Možnost vícero pohybů během jednoho tahu je jednou z nejkontroverznějších změn oproti předchozím dílům. Přidává hře jistou dynamiku, ale zároveň také snižuje přesnost hráče, což vede k frustrujícím momentům s myší i dotykovými obrazovkami | Zdroj: Hrej.cz
Příběh je díky finančnímu modelu hry tak rozkouskovaný, že jej nemá smysl vnímat | Zdroj: Hrej.cz
Zde již dva tahy v praxi - kdybych to stihl, mohl bych do zelené řady diagonálně přidat další dva kameny, do žluté pak dokonce tři | Zdroj: Hrej.cz
Třída bojovníka má efekt na jeho hlavní kouzlo, které zůstává po celou hru neměnné | Zdroj: Hrej.cz
Když Veselá kráva přestane vyrábět sýr, dopadá to nějak takhle... | Zdroj: Hrej.cz
Příznivcům starších dílů udělá radost přítomnost Evelyn. A to bude možná jediná radost, kterou jim třetí díl legendární ságy nachystá... | Zdroj: Hrej.cz
FUS RO DAH! | Zdroj: Hrej.cz
Spojováním kamenů nabíráte manu na různé druhy kouzel, ty s lebkou pak dodávají nepříteli největší poškození | Zdroj: Hrej.cz
Ve hře je dokonce přítomná možnost volby v dialozích, reálně však nemá žádnou váhu a nevyskytuje se nijak často | Zdroj: Hrej.cz
Grafický výkvět roku 2022 | Zdroj: Hrej.cz
Čím lepší výkon předvedete, tím lepší truhlu získáte. Ovšem čím lepší truhla, tím také delší čekací lhůta na její otevření... | Zdroj: Hrej.cz
VIP je prakticky ZADARMO | Zdroj: Hrej.cz
V tomhle souboji se mi podařilo vybojovat tu nejlepší možnou truhlu. Na její otevření si ovšem počkám celých 24 hodin... | Zdroj: Hrej.cz
Už jen dalších 45 levelů a bude z něj prsten jako z Arabely! | Zdroj: Hrej.cz
V dungeonech děláte to stejné co v příběhovém režimu, jen nepřátel je o něco více... | Zdroj: Hrej.cz
AAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaAAAAaAaaaAaaAAAAaaAAAAaaaaaaAaaAAAAaA | Zdroj: Hrej.cz
Z bossů jde respekt do té doby, než je v krátkém sledu potkáte hned několikrát... | Zdroj: Hrej.cz
I následovníci poskytující drobné bonusy potřebují upgrady - dokud jim je nedopřejete, budou vám prakticky k ničemu | Zdroj: Hrej.cz
Nice | Zdroj: Hrej.cz
Členství v guildě poskytuje zajímavé bonusy, na to si ovšem musíte přijít sami - hra vás prakticky o ničem neinformuje | Zdroj: Hrej.cz
Když se podaří poskládat linii přes celou šíři obrazovky, nepřítel s údivem ve tváři zkamení, což vám dovoluje přidat další tah | Zdroj: Hrej.cz
Některé levely jsou pro vývoj kouzel opravdu stěžejní, ty běžné však přidávají naprosto směšné bonusy, které prakticky nemáte šanci zaregistrovat | Zdroj: Hrej.cz
Ano, tady to šlo poskládat lépe... | Zdroj: Hrej.cz
Úplně každý souboj probíhá tak, že skládáním kamenů nasbírám manu, modrým kouzlem vpravo zničím protivníkův štít, zeleným přidám lebky na pole, prostředním bílým přidám ještě více lebek a fialovým pak vytáhnu z protivníka život v závislosti na počtu lebek na poli. A pokud náhodou neexne, dorazím ho modrým kouzlem vpravo. Variabilita prakticky neexistuje, protože nové kouzlo dostanete jen jednou za uherský rok... | Zdroj: Hrej.cz
Herních módů je zde dostatek, což o to - ale všechny jsou stejně frustrující a nudné | Zdroj: Hrej.cz
A i v doplňkových módech jste samozřejmě jako neplatič nekompromisně segregován | Zdroj: Hrej.cz
Jednou za čas se objeví trochu zajímavější nepřítel... | Zdroj: Hrej.cz
...a pak zase přijde ten pantáta s kladivem. Zde se mi alespoň podařilo naplnit celou herní plochu lebkami, což není úplně běžný achievement | Zdroj: Hrej.cz
Jako by vývojáři počítali s tím, že jejich hra nebude hráče bavit... | Zdroj: Hrej.cz
Možnost vícero pohybů během jednoho tahu je jednou z nejkontroverznějších změn oproti předchozím dílům. Přidává hře jistou dynamiku, ale zároveň také snižuje přesnost hráče, což vede k frustrujícím momentům s myší i dotykovými obrazovkami | Zdroj: Hrej.cz
Příběh je díky finančnímu modelu hry tak rozkouskovaný, že jej nemá smysl vnímat | Zdroj: Hrej.cz
Zde již dva tahy v praxi - kdybych to stihl, mohl bych do zelené řady diagonálně přidat další dva kameny, do žluté pak dokonce tři | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Třída bojovníka má efekt na jeho hlavní kouzlo, které zůstává po celou hru neměnné | Zdroj: Hrej.cz
Když Veselá kráva přestane vyrábět sýr, dopadá to nějak takhle... | Zdroj: Hrej.cz
Příznivcům starších dílů udělá radost přítomnost Evelyn. A to bude možná jediná radost, kterou jim třetí díl legendární ságy nachystá... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
FUS RO DAH! | Zdroj: Hrej.cz
Spojováním kamenů nabíráte manu na různé druhy kouzel, ty s lebkou pak dodávají nepříteli největší poškození | Zdroj: Hrej.cz
Ve hře je dokonce přítomná možnost volby v dialozích, reálně však nemá žádnou váhu a nevyskytuje se nijak často | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Grafický výkvět roku 2022 | Zdroj: Hrej.cz
Čím lepší výkon předvedete, tím lepší truhlu získáte. Ovšem čím lepší truhla, tím také delší čekací lhůta na její otevření... | Zdroj: Hrej.cz
VIP je prakticky ZADARMO | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
V tomhle souboji se mi podařilo vybojovat tu nejlepší možnou truhlu. Na její otevření si ovšem počkám celých 24 hodin... | Zdroj: Hrej.cz
Už jen dalších 45 levelů a bude z něj prsten jako z Arabely! | Zdroj: Hrej.cz
V dungeonech děláte to stejné co v příběhovém režimu, jen nepřátel je o něco více... | Zdroj: Hrej.cz
Z bossů jde respekt do té doby, než je v krátkém sledu potkáte hned několikrát... | Zdroj: Hrej.cz
I následovníci poskytující drobné bonusy potřebují upgrady - dokud jim je nedopřejete, budou vám prakticky k ničemu | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Nice | Zdroj: Hrej.cz
Členství v guildě poskytuje zajímavé bonusy, na to si ovšem musíte přijít sami - hra vás prakticky o ničem neinformuje | Zdroj: Hrej.cz
Když se podaří poskládat linii přes celou šíři obrazovky, nepřítel s údivem ve tváři zkamení, což vám dovoluje přidat další tah | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Některé levely jsou pro vývoj kouzel opravdu stěžejní, ty běžné však přidávají naprosto směšné bonusy, které prakticky nemáte šanci zaregistrovat | Zdroj: Hrej.cz
Ano, tady to šlo poskládat lépe... | Zdroj: Hrej.cz
Úplně každý souboj probíhá tak, že skládáním kamenů nasbírám manu, modrým kouzlem vpravo zničím protivníkův štít, zeleným přidám lebky na pole, prostředním bílým přidám ještě více lebek a fialovým pak vytáhnu z protivníka život v závislosti na počtu lebek na poli. A pokud náhodou neexne, dorazím ho modrým kouzlem vpravo. Variabilita prakticky neexistuje, protože nové kouzlo dostanete jen jednou za uherský rok... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Herních módů je zde dostatek, což o to - ale všechny jsou stejně frustrující a nudné | Zdroj: Hrej.cz
A i v doplňkových módech jste samozřejmě jako neplatič nekompromisně segregován | Zdroj: Hrej.cz
Jednou za čas se objeví trochu zajímavější nepřítel... | Zdroj: Hrej.cz
...a pak zase přijde ten pantáta s kladivem. Zde se mi alespoň podařilo naplnit celou herní plochu lebkami, což není úplně běžný achievement | Zdroj: Hrej.cz
Jako by vývojáři počítali s tím, že jejich hra nebude hráče bavit... | Zdroj: Hrej.cz