Zpět na článek

Diskuze: AC dostal sidequesty pět dní před vydáním

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spratekk CZ: Já si myslím, že to byl skvělý nápad, který nedotáhli, protože vyžadoval udělat 2 hry... Ale vize Matrixu do minulosti byla skvělá.

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
25. 5. 2020 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Značku AC vždycky alespoň podle mě teda zabíjel předěl v současnosti, kde zastavil tempo hry a nudný pasáže člověk nemohl ani přeskakovat. Ruku na srdce.. koho bavily tyhle pasáže

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: AC1 působil spíše jako nějaký koncept, než plnohodnotná hra... Ale já jsem si ji po rozvleklejším úvodu celkem užil... Chytlo mě skákání po střechách a zabíjení stráží skrytou čepelí... Byť to ještě nebylo ani náhodou vychytané...

Dnes jsou mnohem dál, problém bych viděl v gigantické mapě a záplavě vedlejších úkolů... Což bych řekl je důsledek toho, že chtějí prosadit vlastní službu za předplatné... Tzn. potřebují obsah, který budeš hrát déle než pár hodin...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak repetitivní a prázdná hra je to dodnes, tenhle trademark si značka ponechala.

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
25. 5. 2020 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spratekk CZ: no v prvnich 2 az 3 dilech byl super. A v Odyssey taky solidní

Reklama
Reklama