Zpět na článek

Diskuze: Další spekulace o Blu-ray a Xbox 360

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

deloix
deloix
Level 1 Level 1
9. 3. 2008 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem linej tu cit, jestli to uz nekdo nerikal, ale myslim si ze MS chce BD mechaniku nacpat do novyho Xboxu... to uz jsem ale psal do for pred pul rokem a nikdo mi neveril... protze se tenkrat uz ukazala nejaka spekulativni zprava, ktera poukazovala na BD a novy Xbox

leco77
leco77
Level 1 Level 1
9. 3. 2008 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix jj mozna neco takoveho bude... taky jsem cetl a napsal na xbox360.herniweb.cz , ale neni to jiste, a hry si myslim zustanou na DVD

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz tady ctu ty prispevky fakt se musim smat.Vse od Sony je na hovno a aby se nereklo,tak trosku zdibnu do konkurence.Obcas se zamyslete.Je rok 2008 a tady uz by chtel eldorado holografickej zaznam.Se vzpamatujte.A je uplne fuk jestli box bude mit BR mechaniku.Kdo ji bude chtit si ji koupi a naopak.Na bonuswebu zaroven spekulujou o "playboxu".Tim by pro Nintendo nastal problem.Jde o nesmysl (?),ale zajimavy.Jsem ale proti.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines No mozna MS koupi nintendo, nebo Sony a tím ziska velke zisky a pak koupi toho dalsiho :D a budou delat vice druhu konzoli... Zase by bylo dobre ze by nebyli dve stejne jako treba ted PS3 a X360...

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 pochybuju ze by se sony nechalo prodat a kdyz uz tak by to bylo nejmin za 20mistnou sumu:-))))

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore hlavne tim ze koupite sony moc zisky mit nebudete :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Hamt-Ath: to co jsi napsal vypada jako bych vlastnil MS :D neboj ja z toho zisky ani prodelky mit urcite nebudu

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Externí HD-DVD mechanika, Externí Blu-Ray mechanika, k tomu třeba přídavný chladič atd - za chvíli bude X-Box vypadat jako Empire State Building :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak pridavny chladic uz existuje.. myslim ze za 200 Kč... ale nemusis ho pouzivat, a nikdo te ani nenuti kupovat BD ani HD DVD mechaniku k xboxu, to je jen jako pridavek, stejne v CR se to moc nebude prodavat, protoze to je u nas k nicemu a kdo to potrebuje si to sezene z USA

Lukáš VM
Lukáš VM
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele není co řešit.Na 99% chystá microsoft blu-ray pro novej Xbox,kterej prijde podle mě už velmi brzy.Na druhou stranu je to od microsoftu pěknej útok na vaše peněženky.Nebo vám snad nevadí kupovat si co chvíly novou konzoli?

busines
busines
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eldorado:BD+ je kontroverzni ochrana blu-ray disku zalozena na tom,ze kazdy film na tomhle formatu ma vlastni kod.Byli s tim i u dvou titulu problem (Den pote),protoze starsi prehravace to nebrali.A Java jsou interaktivni moznosti BD.

busines
busines
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

eldorado:souhlas

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fakt ze prispevky eldorada sou desny az me ztoho boli hlava. podle nej je br mechanika na hovno je zastarlay Mgs 4 je na hovno vlastne vsechno vod sony je na hovno ale ja nejsem MSFanboy to ste jeno vy PSfanboy podle vas je vsechno vod MS na hovno ...

risix
risix
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk taky mám takový pocit

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk Jsem holt svině svinutá. ;)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Opravdu jsi ElDoRado napsal vyse zminene kydy? Nejak se nemohu upamatovat.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Jako že BD mechanika je na h* a MGS4 je na h* a všechno vod sony je na h* ...?
Ne, to jsem samozřejmě nikdy nenapsal.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 ale urcite si to tak myslel! Do nitra tveho vidime! tak neodmlouvej a di se stydet! xD

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 vstan a styd se :D

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk je videt ze ti to moc nemysli... kdyby jo tak totiz pochopis co tu eldorado pise

morder12
morder12
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdyt blucko je jasnym nastupcem divka,do budoucna.Na strankach PCtuningu zas pisou ze microsoft zdelil ze o zadnem jednani ohledne blu-ray mechanik nejednalo. Podle me to je ale jen otazka casu kdy bude mit i Xbox blucko,rekl bych nejspis az nova verze treba (Xbox666)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/microsoft-pry-bude-podporovat-blu-ray-dxv-/clanek.A080308_104708_bw-zurnal-pc_osk.idn
potvrzeno xD

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Ani nechci vědět kolik si za to Sony naúčtuje

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Bych se nedivil kdyby to dali zadarmo :D... prece je to hlavne pro ne vyhoda

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Není to kachna Bonuswebu ? :D
Já jim obecně totiž nějak moc nevěřím, jdu zkouknout co říká net. :)

Edit:
Hele, to neznamená potvrzeno :
"We've already been working on, for example, in Windows, device driver support for Blu-ray drives and the like, and I think the world moves on. Toshiba has moved on. We've moved on, and we'll support Blu-ray in ways that make sense."
To znamená co se dá dělat, budeme muset BluRay nějak akceptovat. A to nemusí znamenat BD mechaniku pro XBox.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Teď aby to neznělo, že tu mechaniku vyloženě nechci, to zase ne.
Mě je to v podstatě jedno - kupovat si ji nebudu tak i tak.

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Nikdy neříkej nikdy : )

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 :D

Ne fakt, já si totiž chci koupit klasickou BD-Romku, jednak je o dost levnější a dvak na PC ji využiju daleko víc.
Nebo si rovnou koupím vypalovačku, už teď stojí jen 7K. Za půl roku to půjde pod pět tak si ji koupím. :)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 http://news.spong.com/article/14959
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=184130&site=cvg

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 bonusweb nevím ale každopádně lepší jak tiscali kde kolikrát udávají zdroj vlastní xD a víc stránek o této zprávě informují gamepost, xbox360 magazine, edge atd.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nebo 5ti letyho skolacka kerej by si vsechny ty data pamatoval a pak je rikal do mikrofonu pocitaci, kerej by je zpracoval!

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath A co takhle tisknout všechny 1 a 0 na papír, který by si pak uživatel naskenoval a OCRkem převedl na soubor ?
MGS4 na 167772160 papírech A4 po 2500 bytech !

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Uh a nerozlozil by se ten papir nez by se to vsechno nacetlo? :)

busines
busines
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to vec kazdyho cloveka.Ja si uziju PS3 stejne jako PS2 a pak si zas koupim dalsiho bratricka. :D Vyhovuje mi delsi rozmezi.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines Naivko!

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 lol x

busines
busines
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hamt:novy Xbox a WII pry v roce 2010.Zatim spekulace,ale popsal si to dobre.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eldoradova uvaha o dalsim moznem Xboxu je pomerne zajimava.
A rekl bych ze je z casti i mozna.. ALE potom by to byl dalsi podraz na hrace... vecpete jim konzoli pak pockate s cim prijde sony a udelate konzoli novou, tak aby sony dostala na budku? Strategie to neni spatna, ale hraci by se mohli nakrknout a konzoli nekoupit... ale kdyby napriklad do 1-2 let vysel nejakej xbox 540 kterej by byl vlastne jen vylepsena verze 360ky, a daly by se na tom hrat hry z 360 a po case by to dostalo i naky vlastni ANIZ by se skoncilo s vyvojem pro 360 tak by to mozny bylo... akorat by potom existovaly 3 stejny/podobny konzole na trhu zaroven...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Jasně, podraz by to byl velkej... jde o to, jak by dopadly odhady a propočty - pokud by totiž MS zajímali víc hráči, co ještě konzoli nemají.
Uvidíme.

A ta vylepšená verze by taky mohla připadnout v úvahu...

A kdyby XBox540 měl výměnný processor, ramky a GPU, to by potom bylo ! Sice by to bořilo koncept konzole, ale byl by to velmi pádný argument - poslední konzole co kupujete, příště jen novou grafiku a procák...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 Napsal jsi to spravne - borilo by to koncept konzole, takze se to takhle nikdy nestane..

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Nikdy ? Tohle slovo sem už někde slyšel.... ;-)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath jisto jistě by cena této konzole převyšovala cenu ps3* a ikdyby ne, jisto jistě by tímto krokem šla ms do kytek a mohla by mít extra mega stroj

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro MS by to bylo velké ponížení a majitelům 360 je to stejně jedno

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Je fakt, že pokud si XBox360 koupí filmovej fanda, kterej má rád filmy v nejlepší kvalitě, stejně už vylil spoustu peněz za obří LCD TV a kvalitní HiFi soupravu - ještě těch "pár tisíc" za stolní BD přehrávač ho nezabije.

Navíc je tu řešení připojit PC k té televizi a za 3K koupit BD mechaniku - nejlevnější možnost vůbec.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 za kolik ?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna http://cd-a-dvd.alza.cz/blu-ray-mechaniky/18849832.htm

3K = 3000, nebaví mě psát ty nuly. :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych znát názor někoho zasvěcenějšího :
http://tinyurl.com/2vfyvn

Jak je to s tím BD+ a odporem MS k němu a co přesně je "Java-based BD-J interactivity layer" ? Díky za odpověď.

Jinak bych byl dost překvapený, kdyby vyšla XBox Blu verze se zabudovanou BD mechanikou. Takto razantní změnu mezi jednotlivými verzemi stejné konzole tu ještě nikdo nezkoušel, pokud si dobře pamatuju. Žádná Lite ani jiná vylepšená verze neměla jiné záznamové médium.

Hráči XBoxu by to určitě brali jako podraz, taky by to podraz byl. Nutnost kupovat si novou verzi stávající konzole jen kvůli přechodu na BluRay ? Nebo snad očekávat, že by hry vycházely na BD i DVD ?? Jedno je nefér a druhé nesmysl.

Ovšem, možná právě proto tak brzy vyvstanuly spekulace o třetí generaci XBoxu. Možná s tím MS počítal a hodlá vypustit XBox720 už velmi, velmi brzo.
Nehledě na to, že pokud by snad opravdu měl MS připravenou novou konzoli, která by výkonem tentokrát už jednoznačně převyšovala PS3 - popřípadě měla nějaké nové nečekané schopnosti - mohl by MS tímhle nečekaným ( podle mého názoru taky dost nereálným ) a krkolomným krokem zasadit Sony dost silnou ránu.
A prosím neberte to zase jako obhajobu XBoxu, je to čistě teorie a pokud by se opravdu stala, vážně by to tvrdá rána byla.
720 by potom mohl mít nativní HDD, BD mechaniku, kruhy smrti v nedohlednu - prostě pokud je MS opravdu zákeřný taktik, bude to velmi zajímavé.

Ovšem nejspíš to zajímavé nebude, XBox360 bude další 4-5 let spokojeně používat DVD-9 ve spojení s online distribucí a streamování.
A klidně si na tu druhou variantu i vsadím. :)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

někteří jedinci mají krátkou pamět xD

Jonish
Jonish
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Užasna je inzerce na Filefront, nebo tak něco. MS má stranku rozdelenou na dvě poloviny. V první jsou vtipné rady, jak přemoct piráta (opravdu vtipné, trochu ve stylu Pirátů z Karibiku :-) a na druhé je jak přemoct... spyware myslím. - pořídit si filefront :-)

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MS bojuje na tolika frontách a jeho hlavním cílem je na trhu uspět že nic jiného nevidí a ani neslyší...

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b.o.h.o.u.s.e.k kazdyho cil je na trhu uspet! nebo znas nekoho kdo si zalozi firmu jen aby zbankrotoval?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Tos řekl výborně. :D

A nemyslím si, že by zrovna MS byla nejhůř se chovající firma...
Vista mi sice z toho co jsem slyšel přijde jako výprask zákazníkům, ale na druhou stranu která jiná konzole má české hry ?
Nemyslím si, že by se MS choval nějak extra špatně.

Viz například souboj MSvsSony - MS nasadil vtipnou reklamu s lodí "XBox vás miluje" a Sony výroky "we don't care" nebo "next gen přijde až MY řekneme"...
Takže, a teď se nebavím o jejich konzolích, ale jen o firmách, MS je mi daleko milejší, přestože je to americký megamoloch.
Samozřejmě, Nintendo je mi aspoň co se konzolí týče ještě milejší.
Ale kdybych si měl vybrat mezi Sony a MS, volím odkaz pana Gatese.

Jinak BluRay svým způsobem zastaralý JE. Je to pořád podobný typ záznamu jako děděček CD, Moderní je naopak holografický záznam, ssd a paměťové karty, které za chvíli cenově převálcují i BluRay.

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
9. 3. 2008 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath No spíš jsem myslel že chce tak moc uspět že některé jeho produkty nejsou zcela odladěné...

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem upozorňuju, že nemám žádnou "NEXT-GEN" konzoli (nebo jak tomu říkají :-) )....No, tak já nevim co je na tom špatnýho, že by v (u) Xboxu byla Blu-ray mechanika ? To je pro nás, potencionální zákazníky, spíš dobře ne? Nebo máte někdo nějakej rozumnej argument proč by tam být neměla?

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat Jakože od výroby ? Nutnost kupovat si nový XBox například... a 17 milionů už ho má, proč by si ho měli kupovat podruhé ?

Nebo myslíš externí ? Ta by nevadila, samozřejmě. Ovšem nesměly by vycházet hry na BD, to by vedlo opět k tomu prvnímu.

Tohle je rozumnej argument, ne ? :) Možná ne z hlediska marketingu, hodně lidí by si konzoli znovu koupilo, ale z hlediska slušnosti by to byla pěkná prasárna.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 No, já spíš myslel zvlášť. Prostě si Blu-ray dokoupit.

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ach jo...

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines ach ne

Mantis
Mantis
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath to je úroveň...

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mantis Ta dnešní mládež...

busines
busines
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

leco77:myslim,ze na Sony M$ nema a naopak.Leda fuzi,ale to nepripada v uvahu.To je spis pravdepodobnejsi spoluprace ohledne konzoli.Kdopak asi bude M$ delat BR mechaniku,hmmmm??? :D

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines podle me spolecna konzole je jedna velka utopie ikdyz nintendo by to nejspis potopilo jelikoz slouceni znacek jako gow,gow,gt,mgs,halo apod by nestacil ani mario a pokemoni.ja osobne nechci jednu uber konzoly jelikoz me nelakaj ty zmeny co by urcite chtelo ms zavist(jako treba placenej online nebo red ring of dead:-)))

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Ne nintendo by podle me zustalo zustalo... Ale bylo by to nahodou super ale jen kdyby vzali to nejlepsi z kazde konzole - Z xboxu: LIVE - Ovladac - menu a z PS: neplaceny multak - BD... to by bylo uplne super :) aspon ja bych si nestezoval... Ale to se nestane... spise to vidim tak ze nekdo ustoupi z herniho prumyslu, bud Sony nebo MS a nebo zustanou a budou se predhanet

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
9. 3. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 podle me ustupovat nebude nikdo a ovladac z xboxu bych rozhodne nechtel je hroznej a moje zkusenosti s nim nejsou priznivi

leco77
leco77
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novy xbox podle me bude hlavne pouzivat digitalni distribuci... Psalo se ze bude mit 4 TB, tak na co by to asi bylo ??? CD/DVD/Blu RAy uz neni nic noveho, proste to je zastarale, ikdyz je sice BD novy tak vypada jak to stare CD... Chtelo by to vymyslet neco revolucniho... A jestli bude mit blu ray tak to bude to same co HD DVD, proste pridavne... hry zatim na DVD staci, aspon se vyvojari musi snazit optimalizovat

Kowalchuk
Kowalchuk
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 CD/DVD/Blu RAy uz neni nic noveho, proste to je zastarale, ikdyz je sice BD novy tak vypada jak to stare CD : souhlasim chtelo by to aby melo ctvercovitej tvar tocilo se po vsech osach :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kowalchuk Proc ctvere... ja myslel neco uplne jineho co by bylo mensi a nedalo se lehce pokrabat ani znicit...

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 leco77: jenom debil může napsat že Blu-Ray je zastaralé - zastaralé je podle mě CD, nebo diskety, ale Blu-Ray??? To je jako kdyby si chtěl aby novorozeně šlo do důchodu ty pitomče

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 JHfreak: Aha cu.acek se ozval, si to precti !co jsem napsal a pak tu nekoho nazivej pitomcem... Napsal jsem ze to vypada jak stare CD, ne ze BD je zastarale!

Kamil.Janda
Kamil.Janda
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77 Takhle jsem se dlouho nezasmal :D Proboha co chceš měnit na klasický placce ? Ja bych je možná raději dal do caddy pouzdra jak to bylo na začátku, aby se nedali moc poškodit, jinak bych rozhodně nic neměnil. Jak řekl Kowalchuk, chtělo by to nakej silene rychle rotujici krychli...

Monty.montak
Monty.montak
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kamil.Janda prostě čtvereček místo kolečka...já myslim že je to originální
a v komunistických zemích bude distribuce probíhat na pěticípých hvězdách...

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak V USA by rotovala v mechanice malá socha svobody. :D

Jinak tě zklamu, mám doma CD ve tvaru kreditky a dokonce i srdíčka...

Kamil.Janda
Kamil.Janda
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monty.montak NO nechci ni říkat ale podobné tvary CD (ctverce, hvezdicky) tady jiz davno byly ... neni to nic noveho. Pokud vim tak staci zachovat vahu media, těžiště a jde to v pohodě.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pochybuju ze bude novej xbox z blu ray mechanikou jelikoz jak by si hraci co koupi box z blu rayem zahrali treba halo 3?

Starmaniac
Starmaniac
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Steve Ballmer, CEO Microsoftu, prave potvrdil ze jednaji o zpusobu podpory blu-ray u Xboxu 360. Berme to jako prvni krok smerem k externi mechanice (analogicky k HD-DVD periferii) nebo integraci do budoucich modelu (spekuluje se o nove Elite). Kazdopadne nejde o Xbox nove generace, pro hry se musi zachovat standard - cili blu-ray pouze pro filmy.
http://news.spong.com/article/14959/Microsofts_Ballmer_We_Support_Blu-ray?cb=93

NinJuice
NinJuice
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Dyť Blu ray má zpětnou kompatibilitu, nebo ne?

risix
risix
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Hlavně by mě zajímalo čím by chtěl nový Xbox "omráčit" aby byl lepší než Ps3

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Přeplatit Hideo Kojimu a Square Enix na svou stranu. :)

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Jasně, BluRay mechaniky umí číst DVD.

essence.of.gore
essence.of.gore
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ElDoRado1239 dvd ano ale hd-dvd?podle me je to jako ze blu ray prehravac neprehraje hd-dvd

leco77
leco77
Level 1 Level 1
8. 3. 2008 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore HALO 3 je na HD DVD ??? :D omg ty se vyznas

risix
risix
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavý že stejný lidé co jásali že se blíží zlevnění Xboxu a jaký je to dobrý tah a že to zasadí "ránu" SONY,tak zrovna těm jedincům (viď ELDORÁDO)by nevadilo vypláznout další prachy za přídavný Blu-ray.Chci říct ,že teď už to zlevňování nevypadá jak dobrej tah ale příprava na "nový" Xbox s větší cenou.Teda ten Microsoft je tak hodný na ty svoje ovečky.............

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix MS nahrabala a teprve tet sony dá drtivý a závěrečný úder ale je to jen spekulace xD

risix
risix
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna Myslíš tím uderem ,že útočí levnější ale zastaralou konzolí to snad ne.

ElDoRado1239
ElDoRado1239
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix To už ale nemyslíš vážně... XBox360 je zastaralá konzole ?!

Jinak já jsem tady říkal, že by nová konzole byla prasárna. Sleva mi jako výborný tah pořád přijde, protože je.
A X3 by byl zřejmě taky dobrý tah, ale pouze z hlediska výdělku. Rozhodně by to uškodilo pověsti MS a naštvalo doslova miliony lidí. Jenže ve výsledku by MS měl zbrusu novou konzoli a Sony by se neměla jak bránit, protože to dost dobře nemůže čekat. Jak by taky mohla, byl by to poměrně šílený tah. Jenže znáte to, kolikrát od pohledu šílené plány nakonec přinesly překvapivé výsledky...

Takže si jen tak spekuluju, neříkám, že znám budoucnost. To umíte jen vy psfani. :D

risix
risix
Level 1 Level 1
7. 3. 2008 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych nic nedal ať si to ještě "pár" let zkusí s DVD,ale přeci neřeknou že plánujou Blu-ray do Xbox 360.Rázem by se přestala prodávat stávající Xboxkrabice a to by asi nešlo,ale co ty chudáci co to už koupili? Jo holt smůla ale třeba to tam za 5000,. pude nějak "docpat". Jenom aby tam potom místo červenýho kruhu nesvítila barevná "hudba"

Reklama
Reklama