock 3. Pressure sensitivity has been removed from all buttons except L2 and R2. This is likely due to the fact that most games did not utilize these buttons as well as due to it not being used on competitors controllers (including Wii U and Xbox One)"

ZDROJ WIKIPEDIA> https://en.wikipedia.org/wiki/DualShock

EDIT > SORRY SORRY SORRY zaměnil jsem DS3 za DS4 máte pravdu Gabčo a Mitsu vy jste se bavili o voze já o koze. Omluva nejvzšší priority :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tunerdrift: Jo tak tohle když mi někdo řekne v práci ve chvíli kdy mám žílu na čele, tak začnou lítat židle :)

tunerdrift@seznam.cz
tunerdrift@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Dobrý dobrý, tak teď se uklidníme, aby nám nepraskla cévka, dýchej a bude to dobrý

karelpipin
karelpipin
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: DS2 mel analogova i R a L tlacitka

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
22. 1. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: jo, spletl sem si to s prvnim ovladacem, kde chybi pulka veci, mas pravdu :)
http://www.jwnyc.com/games/wp-content/uploads/2008/07/psx04.jpg

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: DS3 má taky pressure-sensitive tlačítka. Jediný rozdíl mezi DS2 a DS3 jsou analogová R2L2, pohybové ovládání, bezdrátovost a přidání toho "PS" tlačítka.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Nemáš tak úplně pravdu, DUALSHOCK2 má všechna tlačítka analogová / reagující na tlak, vyjma start, select, R3, L3. Takovej luxus nemá žádný joypad na trhu. pravda jediné hry co to používají jsou MGS2 a 3, které jsou díky tomu v emulaci nehratelné, resp. používat jinou zbraň než MK2 je sebvražda, nedá se ovládat kdy zbraň vystřelí.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Double post sry.

Michal.Wolverine
Michal.Wolverine
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrát hry z Ps2 bych ocenil daleko víc, na PS Vita!

Amos
Amos
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda akorát nechápu proč polští vývojáři komentují politiku Sony.

Pec41
Pec41
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ocelotr2.0 - WTF? Přes PCSX2 mi jedou hry v pohodě na 60FPS se vším tím antialiasing, vysokým rozlišením atd... Pár věcí jsem v tom programu nastavil podle sebe a už není potřeba cokoliv měnit. V pohodě bych si mohl spustit i originální PS2 hru na DVD. Ale sony vidí jenom prachy tak logicky zakázali hraní PS2 her přes mechaniku a pokud si nějaký chceš zahrát tak si je znova kup (jak dábelský plán).

edit: není problém hrát přes xbox 360 ovladač

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Jo, jenže původní PS3 obsahovala hardwarový chip (to by měl autor článku zmínit, když řekne A, tak má říct B), který měl celou PS2 v sobě, což PS4 nemá. A chip SONY potom vyndali, protože prodražoval cenu zařízení. Prostě EMOTON ENGINE chip (motor PS2) je úplně něco totálně jinýho než x86 architektura. V soft. emulaci, díky emotion engine, dodnes nejde dělat tak základní věc jako je FRAMESKIP, čili vynechávání snímků.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 1. 2016 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježišmarjá, vždyť je to jasný, softwarová emulace není nikdy 100 procentní. Všechny hry které chce Sony prodávat, se musí tedy odzkoušet, jestli fungují od A do Z. Sony nemá patent na STOPROCENTNÍ emulaci PS2, protože je to absolutně jinej hardware, takže i když PS2 vyrobily, neznamená to, že lusknou prsty a voilá emulátor na provoz všech her je tu ! Pokud by PS4 hráči chtěli hned všechny hry od startu, museli by se u každé hry potýkat s tímhle:

http://i1-win.softpedia-static.com/screenshots/PCSX2_5.png
http://i1-linux.softpedia-static.com/screenshots/PCSX2_3.png
http://cdn2.afterdawn.fi/screenshots/normal/2429.jpg

Osobně kvůli každé hře na PS2 přenastavuju komplet celý PC od rozlišení ve windows, přes snímkovcí frekvenci, nastavení přepočítávání aspect ratia + X1000 samotných nastavení v emulátoru.

Je mi divný, že člověku, kterej hry vyrábí to není jasný. Spíš je to snaha o zviditelnění a podporu prodeje vlastní hry. Nechci jí ubírat, že má snahu o origalitu, ale po dvou dnech ve hře bych uvítal možnost vlítnout do krytu těch válkou trpících, s nějakym macho-manem a celý to tam vystřílet. Takovou bandu ubrečenců jsem dlouho neviděl :) Safra to tam nemůže jeden z nich vzít věci trochu do svých rukou a po vzoru Metal Slugu jít zjednat právo ? (berte s rezervou)

Reklama
Reklama