Ve Švédsku se samozřejmě řídí pravidlem #furtbokem | Zdroj: Hrej.cz
Ani letos nechybí Keňa a její nekonečné široké pláně. Omezovač otáček se zapotí | Zdroj: Hrej.cz
In the jungle, the mighty jungle, the Yaris GR sleeps tonight | Zdroj: Hrej.cz
Nechybí ikonické omrzlé zákruty Monte Carla. Dole je možná sucho, ale po cestě může začít sněžit a najednou se kloužete po ledovce | Zdroj: Hrej.cz
A je v prachu | Zdroj: Hrej.cz
Dobrodošli | Zdroj: Hrej.cz
V Chile na vás čeká doslova Copec srandy | Zdroj: Hrej.cz
V servisní zóně se samozřejmě lepí, co jde | Zdroj: Hrej.cz
Hráči s volantem si asi zvyknou na tenhle pohled. Z klasického interiéru totiž není moc vidět | Zdroj: Hrej.cz
Když zaprší, jen tak neuschne | Zdroj: Hrej.cz
Zalepit turbo, vyklepat jamky v karosérii, přitáhnout předvody. Ale na brzdy už čas nezbyl | Zdroj: Hrej.cz
Za normálních okolností by fanoušek motorů v tunelu pěkně túroval, slabý zvuk WRC 10 ale postrádá jakoukoliv razanci | Zdroj: Hrej.cz
Ještě jedna momentka z Keni | Zdroj: Hrej.cz
Monacký fyzioterapeut je v klidu. Jeho francouzský kolega je ale pěkné kvítko | Zdroj: Hrej.cz
Nejslabší Fiesty v Junior WRC vás moc nepotrápí. Maximálně při prudším stoupání, kde jim musíte pořádně stát na krku | Zdroj: Hrej.cz
Noční idyla | Zdroj: Hrej.cz
1973, Akropole, Alpine A110. Co víc si přát? | Zdroj: Hrej.cz
Kvůli mizerné gammě v noci spíše tipujete, co vás čeká | Zdroj: Hrej.cz
Zpoza volantu fakt není vidět skoro nic | Zdroj: Hrej.cz
Ani ve WRC 10 nechybí technologický strom. Zhruba tři čtvrtiny perků jsou ale úplně k ničemu | Zdroj: Hrej.cz
Opakované záběry jsou pěkně zpracované, ale z nepochopitelného důvodu často vůbec neostří | Zdroj: Hrej.cz
Ve Švédsku se samozřejmě řídí pravidlem #furtbokem | Zdroj: Hrej.cz
Ani letos nechybí Keňa a její nekonečné široké pláně. Omezovač otáček se zapotí | Zdroj: Hrej.cz
In the jungle, the mighty jungle, the Yaris GR sleeps tonight | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Nechybí ikonické omrzlé zákruty Monte Carla. Dole je možná sucho, ale po cestě může začít sněžit a najednou se kloužete po ledovce | Zdroj: Hrej.cz
A je v prachu | Zdroj: Hrej.cz
Dobrodošli | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
V Chile na vás čeká doslova Copec srandy | Zdroj: Hrej.cz
V servisní zóně se samozřejmě lepí, co jde | Zdroj: Hrej.cz
Hráči s volantem si asi zvyknou na tenhle pohled. Z klasického interiéru totiž není moc vidět | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Když zaprší, jen tak neuschne | Zdroj: Hrej.cz
Zalepit turbo, vyklepat jamky v karosérii, přitáhnout předvody. Ale na brzdy už čas nezbyl | Zdroj: Hrej.cz
Za normálních okolností by fanoušek motorů v tunelu pěkně túroval, slabý zvuk WRC 10 ale postrádá jakoukoliv razanci | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Ještě jedna momentka z Keni | Zdroj: Hrej.cz
Monacký fyzioterapeut je v klidu. Jeho francouzský kolega je ale pěkné kvítko | Zdroj: Hrej.cz
Nejslabší Fiesty v Junior WRC vás moc nepotrápí. Maximálně při prudším stoupání, kde jim musíte pořádně stát na krku | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Noční idyla | Zdroj: Hrej.cz
1973, Akropole, Alpine A110. Co víc si přát? | Zdroj: Hrej.cz
Kvůli mizerné gammě v noci spíše tipujete, co vás čeká | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Zpoza volantu fakt není vidět skoro nic | Zdroj: Hrej.cz
Ani ve WRC 10 nechybí technologický strom. Zhruba tři čtvrtiny perků jsou ale úplně k ničemu | Zdroj: Hrej.cz
Opakované záběry jsou pěkně zpracované, ale z nepochopitelného důvodu často vůbec neostří | Zdroj: Hrej.cz