Zpět na článek

Diskuze: Daedalic oznamuje Blackguards 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Konec datadisku na Divinity 2 nebyl tak strašný :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 6. 2014 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tsusaku: On si nestěžoval na hratelnost, ale na příběh (resp. ending)...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popa: Já přesně vím jak souboje v BG fungují, převedli tahový systém z ADnD (který je ve videohře nepoužitelný kvůli své pomalosti) do real-time, je to vlastně jako ATB ve Final Fantasy, akorát záleží i na rozmístění, pořád to ale není čistý tahový soubojový systém. Navíc kdybys věděl co znamená zkratka RPG tak bys netvrdil, že RPG musí mít tahové souboje, RPG totiž nemusí mít žádné souboje.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 6. 2014 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popa: Směju se lidem co si myslí, že "skutečné" RPG závisí na spoustě tabulek, statistik a tahových soubojích. BTW podle tvojí definice není Baldur's Gate skutečné RPG, protože tam nejsou tahové souboje.

Reklama
Reklama