Zpět na článek

Diskuze: Company of Heroes: Tales of Valor

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RZA
RZA
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze tahle hra nema chybu. Stejne jako predchozi dily CoH. Atmosferu u takovyhle gamesky si dokazu na plno vychutnat jak pribeh tak i skvely pocit z grafiky a zvuku :)
Co se tyce multiplayeru tak ten sem nehral a ani potom snad netouzim :)

gnukleus
gnukleus
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Inu jako veterán CoH musím dodat, že recenzent mezi nás patrně nepatří. Protože kdyby ano, potom by věděl, že v dalších patchích (podobně jako u WOWu) se CoH dočká dalších MAP. Mimo jiné, tento "datadisk" je samostatně plně funkční, což se spoustě jiných říci nedá. Další věcí je cena, ta je sama osobě podstatně nižší ale přitom nevyžaduje předchozí hru. Což mimochodem, není zohledněno v závěrečném hodnocení, se kterým celkem souhlasím. Tedy až na hodnocení redakce kde 6 z 10 odpovídá Bčkové hře ! Což CoH rozhodně není. Od vývojářů CoH by se takový EA mohly co učit. To jak zprznili Command and Conqare mluví samo za sebe... A tam potom mluvte o hodnocení ?!

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gnukleus V tomhle případě by mohutné prosazování toho, že jde o stand-alone datadisk, hře spíše uškodilo. Jde o to, že cena je skutečně stanovena na 699 Kč, v akcích (JRC, Xzone,...) se pak dá pořídit o stovku levněji. Tím se ale dostáváme na současnou cenu původní verze hry, která nabízí nesrovnatelně více obsahu. Co se týče updatů, patchů a balíčků map - ty jsou šířeny zdarma a i když obsah samozřejmě rozšiřují, je irelevantní brát je na tomto místě, hodnocení datadisku, v potaz. To samé pak platí o udělené známce, vztahuje se jen a pouze na kvalitu & přínos Tales of Valor, nikoliv původních Company of Heroes, kteří jsou stále tou skvělou válečnou strategií.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Musím s tebou souhlasit, také map pro operace není dostatek. Jedna mapa je opravdu málo(pro každou operaci). Nové vozítko za staré a ještě k tomu za nějakej šunt co ani nepoužiješ. Tím se hoši moc nevyznamenali. Místo datadisku se měli postarat o pořádný anticheat, protože to co předvádí někteří hráči, to nemá obdoby. Smutné na tom je, že administrativa prakticky nikde není. Když si vzpomenu kolik připomínek jsem poslal v době, kdy probíhala beta. Byla to pořádná várka informací...člověk si při beta testech někdy připadá, že si autoři něco šlehli a teď zkouší co hráč vydrží a co ne.

Ale k věci, pokud se podívám na to co přineslo ToV 599 - 699 Kč(poštovné a balné...suma sumárum 750 Kč) a co mi přinesl update, hloupý update pro Left 4 Dead, tak musím být jedině zklamán.
Zde člověk dostal s prominutím prd, chtěli jsem Sověty!!! Relic to ví a se*e na nás. Hlasy byly také pro Japonce, ale kde nic není, tam ani smrt nebere. Proč porovnávám tyto "updaty"? Protože oba jsou malé, ale DLC je naprosto zdarma, člověk si stáhne nějakých 75 MB a tím to hasne. Nový mód, přidané, sice starší kampaně, ale dříve nehratelné, měla by být podpora komunitou vytvořených map a ano vše se koná bez nějakého přehnaného humbuku. Ano mod je sice jeden, ale ano nás co tuhle hru máme chytl. Myslím si, že to je velice důležité.
Pokud dodrží to co slíbili, tak to bude ok. Člověk má zase chuť pokračovat a pokud přijde časem další update, tak ta chuť bude stále. Budu za to velice rád, ale platit za to teda nehodlám.

Jak bych si představoval datáč pro CoH?
Kampaň za Sověty(10 hodin min), Wermacht(nikdo by se nezlobil...10 hodin min).
Nové MP mody(jsou), ale s dostatkem map.
Nové jendotky(dostatek nových jednotek).
Není toho moc, ale člověk už tak nějak váhá jestli jo a nebo ne.
Herní doba 20 hodin je už myslím celkem solidní, nová strana by také něco přinesla, kampaň za Wermacht by nám co hrajeme za Dojč udělala vekou radost. Nikdo by si tak nějak nestěžoval a vše by bylo OK.
Jednání Relicu považuji za neférový krok. My si museli koupit základní hru + datáč(pomalu dva litry) a teď si někdo koupí ToV a má všechny strany pro MP zadara? Prosím, ale ať nám ostatním dají ToV zadarmo a nebo se slevou.
Osobně bych byl snad i pro 5/10, protože datáč nepřináší vůbec, ale vůbec nic.

ashteroid
ashteroid
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ARDJQ Bohužel musím souhlasit. Když si uvědomím, že jsem si za stejný prachy mohl pořídit třeba Men of War, je mi to trochu líto. Jsem fanda série CoH, takže koupě ToV nelituju, ale s hodnocením souhlasím.

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gnukleus 6/10 neodpovídá béčkové hře.
Jestli EA przní hry, no tak teda ehm ehm...
Jako veterán toho moc nevíš, protože ty mapy jsou už dávno venku.
Nevyžaduje hru...
Hm, to je sice hezké, ale každá hra se hodnotí zvlášť.
No a přiznejme si naproti výbornému datadisku Opposing Fronts je tohle výsměch.
Za tu cenu opravdu ne.

James110
James110
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No uvidíme co z toho nakonec bude. A to o té samostatné jednotce co jsem četl v prewiew tak to je jen otázka multiplayeru?

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
10. 6. 2009 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak kvuli nekolika podobnym recenzim jsem si to nakonec stahl, ikdyz puvodni dil mam koupenej od te doby co byl vydan. A asi jsem chybu neudelal, teda hra je to vazne perfektni, skvely boje, atmosfera a na to ze strategie nehraju a jedina ktera me trosku vic bavila byl Warcraft3 me drzi fakt pevne:) Ale problem je v tom ze v za nejaky 3-4 hodiny co jsem to hral jsem za pulkou hry a to je, zvlast u strategie dost slabota...ale hra skvela, stejne jako puvodni dil:)

Sinnistra
Sinnistra
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pro ty, co nevlastní původní 2 CoHy (jako já) je to jasná volba, za nízkou cenu - máš možnost hrát za všechny strany, se všema jednotkama v MP, se všema multiplayerovýma módama. Po kampaních je to chudší, ale MP je hlavní na hrě.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinnistra Ted si muzes poridit oba dva puvodni CoH za cenu jednoho 559,- :)

Sinnistra
Sinnistra
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. to nevím, ale každopádně nezískáš jednotky, které přibyly v Tales of Valor

montana.
montana.
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinnistra Koupis jednu, zdarma dostanes druhou :)
http://www.xzone.cz/pe.php3

ARDJQ
ARDJQ
Level 1 Level 1
22. 4. 2009 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinnistra Tak a to je kámen úrazu. Proč já musím platit 599 jen proto, že někdo chce ušetřit a zabil by ho litr za původní hru a datáč. To opravdu nechápu a s tímto nemohu souhlasit. Pořádně se na nás vybodli a to není OK.

Reklama
Reklama