Zpět na článek

Diskuze: Alone in the Dark

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

morder12
morder12
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to parim nejakej ten den a hra to neni spatna,teda litr (nebo nedej boze 1599kc)bych za to nedal ale za 399kc to je celkem slusna gamesa.Ceska lokalizace je ok a CZ dabing se me osobne celkem libi,nesetrej tam ani ostrejsimi slovy.Co je na hre asi nejvetsi prekerka je ovladani ktere je dosti nepresne a prekombinovane.Kdo premejsli jeste o porizeni hry tak at si precte recenzi na Hrej ze kterou naprosto a doslova souhlasim(hru vystihuje presne takovou jaka je) 7/10.

StKolar
StKolar
Level 1 Level 1
17. 9. 2008 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cau lidi tam crack, vsechno vali v poho.. zapnu to nabehnou ty videaa az se tam toci kokotina dole, tak se to tam toci furt a nic to nedela ... co s tim??? pls

Walking.disaster@centrum.cz
Walking.disaster@centrum.cz
Level 1 Level 1
10. 8. 2008 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alone 5 se podle mě povedl a je to titul který byste opravdu neměli minout .... z ovládani sice dýcha predelaní z konzolí, ale po kratké chvilce hraní se dostane do rukou. .... zajímavá interakce s predměty , prostě další zajímavý počin ... Atari se poslední dobou předvádí v dobrém světle

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je presne to co tvrdim, hra je to dobra ,ale neni pro kazdeho.

Co se tyce linearnosti a logikych hadanek ,tak hra vychazi ze serie adventur. Je podle me dobre ,ze respektuji puvod serie a navazuji touto hrou. Zanr survival horroru zalozil prave Alone In the Dark a to uz v roce 1992. Tedy zadny Resident Evil jak si mnozi mysli...

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten dabing je fakt hrozny :-D. Vic, nez vykriku zombiku, se bojim hlasu hlavnich protagonistu...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Dabing neni zas tak hrozny... me tedy, uprimne, neprisel horsi, nez jak zminuji v recenzi - srovnatelny se Zaklinacem... ani to nejlepsi, ale rozhodne ne propadak...

montana.
montana.
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ No "srovnatelny se Zaklinacem" neni moc dobry hodnoceni... spis jestli je srovnatelny s Assassins Creed :) Ten ma asi nejlepsi ceskej dabing za posledni dobu...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Ty brdo, ja tedy tak nejak prstavam asi tusit, co to vubec znamena "kvalitni" dabing, a co ne? Synchronizace delky sekvenci s mluvenym slovem v AitD - bezproblemova, dramaticnost mluvenych scen v AitD - v pohode, hlas hlavnich hrdinu - v AitD mozna vytka k ukrakane Sarah, Ed je v pohode, stejne jako zbytek vedlejsich postav, srovnavat dabing v AitD s originalem? Stejne nemozne, jako srovnavat kterykoliv dabing s originalem...

Mohl by tu nekdo, prosim, kategoricky vypsat, co je na dabingu v AitD spatneho? Dekuji.

montana.
montana.
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Coze? Nejak nechapu tvoji reakci. Ja neco srovnavam s originalem nebo o cem to mluvis?
Ja sem psal jestli je srovnatelny s ceskym dabingem Assassins Creed...

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. Ad montana: Mel jsem to posledni "kriterium" oddelit.. netyka se tveho dotazu, ale prijde mi, ze vetsina z hracu ceka srovnani kvalit dabingu s originalem a proto vetsinou jejich ocekavani realita nenaplnuje.. pritom je to hloupost, protoze dabing takove kvality dosahne jen v ojedinelych pripadech, a to nemluvim o hrach, ale spis nekterych filmech, ci serialech...

Ad enzoe: Mluvil jsem o celkovem kvalite ve srevnovani AitD a Zaklinace. Mas pravdu, ze po intonancni strance byl Zaklinac horsi, na druhou stranu mi ale byl o nekolik procent srozumielnejsi a ... jak to slovy vyjadrit... "cistsi" ?

Sariss
Sariss
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montana. O dabingu v AitD nic nevim, ale ceskej dabing v Zaklinaci mi trhal usi, Geralt podle mluvy vypada jako retardovany defekt s emocnimy problemy. Takze rict, ze dabing je srovnatelnej se Zaklinacem je jako rict mi: vypni zvuk a cti si titulky.

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Asi to to bude otazka osobniho vkusu, me se taky docela libi. Zdalo se mi, ze i intonace odpovida situaci, coz se o dabingu v Zaklinaci vzdy rici nedalo.

jakubck3
jakubck3
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StKolar: Nechci ti do toho kecat, ale přijde mi trošku zbytečný stahovat hru, kterou koupis za 300 Kč xD

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze. Mám čím dál tím větší chuť si hru koupit. Co si tak vzpomínám, poslední podobná hra, kterou jsem hrál, byl The Suffering a to už je pěkně dlouho. Líbí se mi ta spousta nových nápadů - ten inventář a hlavně systém léčení. Jenom bych uvítal příště trochu víc rozebrat ovládání klávesnice+myš, to že není nejšťastnější volbou je sice pěkné, ale nic neříkající. Zajímalo by mě, jestli je třeba možné klávesy přenastavit - tím se dá často hodně zachránit.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe Jasně, dobrá připomínka, omlouvám se... Ovládání jde přenastavit a opravdu, dá se tím opravdu mnoho věcí zachránit - defaultní rozložení kláves je opravdu špatné a neergonomické. Nicméně stále platí fakt, že gamepadem se to všechno (až na míření pistolí, pochoiptelně), lépe a hlavně přirozeněji ovládá.

enzoe
enzoe
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ Díky moc za doplňujíci informace. Ptám se, prozože osobně si gamepadem moc netykám, vždycky když TO vezmu do ruky, cítím se poněkud bezmocný :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@enzoe Je to jiste otazka vkusu, pokud ale nejaky kvalitnejsi pad mas, tedy v tomto pripade jakykoliv s dvema analogovymi packami, alespon to zkus. Kdyz uz nic, tak alespon pohybovani s predmety a ergonomictejsi uzpusobeni ovladani je velkym plusem.

Rusek.martin@seznam.cz
Rusek.martin@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má tahleta hra volnost pohybu jako vGTA ??

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
28. 6. 2008 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rusek.martin@seznam.cz Je volnost pohybu a volnost pohybu. Pokud myslis, jestli je hra zpracovana stylem Resident Evil, kdy pohyb dopredu prakticky neovladas, tak ne, v AitD muzes chodit kam chces, pokud se ale potrebujes dobabrat cili (= strihove animaci, souboji, dverim, apod.), musis jiit po vyslapane cesticce a plnit zadane ukoly v tom sledu, ve kterem je vyvojari predkladaji...

Jinak, pred polozenim podobne otazky si, prosim, vzdy nejdriv precti clanek, kde bys mel dostat odpoved...

Overload
Overload
Level 1 Level 1
27. 6. 2008 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tuhle recenzi jsem se těšil...hodnocení potěšilo : ) xD

Reklama
Reklama