Zpět na článek

Diskuze: Black Ops 3 nebude mít na X360 a PS3 kampaň

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
27. 9. 2015 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Jenomže v těch FPSkách právě žádnej příběh neni. CoD nemá příběh. Mě nezajímá jakýho diktátora kde jdeme sesadit, to už tu bylo tisíckrát a nijak mě neláká ten příběh zkoumat, prostě tam chci rovnou jít a udělat to a ne poslouchat žvásty který jsem slyšel 1000x v každý hře. :-D

@Kvasnica: Singl v CoD na mulťák nepřipraví ani trochu. Tam se člověk naučí jenom základní ovládání hry, ale žádný návyky vhodný pro MP se tam nenaučí, protože je to naskriptovaný, nepřátelé lezou před hlaveň a zdechnou na 2 výstřely do nohy. V mulťáku je to uplně něco jinýho, nepřátelé nečekaj až někam dojdeš aby se spustila cutscéna kde tě přepadnou, prostě po tobě střílej hned jak se zjevíš na mapě. :-D Hlavně jde taky o tu inteligenci, UI nikdy neoběhne celou mapy a nenažene tě do pasti před hlavně spoluhráčů jako to dělaj lepší týmu v mulťáku když fakt hraju spolu a ne každej sám za sebe.

@tomikulas1CZ: Souhlas, tyhle pseudo scifárny z blízký budoucnosti jsou asi nejnudnější téma jaký se dá vymyslet. Ve hře chci koukat na zajímavý prostředí a ne na to co vidim každej den kolem sebe. Sci-fi mam rád, ale ne sci-fi co se odehrává za 5 let, to prostě považuju za současnost.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
25. 9. 2015 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby mi někdo koupí kredit na uloz.to tak možná budu ochotnej si to CoD stáhnout, jinak ale rozhodně ne. :-D No možná kdybych to někde našel na ulici tak bych to zkusil nainstalovat jenom abych věděl že je to furt stejná sračka jako před pár lety. :-D
Poslední CoD u kterýho mě bavil mulťák bylo CoD 4, možná ještě 5ka. Pak začalo konzolový ořezávání ovládání a tak dále, nemožnost změnit fov atd...už to nebylo pro mulťák vhodný. Přece nebudu hrát MP s FoVem 60° nebo kolik tam je defaultně. A vykukování za rohama taky v rámci kampaně "na gamepadu neni tolik tlačítek" zrušili......škoda mluvit nebo psát o cod. Nejlepší hry na MP jsou starý kolem 10 let, je to dost smutný. Ale lidi takový matlanice evidentně chtěj. Já nejsem ochotnej hrát hry kde nejde změnit FOV, je tam input lag a nejdou kolikrát ani zakázat rozmazávací efekty.

Lukáš Horský
Lukáš Horský
Level 1 Level 1
28. 9. 2015 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Predstav si ze vsude okolo tebe jsou tupe ovce, co se nechaji snadno ovladat. Tupe koukaji na facebook, tupe prijimaji zpravy, tupe jedi co jim davaji, tupe si kupuji prasky, ktere jim cpou a tupe si ziji svym zivotem, ktry jim vytvareji druzi... ti kteri pochopili, ze je lepsi tupe ovecky ovladat, aby delaly za ne. Jen jim predhodit neco, co se oveckam libi. Ovecky to vidi u jinych ovecek a tak si mysli, ze to je normalni, ze to je nejlepsi, protoze se to libi jine tupe ovecce, tak se to musi libit i jim. Ovecka zije ve sve cele, ale nevi ze jeji zelena pastva je cela uzavrena okolnim plotem, ona si mysli ze to je normalni. Ovecka ukazuje jine ovecce na facebooku jak se ma skvele ikdyz se tak nema a proto ji jina ovecka potrvrdi, ze se ma skvele, aby i ona, kdyz ji ukaze jak skvele se ma, dostala stejnou odezvu. Jak krasne je ovladat ovecky. Ony vlastne nepotrebuji moc, jen je nejak zaujmout a ony pujdou za vami. Zname to opakovane z historie. Tolik k obecnym cislum o nakupech ruznych veci. V CR jsou nejctenejsi noviny Blesk a nesledovanejsi zpravy na Nove...a je jejich kvalita... je tomu opravdu umerna? Chtel bych ovladat ovecky...treba se mi jednou povede!

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale náhodou já sem kampaň v CoD : Ghost dohrál, nooo ta mise v minulosti byla fajn, ke konci to taky docela ušlo, ale jinak docela nuda, ale aspoň že sem to dohrál na toho veterána, vyžral sem trofeje a šel sem do jiné hry

leco77
leco77
Level 1 Level 1
25. 9. 2015 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoskaKoskaRákoska: Taky to vidím úplně stejně... Od Ghosts šlo CoD hodně dolů. U AW jsem myslel, ze mě MP třeba chytne a taky nic, BO3 beta taky slabší... Tak nějak doufám, že nějaký další díl udělají bez jet packu a podobne, kdyz s tím stejne neumí pracovat :D

leco77
leco77
Level 1 Level 1
25. 9. 2015 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je, ze dnes se cod nevyplatí koupit ani kvůli mp... Na těch hrách už není nic dobré. :D

Kvasnica
Kvasnica
Level 1 Level 1
1. 10. 2015 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: špatně jsem se vyjádřil. Chtěl jsem říct, že to naučí nováčky herním principům. Lepší reflexy a vyšší dovednost si musí každy v MP vytřít sám.
EDIT: auto korekce ma tam byt vydřít.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2015 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: hele já Adwanced nehrál, jen viděl dost videi z mp a já rád sci-fi, asi proto Destiny má ten nejlepší mp, ano ty které sem níže jmenoval sem tam vyskytují, a ten mp se mi hrál hezky, měl sem z toho radost z CoD moc ne

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2015 04:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Mě se Teda rozhodně Ghost líbí víc než Adwanced Warfare co se kampaně týče.Adwanced je až moc scifi.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak za to že mp nedá hrát můžou hráči sami, ale neni to jen v CoD, ale v podstatě v každé hře která má mp, cheateři, hackeři, zbabělci schovávajíc se za bednou v rohu, to sou prej nejlepší hráče z celého světa, jak sem teď nedávno dozvěděl, neschopnost spolupracovat s členy v týmu, arogance a nabubřelost lidí jenž si myslí že sou něco a to jen protože tu hru hrají dvacet čtyři hodin v kuse pět dní v kuse a nemají žádný život, to si pak normální lidi neškrtnou no :-(

vokser@seznam.cz
vokser@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně ty hry na staré konzole začínají ojebávat :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: No, ono když je hlavní složka té hry hratelnost, tak je jasné, že tě cutsceny otravují, ale pokud je tou hlavní složkou příběh (filmové adventury), tak přeci lidem nemůžou vadit cutsceny, když příběh se odvíjí v nich. Tam mi spíš vadí moc dlouhý nebo špatně udělaný gameplay, protože rozmělňuje a zdržuje příběh. A obvykle nedělají věci, které nechceme, protože se můžeme rozhodovat. To k těm filmovým hrám.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trollololo Lolololololooooo, lalalalalalalaaaaaa....
Brečte si tu jak chcete, ale miliony pordaných kopií svečí proti vám. A na ovčí stádo se v ovčím světe dávno hrát nedá, zvykejte si.
Spíš mě baví ta levnější cena... sem myslel, že si své kampaně cení víc teda :D

tondavon@seznam.cz
tondavon@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 9. 2015 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Totalni kec, single player v AW je top bum-prask kampan.

JoskaKoskaRákoska
JoskaKoskaRákoska
Level 1 Level 1
25. 9. 2015 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Máš pravdu CoD jsem miloval ale po Ghosts mě byli jasné že už to není a nebude ono Advanced Warfare zase tak špatné nebylo ale po to co jsem okusil Betu BO3 na PS4 tak mě bylo jasné že je něco špatně že už se to asi nevrátí do těch starých kolejí (CoD 2,CoD 4)...

tomikulas1CZ
tomikulas1CZ
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať radši udělaj něco o konfliktech z 20.století. Je toho hodně než tyhle modern-srágory. :-D WW2, Korea, Vietnam (Klidně si zahrát za obyčejného mariňáka), Portugalská koloniální válka, Perský záliv atd. atd. :-D

Kvasnica
Kvasnica
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro nové hráče, kteří si chtějí zahrát s více hráči ale necítí se, je singleplayer dobrá volba. Nechci tvrdit, že pro úplně všechny ale někteří to mohou brát jako takovou formu tréninku před skutečnou akcí. Staří harcovníci do singleplayerové části vůbec nelezou a když už tak jen ze zvědavosti.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
26. 9. 2015 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta kampaň v COD je něco jako tlačítko play u přehrávače filmů. :-D Koho to ještě baví hrát filmový hry? Já chci ty hry opravdu zažívat a ne je sledovat jak běžej sami a jenom pasivně semtam něco udělat, tamhle sejmout pár teroristů, támhle sejmout pár teroristů, pak zas 10 minutová pauza kdy se můžu jenom rozhlížet a furt dokola.....Navíc i jako filmová hra je to špatný. Povedený filmový hry jsou například Mafia (klidně i dvojka, nebyla tak špatná jak se řiká) a ještě mě napadá třeba....už mě vlastně nic nenapadá. Hry kde bylo víc animací a cutscén a scén kdy jsem nemohl hry, jsem nesnášel už jako malej. Už tenkrát mě to sralo. V těhle hrách se totiž člověk nemůže chovat podle svojí povahy a počínat si trochu logicky. Tyhle hry nás nutěj nabehnout do místnosti která je plná ozbrojenejch nepřátel jedněma konkrétníma dveřma a ještě se pak spustí skript jak mi spadla na hlavu střecha něbo něco takovýho a čekam půl hodiny na záchranu. :-D

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
25. 9. 2015 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě že mám ps3 a ps4.

Reklama
Reklama