Modrý Alpine je ze všech monopostů nejfotogeničtější. Co myslíte, trefí Ocon apex? | Zdroj: Hrej.cz
Populární kariérní režim je možné vyzkoušet i s legendárním týmovým kolegou. Zatímco David Coulthard či Nico Rosberg by možná velkou cenu odřídili lépe než někteří současní jezdci, u některých vyobrazených legend sportu už tato věta bohužel neplatí... | Zdroj: Hrej.cz
Kariéru je možné odřídit s reálným pilotem či vlastním fiktivním jezdcem. Tvorba postavy bohužel spočívá jen ve výběru předpřipravených avatarů, můj profík se tedy celkem nápadně podobá Mickovi Schumacherovi | Zdroj: Hrej.cz
Při zakládání vlastní stáje vybíráte i pohonnou jednotku, statistiky ovšem ne úplně přesně odpovídají realitě... | Zdroj: Hrej.cz
Nová stáj Formule 1 dovede přilákat jen piloty F2. Je to trochu škoda, v realitě by se zájemců o sedačku našlo určitě více. | Zdroj: Hrej.cz
Will Buxton je populárním obličejem pro všechny, kteří se ve volném čase baví show Drive to Survive, produkované Netflixem... | Zdroj: Hrej.cz
...A během sezóny se občas přijde pozeptat na stav vašeho týmu | Zdroj: Hrej.cz
Vývojový strom monopostu byl notně zjednodušen a člověk se v něm již neztrácí tolik jako dříve | Zdroj: Hrej.cz
Zde už hojně diskutovaný seznam jezdců i s hodnocením a hodnotou na přestupovém trhu. Obzvláště druhý jmenovaný faktor lze brát jen s rezervou, jako věrného antifanouška Lance Strolla mě ovšem těší jeho poměrně nízké hodnocení. Mnou najmutý Dan Ticktum ovšem i jej smutně sleduje z povzdálí... | Zdroj: Hrej.cz
Zabarvení vlastního monopostu je možné volit z poměrně bohatých možností. Celočerný monopost vypadal v teorii dobře, ale již první focení odhalí, že praxe za teorií značně pokulhává... | Zdroj: Hrej.cz
Pasáže z garáže se neliší od minulých let | Zdroj: Hrej.cz
Pokud nejste fanouškem obřího příčného nosníku přímo uprostřed výhledu, jde naštěstí softwarově vypnout | Zdroj: Hrej.cz
Jestli jste před F1 2021 hráli jinou závodní hru, čeká vás na začátek nějaké to nedobrovolné gumování... | Zdroj: Hrej.cz
Díky plnění milníků v trénincích dostáváte slušný přísun výzkumných bodů, které pomáhají vylepšovat váš monopost | Zdroj: Hrej.cz
Tréninky nelze přeskakovat, ale minimálně zpočátku vám to vadit nebude, poněvadž plnění cílů je rozhodně větší zábava než ve vaší civilní práci... | Zdroj: Hrej.cz
Obzvláště trénink aklimatizace na trati, ve kterém se snažíte bezchybně projíždět zatáčky a aplikovat DRS, je zábava | Zdroj: Hrej.cz
Na tři tréninkové segmenty náleží tři druhy zlepšovacích programů - ti rychlejší z nás je ovšem zvládnou všechny splnit během prvního tréninku. V těch ostatních se buď mohou věnovat dalšímu seberozvoji, nebo je prachsprostě přeskočit... | Zdroj: Hrej.cz
Vítejte v Bahrajnu! | Zdroj: Hrej.cz
Ticho před bouří - startovní rošt je graficky nejhezčí částí hry, s různými odlesky totiž vývojáři nešetří | Zdroj: Hrej.cz
"I should buy a boat" | Zdroj: Hrej.cz
Fáze virtuálního Safety Caru je zpracována skvěle, požadovaný čas vám hra neustále zobrazuje v pravém horním rohu | Zdroj: Hrej.cz
Jediná grafika od Amazon Web Services, která správně funguje i v reálných přenosech, si našla cestu i do virtuálního zpracování závodů | Zdroj: Hrej.cz
Mé pneumatiky na tom už byly i lépe... | Zdroj: Hrej.cz
Ale neopatrný Bottas musí naštěstí měnit i přední spoiler | Zdroj: Hrej.cz
"The crowd has been amazing this weekend!" | Zdroj: Hrej.cz
Animace po závodě se opakují velmi často, což by ani tak nevadilo, kdyby všechny nevypadaly jako z roku 2010... | Zdroj: Hrej.cz
Sice jde jen o statickou fotografii bez zvuku, ale věřím tomu, že vám na mysl hned vytane slavná melodie Georgese Bizeta | Zdroj: Hrej.cz
Claire je zpět v plné síle! | Zdroj: Hrej.cz
Ať už vám náš šéfredaktor v návaznosti na svůj potenciální nový vůz nakukal cokoliv, správná kára má na volantu tlačítka! | Zdroj: Hrej.cz
Batteryho Voltase jsem během svého zápolení na pole position i konečné bedně vídal častěji než Hamiltona. Jen legendární: "To whom it may concern, fuck you!" chybí... | Zdroj: Hrej.cz
Starty umí být velmi intenzivní, obzvláště pokud končetiny nereagují tak rychle, jak by mozek chtěl... | Zdroj: Hrej.cz
Mela v prvních zatáčkách občas končí velkým mrzením... | Zdroj: Hrej.cz
A to nejen pro vás. | Zdroj: Hrej.cz
Ještě že traťové maršály létající kusy karbonu a kol nemají šanci rozhodit... | Zdroj: Hrej.cz
Volant Williamsu proti některým high-tech kouskům vypadá tak trochu jako dětské omalovánky | Zdroj: Hrej.cz
Zuřící souboj o dvanácté místo je jistě zajímavý, ale sledujete ty Chemtrails? | Zdroj: Hrej.cz
Will se občas vrací se svým věrným kameramanem i ohromující kolekcí náramků | Zdroj: Hrej.cz
Když se podíváte s přivřeným okem a z dostatečné dálky, nerozeznáte rozdíl oproti realitě! | Zdroj: Hrej.cz
Úzké uličky Monaka jsou pro amatérské jezdce opravdovým utrpením | Zdroj: Hrej.cz
Tribunami plnými fanoušků se možná raději nekochejte | Zdroj: Hrej.cz
Jinak vás potká konec ještě před oblíbenou... | Zdroj: Hrej.cz
To ale samozřejmě neznamená, že byste nemohli políbit svodidla v jiné části trati | Zdroj: Hrej.cz
Například za šikanou... | Zdroj: Hrej.cz
Dokonce i spořádaný závod může v Monaku skončit rychlým karambolem | Zdroj: Hrej.cz
Obzvláště pokud se nepochopíte s Pérezovou umělou (ne)inteligencí | Zdroj: Hrej.cz
Těm méně pozorným z nás se může monopost utrhnout i na relativní rovince... | Zdroj: Hrej.cz
O to jsou ovšem závody na městských tratích zábavnější - na rozdíl od reality totiž nemusíte disponovat pudem sebezáchovy. Ten zde jistí všudypřítomné tlačítko pro převracení času | Zdroj: Hrej.cz
Hodí Max trofej divákům? | Zdroj: Hrej.cz
V Baku se budou méně ostřílení závodníci cítit o poznání lépe než v Monaku | Zdroj: Hrej.cz
Obzvláště zatáčka č. 8, kterou stoprocentně bezchybně projedete... | Zdroj: Hrej.cz
...v padesáti procentech případů! | Zdroj: Hrej.cz
Míra simulace v F1 2021 je tak veliká, že vás z takřka dokonalé iluze reality dovede rozhodit jen opravdu velká nepřesnost. Třeba šesté místo vedle jména Mazepin... | Zdroj: Hrej.cz
Medojed útočí! | Zdroj: Hrej.cz
Ani Baku není úplně fotorealistické, v běžných rychlostech monopostů F1 ovšem není úplně čas na kochání... | Zdroj: Hrej.cz
Hlavně ať mě netrefí Ericsson! | Zdroj: Hrej.cz
Můj virtuální jezdec měl tentokrát štěstí, Ericsson si našel jinou oběť... | Zdroj: Hrej.cz
Mechanici vaší stáje automaticky přebírají barvy monopostu, pneumatiky mi tedy přezouvá skupina ninjů... | Zdroj: Hrej.cz
Na Hamiltona to ale stejně nestačilo | Zdroj: Hrej.cz
Některé efekty počasí vypadají opravdu přesvědčivě... | Zdroj: Hrej.cz
Čemuž napomáhají i hezky zpracované odlesky | Zdroj: Hrej.cz
Tady si mě vývojáři asi spletli, tuto instrukci běžně dostává spíše Bottas, ne? | Zdroj: Hrej.cz
S kamerou a záznamy si bohužel nejde hrát tolik, jako například ve Forze. Některé statické kamery jsou fajn, jindy budete stěží hledat vhodný záběr pro zachycení zajímavého okamžiku | Zdroj: Hrej.cz
Říkáte Fly Better? | Zdroj: Hrej.cz
Není problém! | Zdroj: Hrej.cz
Restarty po zajetí Safety Caru fungují stejně jako v realitě, ke zvýšení tempa tedy zavelí vedoucí jezdec | Zdroj: Hrej.cz
Hamilton hledá místo tam, kde není. V takových chvílích hra skvěle odpovídá realitě... | Zdroj: Hrej.cz
Peníze lze investovat do šesti různých odvětví vývoje, přičemž se většinou nejedná úplně o kapesné... | Zdroj: Hrej.cz
Cítím na sobě tlak kanadských fanoušků... | Zdroj: Hrej.cz
Což muselo nevyhnutelně rezultovat v jezdeckou chybu. Fakt dík! | Zdroj: Hrej.cz
Tak znovu a lépe! Dvě fialové tečky na volantu indikují otevřený zadní element křídla | Zdroj: Hrej.cz
Růžové rukavice naopak indikují děsivý vkus majitele stáje... | Zdroj: Hrej.cz
Mokré závody máme u obrazovek nejraději! | Zdroj: Hrej.cz
Simulaci deště holt dovedli Codemasters za ta léta vypiplat k dokonalosti... | Zdroj: Hrej.cz
Na rozdíl od pilotů... | Zdroj: Hrej.cz
Pokud si vyberete zkrácenou jednokolovou kvalifikaci, nebude vás nijak ovlivňovat provoz na trati - v takovém případě soupeříte pouze s duchy soupeřů | Zdroj: Hrej.cz
Kapky na formuli či stojící voda za obrubníkem v pravé části vypadají skvěle | Zdroj: Hrej.cz
Na sluníčku však Kanada vypadá přeci jen o něco přívětivěji | Zdroj: Hrej.cz
Starty závodů slibují skvělou podívanou. Nesmíte ovšem odvrátit oči od fantasticky vypadajících monopostů, obzvláště okolní flóra totiž vypadá velmi sužovaná klimatickou krizí... | Zdroj: Hrej.cz
Také se vždycky tak zálibně usmíváte, když někde vidíte svou fotografii či video? | Zdroj: Hrej.cz
"Sakra, Alonso se dívá, dělej, že tu nejsi!" | Zdroj: Hrej.cz
Červený Safety Car uvidíte na každém kroku. Ten od Aston Martinu naopak trestuhodně chybí, což by měl napravit jeden z budoucích updatů... | Zdroj: Hrej.cz
Jeden z divácky nejnudnějších okruhů v kalendáři F1 je za volantem překvapivě zábavný... | Zdroj: Hrej.cz
Musíte ovšem trefit správnou cestu | Zdroj: Hrej.cz
Ano, Kimiho máme všichni, ale upřete opět pozornost na ty Chemtrails! | Zdroj: Hrej.cz
Okruh Paula Ricarda, aneb vizuálně nejkrásnější a zároveň nejnudnější okruh Formule 1 v celé své kráse | Zdroj: Hrej.cz
Tomu se říká dobrý start! | Zdroj: Hrej.cz
Ticktum má po půl roce v mé stáji pocit, že si najednou zaslouží dvojnásobek mzdy. Čas na Roberta Švarcmana, dámy a pánové! | Zdroj: Hrej.cz
Vítejte na Red Bull Ringu! | Zdroj: Hrej.cz
Zatímco mechanici McLarenu tvrdě pracují na jeho vozu, Daniel Ricciardo v šatně momentálně skládá další píseň o šourku... | Zdroj: Hrej.cz
Rakouská trať svým profilem patří spíše k těm jednodušším | Zdroj: Hrej.cz
Ještě že John Watson shodil vousy, jinak by mu dnes slušně promokly | Zdroj: Hrej.cz
Startovní procedura vypadá fantasticky | Zdroj: Hrej.cz
Hamilton je v tuto chvíli naštěstí dostatečně daleko na to, aby mě v další zatáčce poslal do kačírku stejně jako kdysi Albona... | Zdroj: Hrej.cz
Pokud se vaši mechanici cítí dostatečně motivovaní, dovedou vám vyzkoumat další upgrade klidně za polovinu potřebných bodů. Aneb starejte se o svůj tým a on se pak zase postará o vás. | Zdroj: Hrej.cz
Aklimatizace na Silverstonu se zatím daří | Zdroj: Hrej.cz
Jak ukázala nedávná historie, v první zatáčce je lepší nechat Mercedesy jet. Max se ovšem evidentně nepoučil ani ve virtuálním zpracování... | Zdroj: Hrej.cz
Tentokrát ovšem proběhlo vše bez problémů! | Zdroj: Hrej.cz
Toho si nevšímejte, to je jen škrábnutí a pokus o odlehčení vozu. Rozhodně jsem se nepotkal s ničím Mercedesem. Fakt ne... | Zdroj: Hrej.cz
S vozy Alpha Tauri a Ferrari jsou ovšem souboje o něco férovější, nebudu lhát | Zdroj: Hrej.cz
Model poškození není zázračný, většinou létají jen zavěšení kol a přední a zadní spoilery. Na monokoku najdete maximálně škrábance a oděrky, menší spoilery pomáhající obtoku vzduchu okolo vozu vypadají neporušeně. | Zdroj: Hrej.cz
Tak schválně, kdy se Bottas naposledy takhle usmíval? | Zdroj: Hrej.cz
K vedení stáje patří i management dílů, osobně jsem se ovšem za celou dobu recenzování s poruchou na vlastním vozu nesetkal. Asi to dělám fakt dobře... | Zdroj: Hrej.cz
Bariéry z pneumatik se při nárazech lehce deformují, občasnou totální destrukci jako v reálných závodech ovšem nečekejte | Zdroj: Hrej.cz
Vidíte v záběru Hamiltona? Že ne? Nebojte, za pár kol je před Leclercem... | Zdroj: Hrej.cz
Touha vytáhnout se před maďarskými fanoušky je veliká... | Zdroj: Hrej.cz
Milimetry ale ne vždy hrají v můj prospěch. | Zdroj: Hrej.cz
Kde je dnes Heikkimu konec? V japonské Super GT - a nevede si úplně špatně. Tuto informaci jsem samozřejmě znal i bez Wikipedie... | Zdroj: Hrej.cz
V některých světelných podmínkách hra vypadá jako z generace PS3/X360 | Zdroj: Hrej.cz
Pneumatiky v perfektní kondici, mladý Sainz za mnou, další na řadě je Checo! | Zdroj: Hrej.cz
Lawn Mower Simulator 2021 | Zdroj: Hrej.cz
And now kiss! | Zdroj: Hrej.cz
Předjíždění po vnějšku je nekonečným zásobníkem satisfakce nejen v reálném sportu, ale i v tom virtuálním | Zdroj: Hrej.cz
Další! | Zdroj: Hrej.cz
Graf vývoje monopostu je zajímavým ukazatelem progressu vlastní stáje, reálnému světu ovšem moc neodpovídá | Zdroj: Hrej.cz
Který okruh je váš nejoblíbenější a proč právě Spa-Francorchamps? | Zdroj: Hrej.cz
Z ptačí perspektivy vypadá Eau Rouge naprosto ploše, moudří ovšem vědí, že zdání může klamat... | Zdroj: Hrej.cz
Zdánlivě nekonečná Kemmel Straight stejně jako v realitě přeje vozům s vyšší maximální rychlostí. Povedený výjezd z Raidillonu je jedna věc, nezávisle na něm si vás však s Renaultem pod kapotou ostatní dají ke svačině už v půlce rovinky... | Zdroj: Hrej.cz
Ve Spa prší - den jako každý jiný... | Zdroj: Hrej.cz
Tento pohled se mi nikdy neomrzí... Vzpomínáte na vzdáleně plochý profil z ptačí perspektivy? Inu, reálná elevace činí přes 20 metrů a za volantem to bezpečně poznáte... | Zdroj: Hrej.cz
Alternativní stopa se občas vyplácí. Kdo najde na vnějšku přilnavost, najde sám sebe... | Zdroj: Hrej.cz
Asi jsem s tím předjížděním po vnějšku už trochu otravný, ale věřte mi, že za volantem se toho pocitu také nebudete moci nabažit... | Zdroj: Hrej.cz
Eau Rouge ještě jednou z dálky | Zdroj: Hrej.cz
A zde už spokojený řidič. Jde vám dát pěstí? Kdo ví... | Zdroj: Hrej.cz
Výjezd z boxové uličky v Zandvoortu je snad ještě děsivější než proslulé klopené zatáčky | Zdroj: Hrej.cz
Pokud v Holandsku vypadnete z rytmu, už jej nikdy nenajdete | Zdroj: Hrej.cz
Kamera opět lehce zkresluje, úhel sklonu trati dosahuje až 19 stupňů | Zdroj: Hrej.cz
Viděl tady někdo růžový Mercedes? | Zdroj: Hrej.cz
Budu ti říkat Batmobil! Ale ne ten z Batmana & Robina. Ten film se nestal... | Zdroj: Hrej.cz
Jelikož se příběhový režim rozprostírá na prostoru dvou let, je od vývojářů sympatické, že méně zkušeným pilotům taktně naznačí, že před tradiční britskou zelenou bude jejich monopost oděn růžově | Zdroj: Hrej.cz
Ačkoliv se to z mnou zachycené mazanice nezdá, renderované filmečky v příběhovém režimu jsou oproti běžným cutscénám kvalitativně světelné roky napřed | Zdroj: Hrej.cz
Abú Dhabí si v prvním závodě prožijete ještě z pozice pilota F2. Škoda že tahle fáze nebyla delší, situace je ovšem pochopitelná - příběh má ostatně za cíl hlavně nalákat fanoušky nové, ti ostřílení se zabaví i bez něj | Zdroj: Hrej.cz
Upozornění na vozy o kolo zpět je sympatické, ještě sympatičtější je ovšem jejich snaha uhýbat. Ta se mění v návaznosti na to, kde opozdilce potkáte - s pouštěním na rovince nebo výjezdu ze zatáčky většinou AI nemá problém, nájezd do zatáčky vám ovšem zpravidla nikdo nepustí. Tedy přesně podle reality... | Zdroj: Hrej.cz
Sluší se připomenout že v příběhovém režimu zažijete Formuli 2 ještě v ročníku 2019 - oproti současnosti se dramaticky proměnily nejen barvy monopostů, ale samozřejmě i jejich řidiči | Zdroj: Hrej.cz
Lehčí leč pomalejší monopost F2 v ruce bezpečně rozeznáte od vozu specifikace F1. Do zatáček se vrhá radostněji, na výjezdu mu ovšem chybí ta drtivá síla, kterou známe z královské disciplíny motorsportu | Zdroj: Hrej.cz
"ŽE JÁ JSEM MALÉ DÍTĚ? TVOJE MÁMA VČERA ŘÍKALA NĚCO JINÉHO!" | Zdroj: Hrej.cz
Soudě dle výrazu v Landově tváři není pach vysokooktanového benzínu ten jediný, který momentálně naplňuje místnost... | Zdroj: Hrej.cz
V Aidenově kůži vlastně jenom projíždíte maily, Twitter a voláte s mámou. Nekompromisní život rockových hvězd a pilotů F1 v praxi... | Zdroj: Hrej.cz
"WHAT ARE YOU?!" "An idiot sandwich..." | Zdroj: Hrej.cz
Alex who? | Zdroj: Hrej.cz
Prostě to tam pošli a ono to nějak dopadne... | Zdroj: Hrej.cz
Příběhový režim tak trochu připomíná Need for Speed: The Run - pokud nesplníte vytyčený úkol, tak si pasáž dáte pro jistotu ještě jednou | Zdroj: Hrej.cz
Tvůrci mají zmáknuté všechny oficiální kamerové úhly | Zdroj: Hrej.cz
Valtteri, it's James... | Zdroj: Hrej.cz
A Valtteri poslechl! | Zdroj: Hrej.cz
Souboje v boxech jsou stejně napínavé jako v reálném sportu | Zdroj: Hrej.cz
Claire se se svým mikrofonem dostane úplně všude. ÚPLNĚ. VŠUDE. | Zdroj: Hrej.cz
Hmmmmm, jak tohle skončí? | Zdroj: Hrej.cz
Když svítí sluníčko, místa s pastelovými barvičkami vypadají kouzelně | Zdroj: Hrej.cz
To samé se bohužel nedá říci o odletujícím štěrku či divácích v pozadí | Zdroj: Hrej.cz
Hlavní protagonista vypadá jako mladší klon George Russela | Zdroj: Hrej.cz
Casper vypadá vyloženě nadšeně. #PositiveVibes | Zdroj: Hrej.cz
Příběh vás vůbec nepustí do předsezónních testů, tréninků ani kvalifikací. Často si tak musíte klestit cestu až ze samotného chvostu pole. | Zdroj: Hrej.cz
"Pane, visí vám kamera!" | Zdroj: Hrej.cz
Mexické tribuny jsou dalším z památných míst v kalendáři F1. Atmosféra by se dala krájet... | Zdroj: Hrej.cz
Příběhové filmečky jsou velmi dobře zvládnuté, kvalitativně plně odpovídají například těm z módu Cesta v sérii FIFA | Zdroj: Hrej.cz
Kdybych věděl, že je Franzův, tak ten poslední jogurt v lednici nesním, přísahám! | Zdroj: Hrej.cz
Umělé osvětlení v Bahrajnu hře sluší | Zdroj: Hrej.cz
"Okay, so Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?" | Zdroj: Hrej.cz
Mám obavu že dnes z toho shoey úplně nebude... | Zdroj: Hrej.cz
Osobní zlepšení v prvním i druhém sektoru, ale na nejrychlejší kolo ztrácím skoro tři vteřiny. Poslední sektor se očividně vyvedl dle mých představ... | Zdroj: Hrej.cz
Pamatujete si ten příběh z kouzelné pohádky S čerty nejsou žerty? I tam zlotřilá mladá žena utahala poctivého starého sedláka. Přeci to nedopustíme znovu! | Zdroj: Hrej.cz
Zandvoort je kouzelný... | Zdroj: Hrej.cz
Ze všech úhlů! | Zdroj: Hrej.cz
...všech... | Zdroj: Hrej.cz
"Tak už mě pusť, Checo, hodin jak na kostele, přijdu pozdě na večeři! | Zdroj: Hrej.cz
Ale ne, Checo vás prostě nepustí. | Zdroj: Hrej.cz
Praští Max staříka šampaňským? | Zdroj: Hrej.cz
V rakouské části příběhu se snažíte probojovat dopředu celým polem, což dává vzpomenout na nedávný fantastický výkon Arthura Leclerca v F3. Stejná trať, stejná energie, stejná zábava! | Zdroj: Hrej.cz
Asi se ani neptejte, jak se tohle stalo... | Zdroj: Hrej.cz
Tento incident z nějakého nepochopitelného důvodu neskončil karambolem | Zdroj: Hrej.cz
Autor recenze když se snaží přesvědčit přítelkyni na večerní dovádění, 2021, kolorizováno. | Zdroj: Hrej.cz
V příběhu se budete nejvíce potkávat právě s monoposty Renaultu, McLarenu a Ferrari | Zdroj: Hrej.cz
Povšimněte si prosím krásných efektů deště vedle trati. A abych nezapomněl, jsme ve Spa. Začínali jsme na suchu, končíme v povodňové oblasti... | Zdroj: Hrej.cz
Zoe, ve vší úctě - jestli svůj život věnuješ snaze o zelenou F1, nemůžeš se divit tomu, že nikoho nezajímáš... | Zdroj: Hrej.cz
Okruh v Soči na mě vždy působil tak trochu uměle | Zdroj: Hrej.cz
Detail na Tecpro bariéry, zachránce mnoha životů! | Zdroj: Hrej.cz
*Vložte libovolný vtip se sexuálním podtextem* | Zdroj: Hrej.cz
Hlava Franze Tosta se leskne v pozdně odpoledním slunci | Zdroj: Hrej.cz
Správná otázka by byla "What can't we do?!" Věř, běž, dokážeš - bacha, věž! | Zdroj: Hrej.cz
Butler will get his butt kicked! | Zdroj: Hrej.cz
Tlač, tlač, tlač! Příčné nerovnosti na okruhu v Suzuce tak trochu připomínají notoricky známou dálnici D1 | Zdroj: Hrej.cz
Rusko-japonské kolo | Zdroj: Hrej.cz
Leclerc úspěšně zdolává Haas. O kolo? O dvě? Můžeme jen hádat... | Zdroj: Hrej.cz
"Jestli se rozzlobíme, budeme zlí!" | Zdroj: Hrej.cz
"Dej si říct, že kromě Texasu tyhle zvláštní monumentální stavby nerostou" | Zdroj: Hrej.cz
Rychlá esíčka naskládaná za sebou jsou sice v realitě krásná, ale v praxi jen škodí závodění. Tady má být rovinka, proklatě! | Zdroj: Hrej.cz
Uznejte že bílé ráfky na Alpha Tauri jsou prostě geniální... | Zdroj: Hrej.cz
Fanoušci v Abú Dhabí nevypadají příliš vzrušeni probíhající bitvou | Zdroj: Hrej.cz
Čtyři fáze kroužení zatáčkou | Zdroj: Hrej.cz
Nepovedený druhý sektor zamrzí, ale ohňostroje jsou náplastí na jakkoliv velkou ránu | Zdroj: Hrej.cz
Christian Horner zachycen ve vzácné chvíli mimo hovor s Michaelem Masim | Zdroj: Hrej.cz
A na závěr se podíváme na nabídky a nastavení! Hra nabízí rychlý a funkční benchmark režim | Zdroj: Hrej.cz
Díky širokému nastavení všemožných asistentů si hru užije dítě i zkušený závodník | Zdroj: Hrej.cz
Pokud se v kariéře chcete věnovat jen závodění, mají pro vás v Codies dobré zprávy. Veškerá odreagování se totiž dají jednoduše vypnout či přenechat automatice. | Zdroj: Hrej.cz
I nabídka pravidel skýtá nejdůležitější nastavení - pokud rádi zahříváte pneumatiky za safety carem, můžete si jej vynutit i v případě méně seriózních incidentů | Zdroj: Hrej.cz
Nastavení simulace je pak neméně důležité, velká pochvala náleží široké škále nastavení počítačem řízených protivníků. Nalezení bodu, ve kterém vás nefrustruje jejich pomalost ani přílišná rychlost, ale samozřejmě chvíli trvá | Zdroj: Hrej.cz
V multiplayeru máte na výběr z hodnocených i přátelských závodů, nechybí samozřejmě ani možnost vlastní hry | Zdroj: Hrej.cz
Splitscreen. Ano, vidíte dobře. Závodní hry se splitscreenem stále existují a dostávají od nás velkého líbíka | Zdroj: Hrej.cz
Mimo kariérního a příběhového režimu se v módech pro jednoho hráče dočkáte i časovek a samostatných závodů | Zdroj: Hrej.cz
Svou vlastní záložku si pak zasloužil i populární e-sport. Jeho možnosti se ovšem otevřou až v průběhu roku. | Zdroj: Hrej.cz
Modrý Alpine je ze všech monopostů nejfotogeničtější. Co myslíte, trefí Ocon apex? | Zdroj: Hrej.cz
Populární kariérní režim je možné vyzkoušet i s legendárním týmovým kolegou. Zatímco David Coulthard či Nico Rosberg by možná velkou cenu odřídili lépe než někteří současní jezdci, u některých vyobrazených legend sportu už tato věta bohužel neplatí... | Zdroj: Hrej.cz
Kariéru je možné odřídit s reálným pilotem či vlastním fiktivním jezdcem. Tvorba postavy bohužel spočívá jen ve výběru předpřipravených avatarů, můj profík se tedy celkem nápadně podobá Mickovi Schumacherovi | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Při zakládání vlastní stáje vybíráte i pohonnou jednotku, statistiky ovšem ne úplně přesně odpovídají realitě... | Zdroj: Hrej.cz
Nová stáj Formule 1 dovede přilákat jen piloty F2. Je to trochu škoda, v realitě by se zájemců o sedačku našlo určitě více. | Zdroj: Hrej.cz
Will Buxton je populárním obličejem pro všechny, kteří se ve volném čase baví show Drive to Survive, produkované Netflixem... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
...A během sezóny se občas přijde pozeptat na stav vašeho týmu | Zdroj: Hrej.cz
Vývojový strom monopostu byl notně zjednodušen a člověk se v něm již neztrácí tolik jako dříve | Zdroj: Hrej.cz
Zde už hojně diskutovaný seznam jezdců i s hodnocením a hodnotou na přestupovém trhu. Obzvláště druhý jmenovaný faktor lze brát jen s rezervou, jako věrného antifanouška Lance Strolla mě ovšem těší jeho poměrně nízké hodnocení. Mnou najmutý Dan Ticktum ovšem i jej smutně sleduje z povzdálí... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Zabarvení vlastního monopostu je možné volit z poměrně bohatých možností. Celočerný monopost vypadal v teorii dobře, ale již první focení odhalí, že praxe za teorií značně pokulhává... | Zdroj: Hrej.cz
Pasáže z garáže se neliší od minulých let | Zdroj: Hrej.cz
Pokud nejste fanouškem obřího příčného nosníku přímo uprostřed výhledu, jde naštěstí softwarově vypnout | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Jestli jste před F1 2021 hráli jinou závodní hru, čeká vás na začátek nějaké to nedobrovolné gumování... | Zdroj: Hrej.cz
Díky plnění milníků v trénincích dostáváte slušný přísun výzkumných bodů, které pomáhají vylepšovat váš monopost | Zdroj: Hrej.cz
Tréninky nelze přeskakovat, ale minimálně zpočátku vám to vadit nebude, poněvadž plnění cílů je rozhodně větší zábava než ve vaší civilní práci... | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Obzvláště trénink aklimatizace na trati, ve kterém se snažíte bezchybně projíždět zatáčky a aplikovat DRS, je zábava | Zdroj: Hrej.cz
Na tři tréninkové segmenty náleží tři druhy zlepšovacích programů - ti rychlejší z nás je ovšem zvládnou všechny splnit během prvního tréninku. V těch ostatních se buď mohou věnovat dalšímu seberozvoji, nebo je prachsprostě přeskočit... | Zdroj: Hrej.cz
Vítejte v Bahrajnu! | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Ticho před bouří - startovní rošt je graficky nejhezčí částí hry, s různými odlesky totiž vývojáři nešetří | Zdroj: Hrej.cz
"I should buy a boat" | Zdroj: Hrej.cz
Fáze virtuálního Safety Caru je zpracována skvěle, požadovaný čas vám hra neustále zobrazuje v pravém horním rohu | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Jediná grafika od Amazon Web Services, která správně funguje i v reálných přenosech, si našla cestu i do virtuálního zpracování závodů | Zdroj: Hrej.cz
Mé pneumatiky na tom už byly i lépe... | Zdroj: Hrej.cz
Ale neopatrný Bottas musí naštěstí měnit i přední spoiler | Zdroj: Hrej.cz
Reklama
"The crowd has been amazing this weekend!" | Zdroj: Hrej.cz
Animace po závodě se opakují velmi často, což by ani tak nevadilo, kdyby všechny nevypadaly jako z roku 2010... | Zdroj: Hrej.cz
Sice jde jen o statickou fotografii bez zvuku, ale věřím tomu, že vám na mysl hned vytane slavná melodie Georgese Bizeta | Zdroj: Hrej.cz
Claire je zpět v plné síle! | Zdroj: Hrej.cz
Ať už vám náš šéfredaktor v návaznosti na svůj potenciální nový vůz nakukal cokoliv, správná kára má na volantu tlačítka! | Zdroj: Hrej.cz
Batteryho Voltase jsem během svého zápolení na pole position i konečné bedně vídal častěji než Hamiltona. Jen legendární: "To whom it may concern, fuck you!" chybí... | Zdroj: Hrej.cz
Starty umí být velmi intenzivní, obzvláště pokud končetiny nereagují tak rychle, jak by mozek chtěl... | Zdroj: Hrej.cz
Mela v prvních zatáčkách občas končí velkým mrzením... | Zdroj: Hrej.cz
A to nejen pro vás. | Zdroj: Hrej.cz
Ještě že traťové maršály létající kusy karbonu a kol nemají šanci rozhodit... | Zdroj: Hrej.cz
Volant Williamsu proti některým high-tech kouskům vypadá tak trochu jako dětské omalovánky | Zdroj: Hrej.cz
Zuřící souboj o dvanácté místo je jistě zajímavý, ale sledujete ty Chemtrails? | Zdroj: Hrej.cz
Will se občas vrací se svým věrným kameramanem i ohromující kolekcí náramků | Zdroj: Hrej.cz
Když se podíváte s přivřeným okem a z dostatečné dálky, nerozeznáte rozdíl oproti realitě! | Zdroj: Hrej.cz
Úzké uličky Monaka jsou pro amatérské jezdce opravdovým utrpením | Zdroj: Hrej.cz
Tribunami plnými fanoušků se možná raději nekochejte | Zdroj: Hrej.cz
Jinak vás potká konec ještě před oblíbenou... | Zdroj: Hrej.cz
To ale samozřejmě neznamená, že byste nemohli políbit svodidla v jiné části trati | Zdroj: Hrej.cz
Například za šikanou... | Zdroj: Hrej.cz
Dokonce i spořádaný závod může v Monaku skončit rychlým karambolem | Zdroj: Hrej.cz
Obzvláště pokud se nepochopíte s Pérezovou umělou (ne)inteligencí | Zdroj: Hrej.cz
Těm méně pozorným z nás se může monopost utrhnout i na relativní rovince... | Zdroj: Hrej.cz
O to jsou ovšem závody na městských tratích zábavnější - na rozdíl od reality totiž nemusíte disponovat pudem sebezáchovy. Ten zde jistí všudypřítomné tlačítko pro převracení času | Zdroj: Hrej.cz
Hodí Max trofej divákům? | Zdroj: Hrej.cz
V Baku se budou méně ostřílení závodníci cítit o poznání lépe než v Monaku | Zdroj: Hrej.cz
Obzvláště zatáčka č. 8, kterou stoprocentně bezchybně projedete... | Zdroj: Hrej.cz
Míra simulace v F1 2021 je tak veliká, že vás z takřka dokonalé iluze reality dovede rozhodit jen opravdu velká nepřesnost. Třeba šesté místo vedle jména Mazepin... | Zdroj: Hrej.cz
Medojed útočí! | Zdroj: Hrej.cz
Ani Baku není úplně fotorealistické, v běžných rychlostech monopostů F1 ovšem není úplně čas na kochání... | Zdroj: Hrej.cz
Hlavně ať mě netrefí Ericsson! | Zdroj: Hrej.cz
Můj virtuální jezdec měl tentokrát štěstí, Ericsson si našel jinou oběť... | Zdroj: Hrej.cz
Mechanici vaší stáje automaticky přebírají barvy monopostu, pneumatiky mi tedy přezouvá skupina ninjů... | Zdroj: Hrej.cz
Na Hamiltona to ale stejně nestačilo | Zdroj: Hrej.cz
Některé efekty počasí vypadají opravdu přesvědčivě... | Zdroj: Hrej.cz
Čemuž napomáhají i hezky zpracované odlesky | Zdroj: Hrej.cz
Tady si mě vývojáři asi spletli, tuto instrukci běžně dostává spíše Bottas, ne? | Zdroj: Hrej.cz
S kamerou a záznamy si bohužel nejde hrát tolik, jako například ve Forze. Některé statické kamery jsou fajn, jindy budete stěží hledat vhodný záběr pro zachycení zajímavého okamžiku | Zdroj: Hrej.cz
Říkáte Fly Better? | Zdroj: Hrej.cz
Není problém! | Zdroj: Hrej.cz
Restarty po zajetí Safety Caru fungují stejně jako v realitě, ke zvýšení tempa tedy zavelí vedoucí jezdec | Zdroj: Hrej.cz
Hamilton hledá místo tam, kde není. V takových chvílích hra skvěle odpovídá realitě... | Zdroj: Hrej.cz
Peníze lze investovat do šesti různých odvětví vývoje, přičemž se většinou nejedná úplně o kapesné... | Zdroj: Hrej.cz
Cítím na sobě tlak kanadských fanoušků... | Zdroj: Hrej.cz
Což muselo nevyhnutelně rezultovat v jezdeckou chybu. Fakt dík! | Zdroj: Hrej.cz
Tak znovu a lépe! Dvě fialové tečky na volantu indikují otevřený zadní element křídla | Zdroj: Hrej.cz
Mokré závody máme u obrazovek nejraději! | Zdroj: Hrej.cz
Simulaci deště holt dovedli Codemasters za ta léta vypiplat k dokonalosti... | Zdroj: Hrej.cz
Na rozdíl od pilotů... | Zdroj: Hrej.cz
Pokud si vyberete zkrácenou jednokolovou kvalifikaci, nebude vás nijak ovlivňovat provoz na trati - v takovém případě soupeříte pouze s duchy soupeřů | Zdroj: Hrej.cz
Kapky na formuli či stojící voda za obrubníkem v pravé části vypadají skvěle | Zdroj: Hrej.cz
Na sluníčku však Kanada vypadá přeci jen o něco přívětivěji | Zdroj: Hrej.cz
Starty závodů slibují skvělou podívanou. Nesmíte ovšem odvrátit oči od fantasticky vypadajících monopostů, obzvláště okolní flóra totiž vypadá velmi sužovaná klimatickou krizí... | Zdroj: Hrej.cz
Také se vždycky tak zálibně usmíváte, když někde vidíte svou fotografii či video? | Zdroj: Hrej.cz
"Sakra, Alonso se dívá, dělej, že tu nejsi!" | Zdroj: Hrej.cz
Červený Safety Car uvidíte na každém kroku. Ten od Aston Martinu naopak trestuhodně chybí, což by měl napravit jeden z budoucích updatů... | Zdroj: Hrej.cz
Jeden z divácky nejnudnějších okruhů v kalendáři F1 je za volantem překvapivě zábavný... | Zdroj: Hrej.cz
Musíte ovšem trefit správnou cestu | Zdroj: Hrej.cz
Ano, Kimiho máme všichni, ale upřete opět pozornost na ty Chemtrails! | Zdroj: Hrej.cz
Okruh Paula Ricarda, aneb vizuálně nejkrásnější a zároveň nejnudnější okruh Formule 1 v celé své kráse | Zdroj: Hrej.cz
Tomu se říká dobrý start! | Zdroj: Hrej.cz
Ticktum má po půl roce v mé stáji pocit, že si najednou zaslouží dvojnásobek mzdy. Čas na Roberta Švarcmana, dámy a pánové! | Zdroj: Hrej.cz
Vítejte na Red Bull Ringu! | Zdroj: Hrej.cz
Zatímco mechanici McLarenu tvrdě pracují na jeho vozu, Daniel Ricciardo v šatně momentálně skládá další píseň o šourku... | Zdroj: Hrej.cz
Rakouská trať svým profilem patří spíše k těm jednodušším | Zdroj: Hrej.cz
Ještě že John Watson shodil vousy, jinak by mu dnes slušně promokly | Zdroj: Hrej.cz
Hamilton je v tuto chvíli naštěstí dostatečně daleko na to, aby mě v další zatáčce poslal do kačírku stejně jako kdysi Albona... | Zdroj: Hrej.cz
Pokud se vaši mechanici cítí dostatečně motivovaní, dovedou vám vyzkoumat další upgrade klidně za polovinu potřebných bodů. Aneb starejte se o svůj tým a on se pak zase postará o vás. | Zdroj: Hrej.cz
Aklimatizace na Silverstonu se zatím daří | Zdroj: Hrej.cz
Jak ukázala nedávná historie, v první zatáčce je lepší nechat Mercedesy jet. Max se ovšem evidentně nepoučil ani ve virtuálním zpracování... | Zdroj: Hrej.cz
Tentokrát ovšem proběhlo vše bez problémů! | Zdroj: Hrej.cz
Toho si nevšímejte, to je jen škrábnutí a pokus o odlehčení vozu. Rozhodně jsem se nepotkal s ničím Mercedesem. Fakt ne... | Zdroj: Hrej.cz
S vozy Alpha Tauri a Ferrari jsou ovšem souboje o něco férovější, nebudu lhát | Zdroj: Hrej.cz
Model poškození není zázračný, většinou létají jen zavěšení kol a přední a zadní spoilery. Na monokoku najdete maximálně škrábance a oděrky, menší spoilery pomáhající obtoku vzduchu okolo vozu vypadají neporušeně. | Zdroj: Hrej.cz
Tak schválně, kdy se Bottas naposledy takhle usmíval? | Zdroj: Hrej.cz
K vedení stáje patří i management dílů, osobně jsem se ovšem za celou dobu recenzování s poruchou na vlastním vozu nesetkal. Asi to dělám fakt dobře... | Zdroj: Hrej.cz
Bariéry z pneumatik se při nárazech lehce deformují, občasnou totální destrukci jako v reálných závodech ovšem nečekejte | Zdroj: Hrej.cz
Vidíte v záběru Hamiltona? Že ne? Nebojte, za pár kol je před Leclercem... | Zdroj: Hrej.cz
Touha vytáhnout se před maďarskými fanoušky je veliká... | Zdroj: Hrej.cz
Milimetry ale ne vždy hrají v můj prospěch. | Zdroj: Hrej.cz
Kde je dnes Heikkimu konec? V japonské Super GT - a nevede si úplně špatně. Tuto informaci jsem samozřejmě znal i bez Wikipedie... | Zdroj: Hrej.cz
V některých světelných podmínkách hra vypadá jako z generace PS3/X360 | Zdroj: Hrej.cz
Pneumatiky v perfektní kondici, mladý Sainz za mnou, další na řadě je Checo! | Zdroj: Hrej.cz
Lawn Mower Simulator 2021 | Zdroj: Hrej.cz
And now kiss! | Zdroj: Hrej.cz
Předjíždění po vnějšku je nekonečným zásobníkem satisfakce nejen v reálném sportu, ale i v tom virtuálním | Zdroj: Hrej.cz
Další! | Zdroj: Hrej.cz
Graf vývoje monopostu je zajímavým ukazatelem progressu vlastní stáje, reálnému světu ovšem moc neodpovídá | Zdroj: Hrej.cz
Který okruh je váš nejoblíbenější a proč právě Spa-Francorchamps? | Zdroj: Hrej.cz
Z ptačí perspektivy vypadá Eau Rouge naprosto ploše, moudří ovšem vědí, že zdání může klamat... | Zdroj: Hrej.cz
Zdánlivě nekonečná Kemmel Straight stejně jako v realitě přeje vozům s vyšší maximální rychlostí. Povedený výjezd z Raidillonu je jedna věc, nezávisle na něm si vás však s Renaultem pod kapotou ostatní dají ke svačině už v půlce rovinky... | Zdroj: Hrej.cz
Ve Spa prší - den jako každý jiný... | Zdroj: Hrej.cz
Tento pohled se mi nikdy neomrzí... Vzpomínáte na vzdáleně plochý profil z ptačí perspektivy? Inu, reálná elevace činí přes 20 metrů a za volantem to bezpečně poznáte... | Zdroj: Hrej.cz
Alternativní stopa se občas vyplácí. Kdo najde na vnějšku přilnavost, najde sám sebe... | Zdroj: Hrej.cz
Asi jsem s tím předjížděním po vnějšku už trochu otravný, ale věřte mi, že za volantem se toho pocitu také nebudete moci nabažit... | Zdroj: Hrej.cz
Eau Rouge ještě jednou z dálky | Zdroj: Hrej.cz
A zde už spokojený řidič. Jde vám dát pěstí? Kdo ví... | Zdroj: Hrej.cz
Výjezd z boxové uličky v Zandvoortu je snad ještě děsivější než proslulé klopené zatáčky | Zdroj: Hrej.cz
Pokud v Holandsku vypadnete z rytmu, už jej nikdy nenajdete | Zdroj: Hrej.cz
Kamera opět lehce zkresluje, úhel sklonu trati dosahuje až 19 stupňů | Zdroj: Hrej.cz
Budu ti říkat Batmobil! Ale ne ten z Batmana & Robina. Ten film se nestal... | Zdroj: Hrej.cz
Jelikož se příběhový režim rozprostírá na prostoru dvou let, je od vývojářů sympatické, že méně zkušeným pilotům taktně naznačí, že před tradiční britskou zelenou bude jejich monopost oděn růžově | Zdroj: Hrej.cz
Ačkoliv se to z mnou zachycené mazanice nezdá, renderované filmečky v příběhovém režimu jsou oproti běžným cutscénám kvalitativně světelné roky napřed | Zdroj: Hrej.cz
Abú Dhabí si v prvním závodě prožijete ještě z pozice pilota F2. Škoda že tahle fáze nebyla delší, situace je ovšem pochopitelná - příběh má ostatně za cíl hlavně nalákat fanoušky nové, ti ostřílení se zabaví i bez něj | Zdroj: Hrej.cz
Upozornění na vozy o kolo zpět je sympatické, ještě sympatičtější je ovšem jejich snaha uhýbat. Ta se mění v návaznosti na to, kde opozdilce potkáte - s pouštěním na rovince nebo výjezdu ze zatáčky většinou AI nemá problém, nájezd do zatáčky vám ovšem zpravidla nikdo nepustí. Tedy přesně podle reality... | Zdroj: Hrej.cz
Sluší se připomenout že v příběhovém režimu zažijete Formuli 2 ještě v ročníku 2019 - oproti současnosti se dramaticky proměnily nejen barvy monopostů, ale samozřejmě i jejich řidiči | Zdroj: Hrej.cz
Lehčí leč pomalejší monopost F2 v ruce bezpečně rozeznáte od vozu specifikace F1. Do zatáček se vrhá radostněji, na výjezdu mu ovšem chybí ta drtivá síla, kterou známe z královské disciplíny motorsportu | Zdroj: Hrej.cz
"ŽE JÁ JSEM MALÉ DÍTĚ? TVOJE MÁMA VČERA ŘÍKALA NĚCO JINÉHO!" | Zdroj: Hrej.cz
Soudě dle výrazu v Landově tváři není pach vysokooktanového benzínu ten jediný, který momentálně naplňuje místnost... | Zdroj: Hrej.cz
V Aidenově kůži vlastně jenom projíždíte maily, Twitter a voláte s mámou. Nekompromisní život rockových hvězd a pilotů F1 v praxi... | Zdroj: Hrej.cz
"WHAT ARE YOU?!" "An idiot sandwich..." | Zdroj: Hrej.cz
Alex who? | Zdroj: Hrej.cz
Prostě to tam pošli a ono to nějak dopadne... | Zdroj: Hrej.cz
Příběhový režim tak trochu připomíná Need for Speed: The Run - pokud nesplníte vytyčený úkol, tak si pasáž dáte pro jistotu ještě jednou | Zdroj: Hrej.cz
Tvůrci mají zmáknuté všechny oficiální kamerové úhly | Zdroj: Hrej.cz
Valtteri, it's James... | Zdroj: Hrej.cz
A Valtteri poslechl! | Zdroj: Hrej.cz
Souboje v boxech jsou stejně napínavé jako v reálném sportu | Zdroj: Hrej.cz
Claire se se svým mikrofonem dostane úplně všude. ÚPLNĚ. VŠUDE. | Zdroj: Hrej.cz
Hmmmmm, jak tohle skončí? | Zdroj: Hrej.cz
Když svítí sluníčko, místa s pastelovými barvičkami vypadají kouzelně | Zdroj: Hrej.cz
To samé se bohužel nedá říci o odletujícím štěrku či divácích v pozadí | Zdroj: Hrej.cz
Hlavní protagonista vypadá jako mladší klon George Russela | Zdroj: Hrej.cz
Příběh vás vůbec nepustí do předsezónních testů, tréninků ani kvalifikací. Často si tak musíte klestit cestu až ze samotného chvostu pole. | Zdroj: Hrej.cz
"Pane, visí vám kamera!" | Zdroj: Hrej.cz
Mexické tribuny jsou dalším z památných míst v kalendáři F1. Atmosféra by se dala krájet... | Zdroj: Hrej.cz
Příběhové filmečky jsou velmi dobře zvládnuté, kvalitativně plně odpovídají například těm z módu Cesta v sérii FIFA | Zdroj: Hrej.cz
Kdybych věděl, že je Franzův, tak ten poslední jogurt v lednici nesním, přísahám! | Zdroj: Hrej.cz
Umělé osvětlení v Bahrajnu hře sluší | Zdroj: Hrej.cz
"Okay, so Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?" | Zdroj: Hrej.cz
Mám obavu že dnes z toho shoey úplně nebude... | Zdroj: Hrej.cz
Osobní zlepšení v prvním i druhém sektoru, ale na nejrychlejší kolo ztrácím skoro tři vteřiny. Poslední sektor se očividně vyvedl dle mých představ... | Zdroj: Hrej.cz
Pamatujete si ten příběh z kouzelné pohádky S čerty nejsou žerty? I tam zlotřilá mladá žena utahala poctivého starého sedláka. Přeci to nedopustíme znovu! | Zdroj: Hrej.cz
Zandvoort je kouzelný... | Zdroj: Hrej.cz
Ze všech úhlů! | Zdroj: Hrej.cz
...všech... | Zdroj: Hrej.cz
"Tak už mě pusť, Checo, hodin jak na kostele, přijdu pozdě na večeři! | Zdroj: Hrej.cz
Ale ne, Checo vás prostě nepustí. | Zdroj: Hrej.cz
Praští Max staříka šampaňským? | Zdroj: Hrej.cz
V rakouské části příběhu se snažíte probojovat dopředu celým polem, což dává vzpomenout na nedávný fantastický výkon Arthura Leclerca v F3. Stejná trať, stejná energie, stejná zábava! | Zdroj: Hrej.cz
Asi se ani neptejte, jak se tohle stalo... | Zdroj: Hrej.cz
Tento incident z nějakého nepochopitelného důvodu neskončil karambolem | Zdroj: Hrej.cz
Autor recenze když se snaží přesvědčit přítelkyni na večerní dovádění, 2021, kolorizováno. | Zdroj: Hrej.cz
V příběhu se budete nejvíce potkávat právě s monoposty Renaultu, McLarenu a Ferrari | Zdroj: Hrej.cz
Povšimněte si prosím krásných efektů deště vedle trati. A abych nezapomněl, jsme ve Spa. Začínali jsme na suchu, končíme v povodňové oblasti... | Zdroj: Hrej.cz
Zoe, ve vší úctě - jestli svůj život věnuješ snaze o zelenou F1, nemůžeš se divit tomu, že nikoho nezajímáš... | Zdroj: Hrej.cz
Okruh v Soči na mě vždy působil tak trochu uměle | Zdroj: Hrej.cz
Detail na Tecpro bariéry, zachránce mnoha životů! | Zdroj: Hrej.cz
*Vložte libovolný vtip se sexuálním podtextem* | Zdroj: Hrej.cz
Hlava Franze Tosta se leskne v pozdně odpoledním slunci | Zdroj: Hrej.cz
Správná otázka by byla "What can't we do?!" Věř, běž, dokážeš - bacha, věž! | Zdroj: Hrej.cz
Butler will get his butt kicked! | Zdroj: Hrej.cz
Tlač, tlač, tlač! Příčné nerovnosti na okruhu v Suzuce tak trochu připomínají notoricky známou dálnici D1 | Zdroj: Hrej.cz
Rusko-japonské kolo | Zdroj: Hrej.cz
Leclerc úspěšně zdolává Haas. O kolo? O dvě? Můžeme jen hádat... | Zdroj: Hrej.cz
"Jestli se rozzlobíme, budeme zlí!" | Zdroj: Hrej.cz
"Dej si říct, že kromě Texasu tyhle zvláštní monumentální stavby nerostou" | Zdroj: Hrej.cz
Rychlá esíčka naskládaná za sebou jsou sice v realitě krásná, ale v praxi jen škodí závodění. Tady má být rovinka, proklatě! | Zdroj: Hrej.cz
Uznejte že bílé ráfky na Alpha Tauri jsou prostě geniální... | Zdroj: Hrej.cz
Fanoušci v Abú Dhabí nevypadají příliš vzrušeni probíhající bitvou | Zdroj: Hrej.cz
Čtyři fáze kroužení zatáčkou | Zdroj: Hrej.cz
Nepovedený druhý sektor zamrzí, ale ohňostroje jsou náplastí na jakkoliv velkou ránu | Zdroj: Hrej.cz
Christian Horner zachycen ve vzácné chvíli mimo hovor s Michaelem Masim | Zdroj: Hrej.cz
A na závěr se podíváme na nabídky a nastavení! Hra nabízí rychlý a funkční benchmark režim | Zdroj: Hrej.cz
Díky širokému nastavení všemožných asistentů si hru užije dítě i zkušený závodník | Zdroj: Hrej.cz
Pokud se v kariéře chcete věnovat jen závodění, mají pro vás v Codies dobré zprávy. Veškerá odreagování se totiž dají jednoduše vypnout či přenechat automatice. | Zdroj: Hrej.cz
I nabídka pravidel skýtá nejdůležitější nastavení - pokud rádi zahříváte pneumatiky za safety carem, můžete si jej vynutit i v případě méně seriózních incidentů | Zdroj: Hrej.cz
Nastavení simulace je pak neméně důležité, velká pochvala náleží široké škále nastavení počítačem řízených protivníků. Nalezení bodu, ve kterém vás nefrustruje jejich pomalost ani přílišná rychlost, ale samozřejmě chvíli trvá | Zdroj: Hrej.cz
V multiplayeru máte na výběr z hodnocených i přátelských závodů, nechybí samozřejmě ani možnost vlastní hry | Zdroj: Hrej.cz
Splitscreen. Ano, vidíte dobře. Závodní hry se splitscreenem stále existují a dostávají od nás velkého líbíka | Zdroj: Hrej.cz
Mimo kariérního a příběhového režimu se v módech pro jednoho hráče dočkáte i časovek a samostatných závodů | Zdroj: Hrej.cz
Svou vlastní záložku si pak zasloužil i populární e-sport. Jeho možnosti se ovšem otevřou až v průběhu roku. | Zdroj: Hrej.cz