Úspěch Sonica podnítil zájem Segy
Filmový Ježek Sonic především ve Spojených státech vydělal pořádný balík a oživil zájem o skomírající značku. Dokonce se tam stal nejvýdělečnějším herním filmem všech dob a i v globálním měřítku se drží ve společnosti jiných podobných, úspěšných snímků. Šéf značky Sonic Studios Ivo Gerscovich se o tom rozpovídal během veřejného AMA na Redditu.
„Zevnitř je práce na značce, která se z původně “nostalgické” stala zase velmi “současnou” tak trochu jako koulení obrovské sněhové koule, která nabírá rychlost, postupně se rozjede a najednou jede rychleji a rychleji a vy se snažíte držet krok. Je to krásné a vzrušující. Růst a úspěch značky nabízí mnoho nových příležitostí jak vyprávět nové příběhy a přinést nový obsah i produkty,“ popisuje Gescovich svůj současný vztah ke značce Sonic, kterou se svým týmem dostal na starost před pěti lety.
Úspěch filmu dle něj přinesl jak novou vlnu, obvykle mladších, fanoušků, tak i přivedl zpátky některé zkušené harcovníky, kteří mají dnes blíže k filmům než hrám. Spojil tak letitou a notně rozdrobenou komunitu.
Ani Gescovich prý zatím neví, zda se hit dočká pokračování (na které má naběhnuto i koncem a potitulkovou scénou), pevně v to ale doufá. Často připomíná, že je letošní Sonic jedním z nejoblíbenějších filmů jeho dětí a byl by rád, kdyby je mohl vzít do kina na sequel. Zároveň tvrdí, že byl o úspěchu přesvědčen už od začátku produkce, a že za ním stojí obrovský tvůrčí talent studií. A to navzdory tomu, že musel po zveřejnění prvních trailerů CGI ježek zpátky na rýsovací stůl, fanoušci totiž jeho tehdejší design ostře zkritizovali. V neposlední řadě opakovaně chválí Jima Carreyho za roli Dr. Robotnika
Pokud jsou jeho slova pravdivá, společnost Sega v Sonicovi a jeho nově nabyté popularitě spatřuje veliký potenciál. Uvidíme, jak jej dokáže využít.