Zpět na článek

Diskuze: Diablo 3 a 15 000 řádků dialogů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: Máš recht, ale co HellFire a LoD?(hlavně teda LoD) :-)K Diablu podle mě prostě neodmyslitelně patří:)

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HerrSpock: Básník chtěl říci, že tak dobrý příběh se nedá zapomenout.

Ostravak33
Ostravak33
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: no já právě diablo hrozně dlouho nehrál a už si to tolik nepamatuju :D a teď to je samé DAO, Mass Effect a Divinity 2 což jsou strašně ukecané hry,ale to mě na nich i hodně baví :)

jakubck3
jakubck3
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Než jsem refreshnul stránku, tak jsi stihl odpovědět dřív :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: Nevylož si to zle ale co tímto chtěl básník říci?Krom toho dosti nemotorného popsání příběhu?:-)

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sledoval někdo z vás příběh jakej v Diablu je?
Já si nějak nemůžu vybavit nic jinýho, než předělový animačky, že sem koukal, jinak... skip skip skip :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gaborik: Jde o to že Diablo nikdy nebylo o rozhovorech :) ve dvojce ani pořádně nebyly. Narozdíl o ME a DA, které jsou na kecání založené. Takže těch 15 000 je na Diablo monstrózní počet.

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, budem moct klikat o to víc...

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HerrSpock: Hellfire neměl samostatnej příběh ne? Sedlák se ti zmínil, že mu na poli vypučel velkej nežit a tys to měl jít vyřešit. Hmmm, asi napíšu Blizzu, že mám taky pár námětů na datáče.
Navíc Hellfire nedělalo Blizz North, ale jiny vopičáci, podle toho to taky vypadalo.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
1. 11. 2011 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze se bude klikat ve hre a u dialogu (ty se budou v tomto mnozstvi odklikavat taky jedna basen) ...

jakubck3
jakubck3
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gaborik: Vzhledem k tomu, že dialogy nejsou v Diablu ten primární tahák, tak mi přijde 15.000 řádků slušná várka na řezanici/klikanici :D :D

Ostravak33
Ostravak33
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mi 15.000 řádků nepříjde zrovna jako nějaké terno..Mass Effect měl myslím 20.000 a Dragon Age ještě o mnoho víc..i když zase nevím jak na tom byly předchozí díly..

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
1. 11. 2011 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm tak v prvním Diablu je Diablem snad syn krále Rodrica( to si nejsem jistý , ale myslím že se ten boss tak jmenoval). Jak se ten synek dostal k Diablovu soulstounu nebo kdo ho do něj zabodl si nepamatuji. Diablo končí tak, že si hlavní hrdina( Vy! ) zapíchne soulstone do sebe aby ho ochraňoval? Ve dvojce už nový hrdina ( Vy ) pronásleduje Dark Wanderera ( Vy z jedničky) aby z něj ten soulstone zase dostal. Diablo 2 co si pamatuju končí zničením všech soulstonu na Soul kovadlině.
Příběh jak z Lovercrafta co?

Reklama
Reklama